Wel een mooi kalfjequote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't Is gewoon een kalf, die kat
Ooooooh, wat een mooierdjesquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:45 schreef Coolfool het volgende:
Even wat foto's van het eerste levensjaar van Bailey en Whiskey in vogelvlucht met animoto!
http://animoto.com/play/51a2d30892061108aca59d18b2b1a968 Whiskey
http://animoto.com/play/f24198476cb54a9647874e662340c100 Bailey
Ja klopt, maar Eny heeft een paar weekjes bij mij gelogeerd in de vakantiequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker slapen![]()
Wat kleurt ie trouwens leuk bij je inrichting![]()
Zoë was toch van jou? Of ben ik in de war?
Gezellig? Haat en nijd!quote:
Echte kwaadheidquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Uit speelsigheid of echt kwaadheid?
Tis toch ook nog familie van elkaar?![]()
Jaaaa!quote:
quote:
Ik wik ook nog wel eentje erbij, ze zijn zoooo leukquote:
En dan bij jezelf gaan wonen zeker?quote:Op donderdag 3 januari 2008 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
In mijn volgende leven wil ik graag terugeren als Zoë:
[ afbeelding ]
Snurk!
Prachtig!quote:
Wat een lekker bol koppiequote:Op woensdag 20 februari 2008 15:22 schreef Insania het volgende:
Eindelijk begint onze Xeneau wat "britse" vormen te krijgen!
[ afbeelding ]
Geheel witte katten komen in het algemeen minder voor, niet alleen bij de Brits Korthaarquote:Op donderdag 21 februari 2008 21:19 schreef Ikook het volgende:
De eerste witte Brit die ik ooit gezien heb! Komt dat nou minder voor?? Vind het wel erg mooi, (witte) katten!
ik vind mijn zwarte brit er hels uitzien, choco britten zien er juist knuffelig uitquote:Op maandag 3 maart 2008 10:00 schreef bleiblei het volgende:
Chocolate Britjes zijn tof!.
Die zien er door de kleur gelijk een stuk ondeugender uit.
Die chocolates zien er (mits goed gevoed) echt uit als knuffelbeertjes jaquote:Op maandag 3 maart 2008 10:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vind mijn zwarte brit er hels uitzien, choco britten zien er juist knuffelig uit
Zou goed in mijn interieur staanquote:Op maandag 3 maart 2008 10:03 schreef nein het volgende:
Straks krijgt ie ook van die knaloranje ogen, lekkere retro kleurstelling dan..bruin met oranje
En dat terwijl chocolate britjes nog maar 15 jaar bestaan (zei de fokster)
Echt?quote:Op maandag 3 maart 2008 10:26 schreef Rewimo het volgende:
Een Brit moet bol zijn
Ik vind Guus al aan de slanke kant voor een Brit. 't Is eigenlijk ook maar een halve natuurlijk. Ik weet niet wat zijn andere helft is trouwens
Dank je wel!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:33 schreef verita het volgende:
Sanne, die foto van AC en DC met die oliebol, met of zonder tekst, gewéldig! Ik nomineer de foto van AC & DC met de oliebol bij voorbaat tot foto van het jaar.![]()
![]()
Oh serieus? Is dat geshopt? Nooooit in de gaten gehad!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dank je wel!
En dan te bedenken dat die oliebol helemaal niet op de foto staat.
Ik kan aardig fotosoepen soms.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:50 schreef Ikook het volgende:
[..]
Oh serieus? Is dat geshopt? Nooooit in de gaten gehad!
Nee want ik neem mamapoes ook al ;Dquote:Op zondag 9 maart 2008 23:56 schreef Adelante het volgende:
neem ze anders alletwee
en als er een over is wil ik die schele
het is besmettelijk.quote:
We dachten van niet, tot hij gister ineens op het dak van de winkelpanden achter het huis zat op 5 meter hoogquote:Op maandag 16 juni 2008 22:54 schreef Adelante het volgende:
Kan ze uit jullie tuin? Hier mag ie niet verder dan het dakterras
En ze leven beide nog?quote:
JOUW Britten misschien wel jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Briitten zijn redelijk vredelievendAl rollen Guus en Jamie hier weleens al haren verspreidend over de vloer samen
Had een toffe foto van ze genomen maar hij is helaas misluktGuus die Jamie van het lekkerste plekje op de bank aan het werken was
Trotse vaderquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:36 schreef bleiblei het volgende:
Das geen vechten, Eny wil spelen.
En door mij van het dak geplukt worden als ie op wonderbaarlijke wijze op het dak van een winkel achter is geklommen terwijl ie normaliter te onhandig is om ook maar 50cm hoog in een boom te komen.
Neuh, ik was vooral erg blij dat ik wist waar ie uithing. Ik ben als de dood dat ie op straat terecht komt en een voorbijganger denkt "heuj, dies mooi, die neem ik mee". Al was het wel een groot vraagstuk hoe we hem weer beneden zouden krijgenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 10:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Trotse vader![]()
Schrok je je niet lam toen die kat daar zat te gillen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |