ow jah? show ze dan maar eensquote:Op zondag 1 juli 2007 20:17 schreef ultra_ivo het volgende:
Zonsondergangen? Na de zonsondergangen op de Solovetski Eilanden vrees ik dat ik dit jaar geen betere kan fotograferen.
Om toch nog maar even in de vakantiesferen te blijven EN te voldoen aan de vraag naar foto's van zonsondergangen:quote:Op zondag 1 juli 2007 21:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zonsondergangen, zonsondergangen? Ik zit hier in Brabant opgescheept met een donkere wolkensluier en regen
Het regent korrelsquote:Op zondag 1 juli 2007 21:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Als het ook een regenboog mag zijn in plaats van een zonsondergang heb ik al wat klaarstaan:
[afbeelding]
Nee dank jequote:
nne watte?quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef ..zapper het volgende:
Cognac, XO staat voor de ouderdom en ik heb hier een achterlijk goed flesje staan.
Oe...vertelquote:Op zondag 1 juli 2007 22:44 schreef ..zapper het volgende:
Cognac, XO staat voor de ouderdom en ik heb hier een achterlijk goed flesje staan.
Hmmmm....eerstvolgende meet gaan we wat beleven geloof ikquote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef Ynske het volgende:
[..]als ik dat achteroversla dan ben ik compleet knok-out
ik en alcohol das sowieso eencombi
OUD-Meet moet lukken, dan kan ik lopend naar huisquote:Op zondag 1 juli 2007 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm....eerstvolgende meet gaan we wat beleven geloof ik
* PdeHoog noteert: cognac mee ....
Die sla je niet achterover, dat is zonde!quote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef Ynske het volgende:
[..]als ik dat achteroversla dan ben ik compleet knok-out
ik en alcohol das sowieso eencombi
De XO Excellence van Remy. http://www.remymartinmast(...)nt_xo_excellence.phpquote:Op zondag 1 juli 2007 22:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe...vertelIk heb de Remy Martin XO geproefd en heb nu een Joseph Guy XO. Vind het een beetje duur om het regelmatig te halen helaas
zelfs als ik ervan nip komt t niet goedquote:Op zondag 1 juli 2007 22:54 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Die sla je niet achterover, dat is zonde!.
Hmmmm.....er zitten in CUL wat "kenners" en die beweren dat Remy Martin te duur is voor de kwaliteitquote:Op zondag 1 juli 2007 22:54 schreef ..zapper het volgende:
De XO Excellence van Remy. http://www.remymartinmast(...)nt_xo_excellence.php
Die Montifaud heb ik meer mensen over gehoord iddquote:Voor de 'zuip' heb ik normaliter de XO van Marquis (Gall en Gall), die is heel erg betaalbaar en erg lekker. Een andere erg betaalbare XO, die iets zachter is dan de Marquis is die van Chateau Montifaud, absoluut favoriet voor de prijs, alleen weet ik hier in de omgeving geen enkele slijter waar ik hem kan krijgen (terwijl de importeur in Soest schijnt te zitten).
Da's gewoon een kwestie van gewenningquote:Op zondag 1 juli 2007 22:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
zelfs als ik ervan nip komt t niet goed
vb vrijdag avond bij mijn ouders aan de rose, glas is niet leeggekomen en ik lag te maffen op de bank
ik denk dat ik er liever niet aan wenquote:
tis digitaal, dan heet het ruis. korrel is voor film.quote:
Ik vind het lastig om over een merk voor de hele productlijn in zijn algeheelheid te stellen dat ie te duur is voor de kwaliteit. De Excellence biedt echt een behoorlijk unieke smaak en goedkopere XO's zijn er niet mee te vergelijken, maar ik heb ze natuurlijk niet allemaal al geproefd ofzo. Heb er zelf in ieder geval geen spijt van. Daarnaast is het natuurlijk wel zo, dat je ook een goedkopere XO in huis moet hebben om de fles Excellence een beetje te sparenquote:Op zondag 1 juli 2007 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmm.....er zitten in CUL wat "kenners" en die beweren dat Remy Martin te duur is voor de kwaliteit
[..]
Die Montifaud heb ik meer mensen over gehoord iddEn ik googlede even... EUR 50 voor een XO. Da's niet duur zeg
"Het regent ruis"quote:Op zondag 1 juli 2007 23:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tis digitaal, dan heet het ruis. korrel is voor film.
mooie foto Ivo
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ik vind het lastig om over een merk voor de hele productlijn in zijn algeheelheid te stellen dat ie te duur is voor de kwaliteit. De Excellence biedt echt een behoorlijk unieke smaak en goedkopere XO's zijn er niet mee te vergelijken, maar ik heb ze natuurlijk niet allemaal al geproefd ofzo. Heb er zelf in ieder geval geen spijt van. Daarnaast is het natuurlijk wel zo, dat je ook een goedkopere XO in huis moet hebben om de fles Excellence een beetje te sparen. Zie het maar als L lenzen, relatief gezien zijn die natuurlijk ook te duur voor wat ze bieden, maar ze zijn zo ontzettend lekker
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |