abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juli 2007 @ 17:46:06 #126
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51207604
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:24 schreef Elounda het volgende:

[..]

Wel als het een 22 jarige is die overgewicht heeft gehad en nu aan het afvallen is.
Jij hebt altijd wel wat te zemelen over vrouwen.
Ben ontzettend benieuwd hoe die van jou eruit ziet
Ik vind Nadia een kanjer.
Wat een gelul zeg. Ik ben juist een van de weinigen hier die de vrouwen in DGK NIET meteen 'hoer' en weet ik veel welke termen nog meer noemt. En de bewoners worden al maanden en maanden afgekraakt door alles en iedereen en nu zeg ik wat over Nadia en voel jij de drang om te vragen hoe mijn vrouw eruit ziet? Wat een onzin zeg.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51208941
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:09 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, ik was ook een tijdje grondstewardess.
We zaten samen op de opleiding, ze leerde nooit iets en keek alle antwoorden af bij een vriendin van haar dus ik weet niet of dat tweede deel van de topictitel een juiste weergave is.
Deel twee uit de TT is in vergelijking met het niveau van Amanda.
quote:
Ja, ik was ook een tijdje grondstewardess.
Sinds waneer ben jij een vrouw eigelijk?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 19:01:47 #128
137158 Elounda
the world is yours!
pi_51209843
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:46 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Wat een gelul zeg. Ik ben juist een van de weinigen hier die de vrouwen in DGK NIET meteen 'hoer' en weet ik veel welke termen nog meer noemt. En de bewoners worden al maanden en maanden afgekraakt door alles en iedereen en nu zeg ik wat over Nadia en voel jij de drang om te vragen hoe mijn vrouw eruit ziet? Wat een onzin zeg.
Nee dat klopt, je noemt inderdaad geen enkele vrouw hoer en idd de rest kraakt alles en iedereen af.
Maar je zit je wel te mieren dat haar tieten wel erg naar beneden hangen e.d. en dat schoot even verkeerd.
Ik begin de laatste jaren een beetje allergisch te worden voor het aan ons opgedrongen schoonheidsideaal en dat vlamde door je post een beetje op.
Beetje bichterig vandaag, zal het weer wel zijn.

En voor de rest moet het niet persoonlijk opvatten, maar ik ben er van overtuigd dat de alle posters die altijd alles en iedereen altijd maar afkraken, zelf ook geen supermodels zijn

Prettig weekend.

[ Bericht 9% gewijzigd door Elounda op 06-07-2007 19:07:02 ]
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_51216804
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 19:01 schreef Elounda het volgende:

[..]

Nee dat klopt, je noemt inderdaad geen enkele vrouw hoer en idd de rest kraakt alles en iedereen af.
Maar je zit je wel te mieren dat haar tieten wel erg naar beneden hangen e.d. en dat schoot even verkeerd.
Ik begin de laatste jaren een beetje allergisch te worden voor het aan ons opgedrongen schoonheidsideaal en dat vlamde door je post een beetje op.

En voor de rest moet het niet persoonlijk opvatten, maar ik ben er van overtuigd dat de alle posters die altijd alles en iedereen altijd maar afkraken, zelf ook geen supermodels zijn

Prettig weekend.
Amen!
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:34:07 #130
6941 APK
Factual, I think.
pi_51216952
quote:

En voor de rest moet je het niet persoonlijk opvatten
Mwah.
quote:
maar ik ben er van overtuigd dat de alle posters die altijd alles en iedereen altijd maar afkraken, zelf ook geen supermodels zijn

Prettig weekend.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51216988
quote:

Prettig weekend.
NOU EN! Hij mag haar tieten toch wel gewoon lelijk vinden, waarom zit jij daar zo over te zeuren?
Ikzelf vind het vreselijk lelijke tieten!
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:42:54 #132
6941 APK
Factual, I think.
pi_51217239
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:35 schreef Italo het volgende:

NOU EN! Hij mag haar tieten toch wel gewoon lelijk vinden, waarom zit jij daar zo over te zeuren?
Ikzelf vind het vreselijk lelijke tieten!
Ik kan het me wel een beetje voorstellen.
Schoonheidsideaal of zoiets....

Twee jaar geleden was ze nog een slank voetballersvrouwtje en nu is ze een geestelijk gebroken bulimia-wrak met hangtieten.

Het leven is niet makkelijk voor vrouwen hedentendage.
pi_51217319
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:42 schreef APK het volgende:
Schoonheidsideaal of zoiets....
Het leven is niet makkelijk voor vrouwen hedentendage.
Zou de dame in kwestie het zelf doorhebben dat het louter haar eigen frustraties zijn?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 22:59:18 #134
6941 APK
Factual, I think.
pi_51217750
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:45 schreef Italo het volgende:

Zou de dame in kwestie het zelf doorhebben dat het louter haar eigen frustraties zijn?
Nee.
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:00:52 #135
6941 APK
Factual, I think.
pi_51217804
Onbegrijpelijk overigens dat zij in DGK zit.

Zal wel uit zijn met haar voetballer van -let op- Telstar.
  Moderator vrijdag 6 juli 2007 @ 23:32:34 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51218726
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:42 schreef APK het volgende:
Twee jaar geleden was ze nog een slank voetballersvrouwtje en nu is ze een geestelijk gebroken bulimia-wrak met hangtieten.
Je hebt de draad weer snel opgepakt.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  vrijdag 6 juli 2007 @ 23:41:41 #137
6941 APK
Factual, I think.
pi_51218971
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 23:32 schreef Gert het volgende:

Je hebt de draad weer snel opgepakt.
Nadia en ik sharen eenzelfde trauma.
Werken voor Menzie's op Schiphol maakt meer kapot dan Natasia ooit haar kinderen aan kan doen.
pi_51219194
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:59 schreef APK het volgende:
Nee.
Mooi is dat van vrouwen, en als je ze erop wijst komen de meest creatieve en kromme uitwegen als excuus terwijl je in hun ogen kunt zien dat ze precies weten wat je bedoelt.

N.b. voor de volledigheid, dit zijn natuurlijk louter mijn frustraties
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:46:39 #139
137158 Elounda
the world is yours!
pi_51229793
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:45 schreef Italo het volgende:

[..]

Bedoel je mij?

Ik ben niet gefrustreerd. Ik heb maat 36 en geen tieten.
Dus ze hangen ook niet.
Ow.Wacht ffe, misschien is het mijn frustratie da'k geen tieten heb?
Dat zal het zijn.

Leuke naam, Italo.
Italiaans???
Ik hou derfan, geselleg!!!
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_51232431
Nou, iedereen mag toch best wat vinden..... Ik vind haar tieten ook erg lelijk. Zelf ben ik ook een vrouw, van veertig jaar nog wel, zonder hangtieten. En nee, die ga ik niet posten.
pi_51238300
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 15:35 schreef bloodymary het volgende:
Nou, iedereen mag toch best wat vinden..... Ik vind haar tieten ook erg lelijk. Zelf ben ik ook een vrouw, van veertig jaar nog wel, zonder hangtieten. En nee, die ga ik niet posten.
Kan je foto's posten?
pi_51238491
quote:
Dan kan je dat deel over je eigen tieten weglaten mrs. perfect
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zaterdag 7 juli 2007 @ 20:13:53 #143
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_51239855
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:53 schreef Elounda het volgende:
Ik zie alleen overwegend commentaar over de borsten van Nadia.

Voor dat de silliconen echt in de mode kwamen, waren dit heel normale borsten en normale borsten hangen nu eenmaal een beetje. Helaas groeien in deze tijd hele volksstammen op met het idee dat elk paar vrouwenborsten fier en strak rechtop staat...
Nadia heeft imo een prima paar borsten, waar niets mis mee is.
Dat ik dat ooit zou zeggen (als vrouw in deze oh zo harde wereld waar wij constant op ons uiterlijk beoordeeld worden ) maar.. ze is net 22 hoor.
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_51247594
quote:

IK HEB OOK NOG MOOIE TIETJES HOOR

en ik ben ook al de veertig gepasseerd

maar zo mooi als op mijn 22e helemaal rechtovereind

nou nee dat ook weer niet dat zou onnatuurlijk zijn (behalve als je cupje a hebt)

maar eh........ ik hoor manlief nooit klagen

op je 19e of 22e jaar al siliconentieten vindt ik abnormaal
ik vind siliconeborsten sowieso (bijna) nooit mooi en ik ben écht tegen de huidige cultuur
dat het héél normaal lijkt te zijn dat soms al zeer jonge meisjes allerlei cosmetische ingrepen
laten verrichten, zoals liposucie, siliconeborsten, lippen opspuiten, soms zelfs een denkrimpeltje
al met botox laten bewerken, buik straktrekken, haarextensions, tanden bleken........

hallo ......... wat blijft er dan nog eigenlijk over van het meisje toch helemaal niets natuurlijks meer aan

het worden allemaal barbiepopjes, nee geef mij dan maar gewoon puur natuur, wel goed verzorgd uiteraard, maar niet compleet verbouwd.
pi_51248397
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 16:51 schreef Rua het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=29192&sess=4806

Ze denkt zo slim te zijn dat wij denken dat Dennis het doet. En heel veel mensen denken het ook.
Klopt, maar je moet wel goed kijken.
Tis, dat zij haar ogen open deed en dat zij meer schud dan Dennix

Trouwens. Een gezette transsexueel, die silliconenborsten laat inplanteren en daarna flink veel kilo's afvalt, houdt uiteindelijk over, wat zij/hij? nu over heeft.
pi_51264081
quote:
Bla bla bla....
pi_51265313
Ik vind het ook niet normaal dat meisjes voor hun twintigste al verbouwingen aan zichzelf laten doen, maar dat neemt niet weg dat je het hier best mag uitspreken als je iets lelijk vindt. Daar ging het hier even om, dat veel mensen hier commentaar kregen omdat ze durfden te zeggen dat ze haar tieten lelijk vinden.
  maandag 9 juli 2007 @ 09:36:34 #148
8128 Boxkeeper
- //07 1337-
pi_51282087
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 23:01 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Dat gaat lekker, met dank aan Natasia

[afbeelding]
Zo, das een flinke eh...... Jaap
'Ja' op alles...
pi_51285164
Verdacht veel 40'ers komen hier opeens naar voren