Dennis is homo.......quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:34 schreef Rua het volgende:
[..]
Waar wacht Dennis nog op. Als hij zulke hints niet begrijpt weet ik het niet meer.
Alleen moeten wij hem dat nog even vertellen...quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:04 schreef Elounda het volgende:
[..]
Alleen moeten wij hem dat nog even vertellen...
Brrrrrrr. She gives me the shivers.quote:Op woensdag 4 juli 2007 16:28 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
Ruzie met Natasia
Check die nagel van Natasia dicht bij het oog van Nadia
Amen!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:53 schreef Elounda het volgende:
Ik zie alleen overwegend commentaar over de borsten van Nadia.
Voor dat de silliconen echt in de mode kwamen, waren dit heel normale borsten en normale borsten hangen nu eenmaal een beetje. Helaas groeien in deze tijd hele volksstammen op met het idee dat elk paar vrouwenborsten fier en strak rechtop staat...
Nadia heeft imo een prima paar borsten, waar niets mis mee is.
Ik ben de eerste die zal roepen dat meisjes geen siliconen moeten nemen, maar dit zijn echt geen normale borsten voor een 22 jarige. De tepels wijzen echt naar beneden. Voor een 50 jarige zou dat nog redelijk normaal kunnen zijn, maar echt niet voor een 22 jarige.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 18:53 schreef Elounda het volgende:
Ik zie alleen overwegend commentaar over de borsten van Nadia.
Voor dat de silliconen echt in de mode kwamen, waren dit heel normale borsten en normale borsten hangen nu eenmaal een beetje. Helaas groeien in deze tijd hele volksstammen op met het idee dat elk paar vrouwenborsten fier en strak rechtop staat...
Nadia heeft imo een prima paar borsten, waar niets mis mee is.
Als ik dit zo zie, vind ik het zeker een tweede waarschuwing en exit voor Natas.quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:01 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Dat gaat lekker, met dank aan Natasia
[afbeelding]
Zeker leuk koppiequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Erg leuk meisje. Heel leuk koppie
En Natasia mag inderdaad opdonderen ja!
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:17 schreef Lieve het volgende:
Niks aan de hand, beetje duw en terkwerk. Catfight tussen de dames¿
[afbeelding]
Mag NatteAs alsjeblieft ergens anders verder stinken?
Dit is zo zonde van zo'n lief mooi meisje als Nadia. Mik dat ontaarde schoppende bijtende bedreigende oneerlijke schreeuwende krabbende smerige siliconetietenmonster de kooi uit. Het is al een stontvlieg dus op naar het eruit vliegen!
Wel als het een 22 jarige is die overgewicht heeft gehad en nu aan het afvallen is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben de eerste die zal roepen dat meisjes geen siliconen moeten nemen, maar dit zijn echt geen normale borsten voor een 22 jarige. De tepels wijzen echt naar beneden. Voor een 50 jarige zou dat nog redelijk normaal kunnen zijn, maar echt niet voor een 22 jarige.
Moet er niet aan denken.quote:
Ja, ik was ook een tijdje grondstewardess.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:54 schreef F04 het volgende:
APK? Ik hoor ze net zeggen dat ze voordat ze stewarddess was, ook grondstewardess was. Dus het klopt!![]()
Waar zag je d'r dan op schiphol? incheck balie?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, ik was ook een tijdje grondstewardess.![]()
We zaten samen op de opleiding, ze leerde nooit iets en keek alle antwoorden af bij een vriendin van haar dus ik weet niet of dat tweede deel van de topictitel een juiste weergave is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |