Rewimo, die beestjes van jou zien er geweldig uit, komen echt niets te kort!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:57 schreef Rewimo het volgende:
Ze krijgen hier ook geen supermarktbrokken hoorZe hebben een tijdlang Hill's gegeten, kan nu even niet op de naam komen van het huidige merk. Ik kan nu niet zeggen dat ze erg veel eten, en dikker wordt hij ook niet. Vind het een beetje lullig dat je suggereert dat ik niet goed voor ze zorg
Nee, is in Berlicum. En mijn katten eten nauwelijks iets dat geen kattenvoer is. Zelfs toetjesbakjes kunnen ze niet echt bekoren.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's ook in Hellevoetsluis toch?
Baileys komt daar ook vandaan, lekker tussen de familie opgegroeid en tis idd ook een super sociaal ventje.![]()
Alleen was hij daar gewend borden van tafel uit te likken, dus zodra hij een vork hoorde, zat hij letterlijk met pootjes en snuitje in je bord. Heeft nogal wat voetjes in aarde gehad om hem dat af te leren.
Maar verder....echt een toppertje!![]()
Klopt hoor. Jamie en Beauty komen van dezelfde cattery dus, zijn familie van elkaar, maar waar Jamie altijd in mijn buurt is, komt Beauty maar heel af en toe een aai halen. Jamie vindt alles best als ik er maar ben.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
Zoë is echt zo onsociaal als maar zijn kan. Ze wil alleen maar bij mij in de buurt komen maar voor alle andere mensen loopt ze wegHet ligt echt niet alleen aan de cattery, maar ook aan de genetische samenstelling van het beest
Handig, de mijne ook!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 07:43 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, is in Berlicum. En mijn katten eten nauwelijks iets dat geen kattenvoer is. Zelfs toetjesbakjes kunnen ze niet echt bekoren.
Ik was 300 euro kwijt voor een blauwe britquote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:14 schreef Mikani het volgende:
Dankjewel voor de informatie, ik wilde inderdaad kijken naar een kleine cattery waar ze in een huis opgroeien. Mensen die het voor de inkomsten doen. Ik ga even naar de sites van de catteries kijken waar jullie je britjes hebben gehaald. Wat zijn ong. de kosten voor een britse korthaar met stamboom etc? Misschien beetje brutale vraag, maar een richtlijn zou erg fijn zijn.
Zoveel heeft Zoë ook gekostquote:Op dinsdag 3 juli 2007 17:53 schreef Rewimo het volgende:
Jamie was 1200 gulden. Foldjes zijn kennelijk nog een klasse duurderBeauty kreeg ik echter voor 150 euro, omdat ze met pensioen ging
Dat was dus alleen sterilisatie- en inentingskosten, omdat ze naar een voor de fokker vertrouwd adres ging.
Ze klinkt zelf als een vogelquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:03 schreef Coolfool het volgende:
Hier een klein filmpje van mijn gekke Whiskey:
http://www.youtube.com/watch?v=jA4Isjj1Y3U![]()
mooie ogenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:53 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
terugvindpoes, binnenkort eens nieuwe foto's maken.. zwarte katten
Heet dat 'kekkeren'??? Haha, nooit geweten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:03 schreef Coolfool het volgende:
Hier een klein filmpje van mijn gekke Whiskey:
http://www.youtube.com/watch?v=jA4Isjj1Y3U![]()
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:24 schreef Rewimo het volgende:
Mijn Britten zitten nu in Duitsland. Heldhaftig als ze zijn zitten ze alledrie verscholen op verschillende plekken
Wat een gek koppie voor een britje?quote:Op zondag 22 juli 2007 01:01 schreef Insania het volgende:
Awwwwww lieve foto's allemaal!![]()
Even mijn nieuwe moppie showen:
[afbeelding]
Stamboomnaam: Topas
Roepnaam: Xeneau (Uitspreken als Kseno)
Geslacht: Kater
Geboortedatum: 8 april 2007
Kleur: Wit
Gister van mijn vriendje gekregen![]()
Ik wilde al een tijdje een (wit) vriendje voor onze witte Europees Korthaartje, Quincey
Topas past er prima bij.
* Insania is trots![]()
![]()
Het is niet echt een goede foto, maar de rest van de foto's zijn met telefoon gemaakt, kwaliteit daarvan is om te huilenquote:Op zondag 22 juli 2007 01:31 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat een gek koppie voor een britje?
Eny had een veel dommere blik/bollere kop dan Xeneau als kitten!.
Wat liefff! En die Brit die onderop ligt...heb je daar een duidelijke foto van? Lijkt van de achterkant wel op beetje op Baileysquote:Op zondag 22 juli 2007 13:13 schreef teamlead het volgende:een Britjes topic..
binnenkort zal ik eens een behoorlijke foto proberen te maken
[afbeelding]
da's Maxquote:Op zondag 22 juli 2007 13:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat liefff! En die Brit die onderop ligt...heb je daar een duidelijke foto van? Lijkt van de achterkant wel op beetje op Baileys![]()
En Xeneau...wat een droppie![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 13:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's Max
ik zal ff zoeken of ik daar nog een andere foto van kan vinden
quote:Op zondag 22 juli 2007 14:15 schreef teamlead het volgende:
hmz.. alleen deze heb ik nog...tijd om eens een camera te scoren ergens
[afbeelding]
Max is mijn heldquote:
Ik denk het niet, foto is van de fokker's website af gejat, nu onze kat, dus vond dat ik die foto ook wel mocht stelenquote:Op zondag 22 juli 2007 01:35 schreef bleiblei het volgende:
De foto van Xeneau is vrij recent?
chocolatepoint jaquote:Op zondag 22 juli 2007 16:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Max een chocolate-point?
Hoe oud issie nou?
Heerlijk bekkie![]()
Prachtbeestjes!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
chocolatepoint ja
Hij is nu 5
nog een wat duidelijkere foto gevonden trouwens
[afbeelding]
[afbeelding]
en zijn vriendinnetje Sherezade: (anderhalf nu)
[afbeelding]
[afbeelding]
Max is eigenlijk te donker voor een point. Tis een schatje, maar dat vind ik toch wel een beetje jammerquote:Op maandag 23 juli 2007 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Prachtbeestjes!
Baileys is sealpoint dus vandaar dat z'n points donkerder zijn.
Maar die foto vanaf de zijkant lijkt sprekend op dat monster van ons![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:16 schreef So_Addictive het volgende:
Wat een mooie Britjes weer allemaal...
Ik heb nog steeds geen nieuwe foto's gemaakt.
Volgende week ga ik de woonkamer schilderen dus misschien dat er rare capriolen van de boefjes kunnen worden vastgelegd...
Mijn partner en ik zijn uitelkaar gegaan...in goed overleg heb ik nu ' voogdij ' over Moby en Daimy, maar mijn ex heeft nu ' bezoekrecht '![]()
Max is mooiquote:Op maandag 23 juli 2007 00:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Max is eigenlijk te donker voor een point. Tis een schatje, maar dat vind ik toch wel een beetje jammer
mijn ex heeft het zusje van Max. Toen we uit elkaar gingen, waren de katten het enige punt van discussiequote:Op maandag 23 juli 2007 00:16 schreef So_Addictive het volgende:
Wat een mooie Britjes weer allemaal...
Ik heb nog steeds geen nieuwe foto's gemaakt.
Volgende week ga ik de woonkamer schilderen dus misschien dat er rare capriolen van de boefjes kunnen worden vastgelegd...
Mijn partner en ik zijn uitelkaar gegaan...in goed overleg heb ik nu ' voogdij ' over Moby en Daimy, maar mijn ex heeft nu ' bezoekrecht '![]()
Max en Dibbes samen was nooit echt een geweldig huwelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 00:55 schreef So_Addictive het volgende:
Ik zou ze nóóit en te nimmer uit elkaar halen... dan maar samen naar een ander lief huisje
Maar gelukkig zijn wij er goed uitgekomen
quote:
hoe kom jij aan een foto van max?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Lekker mannetje![]()
[img=578xnull]http://i66.photobucket.com/albums/h256/Ingetje79/IMG_5013.jpg[/img]
We gaan zo een paar daagjes weg....4 dagen zonder de poesies![]()
Maar gelukkig hebben we een heeeele lieve oppas![]()
Jaaaa, dat zou je wel willen weten he?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoe kom jij aan een foto van max?
Wat een prachtige katten! Ook zo'n lekker bolle kopquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:06 schreef Estate het volgende:
Hier ook een paar foto's van onze Britjes, wel langhaar maar het blijven britjes toch..
[afbeelding]
Amber (blauw)
[afbeelding]
[afbeelding]
Raya (Seal Silver Shaded Point)
[afbeelding]
Quinty (Chocolate Silver Tabby)
[afbeelding]
Twarres (Seal Tabby Point Kater)
Filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=SH8nhGRGaXQ
Hij gaat lekker dus!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:38 schreef Rewimo het volgende:
Ja, primaZe hebben het goed naar hun zin, miauwen al perfect Duits en hebben alle verhuisdozen ingelegen inmiddels. Die zullen ze wel missen als ze weg zijn
quote:Op maandag 24 september 2007 14:55 schreef Rewimo het volgende:
Gisteren heeft qltel een baby-Guus in mijn armen gefotografeerd. Helaas was de foto zo onscherp dat ie niet toonbaar wasIk zal eens kijken of ze vanavond zin hebben in een sessie
Wat zijn ze toch moooooi!quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:25 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Nog een close-upje van de 2 moppies
* Ingetje79 heeft gecheckt en Guus is oke bevondenquote:
quote:Op maandag 24 september 2007 23:12 schreef Scandalous het volgende:
Moshiiiiii
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |