ow jah? show ze dan maar eensquote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef ultra_ivo het volgende:
Zonsondergangen? Na de zonsondergangen op de Solovetski Eilanden vrees ik dat ik dit jaar geen betere kan fotograferen.
Om toch nog maar even in de vakantiesferen te blijven EN te voldoen aan de vraag naar foto's van zonsondergangen:quote:Op zondag 1 juli 2007 21:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zonsondergangen, zonsondergangen? Ik zit hier in Brabant opgescheept met een donkere wolkensluier en regen
Het regent korrelsquote:Op zondag 1 juli 2007 21:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Als het ook een regenboog mag zijn in plaats van een zonsondergang heb ik al wat klaarstaan:
[afbeelding]
Nee dank jequote:
nne watte?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef ..zapper het volgende:
Cognac, XO staat voor de ouderdom en ik heb hier een achterlijk goed flesje staan.
Oe...vertelquote:Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef ..zapper het volgende:
Cognac, XO staat voor de ouderdom en ik heb hier een achterlijk goed flesje staan.
Hmmmm....eerstvolgende meet gaan we wat beleven geloof ikquote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef Ynske het volgende:
[..]als ik dat achteroversla dan ben ik compleet knok-out
ik en alcohol das sowieso eencombi
OUD-Meet moet lukken, dan kan ik lopend naar huisquote:Op zondag 1 juli 2007 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....eerstvolgende meet gaan we wat beleven geloof ik
* PdeHoog noteert: cognac mee ....
Die sla je niet achterover, dat is zonde!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef Ynske het volgende:
[..]als ik dat achteroversla dan ben ik compleet knok-out
ik en alcohol das sowieso eencombi
De XO Excellence van Remy. http://www.remymartinmast(...)nt_xo_excellence.phpquote:Op zondag 1 juli 2007 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe...vertelIk heb de Remy Martin XO geproefd en heb nu een Joseph Guy XO. Vind het een beetje duur om het regelmatig te halen helaas
zelfs als ik ervan nip komt t niet goedquote:Op zondag 1 juli 2007 22:54 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Die sla je niet achterover, dat is zonde!.
Hmmmm.....er zitten in CUL wat "kenners" en die beweren dat Remy Martin te duur is voor de kwaliteitquote:Op zondag 1 juli 2007 22:54 schreef ..zapper het volgende:
De XO Excellence van Remy. http://www.remymartinmast(...)nt_xo_excellence.php
Die Montifaud heb ik meer mensen over gehoord iddquote:Voor de 'zuip' heb ik normaliter de XO van Marquis (Gall en Gall), die is heel erg betaalbaar en erg lekker. Een andere erg betaalbare XO, die iets zachter is dan de Marquis is die van Chateau Montifaud, absoluut favoriet voor de prijs, alleen weet ik hier in de omgeving geen enkele slijter waar ik hem kan krijgen (terwijl de importeur in Soest schijnt te zitten).
Da's gewoon een kwestie van gewenningquote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
zelfs als ik ervan nip komt t niet goed
vb vrijdag avond bij mijn ouders aan de rose, glas is niet leeggekomen en ik lag te maffen op de bank
ik denk dat ik er liever niet aan wenquote:
tis digitaal, dan heet het ruis. korrel is voor film.quote:
Ik vind het lastig om over een merk voor de hele productlijn in zijn algeheelheid te stellen dat ie te duur is voor de kwaliteit. De Excellence biedt echt een behoorlijk unieke smaak en goedkopere XO's zijn er niet mee te vergelijken, maar ik heb ze natuurlijk niet allemaal al geproefd ofzo. Heb er zelf in ieder geval geen spijt van. Daarnaast is het natuurlijk wel zo, dat je ook een goedkopere XO in huis moet hebben om de fles Excellence een beetje te sparenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm.....er zitten in CUL wat "kenners" en die beweren dat Remy Martin te duur is voor de kwaliteit
[..]
Die Montifaud heb ik meer mensen over gehoord iddEn ik googlede even... EUR 50 voor een XO. Da's niet duur zeg
"Het regent ruis"quote:Op zondag 1 juli 2007 23:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tis digitaal, dan heet het ruis. korrel is voor film.
mooie foto Ivo
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om over een merk voor de hele productlijn in zijn algeheelheid te stellen dat ie te duur is voor de kwaliteit. De Excellence biedt echt een behoorlijk unieke smaak en goedkopere XO's zijn er niet mee te vergelijken, maar ik heb ze natuurlijk niet allemaal al geproefd ofzo. Heb er zelf in ieder geval geen spijt van. Daarnaast is het natuurlijk wel zo, dat je ook een goedkopere XO in huis moet hebben om de fles Excellence een beetje te sparen. Zie het maar als L lenzen, relatief gezien zijn die natuurlijk ook te duur voor wat ze bieden, maar ze zijn zo ontzettend lekker
.
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef ..zapper het volgende:
Zie het maar als L lenzen, relatief gezien zijn die natuurlijk ook te duur voor wat ze bieden, maar ze zijn zo ontzettend lekker.
Barbaar!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef freud het volgende:
Maar wat ik niet terug kan lezen, is waar jullie die cognac dan mee mixen. Cola of zo?
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef freud het volgende:
Maar wat ik niet terug kan lezen, is waar jullie die cognac dan mee mixen. Cola of zo?
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef freud het volgende:
ja, want cola is daar te goed voor. Nou ja, tenzij het pepsi is, dan mag het welquote:Op zondag 1 juli 2007 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Cultuurbarbaar
Ze zouden je ophangen in Frankrijk
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja, want cola is daar te goed voor. Nou ja, tenzij het pepsi is, dan mag het wel
Genesis was gaaf! Paar van die kippenvel momentjesquote:Op maandag 2 juli 2007 00:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
En waar zijn die Genesis party-gangers heen, zitten ze nog allemaal lekker te nagenieten van Phil Collins gladde kruintje?![]()
Waarom mocht die van jou wel mee? Omdat het zo'n compact cam was?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:42 schreef Chanty het volgende:
Dat was vet
die van mij mocht lekker wel mee
Mijn 1 gig kaart is vol met foto's en filmpjes, morgen eens bekijken
Pff, dan nog altijd zouden ze me verdrinken in een vat verkeerd aangelengde wijn. Touw gebruiken ze al eeuwen niet meer daar, zoooooooo pre-louis XVI...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Cultuurbarbaar
Ze zouden je ophangen in Frankrijk
Veel plezier vandaag Yoniquote:Op maandag 2 juli 2007 08:05 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Zon en terrasjes en superlekker eten en lieve vriendjes en vriendinnetjes zijn een goeie combiBeetje jammer dat zon en Yoni een minder goede combi is en ik dus weer eens ben verbrand
![]()
En vandaag krijg ik de sleutel van mijn flatje!!!!!!!!!!!!!! EINDELIJK!!!!!!
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 08:05 schreef Yoni het volgende:
En vandaag krijg ik de sleutel van mijn flatje!!!!!!!!!!!!!! EINDELIJK!!!!!!
Ja lekker he, ik werd te laat wakker om de ramen dicht te doenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:25 schreef ..zapper het volgende:
Hier barst de regen net ook los. Vannacht overigens ook al paar keer wakkergekletterd
.
Ik wil weekend..
Ik denk eerder dat ze de guillotine uit het museum slepenquote:Op maandag 2 juli 2007 08:06 schreef freud het volgende:
[..]
Pff, dan nog altijd zouden ze me verdrinken in een vat verkeerd aangelengde wijn. Touw gebruiken ze al eeuwen niet meer daar, zoooooooo pre-louis XVI...
Moge y'all!
Hey P, woensdag weer actief doen?quote:Op maandag 2 juli 2007 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze de guillotine uit het museum slepenDa's veel leuker
Werkenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:39 schreef freud het volgende:
Pff, wat een regen vanochtend. Perfect weer voor leuke activiteiten binnen, whehehehe.
Maar goed, werken en zo he...![]()
Checkquote:
Ik weet hetquote:Op maandag 2 juli 2007 09:45 schreef Ynske het volgende:
Ben niet nieuwsgierig
wat gaan jullie woensdag doen?
mij word ook niets verteldquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:01 schreef ..zapper het volgende:
[..]
dan kunnen ze er beter in het besloten SC over kleppen dan hier.
Dan hapt er niemand...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:01 schreef ..zapper het volgende:
[..]
dan kunnen ze er beter in het besloten SC over kleppen dan hier.
Preciesquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
PreciesHet interesseniveau ligt erg hoog onder de fotters
Is dat die in Belgie?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Leuk...achterstallig fotowerk wegwerken
[afbeelding]
Over twee weken mag ik weerEens kijken of het weer dan beter is....
Ik vind die kleur van die lucht juist fantastisch... Geeft er een heerlijk dreigend sfeertje aan...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef PdeHoog het volgende:![]()
[afbeelding]
quote:
En wij maar roetfilters op onze diesels subsidiëren...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef PdeHoog het volgende:![]()
[afbeelding]
Kloptquote:Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind die kleur van die lucht juist fantastisch... Geeft er een heerlijk dreigend sfeertje aan...
Verschil moet er zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 10:42 schreef freud het volgende:
[..]
En wij maar roetfilters op onze diesels subsidiëren...
Ja, coolquote:Op maandag 2 juli 2007 10:50 schreef Chanty het volgende:
Oeh net de foto's en filmpjes van gistereren overgezet en bekeken. Totaal waren het 290 opnames, waarvan 14 filmpjes. Heb eerst maar alles weggedonderd dat echt bewogen was, bleven er 203 bestanden over. Zitten wel een paar heel toffe foto's tussen die mooi scherp zijnVan de week maar es was foto's selecteren om te posten
Ja?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ynske? Zit jouw MSN virusjes door te sturen toevallig?
Heb er hier ook last vanquote:Op maandag 2 juli 2007 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoor t net ja. ik kreeg dat net binnen van iemand toen ik ff weg was. niet geopend maar toch flikt t ietsquote:Op maandag 2 juli 2007 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook opsteigend geweld?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]17 juli, Kleine Brogel. Een spottersdag, dus lekker langs de startbaan taxieende vliegtuigen bekijken
Geen idee, ik heb je preventief nooit toegevoegdquote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef Ynske het volgende:
ik heb t volgens mij gefixed. wil iemand ff een gil geven als msn weer begint?
MSN begon weerquote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef Ynske het volgende:
ik heb t volgens mij gefixed. wil iemand ff een gil geven als msn weer begint?
Volgens mij welquote:
ik zag t jahquote:
Ook niet met die link die ik hierboven postte? Klik ff op MyAlbum2007.zip-dingesquote:Op maandag 2 juli 2007 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zag t jah
hotverkoffie
krijg t niet verwijderd
jah dat zie ikquote:Op maandag 2 juli 2007 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook niet met die link die ik hierboven postte? Klik ff op MyAlbum2007.zip-dinges
Welke virusscanner gebruik jij?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah dat zie ik
maar dan moet je sophos hebben anders kun je dat niet gebruiken wat ik eruit lees
en dat heb ik niet en de traildownload lukt niet
nog erger, ik en engels als er iets uitgevoerd moet wordendan snap ik niet wat te doen
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:51 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Maar euh op een dinsdag, zie ik dat goed?
Helaas, op hun website geen tips om met Avast dit virus te verwijderen. Ze hebben wel een Virus Cleaner op hun website staan...quote:
Je kan ook een online virusscanner nemenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:02 schreef Ynske het volgende:
misschien iemand nog een tip voor een andere wel goed werkende gratis virusscanner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |