Is dit een serieuze legging? Of wil je graag een legging affikken?quote:Op donderdag 10 januari 2008 01:56 schreef L.Denninger het volgende:
Hoi, mijn geboortedatum is 05-05-1976, geboorteplaats is Hilversum en ik wil graag precies weten wat er de komende tijd allemaal met me gaat gebeuren !
Ik heb je post helemaal over het hoofd gezien.. Ik heb het boek dus, wil je de beschrijvingen nog weten? Zo ja, dan kan je me PM-enquote:Op donderdag 13 december 2007 20:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Heeft iemand hier toevallig Inner Child Kaarten (met bijbehorend boek voor uitleg?). Ik wil namelijk graag de beschrijvingen van 2 van deze Inner Child Kaarten...
Dubbel, met 4 uur ertussen. Knap!quote:Op donderdag 10 januari 2008 17:33 schreef Geartsjuh het volgende:
*dubbel*
Ik wou mijn andere post wijzigenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Dubbel, met 4 uur ertussen. Knap!.
Wat is je interpretatie hierbij? Verleden, heden, toekomst? (dat is een aanname, daarom vraag ik het evenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef VAgeNERATION het volgende:
Weet niet of ik dit in dit topic kan vragen maar hier leek mij het beste, ik heb zelf zojuist een legging gedaan m.b.t. werk (een mogelijke nieuwe baan), maar dit keer kan ik het niet helemaal goed plaatsen terwijl me dat normaal wel lukt.
Meestal leg ik 3 kaarten, zo ook deze keer, het volgende kwam op tafel
1. the high priestess 2. the devil (omgekeerd) 3. 7 of swords
de duivel is me nog het duidelijkst, maar ik zou graag weten hoe een buitenstaander deze legging interpeteert.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef Electro-Worm het volgende:
Wat voorn vid kaart?
GeForce 8800GT?
Gewoon even een opmerking tussendoor zonder over je kaarten te gaan want daar kan ik nu even weinig over zeggen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:27 schreef VAgeNERATION het volgende:
Dat is wel hoe ik het geleerd heb ja, maar niet dat ik daar echt om vraag bij het leggen.
Alle de drie de kaarten dragen mysterie en vaagheid in zich; de reden dat je je eigen legging niet begrijpt ligt in de kaarten. De Hoge Priesteres vertaalt hogere universele symbolen naar simpele representaties voor de mensen die ingewijd willen worden; de waarheid echter houdt ze wijselijk achter, deze moet men zelf ontdekken. De omgekeerde Duivel laat zien dat je geduld moet hebben, dat je moeite moet doen, niet zomaar moeite, maar echt bewuste moeite. Wees wijs en laat je niet verleiden; weersta de verleiding. De Zeven van Zwaarden geeft nog moeer troebelheid aan (haar astrologische attribute in de Thoth is Maan in Waterman; de Maan is op zichzelf altijd een teken van mysterie en onhelderheid geweest) en moedigt aan tot het gebruiken van de eigenschappen van Waterman; logica, rede, kracht van de geest.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef VAgeNERATION het volgende:
1. the high priestess 2. the devil (omgekeerd) 3. 7 of swords
de duivel is me nog het duidelijkst, maar ik zou graag weten hoe een buitenstaander deze legging interpeteert.
Daar ben ik al even geweest, een goeie site, maar veeeeel te veel keusquote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.starmanproductions.nl/index1.html
Voor diegene die te lang moeten wachten!
[ afbeelding ]
haha, nee ik durf het niet aanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:17 schreef gj89 het volgende:
Heb het toch maar uitgeprobeerd maar ik had niet echt het idee dat het werktte. Toch ben ik nu wat bangig LOL alleen omdat ik weet wat de consequenties kunnen zijn. Iemand ervaring met dit online bord wie me gerust kan stellen?
Ik voel me nu al wat meer op m'n gemak omdat er niks is gebeurd behalve een beetje koppijn maar dat komt door m'n zorgen LOL. Ik wou dat ik het ook niet had gedaan, maar ik heb niet echt het idee dat het werktte.quote:
Meer kaarten leggen lijkt me dan inderdaad handig.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:33 schreef VAgeNERATION het volgende:
thanx, dat komt wel in de richting van mijn situatie ja, maar ik mis idd een iets duidelijker ''antwoord'', zal de tip van jogy maar eens aannemen en een keer meer kaarten leggen, deed er eigenlijk altijd 3, heeft die legging ook een naam?
Dat ook, maar het de zwaarden staan altijd voor beide kanten van de medallion. De Maan inspireert de eigenschappen van Waterman; en de Maan kent een duistere en een opgelichte kant. Als de duistere kant inspireert, gebruikt de hanteerder van de zwaarden de eigenschappen van Waterman voor kwade doeleinden, kortom, in dit geval een baan of werksfeer die om het negatieve draait. Anderszijds kan de Maan ook een gunstige invloed hebben, in de vorm van inspiratie. Welke van de twee het is, draait om de persoon die de kaarten interpreteert: deze kent de situatie het beste. Zoals je echter aangeeft, is er wel een Duivel in het spel, omgekeerd, dus dat telt nog eens heel zwaar. Tijd om goed van een afstand te kijken naar de situatie, zou ik zeggen!quote:Hij staat o.a. voor afgang, listigheid en bedrog. Het kan er enerzijds mee te maken hebben dat de nieuwe baan niet een eerlijke invulling heeft voor jou, of dat iemand anders jou op die positie gemakkelijk kan gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |