Ik vind Jeroen nou niet bepaald passen in dat rijtje, tenzij he is vanwege "gebrek aan beter"...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:17 schreef scanman01 het volgende:
BB1 Bart
BB2 Robin
Bb3 Diane
Bb4 Jeanette
BB5 Lieke
BB6 Jeroen
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:17 schreef wolferl het volgende:
Weet je wat nou het leuke is, Nadia kan Brain en Amandel uit elkaar trekken zonder er iets voor hoeven te doen. Beetje charmes in de strijd en Brain is verkocht.
Zijn ook slecht in bedquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:18 schreef kleinzusje het volgende:
IQ of geen IQ humor rulezzzzzzzzzzzzzzzz
Vrouwen zonder humor![]()
waar baseer je dat op blomst?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:14 schreef blomst het volgende:
Nadia is dus een BANDJ aanhanger.
Mocht ze willen, Farah Diba was echt veel en veel mooier in haar jonge jarenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:05 schreef avonne het volgende:
ik ben er nog niet uit, maar ze lijkt ook een beetje op Farah Diba
[afbeelding]
Heeft ze al gevraagd naar het sterrenbeeld van Nadia?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:19 schreef Disana het volgende:
Nadia kan zich wel vinden in 'het kamertje van Amanda' (de kapsalon).
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft ze al gevraagd naar het sterrenbeeld van Nadia?
Dat zegt al genoeg!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:19 schreef Disana het volgende:
Nadia kan zich wel vinden in 'het kamertje van Amanda' (de kapsalon).
Vlieg met sjaal ennnnn als hij even niets te doen heeft is hij aan het zakkenwassen...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:20 schreef wolferl het volgende:
Denniks is echt zo'n strontvlieg die de hele dag rondom Jaap vliegt.
Wat zei Amanda dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:19 schreef schatje het volgende:
Amanda zoekt steun bij Lieke. Ze voelt zich bedreigd en zoekt medestanders.
Hoe laat kwam ze binnen ?quote:
dat die mannen dan niet duizelig worden van die schele blikken die lieke iemand toewerptquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Mannen met een ietwat hoger niveau hebben in de kooi alleen Lieke om op te vallen.![]()
Neer maar ze is tweeling!!! Dat zijn de leukste mensen!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft ze al gevraagd naar het sterrenbeeld van Nadia?
Nee die zijn nog stylisherquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:21 schreef grazygirl het volgende:
Nou weet ik waar ik haar op vindt lijken
een leco mutsje ! (dat is dan de beschaafde benaming )
En dan blijkt ze op Jaap te vallenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:20 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
Nadia wordt de kwelgeest van Brian.
Dennis die van Huub.
LOL.. Zo zie je maar: uit het oog uit het hartquote:
Weet nu al zo zeker dat brian echt heel afstandelijk naar Nadia zal doen en zich echt zal laten versieren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:21 schreef wolferl het volgende:
Ik zie het positief in met haar, ik ben blij dat Nadia erin zit. Niet alleen omdat ze bloedmooi is, maar ze kan voor een hoop opschudding zorgen tussen relaties.
Liever een beetje duizelig dan knettergek door het gebrek aan hersens van Amanda.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat die mannen dan niet duizelig worden van die schele blikken die lieke iemand toewerpt
Happy Hourquote:
Dat vind ik nou net zo'n lariekoek als zeggen dat negers goed kunnen dansen of dat alle (vul maar in) crimineel zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Neer maar ze is tweeling!!! Dat zijn de leukste mensen!![]()
Absoluut dat laatstequote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:20 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Ik vind Jeroen nou niet bepaald passen in dat rijtje, tenzij he is vanwege "gebrek aan beter"...
Voor SJAALTJES moet je bij KZ zijn!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:21 schreef farceman het volgende:
Wie zou er nog meer Brian aan de hoogste boom willen ophangen aan zijn sjaaltje?
Ze kan lekker neuken Scanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut dat laatste
Maar goed, we zitten nu in de gouden kooi.
Nadia ziet er goed uit, maar het lijkt me een naar kind.
DAT HOOP JE TOCH NIET?! WE WILLEN D'R TIETEN ZIEN!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:24 schreef heracles het volgende:
Ik hoop dat ze tegen drank kan want ze waggelt inmiddels al een beetje.
ikkequote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:21 schreef farceman het volgende:
Wie zou er nog meer Brian aan de hoogste boom willen ophangen aan zijn sjaaltje?
Ze laten een vrouw 10 jaar ouder lijken... ze doen me altijd aan oma's denken... maar het zal wel een miljonairsklasse uitstralen ofzo!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
Parelkettingen....ik haat parelkettingen.........ik heb wat tegen parelkettingen....
PPPPPPPParels.....ik haat ze![]()
is dat in de mode?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
Parelkettingen....ik haat parelkettingen.........ik heb wat tegen parelkettingen....
Negerts hebben wel andere spieren dan blanken. Goed voor explosieve bewegingen en zoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik nou net zo'n lariekoek als zeggen dat negers goed kunnen dansen of dat alle (vul maar in) crimineel zijn![]()
Ik ben er ook even niet en jij wilt iemand aan het kruis nagelen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
Knap dat je dat nu al weet dan. Maar ga je gang zou ik zeggen. Ik kijk wel toequote:
jup en negerts zinken, daarom winnen zij nooi zwemwedstrijdenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:26 schreef Borga het volgende:
[..]
Negerts hebben wel andere spieren dan blanken. Goed voor explosieve bewegingen en zo![]()
Wel met twee handen blijven typen hè.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Knap dat je dat nu al weet dan. Maar ga je gang zou ik zeggen. Ik kijk wel toe
Ik heb alleen caps gezien en geen stem gehoord, maar ik kan je nu al zeggen dat het geen bedprinses is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Knap dat je dat nu al weet dan. Maar ga je gang zou ik zeggen. Ik kijk wel toe
ik geloof jequote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:27 schreef demins het volgende:
Ze ziet er schattig uit, om zo rauw in te bijten. Maar is een Überbitch. Believe me!
Daar zeg je wat, mochten ze niet echt zijn, heeft ze voor mij volledig afgedaan!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:26 schreef neehe het volgende:
Ik ben benieuwt of haar tieten wel echt zijn.
Donder op met.......ja, wie niet eigenlijk, behalve Lieke en Huub. Gun die twee die villa en de rest opzouten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:25 schreef Disana het volgende:
Donder op met die herrie!
Onzichtbaar?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
Bij sommige vrouwen (zoals ook Amanda) zie je al hoe ze er over een aantal jaren uit zullen zien![]()
[afbeelding]
Dennis denkt dat ze een paar dagen nodig heeft en dat ze dan loskomt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:28 schreef scanman01 het volgende:
Jaap en Dennis al weer aan het overleggen denk ik. Ik ga het niet luisteren.
Nee hij knalde gelijk al (toch?)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dennis denkt dat ze een paar dagen nodig heeft en dat ze dan loskomt.
Net als hijzelf bedoelt hij?![]()
Ze komt nog wel uit Nijmegen...... Vandaar "Believe me" ?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:27 schreef demins het volgende:
Ze ziet er schattig uit, om zo rauw in te bijten. Maar is een Überbitch. Believe me!
Die is bijna volquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:29 schreef kleinzusje het volgende:
[COS#1859] Peter6000, Nadia rookt niet ......... love staat klaar
nu even de goede linkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:29 schreef kleinzusje het volgende:
Je bedoelt: [COS#1860] Volgens Dennis komt Nadia lekker losquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:29 schreef kleinzusje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |