Ik denk eerder dat ze de guillotine uit het museum slepenquote:Op maandag 2 juli 2007 08:06 schreef freud het volgende:
[..]
Pff, dan nog altijd zouden ze me verdrinken in een vat verkeerd aangelengde wijn. Touw gebruiken ze al eeuwen niet meer daar, zoooooooo pre-louis XVI...
Moge y'all!
Hey P, woensdag weer actief doen?quote:Op maandag 2 juli 2007 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze de guillotine uit het museum slepenDa's veel leuker
Werkenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:39 schreef freud het volgende:
Pff, wat een regen vanochtend. Perfect weer voor leuke activiteiten binnen, whehehehe.
Maar goed, werken en zo he...![]()
Checkquote:
Ik weet hetquote:Op maandag 2 juli 2007 09:45 schreef Ynske het volgende:
Ben niet nieuwsgierig
wat gaan jullie woensdag doen?
mij word ook niets verteldquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:01 schreef ..zapper het volgende:
[..]
dan kunnen ze er beter in het besloten SC over kleppen dan hier.
Dan hapt er niemand...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:01 schreef ..zapper het volgende:
[..]
dan kunnen ze er beter in het besloten SC over kleppen dan hier.
Preciesquote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 10:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
PreciesHet interesseniveau ligt erg hoog onder de fotters
Is dat die in Belgie?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Leuk...achterstallig fotowerk wegwerken
[afbeelding]
Over twee weken mag ik weerEens kijken of het weer dan beter is....
Ik vind die kleur van die lucht juist fantastisch... Geeft er een heerlijk dreigend sfeertje aan...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef PdeHoog het volgende:![]()
[afbeelding]
quote:
En wij maar roetfilters op onze diesels subsidiëren...quote:Op maandag 2 juli 2007 10:15 schreef PdeHoog het volgende:![]()
[afbeelding]
Kloptquote:Op maandag 2 juli 2007 10:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind die kleur van die lucht juist fantastisch... Geeft er een heerlijk dreigend sfeertje aan...
Verschil moet er zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 10:42 schreef freud het volgende:
[..]
En wij maar roetfilters op onze diesels subsidiëren...
Ja, coolquote:Op maandag 2 juli 2007 10:50 schreef Chanty het volgende:
Oeh net de foto's en filmpjes van gistereren overgezet en bekeken. Totaal waren het 290 opnames, waarvan 14 filmpjes. Heb eerst maar alles weggedonderd dat echt bewogen was, bleven er 203 bestanden over. Zitten wel een paar heel toffe foto's tussen die mooi scherp zijnVan de week maar es was foto's selecteren om te posten
Ja?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ynske? Zit jouw MSN virusjes door te sturen toevallig?
Heb er hier ook last vanquote:Op maandag 2 juli 2007 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoor t net ja. ik kreeg dat net binnen van iemand toen ik ff weg was. niet geopend maar toch flikt t ietsquote:Op maandag 2 juli 2007 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook opsteigend geweld?quote:Op maandag 2 juli 2007 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]17 juli, Kleine Brogel. Een spottersdag, dus lekker langs de startbaan taxieende vliegtuigen bekijken
Geen idee, ik heb je preventief nooit toegevoegdquote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef Ynske het volgende:
ik heb t volgens mij gefixed. wil iemand ff een gil geven als msn weer begint?
MSN begon weerquote:Op maandag 2 juli 2007 11:40 schreef Ynske het volgende:
ik heb t volgens mij gefixed. wil iemand ff een gil geven als msn weer begint?
Volgens mij welquote:
ik zag t jahquote:
Ook niet met die link die ik hierboven postte? Klik ff op MyAlbum2007.zip-dingesquote:Op maandag 2 juli 2007 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zag t jah
hotverkoffie
krijg t niet verwijderd
jah dat zie ikquote:Op maandag 2 juli 2007 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook niet met die link die ik hierboven postte? Klik ff op MyAlbum2007.zip-dinges
Welke virusscanner gebruik jij?quote:Op maandag 2 juli 2007 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah dat zie ik
maar dan moet je sophos hebben anders kun je dat niet gebruiken wat ik eruit lees
en dat heb ik niet en de traildownload lukt niet
nog erger, ik en engels als er iets uitgevoerd moet wordendan snap ik niet wat te doen
quote:Op maandag 2 juli 2007 11:51 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Maar euh op een dinsdag, zie ik dat goed?
Helaas, op hun website geen tips om met Avast dit virus te verwijderen. Ze hebben wel een Virus Cleaner op hun website staan...quote:
Je kan ook een online virusscanner nemenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:02 schreef Ynske het volgende:
misschien iemand nog een tip voor een andere wel goed werkende gratis virusscanner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |