quote:Van Gaal looft transferbeleid Feyenoord
Louis van Gaal is te spreken over de recente aankopen van Feyenoord. De oefenmeester van AZ vindt het als voetballiefhebber een uitstekende zaak dat spelers als Giovanni van Bronckhorst, Roy Makaay en Kevin Hofland weer terug in Nederland zijn.
“PSV en Ajax hebben zich tot nu toe alleen in de breedte versterkt”, vertelde Van Gaal op de website. “Feyenoord heeft daadwerkelijk versterkingen aangetrokken met spelers die boven het huidige niveau van de club uitsteken. Ik vind het ook logisch dat ze dat gedaan hebben. Het blijft immers een topclub. Persoonlijk vind ik het fantastisch dat jongens als Giovanni van Bronckhorst, Roy Makaay en Kevin Hofland weer terug zijn in de Nederlandse competitie.”
De oud-bondscoach analyseerde ook zijn eigen selectie. “Qua breedte van de selectie ziet het er goed uit. Wij willen nog een tweetal spelers halen. Maar of dat lukt is afhankelijk van veel factoren. Ik heb de indruk dat we op de goede weg zijn. Toen ik tijdens de training het partijspel zag, was ik blij verrast. En dat terwijl we nog een aantal jeugdinternationals missen die worden vervangen door vijf jeugdspelers van AZ.”
Koevermans bedoel jequote:Op vrijdag 6 juli 2007 22:15 schreef navigator het volgende:
Arveladze mag niet naar Ajax![]()
Van Gaal is al net zo zielig als ome Dirk.
Waar haal je die wijsheden nou weer vandaanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 07:54 schreef navigator het volgende:
Nee, Arveladze.
Ach, hij koos zijn nickname omdat zijn moeder hem steeds DomDom noemde.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheden nou weer vandaan
Parool schreef dat Ajax Arveladze als pinchitter wilde halen.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 12:39 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waar haal je die wijsheden nou weer vandaan
Als Molsvariant?quote:Op zondag 8 juli 2007 17:31 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Parool schreef dat Ajax Arveladze als pinchitter wilde halen.
Hoezoquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:29 schreef koningdavid het volgende:
Die van Dembele slaat echt nergens op.
Braziliaanse vlag + Dembele.quote:
Ik denk ook Kew Jaliens, maar Schaars zou ook nog kunnen. Die deed het bij Oranje u21 dacht ik ook. Dus waarom niet bij AZ.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:33 schreef koningdavid het volgende:
Is trouwens al bekend wie jullie aanvoerder wordt?
Ik gok: Kew Jaliens.
Ik heb liever Koeffequote:
Vergeet Pelle maar; het laatste nieuws is dat men Jan Koller als ervaren centrumspits op het oog heeft.....Pelle bleek onhaalbaar.quote:
Shitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Vergeet Pelle maar; het laatste nieuws is dat men Jan Koller als ervaren centrumspits op het oog heeft.....Pelle bleek onhaalbaar.
Niet qua lengte iigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:15 schreef Poepoog het volgende:
Shitwel een erg groot verschil, Jan Koller of Pelle
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |