Oh, wel, ik blijf in gebreke, ik weet niet waarom jij flauwtjes bent.quote:
Maar wat is er dan zo zouteloos aan mij vandaag?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, wel, ik blijf in gebreke, ik weet niet waarom jij flauwtjes bent.
Humor is het zout in de zeemanspap - misschien ben je gramstorig vandaag.
De reeks. Reya merkte het op. Maar je herstelt goed.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Maar wat is er dan zo zouteloos aan mij vandaag?
Neem je afscheid?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:56 schreef sigme het volgende:
Habt dank für die Zeit, die ich mit Euch verplaudert hab'
Und für Eure Geduld, wenn's mehr als eine Meinung gab
Dafür, daß Ihr nie fragt wann ich komme oder geh'
Und für die stets offene Tür, in der ich jetzt steh'
Gute Nacht, Freunde
Es wird Zeit für mich zu geh'n
Dat is het leuke aan feedback hier, voor dat je hem kunt geven zetten ze er een slotje op.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:29 schreef Aoristus het volgende:
NJ neemt het over
onzinmod hè. Die lezen niet, die koppen snellenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat is het leuke aan feedback hier, voor dat je hem kunt geven zetten ze er een slotje op.
Ik denk dat yv het overneemt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:29 schreef Aoristus het volgende:
NJ neemt het over
De taalpolitie van POL , de motivatiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:40 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ik denk dat yv het overneemt.
Vertel eens wat is de achtergrond?
Dat maakt nog niet veel duidelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:45 schreef Aoristus het volgende:
[..]
De taalpolitie van POL , de motivatie
en
De taalpolitie van POL de cliënt van de tegenpartij
Het komt er op neer dat de nieuwe polmods regels bedenken zonder dat ze die met de users bespreken. Tegelijkertijd zou alles in de oude regels te vinden moeten zijn, maar dat zijn algemene regels die niet voor elk subforum kunnen gelden en waar je niet veel wijzer van wordt.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:03 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Dat maakt nog niet veel duidelijk.
Als er ergens een probleem is, dan kan het niet aan de vrije markt liggen. Dus ook hier.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:41 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag is dan, welk mechanism zorgt ervoor dat de private verzekeringsmaatschappijen dermate inefficient kunnen werken? Werkt het marktmechaniame in de sector niet goed, en zoja, is dat dan inherent aan de sector, of kan dat veranderen, bijvoorbeeld door institutionele aanpassingen?
Ik wist niet dat je zo dogmatisch naar dingen keek. Lijkt me geen goede eigenschap voor een wetenschapper.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:31 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als er ergens een probleem is, dan kan het niet aan de vrije markt liggen. Dus ook hier.
dit is zooo Balkenende Zquote:Op zondag 1 juli 2007 00:52 schreef Gabry het volgende:
Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe!
Sterker, het helpt in de wetenschap om intuitief en dogmatisch te zijn.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:37 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo dogmatisch naar dingen keek. Lijkt me geen goede eigenschap voor een wetenschapper.
Wie heeft die misvatting ook alweer uit de wereld geholpen?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:11 schreef gelly het volgende:
Met die insteek waren we er nog steeds van overtuigd dat de aarde plat was.
Eerder : wie heeft die misvatting de wereld in geholpen ?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:16 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wie heeft die misvatting ook alweer uit de wereld geholpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |