En dan bij jezelf gaan wonen zeker?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
In mijn volgende leven wil ik graag terugeren als Zoë:
[ afbeelding ]
Snurk!
Prachtig!quote:
Wat een lekker bol koppiequote:Op woensdag 20 februari 2008 15:22 schreef Insania het volgende:
Eindelijk begint onze Xeneau wat "britse" vormen te krijgen!
[ afbeelding ]
Geheel witte katten komen in het algemeen minder voor, niet alleen bij de Brits Korthaarquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:19 schreef Ikook het volgende:
De eerste witte Brit die ik ooit gezien heb! Komt dat nou minder voor?? Vind het wel erg mooi, (witte) katten!
ik vind mijn zwarte brit er hels uitzien, choco britten zien er juist knuffelig uitquote:Op maandag 3 maart 2008 10:00 schreef bleiblei het volgende:
Chocolate Britjes zijn tof!.
Die zien er door de kleur gelijk een stuk ondeugender uit.
Die chocolates zien er (mits goed gevoed) echt uit als knuffelbeertjes jaquote:Op maandag 3 maart 2008 10:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vind mijn zwarte brit er hels uitzien, choco britten zien er juist knuffelig uit
Zou goed in mijn interieur staanquote:Op maandag 3 maart 2008 10:03 schreef nein het volgende:
Straks krijgt ie ook van die knaloranje ogen, lekkere retro kleurstelling dan..bruin met oranje
En dat terwijl chocolate britjes nog maar 15 jaar bestaan (zei de fokster)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |