Dennis is homo.......quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:34 schreef Rua het volgende:
[..]
Waar wacht Dennis nog op. Als hij zulke hints niet begrijpt weet ik het niet meer.
Alleen moeten wij hem dat nog even vertellen...quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:04 schreef Elounda het volgende:
[..]
Alleen moeten wij hem dat nog even vertellen...
Brrrrrrr. She gives me the shivers.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:28 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
Ruzie met Natasia
Check die nagel van Natasia dicht bij het oog van Nadia
Amen!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:53 schreef Elounda het volgende:
Ik zie alleen overwegend commentaar over de borsten van Nadia.
Voor dat de silliconen echt in de mode kwamen, waren dit heel normale borsten en normale borsten hangen nu eenmaal een beetje. Helaas groeien in deze tijd hele volksstammen op met het idee dat elk paar vrouwenborsten fier en strak rechtop staat...
Nadia heeft imo een prima paar borsten, waar niets mis mee is.
Ik ben de eerste die zal roepen dat meisjes geen siliconen moeten nemen, maar dit zijn echt geen normale borsten voor een 22 jarige. De tepels wijzen echt naar beneden. Voor een 50 jarige zou dat nog redelijk normaal kunnen zijn, maar echt niet voor een 22 jarige.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:53 schreef Elounda het volgende:
Voor dat de silliconen echt in de mode kwamen, waren dit heel normale borsten en normale borsten hangen nu eenmaal een beetje. Helaas groeien in deze tijd hele volksstammen op met het idee dat elk paar vrouwenborsten fier en strak rechtop staat...
Als ik dit zo zie, vind ik het zeker een tweede waarschuwing en exit voor Natas.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:01 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Dat gaat lekker, met dank aan Natasia
[afbeelding]
Zeker leuk koppiequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Erg leuk meisje. Heel leuk koppie
En Natasia mag inderdaad opdonderen ja!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:17 schreef Lieve het volgende:
Niks aan de hand, beetje duw en terkwerk. Catfight tussen de dames¿
[afbeelding]
Mag NatteAs alsjeblieft ergens anders verder stinken?
Dit is zo zonde van zo'n lief mooi meisje als Nadia. Mik dat ontaarde schoppende bijtende bedreigende oneerlijke schreeuwende krabbende smerige siliconetietenmonster de kooi uit. Het is al een stontvlieg dus op naar het eruit vliegen!
Wel als het een 22 jarige is die overgewicht heeft gehad en nu aan het afvallen is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben de eerste die zal roepen dat meisjes geen siliconen moeten nemen, maar dit zijn echt geen normale borsten voor een 22 jarige. De tepels wijzen echt naar beneden. Voor een 50 jarige zou dat nog redelijk normaal kunnen zijn, maar echt niet voor een 22 jarige.
Moet er niet aan denken.quote:
Ja, ik was ook een tijdje grondstewardess.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:54 schreef F04 het volgende:
APK? Ik hoor ze net zeggen dat ze voordat ze stewarddess was, ook grondstewardess was. Dus het klopt!![]()
Waar zag je d'r dan op schiphol? incheck balie?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik was ook een tijdje grondstewardess.![]()
We zaten samen op de opleiding, ze leerde nooit iets en keek alle antwoorden af bij een vriendin van haar dus ik weet niet of dat tweede deel van de topictitel een juiste weergave is.
Wat een gelul zeg. Ik ben juist een van de weinigen hier die de vrouwen in DGK NIET meteen 'hoer' en weet ik veel welke termen nog meer noemt. En de bewoners worden al maanden en maanden afgekraakt door alles en iedereen en nu zeg ik wat over Nadia en voel jij de drang om te vragen hoe mijn vrouw eruit ziet? Wat een onzin zeg.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:24 schreef Elounda het volgende:
[..]
Wel als het een 22 jarige is die overgewicht heeft gehad en nu aan het afvallen is.
Jij hebt altijd wel wat te zemelen over vrouwen.
Ben ontzettend benieuwd hoe die van jou eruit ziet![]()
Ik vind Nadia een kanjer.
Deel twee uit de TT is in vergelijking met het niveau van Amanda.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik was ook een tijdje grondstewardess.![]()
We zaten samen op de opleiding, ze leerde nooit iets en keek alle antwoorden af bij een vriendin van haar dus ik weet niet of dat tweede deel van de topictitel een juiste weergave is.
Sinds waneer ben jij een vrouw eigelijk?quote:Ja, ik was ook een tijdje grondstewardess.![]()
Nee dat klopt, je noemt inderdaad geen enkele vrouw hoer en idd de rest kraakt alles en iedereen af.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg. Ik ben juist een van de weinigen hier die de vrouwen in DGK NIET meteen 'hoer' en weet ik veel welke termen nog meer noemt. En de bewoners worden al maanden en maanden afgekraakt door alles en iedereen en nu zeg ik wat over Nadia en voel jij de drang om te vragen hoe mijn vrouw eruit ziet? Wat een onzin zeg.
Amen!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:01 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nee dat klopt, je noemt inderdaad geen enkele vrouw hoer en idd de rest kraakt alles en iedereen af.
Maar je zit je wel te mieren dat haar tieten wel erg naar beneden hangen e.d. en dat schoot even verkeerd.
Ik begin de laatste jaren een beetje allergisch te worden voor het aan ons opgedrongen schoonheidsideaal en dat vlamde door je post een beetje op.
Beetje bichterig vandaag, zal het weer wel zijn.
En voor de rest moet het niet persoonlijk opvatten, maar ik ben er van overtuigd dat de alle posters die altijd alles en iedereen altijd maar afkraken, zelf ook geen supermodels zijn
Prettig weekend.
Mwah.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:01 schreef Elounda het volgende:
En voor de rest moet je het niet persoonlijk opvatten
quote:maar ik ben er van overtuigd dat de alle posters die altijd alles en iedereen altijd maar afkraken, zelf ook geen supermodels zijn
Prettig weekend.
NOU EN! Hij mag haar tieten toch wel gewoon lelijk vinden, waarom zit jij daar zo over te zeuren?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:01 schreef Elounda het volgende:
Nee dat klopt, je noemt inderdaad geen enkele vrouw hoer en idd de rest kraakt alles en iedereen af.
Maar je zit je wel te mieren dat haar tieten wel erg naar beneden hangen e.d. en dat schoot even verkeerd.
Ik begin de laatste jaren een beetje allergisch te worden voor het aan ons opgedrongen schoonheidsideaal en dat vlamde door je post een beetje op.
Beetje bichterig vandaag, zal het weer wel zijn.
En voor de rest moet het niet persoonlijk opvatten, maar ik ben er van overtuigd dat de alle posters die altijd alles en iedereen altijd maar afkraken, zelf ook geen supermodels zijn
Prettig weekend.
Ik kan het me wel een beetje voorstellen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:35 schreef Italo het volgende:
NOU EN! Hij mag haar tieten toch wel gewoon lelijk vinden, waarom zit jij daar zo over te zeuren?
Ikzelf vind het vreselijk lelijke tieten!
Zou de dame in kwestie het zelf doorhebben dat het louter haar eigen frustraties zijn?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:42 schreef APK het volgende:
Schoonheidsideaal of zoiets....
Het leven is niet makkelijk voor vrouwen hedentendage.
Nee.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:45 schreef Italo het volgende:
Zou de dame in kwestie het zelf doorhebben dat het louter haar eigen frustraties zijn?![]()
Je hebt de draad weer snel opgepakt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:42 schreef APK het volgende:
Twee jaar geleden was ze nog een slank voetballersvrouwtje en nu is ze een geestelijk gebroken bulimia-wrak met hangtieten.
Nadia en ik sharen eenzelfde trauma.quote:
Mooi is dat van vrouwen, en als je ze erop wijst komen de meest creatieve en kromme uitwegen als excuus terwijl je in hun ogen kunt zien dat ze precies weten wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:59 schreef APK het volgende:
Nee.
Bedoel je mij?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:45 schreef Italo het volgende:
[..]
Zou de dame in kwestie het zelf doorhebben dat het louter haar eigen frustraties zijn?![]()
Kan je foto's posten?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:35 schreef bloodymary het volgende:
Nou, iedereen mag toch best wat vinden..... Ik vind haar tieten ook erg lelijk. Zelf ben ik ook een vrouw, van veertig jaar nog wel, zonder hangtieten. En nee, die ga ik niet posten.
Dan kan je dat deel over je eigen tieten weglaten mrs. perfectquote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:35 schreef bloodymary het volgende:
Nou, iedereen mag toch best wat vinden..... Ik vind haar tieten ook erg lelijk. Zelf ben ik ook een vrouw, van veertig jaar nog wel, zonder hangtieten. En nee, die ga ik niet posten.
Dat ik dat ooit zou zeggen (als vrouw in deze oh zo harde wereld waar wij constant op ons uiterlijk beoordeeld wordenquote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:53 schreef Elounda het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:35 schreef bloodymary het volgende:
Klopt, maar je moet wel goed kijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:51 schreef Rua het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=29192&sess=4806
Ze denkt zo slim te zijn dat wij denken dat Dennis het doet. En heel veel mensen denken het ook.
Bla bla bla....quote:Op zaterdag 7 juli 2007 15:35 schreef bloodymary het volgende:
Zo, das een flinke eh...... Jaapquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:01 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Dat gaat lekker, met dank aan Natasia
[afbeelding]
vreselijk toch....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 09:18 schreef -Strawberry- het volgende:
"Als je echt van me houdt schat, dan moet je er echt uitkomen."
OMG..
stel je niet zo aan muts en post dan iets waar we allemaal wat aan hebben dan deze waardeloze nutteloze kreet van je...zit er niet meer in dan alleen bla bla....quote:
Zit wel leuk koppie op ja.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Muts![]()
On topic: Het blijft een erg leuk meisje om te zien
ow gutquote:
Als je dan toch zo op taalfoutjes hapt, dan zou ik eerder "ik wordt" citeren.....maar die heb je waarschijnlijk zelf niet eens gezien....quote:
Klopt. Het is ook niet "ik wordt" maar "ik vindt" dat daar verkeerd staatquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:53 schreef Greetings het volgende:
[..]
Als je dan toch zo op taalfoutjes hapt, dan zou ik eerder "ik wordt" citeren.....maar die heb je waarschijnlijk zelf niet eens gezien....
nou ik vind het knap meevallen hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:10 schreef noltje het volgende:
Ze heeft een mooi koppie, maar die tieten krijg ik een slappe frikandel van.![]()
Laat er a.u.b. hier zo snel mogelijk iets aan doen,redaktie.
NIET naar de bergmankliniek, die heeft Natasia's tieten al verkloot, die zijn niet even groot, a-symetrie's,nog steeds hangend en teveel naar buiten staand.
Volgens mij werken daar een stel bouwvakkers.![]()
Laat je maar niks aanpraten hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zie niet wat er mis is met die kont?![]()
vind dr sowieso fake!quote:
Och, een beetje...quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:
hersenloos toch?quote:
wehehehe bron aubquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:41 schreef DiDijo het volgende:
De twee vriendinnetjes Amanda en Nadia hebben hele belangrijke zaken te bespreken. “Ik merk echt aan Dennis dat hij jou leuk vindt. Hij raakt je steeds aan en zoekt steeds contact met je”, begint Nadia zachtjes. “Echt? Denk je dat?”, reageert Amanda stomverbaasd. Ze hebben het er niet lang over. Nadia komt namelijk met nog veel interessantere informatie. Ze vertelt in geuren en kleuren over hoe zij Dennis vannacht oraal heeft bevredigd. “Het was echt heerlijk!”, zegt ze glunderend. “Je moet hem echt een keer proberen als het ooit uit gaat tussen jou en Brian!” Amanda weet niet wat ze hoort. Nadia schroomt zelfs niet om uit te leggen waar het resultaat van haar fellatio naar smaakte: “Frambozen, aardbeien en kersen! Zo zoet!” Fijn, weten we dat ook weer!
Een te korte bilnaad, verder is hij breed en plat, waardoor het een mannenkont lijkt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zie dat echt niet, tenminste op het plaatje hierboven.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:19 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Een te korte bilnaad, verder is hij breed en plat, waardoor het een mannenkont lijkt.
Ja, erg jammer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jammer dat zij ook al zo'n slet lijkt.
Eerwraak binnekort?
Toen ze DGK in kwam dacht: "hè, hè, eindelijk iemand met een beetje klasse en een gezond portie verstand.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:39 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Straks gaan Nadia en Jaap nog vadertje en moedertje onder de dekens spelen. Deze nympho zonder schaamtegevoel blijkt tot veel in staat te zijn.
Jaap met stip op één, denk ik zo, en Huub zal ook nog wel aardig scoren. Lieke lijkt vooralsnog slim over te komen, maar dat kan een pose zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik begin toch wel nieuwsgierig te worden naar een iq test in de villa.
Ik denk dat ze niet ver boven Bonny uitstekenquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:57 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik begin toch wel nieuwsgierig te worden naar een iq test in de villa.
Leuk, zit jij in mijn hersenpan te lurken?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet ver boven Bonny uitsteken
Bij een IQ-test denk ik altijd meteen aan Bonniequote:Op donderdag 12 juli 2007 11:05 schreef Elounda het volgende:
[..]
Leuk, zit jij in mijn hersenpan te lurken?
Check het bovenstaande![]()
![]()
Ik ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bij een IQ-test denk ik altijd meteen aan Bonnie
Even totaal off topic, maar weet jij de score van Bonnie nog van haar IQ-test? De exacte score kan ik me niet meer herinneren, maar het was wel dramatisch laagquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:14 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ik ook
Ik denk sowieso vaak aan Bon, als ik een wijntje drink en brain-gymnastiek doe![]()
Als je 52 scoort moet je haast wel opzettelijk dingen fout invullen. Als je gewoon alles gokt haal je nog hoger volgens mijquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:23 schreef Elounda het volgende:
off topic:
Bonnie scoorde 52, de aap die ze de test hadden laten doen 75 of 78, of zoiets.
Ja, ik vind het nog steeds een treurig verhaal..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |