Kan Gio toevallig ook niet goed opschieten met Messi of Ronaldinho?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef Fetai het volgende:
[..]
De band die voetballers onder elkaar hebben is vaak wel hecht en ik meen ooit gehoord te hebben dat de band tussen Eidur en Giovanni best goed was. Wat daar van waar is weet ik ook natuurlijk niet.
Jij zei in een eerdere post dat hij ook niks met Nederland heeft, daarom sprak ik over zijn PSV verleden. Dat hoeft geen reden te zijn voor hem om naar Nederland te komen, maar hij weet wel waar hij terecht komt.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind dat Chivu niet meer mag posten in de Feyenoord-reeks zodra Gudjohnsen Feyenoorder is.
Dealquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik vind dat Chivu niet meer mag posten in de Feyenoord-reeks zodra Gudjohnsen Feyenoorder is.
Dat gaat me te ver, m'n Chivu shirtje blijft mooi staanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:03 schreef Fetai het volgende:!
Laat hem maar een maand met een avatar van Gudjohnsen in een Feyenoord shirt rondlopen![]()
Zijn die overbodig in Barcelona?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:03 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Kan Gio toevallig ook niet goed opschieten met Messi of Ronaldinho?![]()
Gast, je kan me nu wel belachelijk gaan zitten maken, maar als ik zoiets gehoord heb, waarom zou ik dat dan niet kunnen posten? In dezelfde post zeg ik dat ik ook niet weet wat daar van waar is, maar het feit blijft wel dat als hij naar Nederland zou komen, dat hij het land én één speler uit het team goed kent.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:03 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Kan Gio toevallig ook niet goed opschieten met Messi of Ronaldinho?![]()
Lijkt me eerder óf/óf. Bovendien komen Makaay en Gudjohnsen gewoon in de basis in een 4-4-2 systeem.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef foetre het volgende:
Koevermans Makaay en Gudjonson lijkt mij het beste nu we toch geld als water hebben.Kunnen ze onderling mooi uitvechten wie in de basis komt.
Niet dat het gaat gebeuren maar dromen mag
Welk geld als water?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:05 schreef foetre het volgende:
nu we toch geld als water hebben
En de Koef als pinchitter!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lijkt me eerder óf/óf. Bovendien komen Makaay en Gudjohnsen gewoon in de basis in een 4-4-2 systeem.
Als die komt eet ik mijn schoen op..quote:
Heb al zitten kijken, en de enige interessante spelers voor Feyenoord zijn Theo Janssen en Stijn Schaars en in iets mindere mate Romano Denneboom.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Bij deze doop ik Chivu: Ongelovige Chivu.
De zaakwaarnemer van Gudjohnsen is z'n vader. Helaas. Had gehoopt dat zijn zaakwaarnemer Rob Jansen heette.
Mark van Bommel zit ook bij Jansen...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:10 schreef Chivu het volgende:
[..]
Heb al zitten kijken, en de enige interessante spelers voor Feyenoord zijn Theo Janssen en Stijn Schaars en in iets mindere mate Romano Denneboom.
Ik quote 'm even.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als die komt eet ik mijn schoen op..
Komt toch niet..
Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hiltonquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als die komt eet ik mijn schoen op..
Acht miljoen moet je 'm gelijk voor verkopen, gezien de spelers die je al op het middenveld hebt. Maargoed, ik geloof dan ook niet dat er 8 miljoen voor Drenthe geboden wordt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Chelsea heeft 8 miljoen geboden voor Drenthe.
Ik vind 't te weinig.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:36 schreef Chivu het volgende:
[..]
Acht miljoen moet je 'm gelijk voor verkopen, gezien de spelers die je al op het middenveld hebt. Maargoed, ik geloof dan ook niet dat er 8 miljoen voor Drenthe geboden wordt.
Precies, zeker met het elftal dat eromheengebouwd wordt. De talenten kunnen zich aan dat niveau optrekken en dan worden ze flink wat waard.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik denk dat als Drenthe zich nog 1 a 2 jaar ontwikkelt, hij 15 miljoen waard kan worden.
'quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Koop ze nooit nieuw. Jaartje later zijn ze voor bijna niks te krijgen. Koop eigenlijk pas sinds een jaar de wat oudere shirts in. Daarvoor eigenlijk nooit wat verzameld van Feijenoord.
a) je hebt een topspeler in huis, die met z'n enthousiasme net dat beetje meer kan biedenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik denk dat als Drenthe zich nog 1 a 2 jaar ontwikkelt, hij 15 miljoen waard kan worden.
Wat een onzin zeg. Sneijder heeft zich 5 jaar ontwikkelt, is volwaardig Oranje-international en bovendien tweebenig en die kan Ajax voor 15 miljoen niet eens kwijt raken. laat staan een minder aanvallend ingestelde speler die niet tweebenig is. Wellicht, als hij zich stormachtig ontwikkeld, is hij over pakweg 4 jaar 10-12 miljoen waard. En gedurende die 4 jaar zit DeGuzman, Hofs of Bruins grote tijd op de bank. Als Chelsea nu bereid is 8 miljoen te betalen, dan heb je gelijk bijna alle transfers van de afgelopen week eruit en kun je daar 3 seizoenen op teren naast het talent van de 3 eerder genoemde spelers.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:45 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:52 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
a) je hebt een topspeler in huis, die met z'n enthousiasme net dat beetje meer kan bieden
b) het is een speler waar de mensen voor naar het stadion komen. Begrijp me niet verkeerd, een speler als Makaay is een topper, maar niet de leukste om naar te kijken. Dus wat dat betreft is hij ook wat waard. Ook commercieel gezien qua sponsoractiviteiten denk ik veel waard.
c) wordt denk ik idd een end meer waard als het goed loopt.
d) hij is nog te jong en onervaren, en zal bij een real of een chelsea floppen.
e) het is een echte rotterdammer/Feyenoorder die niet per se zo snel weg wil.
f) voor hem is het geweldig om bij Feyenoord ineens met sterren te spelen en kans te maken op prijzen.
g) Feyenoord heeft weer wat financiele ruimte en moet dus minder snel 'gedwongen' verkopen
h) foppe heeft hem aangeraden bij Feyenoord te blijven
Hij blijft
Sneijder is ook wel minimaal 15 miljoen waard hoor.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:53 schreef Chivu het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Sneijder heeft zich 5 jaar ontwikkelt, is volwaardig Oranje-international en bovendien tweebenig en die kan Ajax voor 15 miljoen niet eens kwijt raken. laat staan een minder aanvallend ingestelde speler die niet tweebenig is. Wellicht, als hij zich stormachtig ontwikkeld, is hij over pakweg 4 jaar 10-12 miljoen waard. En gedurende die 4 jaar zit DeGuzman, Hofs of Bruins grote tijd op de bank. Als Chelsea nu bereid is 8 miljoen te betalen, dan heb je gelijk bijna alle transfers van de afgelopen week eruit en kun je daar 3 seizoenen op teren naast het talent van de 3 eerder genoemde spelers.
Hierboven staan een aantal argumenten waarom je 'm zou moeten behouden. Identiteit, mentaliteit, herkenbaarheid en een speler uit Rotterdam. Maar financieel zou je echt niet beter kunnen doen dan hem nu voor zo'n gigantisch bedrag verkopen na 5 wedstrijdjes EKU21 waarvan hij er in 2 a 3 echt goed heeft gespeeld in de groepsfase.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:55 schreef Fetai het volgende:
[..]
De kans dat hij komt schat ik in als redelijk groot.
Niemand wil het voor hem geven anders, ondanks dat hij een unieke kwaliteit heeft die maar weinig spelers hebben. Voor Ajax is hij het waard, zoals Aissati voor PSV ook meer waard is dan clubs bereid zijn te betalen. Maar 8 miljoen is gewoon een enorme smak geld voor Drenthe, als hij gedurende de komende 5 jaar als alles meezit misschien een paar miljoen meer waard wordt. Babel is niet eens 8 miljoen waard, en die heeft toch iets meer goede wedstrijden achter de rug en meer ervaring. Biedingen op hem zijn 4 a 5 miljoen voor zover die in het geruchtencircuit worden genoemd.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:56 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Sneijder is ook wel minimaal 15 miljoen waard hoor.
Och je moet niet zo mekkeren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:59 schreef Chivu het volgende:
[..]
Niemand wil het voor hem geven anders, ondanks dat hij een unieke kwaliteit heeft die maar weinig spelers hebben. Voor Ajax is hij het waard, zoals Aissati voor PSV ook meer waard is dan clubs bereid zijn te betalen. Maar 8 miljoen is gewoon een enorme smak geld voor Drenthe, als hij gedurende de komende 5 jaar als alles meezit misschien een paar miljoen meer waard wordt. Babel is niet eens 8 miljoen waard, en die heeft toch iets meer goede wedstrijden achter de rug en meer ervaring. Biedingen op hem zijn 4 a 5 miljoen voor zover die in het geruchtencircuit worden genoemd.
Erg goed stukquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Netjes van Jorien. En een standbeeld voor Jansen?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:09 schreef NJ het volgende:die net drie wedstrijden goed gespeeld heeft.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:09 schreef NJ het volgende:
Acht miljoen is een matige prijs voor een speler die in een zwaar seizoen van Feyenoord ver boven het niveau van zijn teamgenoten is uitgestegen op een positie waar hij normaliter niet hoort te spelen, en die op het EK onder 21 heeft laten zien dat hij op zijn eigen positie een zeer talentvolle, jonge voetballer is.
Mwah...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:10 schreef Chivu het volgende:
Overigens hoef je dat standbeeld echt niet op te richten voor Jansen, hij heeft zelf de afgelopen week waarschijnlijk meer verdiend dan ik in 25 jaar bij elkaar schraap. Met wat natte vingerwerk kom je aan een miljoen of 10 aan transferkosten en driekwart daarvan erbovenop aan salariskosten. Als hij minder dan een half miljoen op heeft gestreken zou het me verbazen.
De financiele druk op de sportieve prestaties is voor de komende 2 seizoenen dus torenhoog. De Champions League zal moeten worden gehaald, want anders zit je met deze aankopen zonder restwaarde en 2 pools vol talenten die nauwelijks wat waard blijken te zijn omdat ze zich niet op een hoog podium kunnen laten zien.
Laat me niet lachen, dat verdiende Kuyt nog niet eens, dan hadden ze hem echt nooit gehaaldquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:16 schreef hello_moto1992 het volgende:
Een tijdje terug zei Jack v. Gelder 2 miljoen per jaar, zou me eigenlijk niks verbazen.
klopt...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:42 schreef denthemen het volgende:
Gudjohnsen? No way, zelfde soort gerucht als met Ajax en Motta, maar wat verwacht je dan, iedereen wilt opeens met geruchten komen, dus ook onzin site's
nog voor 't einde van 't weekendquote:Op zondag 1 juli 2007 00:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Motta zou best naar Ajax kunnen volgens mij.
En het is inmiddels al de volgende dag, waar is Kaka?
Tsja, dat is jouw mening. Mijn mening is dat je krachtige grote spelers hebt, en kleine wendbare spelers. Is Messi te licht? Ik vind het niet. Sneijder is behendig en geeft niet op, kan prima ballen veroveren en is snel en explosief genoeg om ruimte voor zichzelf te creeren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:05 schreef Steve_I. het volgende:
Sneijder is te licht, wat op zijn positie meer van belang is dan als back of linkshalf.
Babel is onregelmatig, dat ben ik met je eens. Maar ik heb Drenthe, zelfs op het afgelopen EK, ontzettend domme en onverantwoorde dingen zien doen. Dat hij behoudender is dan Babel is duidelijk, maar Babel staat er als aanvaller voor de acties, Drenthe heeft op het middenveld of als back veel meer verantwoordelijkheden. Daar mag je niet in de fout gaan, want dan is de kans groot dat er een tegengoal uit valt.quote:Babel is gewoon ongelooflijk onregelmatig, onvolwassen in z'n spel ook. Ene moment is hij te egoistisch en wil hij zichzelf bewijzen, het volgende moment wordt weer gezegd dat hij egoistischer moet spelen. Zelfs Drenthe is al volwassener dan hem, ondanks dat babel veel meer ervaring heeft.
Een speler uit Nederland zal nooit (meer) veel meer dan 15 miljoen euro kosten, tenzij hij van het kaliber Cruijff is. Zo werkt de markt nu eenmaal. Drenthe is bovendien een verdedigend ingestelde middenvelder, nu niet de meest hotte positie op de transfermarkt. Zie een Abidal, een fantastische back, naar Barcelona gaan voor 15 miljoen euro. En die gaat niet van Feyenoord naar Barcelona, maar van Lyon naar Barcelona. Een Malouda, iets meer de positie van Drenthe, zal wellicht tussen de 17-21 miljoen op moeten leveren. Wederom een Europese topklasse tussen twee Europese topclubs.quote:Juist omdat Drenthe nog niet zo veel ervaring heeft zou je kunnen zeggen dat er nog een goede mogelijkheid is dat hij zich verder ontwikkeld, en dan zijn er soms clubs die er niet op durven te gokken dat hij over 2 jaar 45 miljoen kost.
Zeg niet dat Drenthe internationale top is, weet ook niet of hij het kan halen, maar in zijn positie is een flinke transferprijs niet onmogelijk.
Feyenoord haalt alleen s'nachts spelers binnen. Morgenochtend zal hij er wel zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:06 schreef hello_moto1992 het volgende:
Motta zou best naar Ajax kunnen volgens mij.
En het is inmiddels al de volgende dag, waar is Kaka?
Dat is 1% van het minimum.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Chelsea heeft 8 miljoen geboden voor Drenthe.
Ik vind 't te weinig.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:59 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zou kwijlen van zo'n aanval, betwijfel ik of het zo slim is... Dan maken al je andere aanvallers geen minuten meer (mits fit), terwijl je aan Makaay en gudjohnsson straks geen doorverkoopwaarde meer hebt. Is een dubbele financiele klap. Daarbij, Makaay en Slory passen denk ik qua spel beter bij elkaar dan Makaay en Gudjohnsson. Natuurlijk is gudjohnsson veel beter, maar dan moet het er wel uit komen...
maargoed, hij komt toch niet ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |