quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:07 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb vertrouwen in Scheringa...ik weet zeker dat hij er alles aan doet. Lukt het niet...jammer dan, volgend jaar beter.
Blijft Sneijder dan echt nog bij ajaks?quote:Op woensdag 4 juli 2007 23:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zeker talentvol maar om nou te zeggen het beste middenveld. Ik denk dat Ajax met Gabri, Davids, Sneijder, Emanuelson en Heitinga en bijvoorbeeld Psv met Simons, Affelay, Aissati en Mendez er zeker niet voor onderdoen.
Schaars, De Zeeuw en Martens zijn zeker erg goede spelers maar Medunjanin en Jenner hebben toch nog niet veel laten zien.
Nou, ik denk dat Mendes da Silva vooral centraal in de defensie gaat worden gezet.quote:
Ik was, na afloop van het vorig seizoen behoorlijk moe van voetbal maar nu al begint het weer erg te kriebelenquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:07 schreef BobRooney het volgende:
Ik heb vertrouwen in Scheringa...ik weet zeker dat hij er alles aan doet. Lukt het niet...jammer dan, volgend jaar beter.
Demy de Zeeuwquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:28 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Nou, ik denk dat Mendes da Silva vooral centraal in de defensie gaat worden gezet.
wie?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:39 schreef ZIOPPA het volgende:
Pelle' voor 6 miljoen van Lecce naar AZ..
huhquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:39 schreef ZIOPPA het volgende:
Ik zou voor De Zeeuw/Schaars centraal kiezen met Da Silva er achter. Dan is het zwaar kiezen tussen 3 geweldige aanvallende middenvelders (Harris, Cziommer of Martens).quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Demy de Zeeuw
Mendes- die mag wel als rechtshalf opereren. Jenner eruit svp en alleen als pinchhitter gebruiken.
Mendes was geweldig dit seizoenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Demy de Zeeuw
Mendes- die mag wel als rechtshalf opereren. Jenner eruit svp en alleen als pinchhitter gebruiken.
Deze gast?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:47 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Spits van Italie onder 21...
dacht ik
Jep. Graziano Pelle'. Stond in belangstelling Siena, Roma en Palermo, deze laatsten hadden hem bijna binnen, tot Scheringa met zijn buidel geld binnenkwam.quote:
de voetbalzone van Italie brengt hetquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:23 schreef venomsnake het volgende:
Pelle naar AZ?
Dat meen je niet.. Ongelooflijk.
bron?
das een goede speler.
Wat bezielt die gast?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:39 schreef ZIOPPA het volgende:
We zijn begonnen!quote:Op donderdag 5 juli 2007 00:59 schreef Poepoog het volgende:
Goh waar blijven de aankopen van Scheringa nou, of heeft ie nu toevallig Inter helemaal opgekocht![]()
Hij scoorde op het EK laatst ook mooi via een penalty.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:46 schreef AminBen het volgende:
Heeft in Nederland toen in 2005 indruk gemaakt maar sindsdien weinig klaar gemaakt. Zo super is hij dus wel niet![]()
Dat kan allemaal oorzaken hebben natuurlijk. Heb hem een aantal keer zien spelen en hij maakt op mij een zeer goede indruk. Die gast heeft enorm veel potentie. Niet voor niets dat ook andere italiaanse clubs hem wel willen hebben.. Misschien met de juiste begeleiding (V.Gaal) komt hij tot bloei.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:46 schreef AminBen het volgende:
Heeft in Nederland toen in 2005 indruk gemaakt maar sindsdien weinig klaar gemaakt. Zo super is hij dus wel niet![]()
Een extra middenvelder....ik had het idee dat die linie als enige nou juist compleet was...quote:‘Koevermans niet opgeleid voor de concurrentie’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 6 juli om 11:34
De toekomst van Danny Koevermans bij AZ is voorlopig nog ongewis. De aanvaller mag van trainer Louis van Gaal niet vertrekken, maar de speler rekent zelf op weinig speeltijd.
De door Feyenoord begeerde aanvaller meldde zich donderdag gewoon op de training bij het DSB Stadion. Van Gaal wilde de eenmalig international zeker niet naar de concurrentie laten gaan. “Wij hebben hem niet opgeleid voor Ajax, Feyenoord of PSV”, vertelde de coach aan De Telegraaf. “Als Danny weggaat, komt daar ook een spits voor terug.”
Koevermans wilde niet ingaan op transferperikelen, maar liet wel ondubbelzinnig weten geïrriteerd te zijn door de speculaties. "Het bericht op NOS Teletekst waarin stond dat ik niet op de training van AZ zou willen verschijnen is te gek voor woorden. Ik kan er niet bij welk figuur zo'n verhaal verzint. Ik wil dolgraag voor AZ spelen."
Van Gaal twijfelt nog over het aantrekken van een extra middenvelder. De oefenmeester vindt dat zijn selectie verder vrijwel volledig is. "Zeker is dat er nog één spits komt, en mogelijk nog een middenvelder. Verder is onze groep compleet."
Shota Arveladze mag wel vertrekken van Van Gaal. “Qua niveau was hij onze beste man. Maar hij kan het aantal wedstrijden niet meer aan en ik heb vorig seizoen al te vaak een beroep op hem moeten doen. AZ zal geen sta-in-de-weg vormen als hij een nieuwe club vindt. We gaan hem een fantastisch afscheid geven in de laatste oefenwedstrijd tegen Internazionale.”
bron: www.voetbalzone.nl
Hoe vaak heb je Ari en Pelle bij elkaar nou gezienquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:52 schreef andre347 het volgende:
[..]
Pelle in de spits, en dan Ari en Dembele er omheen![]()
Vind hem meer op Vieri lijken dan op Zlatan.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:35 schreef Devano het volgende:
Pelle is wel het type Zlatan een beetje.
Die Duitse commentator komt klaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Pelle kan ook op bepaalde momenten als vervanger voor Donk doorgaan
http://nl.youtube.com/watch?v=yHwHrQOXujI
(schitterend trouwens)
Gelul. Wat weten we nu eigenlijk van Ari? Daarnaast is het nog maar zien of Koevermans de lijn voort kan zetten en Dembele moet meer scoren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:35 schreef Devano het volgende:
Daar komt de klassieke top 3 niet bij in de buurt, wat spitsen betreft.
Volgens diverse gerenommeerde Zuid-Amerika scouts zou Ari helemaal niet zo'n goede speler zijn en een zeer verkeerde keuze van AZ zijn. Maar goed, kan ook de kift zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:27 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Gelul. Wat weten we nu eigenlijk van Ari? Daarnaast is het nog maar zien of Koevermans de lijn voort kan zetten en Dembele moet meer scoren.
Dat bedoel ik, we moeten het nog maar zien. Dat het een Braziliaan uit Zweden is wil niet zeggen dat 'ie 34 keer gaat scoren.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens diverse gerenommeerde Zuid-Amerika scouts zou Ari helemaal niet zo'n goede speler zijn en een zeer verkeerde keuze van AZ zijn. Maar goed, kan ook de kift zijn.
quote:Van Gaal looft transferbeleid Feyenoord
Louis van Gaal is te spreken over de recente aankopen van Feyenoord. De oefenmeester van AZ vindt het als voetballiefhebber een uitstekende zaak dat spelers als Giovanni van Bronckhorst, Roy Makaay en Kevin Hofland weer terug in Nederland zijn.
“PSV en Ajax hebben zich tot nu toe alleen in de breedte versterkt”, vertelde Van Gaal op de website. “Feyenoord heeft daadwerkelijk versterkingen aangetrokken met spelers die boven het huidige niveau van de club uitsteken. Ik vind het ook logisch dat ze dat gedaan hebben. Het blijft immers een topclub. Persoonlijk vind ik het fantastisch dat jongens als Giovanni van Bronckhorst, Roy Makaay en Kevin Hofland weer terug zijn in de Nederlandse competitie.”
De oud-bondscoach analyseerde ook zijn eigen selectie. “Qua breedte van de selectie ziet het er goed uit. Wij willen nog een tweetal spelers halen. Maar of dat lukt is afhankelijk van veel factoren. Ik heb de indruk dat we op de goede weg zijn. Toen ik tijdens de training het partijspel zag, was ik blij verrast. En dat terwijl we nog een aantal jeugdinternationals missen die worden vervangen door vijf jeugdspelers van AZ.”
Koevermans bedoel jequote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:15 schreef navigator het volgende:
Arveladze mag niet naar Ajax![]()
Van Gaal is al net zo zielig als ome Dirk.
Waar haal je die wijsheden nou weer vandaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:54 schreef navigator het volgende:
Nee, Arveladze.
Ach, hij koos zijn nickname omdat zijn moeder hem steeds DomDom noemde.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheden nou weer vandaan
Parool schreef dat Ajax Arveladze als pinchitter wilde halen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheden nou weer vandaan
Als Molsvariant?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:31 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Parool schreef dat Ajax Arveladze als pinchitter wilde halen.
Hoezoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:29 schreef koningdavid het volgende:
Die van Dembele slaat echt nergens op.
Braziliaanse vlag + Dembele.quote:
Ik denk ook Kew Jaliens, maar Schaars zou ook nog kunnen. Die deed het bij Oranje u21 dacht ik ook. Dus waarom niet bij AZ.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:33 schreef koningdavid het volgende:
Is trouwens al bekend wie jullie aanvoerder wordt?
Ik gok: Kew Jaliens.
Ik heb liever Koeffequote:
Vergeet Pelle maar; het laatste nieuws is dat men Jan Koller als ervaren centrumspits op het oog heeft.....Pelle bleek onhaalbaar.quote:
Shitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Vergeet Pelle maar; het laatste nieuws is dat men Jan Koller als ervaren centrumspits op het oog heeft.....Pelle bleek onhaalbaar.
Niet qua lengte iigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:15 schreef Poepoog het volgende:
Shitwel een erg groot verschil, Jan Koller of Pelle
![]()
Koller is volgens mij nog een kop groterquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:43 schreef BobRooney het volgende:
Brands plaatst vraagtekens bij de handelwijze van de Britten. ,,Ik vraag me af of een club als Liverpool al kan zien dat een speler bestemd is om daar door te breken in het eerste elftal. Ik vind het knap als ze dat zien. Als iemand 16 jaar is, moet ik me zelfs de vraag stellen of die speler AZ 1 wel kan halen.’’
van een speler van Jong AZ hoorde ik dat hij wel pompend goed is, en 1 van de weinigen AZ talenten is die zeker weten in AZ 1 komt in de komende jarenquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:43 schreef BobRooney het volgende:
Bij AZ werd achter de rug van de club om het grote talent Marco Matic in het geheim naar Liverpool gevlogen. De speler kon 100.000 euro per jaar krijgen als hij direct zijn handtekening zou zetten onder een contract. Bij AZ voetbalt hij nog voor een minimale zakgeldvergoeding.
AZs technisch directeur Marcel Brands: ,,Marco Matic zit nog steeds bij ons. Maar hij is in Engeland geweest. Ik ken de details niet, gelukkig stond zijn zaakwaarnemer er ook niet achter.’’
Brands plaatst vraagtekens bij de handelwijze van de Britten. ,,Ik vraag me af of een club als Liverpool al kan zien dat een speler bestemd is om daar door te breken in het eerste elftal. Ik vind het knap als ze dat zien. Als iemand 16 jaar is, moet ik me zelfs de vraag stellen of die speler AZ 1 wel kan halen.’’
http://www.ad.nl/sport/article1498598.ece
Ton per jaar. Het wordt die koters echt moeilijk gemaakt
Speel je zelf nog in een jeugdteam nu?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:56 schreef cohen het volgende:
[..]
van een speler van Jong AZ hoorde ik dat hij wel pompend goed is, en 1 van de weinigen AZ talenten is die zeker weten in AZ 1 komt in de komende jaren
nee ik speel als amateurquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Speel je zelf nog in een jeugdteam nu?
quote:Levante heeft Arveladze binnen
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 12 juli om 15:31
Shota Arveladze speelt het komende seizoen voor Levante. De Georgische aanvaller onderging donderdagochtend met succes een medische keuring en zet vanmiddag zijn handtekening onder een contract voor één seizoen, met een optie voor nog een seizoen. “Arveladze heeft de medische keuring doorstaan en alleen zijn handtekening ontbreekt nog om de transfer af te ronden”, vertelde voorzitter Julio Romero na afloop van de presentatie van Vladan Kujovic. “Overigens zijn we op zoek naar nog een aanvaller.”
De tweede club van Valencia besloot voor Arveladze te kiezen, nadat Celta de Vigo niet mee wilde werken aan een overgang van Fernando Baiano. Levante bood drie miljoen euro, terwijl de degradant het dubbele eiste.
Het is niet de eerste maal dat Levante achter Arveladze aanzit. Vorig jaar zomer deed de club ook een poging om de aanvaller te strikken, maar de vraagprijs van twee miljoen euro blokte de overgang. Het feit dat AZ de speler nu de transfervrije status gaf, veranderde de situatie tussen beide partijen.
Geen uitputtende UEFA-Cup trips meer. En misschien is ie gehaald als 3e spits. Dat zou hij bij AZ dit jaar ook kunnen zijn, maar in Levante verdient hij veel meer, en hij kan mooi nog aan het eind van zijn carriere in Spanje spelen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:06 schreef DarkShine het volgende:
Maar als hij het fysiek niet meer kan brengen in de Eredivisie, leg mij dan eens uit hoe hij het gaat brengen in de Primera Division?
Bij Levante konden ze voor 6 miljoen een andere spits aantrekken. In plaats daarvan hebben ze nu Shota transfervrij. Reken maar dat een gedeelte van dat budget in Shota's salaris zit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:57 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik kan me dus niet voorstellen dat hij daar zoveel meer gaat verdienen. Ik denk toch dat er ook iets anders speelde.
En jij denkt dat onderin de Primera Division / trainingen op dat niveau hem niet uitputten?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen uitputtende UEFA-Cup trips meer. En misschien is ie gehaald als 3e spits. Dat zou hij bij AZ dit jaar ook kunnen zijn, maar in Levante verdient hij veel meer, en hij kan mooi nog aan het eind van zijn carriere in Spanje spelen.
Was dat nou zo moeilijk?
Het ging niet om trainingen, die houdt ie makkelijk vol, het ging puur om 2 of 3 keer per week moeten spelen, dat hield ie niet meer vol. Vandaar de standaard vroege wissel rond de 60e minuut.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En jij denkt dat onderin de Primera Division / trainingen op dat niveau hem niet uitputten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |