quote:Op zondag 1 juli 2007 23:05 schreef ..zapper het volgende:
Zie het maar als L lenzen, relatief gezien zijn die natuurlijk ook te duur voor wat ze bieden, maar ze zijn zo ontzettend lekker.
Barbaar!quote:Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef freud het volgende:
Maar wat ik niet terug kan lezen, is waar jullie die cognac dan mee mixen. Cola of zo?
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef freud het volgende:
Maar wat ik niet terug kan lezen, is waar jullie die cognac dan mee mixen. Cola of zo?
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:19 schreef freud het volgende:
ja, want cola is daar te goed voor. Nou ja, tenzij het pepsi is, dan mag het welquote:Op zondag 1 juli 2007 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Cultuurbarbaar
Ze zouden je ophangen in Frankrijk
quote:Op zondag 1 juli 2007 23:41 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
ja, want cola is daar te goed voor. Nou ja, tenzij het pepsi is, dan mag het wel
Genesis was gaaf! Paar van die kippenvel momentjesquote:Op maandag 2 juli 2007 00:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
En waar zijn die Genesis party-gangers heen, zitten ze nog allemaal lekker te nagenieten van Phil Collins gladde kruintje?![]()
Waarom mocht die van jou wel mee? Omdat het zo'n compact cam was?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:42 schreef Chanty het volgende:
Dat was vet
die van mij mocht lekker wel mee
Mijn 1 gig kaart is vol met foto's en filmpjes, morgen eens bekijken
Pff, dan nog altijd zouden ze me verdrinken in een vat verkeerd aangelengde wijn. Touw gebruiken ze al eeuwen niet meer daar, zoooooooo pre-louis XVI...quote:Op zondag 1 juli 2007 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Cultuurbarbaar
Ze zouden je ophangen in Frankrijk
Veel plezier vandaag Yoniquote:Op maandag 2 juli 2007 08:05 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
Zon en terrasjes en superlekker eten en lieve vriendjes en vriendinnetjes zijn een goeie combiBeetje jammer dat zon en Yoni een minder goede combi is en ik dus weer eens ben verbrand
![]()
En vandaag krijg ik de sleutel van mijn flatje!!!!!!!!!!!!!! EINDELIJK!!!!!!
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 08:05 schreef Yoni het volgende:
En vandaag krijg ik de sleutel van mijn flatje!!!!!!!!!!!!!! EINDELIJK!!!!!!
Ja lekker he, ik werd te laat wakker om de ramen dicht te doenquote:Op maandag 2 juli 2007 09:25 schreef ..zapper het volgende:
Hier barst de regen net ook los. Vannacht overigens ook al paar keer wakkergekletterd
.
Ik wil weekend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |