Rewimo, die beestjes van jou zien er geweldig uit, komen echt niets te kort!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:57 schreef Rewimo het volgende:
Ze krijgen hier ook geen supermarktbrokken hoorZe hebben een tijdlang Hill's gegeten, kan nu even niet op de naam komen van het huidige merk. Ik kan nu niet zeggen dat ze erg veel eten, en dikker wordt hij ook niet. Vind het een beetje lullig dat je suggereert dat ik niet goed voor ze zorg
Nee, is in Berlicum. En mijn katten eten nauwelijks iets dat geen kattenvoer is. Zelfs toetjesbakjes kunnen ze niet echt bekoren.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's ook in Hellevoetsluis toch?
Baileys komt daar ook vandaan, lekker tussen de familie opgegroeid en tis idd ook een super sociaal ventje.![]()
Alleen was hij daar gewend borden van tafel uit te likken, dus zodra hij een vork hoorde, zat hij letterlijk met pootjes en snuitje in je bord. Heeft nogal wat voetjes in aarde gehad om hem dat af te leren.
Maar verder....echt een toppertje!![]()
Klopt hoor. Jamie en Beauty komen van dezelfde cattery dus, zijn familie van elkaar, maar waar Jamie altijd in mijn buurt is, komt Beauty maar heel af en toe een aai halen. Jamie vindt alles best als ik er maar ben.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë is echt zo onsociaal als maar zijn kan. Ze wil alleen maar bij mij in de buurt komen maar voor alle andere mensen loopt ze wegHet ligt echt niet alleen aan de cattery, maar ook aan de genetische samenstelling van het beest
Handig, de mijne ook!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, is in Berlicum. En mijn katten eten nauwelijks iets dat geen kattenvoer is. Zelfs toetjesbakjes kunnen ze niet echt bekoren.
Ik was 300 euro kwijt voor een blauwe britquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef Mikani het volgende:
Dankjewel voor de informatie, ik wilde inderdaad kijken naar een kleine cattery waar ze in een huis opgroeien. Mensen die het voor de inkomsten doen. Ik ga even naar de sites van de catteries kijken waar jullie je britjes hebben gehaald. Wat zijn ong. de kosten voor een britse korthaar met stamboom etc? Misschien beetje brutale vraag, maar een richtlijn zou erg fijn zijn.
Zoveel heeft Zoë ook gekostquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:53 schreef Rewimo het volgende:
Jamie was 1200 gulden. Foldjes zijn kennelijk nog een klasse duurderBeauty kreeg ik echter voor 150 euro, omdat ze met pensioen ging
Dat was dus alleen sterilisatie- en inentingskosten, omdat ze naar een voor de fokker vertrouwd adres ging.
Ze klinkt zelf als een vogelquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:03 schreef Coolfool het volgende:
Hier een klein filmpje van mijn gekke Whiskey:
http://www.youtube.com/watch?v=jA4Isjj1Y3U![]()
mooie ogenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:53 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
terugvindpoes, binnenkort eens nieuwe foto's maken.. zwarte katten
Heet dat 'kekkeren'??? Haha, nooit geweten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:03 schreef Coolfool het volgende:
Hier een klein filmpje van mijn gekke Whiskey:
http://www.youtube.com/watch?v=jA4Isjj1Y3U![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:24 schreef Rewimo het volgende:
Mijn Britten zitten nu in Duitsland. Heldhaftig als ze zijn zitten ze alledrie verscholen op verschillende plekken
Wat een gek koppie voor een britje?quote:Op zondag 22 juli 2007 01:01 schreef Insania het volgende:
Awwwwww lieve foto's allemaal!![]()
Even mijn nieuwe moppie showen:
[afbeelding]
Stamboomnaam: Topas
Roepnaam: Xeneau (Uitspreken als Kseno)
Geslacht: Kater
Geboortedatum: 8 april 2007
Kleur: Wit
Gister van mijn vriendje gekregen![]()
Ik wilde al een tijdje een (wit) vriendje voor onze witte Europees Korthaartje, Quincey
Topas past er prima bij.
* Insania is trots![]()
![]()
Het is niet echt een goede foto, maar de rest van de foto's zijn met telefoon gemaakt, kwaliteit daarvan is om te huilenquote:Op zondag 22 juli 2007 01:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat een gek koppie voor een britje?
Eny had een veel dommere blik/bollere kop dan Xeneau als kitten!.
Wat liefff! En die Brit die onderop ligt...heb je daar een duidelijke foto van? Lijkt van de achterkant wel op beetje op Baileysquote:Op zondag 22 juli 2007 13:13 schreef teamlead het volgende:een Britjes topic..
binnenkort zal ik eens een behoorlijke foto proberen te maken
[afbeelding]
da's Maxquote:Op zondag 22 juli 2007 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat liefff! En die Brit die onderop ligt...heb je daar een duidelijke foto van? Lijkt van de achterkant wel op beetje op Baileys![]()
En Xeneau...wat een droppie![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's Max
ik zal ff zoeken of ik daar nog een andere foto van kan vinden
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:15 schreef teamlead het volgende:
hmz.. alleen deze heb ik nog...tijd om eens een camera te scoren ergens
[afbeelding]
Max is mijn heldquote:
Ik denk het niet, foto is van de fokker's website af gejat, nu onze kat, dus vond dat ik die foto ook wel mocht stelenquote:Op zondag 22 juli 2007 01:35 schreef bleiblei het volgende:
De foto van Xeneau is vrij recent?
chocolatepoint jaquote:Op zondag 22 juli 2007 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Max een chocolate-point?
Hoe oud issie nou?
Heerlijk bekkie![]()
Prachtbeestjes!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
chocolatepoint ja
Hij is nu 5
nog een wat duidelijkere foto gevonden trouwens
[afbeelding]
[afbeelding]
en zijn vriendinnetje Sherezade: (anderhalf nu)
[afbeelding]
[afbeelding]
Max is eigenlijk te donker voor een point. Tis een schatje, maar dat vind ik toch wel een beetje jammerquote:Op maandag 23 juli 2007 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Prachtbeestjes!
Baileys is sealpoint dus vandaar dat z'n points donkerder zijn.
Maar die foto vanaf de zijkant lijkt sprekend op dat monster van ons![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:16 schreef So_Addictive het volgende:
Wat een mooie Britjes weer allemaal...
Ik heb nog steeds geen nieuwe foto's gemaakt.
Volgende week ga ik de woonkamer schilderen dus misschien dat er rare capriolen van de boefjes kunnen worden vastgelegd...
Mijn partner en ik zijn uitelkaar gegaan...in goed overleg heb ik nu ' voogdij ' over Moby en Daimy, maar mijn ex heeft nu ' bezoekrecht '![]()
Max is mooiquote:Op maandag 23 juli 2007 00:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Max is eigenlijk te donker voor een point. Tis een schatje, maar dat vind ik toch wel een beetje jammer
mijn ex heeft het zusje van Max. Toen we uit elkaar gingen, waren de katten het enige punt van discussiequote:Op maandag 23 juli 2007 00:16 schreef So_Addictive het volgende:
Wat een mooie Britjes weer allemaal...
Ik heb nog steeds geen nieuwe foto's gemaakt.
Volgende week ga ik de woonkamer schilderen dus misschien dat er rare capriolen van de boefjes kunnen worden vastgelegd...
Mijn partner en ik zijn uitelkaar gegaan...in goed overleg heb ik nu ' voogdij ' over Moby en Daimy, maar mijn ex heeft nu ' bezoekrecht '![]()
Max en Dibbes samen was nooit echt een geweldig huwelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 00:55 schreef So_Addictive het volgende:
Ik zou ze nóóit en te nimmer uit elkaar halen... dan maar samen naar een ander lief huisje
Maar gelukkig zijn wij er goed uitgekomen
quote:
hoe kom jij aan een foto van max?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker mannetje![]()
[img=578xnull]http://i66.photobucket.com/albums/h256/Ingetje79/IMG_5013.jpg[/img]
We gaan zo een paar daagjes weg....4 dagen zonder de poesies![]()
Maar gelukkig hebben we een heeeele lieve oppas![]()
Jaaaa, dat zou je wel willen weten he?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoe kom jij aan een foto van max?
Wat een prachtige katten! Ook zo'n lekker bolle kopquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:06 schreef Estate het volgende:
Hier ook een paar foto's van onze Britjes, wel langhaar maar het blijven britjes toch..
[afbeelding]
Amber (blauw)
[afbeelding]
[afbeelding]
Raya (Seal Silver Shaded Point)
[afbeelding]
Quinty (Chocolate Silver Tabby)
[afbeelding]
Twarres (Seal Tabby Point Kater)
Filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=SH8nhGRGaXQ
Hij gaat lekker dus!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:38 schreef Rewimo het volgende:
Ja, primaZe hebben het goed naar hun zin, miauwen al perfect Duits en hebben alle verhuisdozen ingelegen inmiddels. Die zullen ze wel missen als ze weg zijn
quote:Op maandag 24 september 2007 14:55 schreef Rewimo het volgende:
Gisteren heeft qltel een baby-Guus in mijn armen gefotografeerd. Helaas was de foto zo onscherp dat ie niet toonbaar wasIk zal eens kijken of ze vanavond zin hebben in een sessie
Wat zijn ze toch moooooi!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:25 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Nog een close-upje van de 2 moppies
* Ingetje79 heeft gecheckt en Guus is oke bevondenquote:
quote:Op maandag 24 september 2007 23:12 schreef Scandalous het volgende:
Moshiiiiii
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel een mooi kalfjequote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is gewoon een kalf, die kat
Ooooooh, wat een mooierdjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:45 schreef Coolfool het volgende:
Even wat foto's van het eerste levensjaar van Bailey en Whiskey in vogelvlucht met animoto!
http://animoto.com/play/51a2d30892061108aca59d18b2b1a968 Whiskey
http://animoto.com/play/f24198476cb54a9647874e662340c100 Bailey
Ja klopt, maar Eny heeft een paar weekjes bij mij gelogeerd in de vakantiequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker slapen![]()
Wat kleurt ie trouwens leuk bij je inrichting![]()
Zoë was toch van jou? Of ben ik in de war?
Gezellig? Haat en nijd!quote:
Echte kwaadheidquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Uit speelsigheid of echt kwaadheid?
Tis toch ook nog familie van elkaar?![]()
Jaaaa!quote:
quote:
Ik wik ook nog wel eentje erbij, ze zijn zoooo leukquote:
En dan bij jezelf gaan wonen zeker?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
In mijn volgende leven wil ik graag terugeren als Zoë:
[ afbeelding ]
Snurk!
Prachtig!quote:
Wat een lekker bol koppiequote:Op woensdag 20 februari 2008 15:22 schreef Insania het volgende:
Eindelijk begint onze Xeneau wat "britse" vormen te krijgen!
[ afbeelding ]
Geheel witte katten komen in het algemeen minder voor, niet alleen bij de Brits Korthaarquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:19 schreef Ikook het volgende:
De eerste witte Brit die ik ooit gezien heb! Komt dat nou minder voor?? Vind het wel erg mooi, (witte) katten!
ik vind mijn zwarte brit er hels uitzien, choco britten zien er juist knuffelig uitquote:Op maandag 3 maart 2008 10:00 schreef bleiblei het volgende:
Chocolate Britjes zijn tof!.
Die zien er door de kleur gelijk een stuk ondeugender uit.
Die chocolates zien er (mits goed gevoed) echt uit als knuffelbeertjes jaquote:Op maandag 3 maart 2008 10:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vind mijn zwarte brit er hels uitzien, choco britten zien er juist knuffelig uit
Zou goed in mijn interieur staanquote:Op maandag 3 maart 2008 10:03 schreef nein het volgende:
Straks krijgt ie ook van die knaloranje ogen, lekkere retro kleurstelling dan..bruin met oranje
En dat terwijl chocolate britjes nog maar 15 jaar bestaan (zei de fokster)
Echt?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:26 schreef Rewimo het volgende:
Een Brit moet bol zijn
Ik vind Guus al aan de slanke kant voor een Brit. 't Is eigenlijk ook maar een halve natuurlijk. Ik weet niet wat zijn andere helft is trouwens
Dank je wel!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:33 schreef verita het volgende:
Sanne, die foto van AC en DC met die oliebol, met of zonder tekst, gewéldig! Ik nomineer de foto van AC & DC met de oliebol bij voorbaat tot foto van het jaar.![]()
![]()
Oh serieus? Is dat geshopt? Nooooit in de gaten gehad!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dank je wel!
En dan te bedenken dat die oliebol helemaal niet op de foto staat.
Ik kan aardig fotosoepen soms.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:50 schreef Ikook het volgende:
[..]
Oh serieus? Is dat geshopt? Nooooit in de gaten gehad!
Nee want ik neem mamapoes ook al ;Dquote:Op zondag 9 maart 2008 23:56 schreef Adelante het volgende:
neem ze anders alletwee
en als er een over is wil ik die schele
het is besmettelijk.quote:
We dachten van niet, tot hij gister ineens op het dak van de winkelpanden achter het huis zat op 5 meter hoogquote:Op maandag 16 juni 2008 22:54 schreef Adelante het volgende:
Kan ze uit jullie tuin? Hier mag ie niet verder dan het dakterras
En ze leven beide nog?quote:
JOUW Britten misschien wel jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Briitten zijn redelijk vredelievendAl rollen Guus en Jamie hier weleens al haren verspreidend over de vloer samen
Had een toffe foto van ze genomen maar hij is helaas misluktGuus die Jamie van het lekkerste plekje op de bank aan het werken was
Trotse vaderquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:36 schreef bleiblei het volgende:
Das geen vechten, Eny wil spelen.
En door mij van het dak geplukt worden als ie op wonderbaarlijke wijze op het dak van een winkel achter is geklommen terwijl ie normaliter te onhandig is om ook maar 50cm hoog in een boom te komen.
Neuh, ik was vooral erg blij dat ik wist waar ie uithing. Ik ben als de dood dat ie op straat terecht komt en een voorbijganger denkt "heuj, dies mooi, die neem ik mee". Al was het wel een groot vraagstuk hoe we hem weer beneden zouden krijgenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trotse vader![]()
Schrok je je niet lam toen die kat daar zat te gillen?
Mhehehehequote:Op donderdag 19 juni 2008 17:49 schreef Rewimo het volgende:
Jah, ik lig wel lekker zo, jah...
[ afbeelding ]
En terechtquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:39 schreef Rewimo het volgende:
Katten en poesjes humor #12 - Where is dat bukkit?
Sexy zou ik het niet willen noemen, maar een lekker ding is het toch wel hoorquote:
Dat hebben we hier geloof ik allemaal...quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:34 schreef Anthraxx het volgende:
Bij een cattery. Ze heeft een stamboom enzo, wel veel voor betaald maar dat hadden we er wel voor over
Wij nog niet. Hoewel de meeste niet weten dat ze 500 euro gekost heeftquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat hebben we hier geloof ik allemaal...![]()
Ben door m'n omgeving behoorlijk voor gek verklaard dat we zoveel geld aan een kat uitgaven...
Je kunt ze gewoon makkelijk paaien met camera touwtjesquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
Cameratouwtjes
[ afbeelding ]
Ze zijn ook allemaal hetzelfde
Wat zijn het toch 2 schatjesquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:06 schreef Sanne het volgende:
DC ging er eens mooi voor liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Guus is nogal jankerigquote:Op dinsdag 16 september 2008 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb Jamie ook gemist![]()
Wat ligt ie prinsheerlijk zeg....lekkker leventje toch als Poes zijnde![]()
Hoest met Guus?
Doet onze Xeneau ook. En hij heeft nogal een aanwezige "mauw"quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Guus is nogal jankerigWaarom weten we niet maar de laatste tijd jankt ie alles bij elkaar. Soms zo erg dat we hem in het washok zetten omdat je er echt knetter van wordt. Het rare is, dat er niks veranderd is waardoor het getriggerd wordt (voor zover we kunnen nagaan dan).
Diegoquote:Op vrijdag 19 september 2008 04:07 schreef PrintScreen het volgende:
Diego de kater van zoonlief.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 september 2008 04:07 schreef PrintScreen het volgende:
Diego de kater van zoonlief.
[ afbeelding ]
Ik zal eens kijken of ik wat foto's kan plaatsen ergensquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:42 schreef nein het volgende:
[..]
ooh wat leuk, nog een chocolate brit!! Heb je niet wat meer fotos?
Ik heb ze kleiner gemaakt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
ze zijn wel een beetje groot Sanne, zou je ze kunnen resizen?
Het zijn wel echt fotomodellen, wat een koppies
Dank je!quote:
Nee, helemaal niet. Elke week dat ze nog leeft is een cadeau momenteel. Ze slikt drie soorten medicijnen, eentje voor haar hart (schijnt een typische Brittenkwaal te zijn: cardiomyopathie), verder heeft ze een chronische leverontsteking en momenteel een vergrote schildklier, daardoor is ze zo afgevallen en rusteloos.quote:Op zondag 28 september 2008 13:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Vitje is mooi![]()
Is ze verder nog wel goed gezond ondanks haar leeftijd?
Ah, naja dat weet ik nietquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:21 schreef Gwywen het volgende:
Op die onderste foto van jouw kat lijkt ze trouwens sprekend op de mijne! Zou me niks verbazen als ze familie zijn. Vitje heeft van de Kattepoel en La Heums in de stamboom staan.
Gewone katten slapen zo'n 16 uur per etmaal.
Maak daar voor een Brit maar 22 van.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie je dat oortje? Ze heeft alles in de gaten hoor!
Vergeet het maar. 't Is HUN zitzak. Nou ja, hij is eigenlijk van qltelquote:
Duh, het zijn brittenquote:Op dinsdag 11 november 2008 07:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog geen nieuwe foto's, die theemutsen hier slapen alleen maar
Eerder Karthuizer denk ik, net als SQ. Is ook een iets andere kleur blauw dan "Brits" blauw, lijkt wel. Mooi beestjequote:Op zondag 23 november 2008 16:28 schreef ilsepielse het volgende:
Niet helemaal raszuiver, maar als paps of mams van Doortje geen Brit was, dan ben ik gek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis een echte theemuts. Regelmatig ook zonder pootjes
quote:Op zondag 23 november 2008 18:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Zie ik daar de eerste haakjes al in het nieuwe bankstel?
Haha, daar plaag ik mijn dochter altijd mee: Ach, de poes heeft geen pootjes meer, heb jij dat gedaan? Hoe moet-ie nou van de bank af, en naar z'n eten? En als hij de tuin in wil?quote:Tis een echte theemuts. Regelmatig ook zonder pootjes
Ze zijn weer prachtigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:28 schreef Sanne het volgende:
De mooiste AC en DC foto's van de afgelopen maanden:
DC
[ afbeelding ]
AC
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |