Voor SJAALTJES moet je bij KZ zijn!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:21 schreef farceman het volgende:
Wie zou er nog meer Brian aan de hoogste boom willen ophangen aan zijn sjaaltje?
Ze kan lekker neuken Scanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut dat laatste
Maar goed, we zitten nu in de gouden kooi.
Nadia ziet er goed uit, maar het lijkt me een naar kind.
DAT HOOP JE TOCH NIET?! WE WILLEN D'R TIETEN ZIEN!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:24 schreef heracles het volgende:
Ik hoop dat ze tegen drank kan want ze waggelt inmiddels al een beetje.
ikkequote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:21 schreef farceman het volgende:
Wie zou er nog meer Brian aan de hoogste boom willen ophangen aan zijn sjaaltje?
Ze laten een vrouw 10 jaar ouder lijken... ze doen me altijd aan oma's denken... maar het zal wel een miljonairsklasse uitstralen ofzo!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
Parelkettingen....ik haat parelkettingen.........ik heb wat tegen parelkettingen....
PPPPPPPParels.....ik haat ze![]()
is dat in de mode?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
Parelkettingen....ik haat parelkettingen.........ik heb wat tegen parelkettingen....
Negerts hebben wel andere spieren dan blanken. Goed voor explosieve bewegingen en zoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik nou net zo'n lariekoek als zeggen dat negers goed kunnen dansen of dat alle (vul maar in) crimineel zijn![]()
Ik ben er ook even niet en jij wilt iemand aan het kruis nagelen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:24 schreef Mokum020 het volgende:
Knap dat je dat nu al weet dan. Maar ga je gang zou ik zeggen. Ik kijk wel toequote:
jup en negerts zinken, daarom winnen zij nooi zwemwedstrijdenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:26 schreef Borga het volgende:
[..]
Negerts hebben wel andere spieren dan blanken. Goed voor explosieve bewegingen en zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |