Ik baseer dat op Amanda.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:43 schreef itsme het volgende:
Waar baseer je die slimheid dan op?![]()
Tot nu toe heb ik daar nog niet veel van gezien. Zeker niet getuige het interview wat ze aan 10 gaf.
Ik wacht het maar even af.
Nou nou, dat lichaam valt ook wel weer mee hoorquote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:15 schreef RSie het volgende:
zonde van dat mooie koppie, zo'n lichaam!
Jij kan beter krijgen met je 17 jaarquote:Op zondag 1 juli 2007 00:42 schreef Houtspeer het volgende:
Jezus, haar borsten zien er niet uit..
Ik, 18 jaar, heb al betere gekregen.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Jij kan beter krijgen met je 17 jaar![]()
Dit is dus een vrouw, en dat van jou waren meisjes...wen er maar aan playboyquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:46 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Nou nou, dat lichaam valt ook wel weer mee hoor![]()
Gewoon een onvoordelige houding.
Dus een vrouwquote:Op zondag 1 juli 2007 00:49 schreef Houtspeer het volgende:
Ze is net 22 geworden tongytongylickylicky.
Gaat alles trouwens goed daar?
* tisauch mee eens is.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:13 schreef poepje3 het volgende:
lekker exotisch wijf
Bij nader inzien moest ik daar ook aan denken..quote:Op zondag 1 juli 2007 00:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hahaha tegenovergestelde van een PLORK.. hoe noem je dat?
Vind dr kop ook niet alles hoor, is het soms een vent geweest?
een soort kelly?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:50 schreef bbgirltje het volgende:
Nadia is een EXVRIEND van een vriend van mij.......de rest vullen jullie zelf maar in
Dan zouden die borsten nu nog niet hangen.quote:Op zondag 1 juli 2007 12:50 schreef bbgirltje het volgende:
Nadia is een EXVRIEND van een vriend van mij.......de rest vullen jullie zelf maar in
quote:Op zondag 1 juli 2007 12:50 schreef bbgirltje het volgende:
ben jij homo?quote:Op zondag 1 juli 2007 15:22 schreef jakester het volgende:
Nadia heeft een liposuctie ondergaan.... kansloos
Zo lui is ze niet. Half Nederland doet liposuctie op 16quote:Op zondag 1 juli 2007 15:27 schreef jakester het volgende:
um nee. Mijn mening. Als je zo jong bent vind ik het iig behoorlijk triest.. hoe fucking lui ben je dan om niet gewoon meer te bewegen.
Wow. Is dat echt waar? Vind ik nogal triest.quote:Op zondag 1 juli 2007 17:15 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Zo lui is ze niet. Half Nederland doet liposuctie op 16Is niet lui is normaal.
Dit kan je ook over Lieke zeggen.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
Das echt wel een vent, kan niet anders, zelfs een enorm dik wijf heeft nog meer vrouwelijke rondingen ipv die brede vent wat zich "Nadia" noemt
Tjah van haar weet je tenminste hoe het komt, door fitness.quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar komen al die onbekende users vandaan![]()
Een soort van gouden kooi fevertje is uitgebrokenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Waar komen al die onbekende users vandaan![]()
ze heeft idd bredere schouders dan iedere vrouw en man in de gouden kooi , of valt mij dat alleen op?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
Das echt wel een vent, kan niet anders, zelfs een enorm dik wijf heeft nog meer vrouwelijke rondingen ipv die brede vent wat zich "Nadia" noemt
Nee, ze heeft helemaal een waardeloos lijf. Maar misschien zit er een gouden hartje in?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 09:25 schreef Ruudjem het volgende:
[..]
ze heeft idd bredere schouders dan iedere vrouw en man in de gouden kooi , of valt mij dat alleen op?
Als dat zo is print ik dit topic uitquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:16 schreef Katewalker het volgende:
Het zou me niks verbazen als Nadia transseksueel zal blijken te zijn. Haar lichaam vertoont zeker mannelijke contouren, en juist haar mooie koppie zou dat kunnen bevestigen. Mocht het zo zijn dan hoop ik dat ze er pas voor uit komt nadat ze een paar keer intiem met Dennis is geweest.![]()
Maar dan zou ze toch neppe borsten hebben, die niet horen te hangen?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:16 schreef Katewalker het volgende:
Het zou me niks verbazen als Nadia transseksueel zal blijken te zijn. Haar lichaam vertoont zeker mannelijke contouren, en juist haar mooie koppie zou dat kunnen bevestigen. Mocht het zo zijn dan hoop ik dat ze er pas voor uit komt nadat ze een paar keer intiem met Dennis is geweest.![]()
10 of 12, en ze kan goed pijpen zei zequote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:30 schreef Rua het volgende:
Ze had blijkbaar afgelopen nacht verteld met hoeveel mannen ze naar bed was geweest IIemand hier die dat heeft gehoord? En me de aantal kan vertellen. Kijken of we veel van haar kunnen verwachten in de DGK.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |