abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55921532
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 01:56 schreef L.Denninger het volgende:
Hoi, mijn geboortedatum is 05-05-1976, geboorteplaats is Hilversum en ik wil graag precies weten wat er de komende tijd allemaal met me gaat gebeuren !
Is dit een serieuze legging? Of wil je graag een legging affikken?
pi_55922004
Openstaande leggingen:
- Electro-Worm (voor Jogy)
- Janieke
- JennyA
- So_Addictive
- liekio
- Waris7
- oranjekoek
- L.Denninger
- Boswachtertje

Als ik iemand ben vergeten, laat het me even weten dan zet ik je er tussen.

Ik kan zelf komende weken even geen leggingen doen ivm tentamens enzo. Daarna heb ik vast wel weer meer tijd. Als mensen lang moeten wachten op een legging is het ook wel aan te raden eerst een online orakel raad te plegen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Geartsjuh op 10-01-2008 17:34:41 (edit: Boswachtertje toegevoegd) ]
pi_55922230
quote:
Op donderdag 13 december 2007 20:52 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Heeft iemand hier toevallig Inner Child Kaarten (met bijbehorend boek voor uitleg?). Ik wil namelijk graag de beschrijvingen van 2 van deze Inner Child Kaarten...
Ik heb je post helemaal over het hoofd gezien.. Ik heb het boek dus, wil je de beschrijvingen nog weten? Zo ja, dan kan je me PM-en .
pi_55928477
*dubbel*
  donderdag 10 januari 2008 @ 18:17:55 #280
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_55929545
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 17:33 schreef Geartsjuh het volgende:
*dubbel*
Dubbel, met 4 uur ertussen. Knap! .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_55930645
Weet niet of ik dit in dit topic kan vragen maar hier leek mij het beste, ik heb zelf zojuist een legging gedaan m.b.t. werk (een mogelijke nieuwe baan), maar dit keer kan ik het niet helemaal goed plaatsen terwijl me dat normaal wel lukt.

Meestal leg ik 3 kaarten, zo ook deze keer, het volgende kwam op tafel

1. the high priestess 2. the devil (omgekeerd) 3. 7 of swords

de duivel is me nog het duidelijkst, maar ik zou graag weten hoe een buitenstaander deze legging interpeteert.
Niet zo hardcore...
pi_55932988
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Dubbel, met 4 uur ertussen. Knap! .
Ik wou mijn andere post wijzigen .
  donderdag 10 januari 2008 @ 21:38:24 #283
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_55935207
Wat voorn vid kaart?
GeForce 8800GT ?
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_55935990
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef VAgeNERATION het volgende:
Weet niet of ik dit in dit topic kan vragen maar hier leek mij het beste, ik heb zelf zojuist een legging gedaan m.b.t. werk (een mogelijke nieuwe baan), maar dit keer kan ik het niet helemaal goed plaatsen terwijl me dat normaal wel lukt.

Meestal leg ik 3 kaarten, zo ook deze keer, het volgende kwam op tafel

de duivel is me nog het duidelijkst, maar ik zou graag weten hoe een buitenstaander deze legging interpeteert.
Wat is je interpretatie hierbij? Verleden, heden, toekomst? (dat is een aanname, daarom vraag ik het even )
You're never fully dressed until you wear a smile
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:22:03 #285
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_55938523
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 21:38 schreef Electro-Worm het volgende:
Wat voorn vid kaart?
GeForce 8800GT ?
.
Vrijheid
pi_55938693
Dat is wel hoe ik het geleerd heb ja, maar niet dat ik daar echt om vraag bij het leggen.
Niet zo hardcore...
  donderdag 10 januari 2008 @ 23:53:01 #287
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_55939363
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 23:27 schreef VAgeNERATION het volgende:
Dat is wel hoe ik het geleerd heb ja, maar niet dat ik daar echt om vraag bij het leggen.
Gewoon even een opmerking tussendoor zonder over je kaarten te gaan want daar kan ik nu even weinig over zeggen.

Als ik een gerichte vraag heb doe ik doorgaans een legging van

verleden/heden/toekomst/antwoord/mensen om je heen/hoop/vrees/resultaat Voor mij is dat een wat duidelijkere legging waar je sneller een lijn in ziet. De lijn in een legging is hetgeen waar je naar moet zoeken en hoe meer kaarten hoe duidelijker de lijn is. ( tot op een zekere hoogte natuurlijk )
Vrijheid
pi_55939883
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 18:55 schreef VAgeNERATION het volgende:
Alle de drie de kaarten dragen mysterie en vaagheid in zich; de reden dat je je eigen legging niet begrijpt ligt in de kaarten. De Hoge Priesteres vertaalt hogere universele symbolen naar simpele representaties voor de mensen die ingewijd willen worden; de waarheid echter houdt ze wijselijk achter, deze moet men zelf ontdekken. De omgekeerde Duivel laat zien dat je geduld moet hebben, dat je moeite moet doen, niet zomaar moeite, maar echt bewuste moeite. Wees wijs en laat je niet verleiden; weersta de verleiding. De Zeven van Zwaarden geeft nog moeer troebelheid aan (haar astrologische attribute in de Thoth is Maan in Waterman; de Maan is op zichzelf altijd een teken van mysterie en onhelderheid geweest) en moedigt aan tot het gebruiken van de eigenschappen van Waterman; logica, rede, kracht van de geest.

Als ik het moet vertalen moet je de kracht van je geest gebruiken (Zeven Zwaarden) om te begrijpen wat (geheim van de Hoge Priesteres) precies wordt aangeboden, wat het precies is dat jou verleidt (Duivel).
pi_55939901
http://www.starmanproductions.nl/index1.html
Voor diegene die te lang moeten wachten!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55940228
thanx, dat komt wel in de richting van mijn situatie ja, maar ik mis idd een iets duidelijker ''antwoord'', zal de tip van jogy maar eens aannemen en een keer meer kaarten leggen, deed er eigenlijk altijd 3, heeft die legging ook een naam?
Niet zo hardcore...
pi_55943291
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:
http://www.starmanproductions.nl/index1.html
Voor diegene die te lang moeten wachten!
[ afbeelding ]
Daar ben ik al even geweest, een goeie site, maar veeeeel te veel keus
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_55943394
Dat online ouija bord, is dat gevaarlijk?
pi_55943594
Heb het toch maar uitgeprobeerd maar ik had niet echt het idee dat het werktte. Toch ben ik nu wat bangig LOL alleen omdat ik weet wat de consequenties kunnen zijn. Iemand ervaring met dit online bord wie me gerust kan stellen?
pi_55943696
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:17 schreef gj89 het volgende:
Heb het toch maar uitgeprobeerd maar ik had niet echt het idee dat het werktte. Toch ben ik nu wat bangig LOL alleen omdat ik weet wat de consequenties kunnen zijn. Iemand ervaring met dit online bord wie me gerust kan stellen?
haha, nee ik durf het niet aan
E = mc2, E is de energie die vrijkomt
pi_55944033
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:24 schreef oranjekoek het volgende:

[..]

haha, nee ik durf het niet aan
Ik voel me nu al wat meer op m'n gemak omdat er niks is gebeurd behalve een beetje koppijn maar dat komt door m'n zorgen LOL. Ik wou dat ik het ook niet had gedaan, maar ik heb niet echt het idee dat het werktte.
pi_55944470
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:33 schreef VAgeNERATION het volgende:
thanx, dat komt wel in de richting van mijn situatie ja, maar ik mis idd een iets duidelijker ''antwoord'', zal de tip van jogy maar eens aannemen en een keer meer kaarten leggen, deed er eigenlijk altijd 3, heeft die legging ook een naam?
Meer kaarten leggen lijkt me dan inderdaad handig.
Als je er vanuit gaat dat de derde kaart de toekomst weergeeft kan je die zien als de uitkomst van de situatie. In die zin vind ik zeven van de zwaarden een erg negatief karakter hebben. Hij staat o.a. voor afgang, listigheid en bedrog. Het kan er enerzijds mee te maken hebben dat de nieuwe baan niet een eerlijke invulling heeft voor jou, of dat iemand anders jou op die positie gemakkelijk kan gebruiken.

Ik zou het op basis van deze legging, vooral in combinatie met de Duivel, hier niet mee in zee gaan. Maar dan nog zijn de kaarten alleen een suggestie natuurlijk, je moet je eigen weloverwogen keuze maken.
pi_55950179
quote:
Hij staat o.a. voor afgang, listigheid en bedrog. Het kan er enerzijds mee te maken hebben dat de nieuwe baan niet een eerlijke invulling heeft voor jou, of dat iemand anders jou op die positie gemakkelijk kan gebruiken.
Dat ook, maar het de zwaarden staan altijd voor beide kanten van de medallion. De Maan inspireert de eigenschappen van Waterman; en de Maan kent een duistere en een opgelichte kant. Als de duistere kant inspireert, gebruikt de hanteerder van de zwaarden de eigenschappen van Waterman voor kwade doeleinden, kortom, in dit geval een baan of werksfeer die om het negatieve draait. Anderszijds kan de Maan ook een gunstige invloed hebben, in de vorm van inspiratie. Welke van de twee het is, draait om de persoon die de kaarten interpreteert: deze kent de situatie het beste. Zoals je echter aangeeft, is er wel een Duivel in het spel, omgekeerd, dus dat telt nog eens heel zwaar. Tijd om goed van een afstand te kijken naar de situatie, zou ik zeggen!
pi_55952769
Als ik de duivel op het heden zou projecteren kan ik het wel enigzins rijmen op mijn huidige situatie, de omgekeerde duivel als in loskomen van de onderdrukking, al zou ik het niet meteen zo zwaar willen formuleren.
De 7 van zwaarden is ook misschien omdat ik van nature nogal bescheiden en onzeker van mezelf ben, met een sollicitatie voor de deur zijn dat niet echt handige eigenschappen, 7 van zwaarden zegt ook behoefte aan slinksheid hoewel de vraagsteller zich daar misschien onprettig bij voelt.
Wat is dan die slinksheid?, iets wat nogal negatief op mij overkomt, het beter doen overkomen op een sollicitatie? tegen mijn aard in heel zeker overkomen van mijzelf?
Alert zijn om te voorkomen dat je bedrogen word klinkt dan wel weer zorgelijk.
Vind vooral ook The High Priestess moeilijk te plaatsen in dit verhaal, iig bedankt voor jullie visie op de legging.
Niet zo hardcore...
pi_56011896
Hallo Allemaal,
Ik kom hier zomaar terecht. Ik was alleen de nieuwspagina aan het lezen van fok en opeens zie ik tussen de onderwerpen op dit forum iets staan wat mij erg interesseert.
Ik ben zelf momenteel bezig met een lenormand cursus(ik weet niet of deze kaarten bij jullie bekend zijn), inmiddels alweer 10 lessen gehad. Misschien kan ik voor iemand ook iets betekenen hier op dit forum. Ik ben nog maar een 'beginner' dus verwacht niet iets spectaculairs ofzo. Ik zou het ook leuk vinden als iemand een keer een legging voor mij doet.
Ik ga morgen zelf een account aanmaken (deze is van mijn vriend) Het is nu al laat!
  maandag 14 januari 2008 @ 09:22:42 #300
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_56017217
Jogy komtie nog?
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')