Braziliaanse vlag + Dembele.quote:
Ik denk ook Kew Jaliens, maar Schaars zou ook nog kunnen. Die deed het bij Oranje u21 dacht ik ook. Dus waarom niet bij AZ.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:33 schreef koningdavid het volgende:
Is trouwens al bekend wie jullie aanvoerder wordt?
Ik gok: Kew Jaliens.
Ik heb liever Koeffequote:
Vergeet Pelle maar; het laatste nieuws is dat men Jan Koller als ervaren centrumspits op het oog heeft.....Pelle bleek onhaalbaar.quote:
Shitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:14 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Vergeet Pelle maar; het laatste nieuws is dat men Jan Koller als ervaren centrumspits op het oog heeft.....Pelle bleek onhaalbaar.
Niet qua lengte iigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:15 schreef Poepoog het volgende:
Shitwel een erg groot verschil, Jan Koller of Pelle
![]()
Koller is volgens mij nog een kop groterquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 10:43 schreef BobRooney het volgende:
Brands plaatst vraagtekens bij de handelwijze van de Britten. ,,Ik vraag me af of een club als Liverpool al kan zien dat een speler bestemd is om daar door te breken in het eerste elftal. Ik vind het knap als ze dat zien. Als iemand 16 jaar is, moet ik me zelfs de vraag stellen of die speler AZ 1 wel kan halen.’’
van een speler van Jong AZ hoorde ik dat hij wel pompend goed is, en 1 van de weinigen AZ talenten is die zeker weten in AZ 1 komt in de komende jarenquote:Op woensdag 11 juli 2007 10:43 schreef BobRooney het volgende:
Bij AZ werd achter de rug van de club om het grote talent Marco Matic in het geheim naar Liverpool gevlogen. De speler kon 100.000 euro per jaar krijgen als hij direct zijn handtekening zou zetten onder een contract. Bij AZ voetbalt hij nog voor een minimale zakgeldvergoeding.
AZs technisch directeur Marcel Brands: ,,Marco Matic zit nog steeds bij ons. Maar hij is in Engeland geweest. Ik ken de details niet, gelukkig stond zijn zaakwaarnemer er ook niet achter.’’
Brands plaatst vraagtekens bij de handelwijze van de Britten. ,,Ik vraag me af of een club als Liverpool al kan zien dat een speler bestemd is om daar door te breken in het eerste elftal. Ik vind het knap als ze dat zien. Als iemand 16 jaar is, moet ik me zelfs de vraag stellen of die speler AZ 1 wel kan halen.’’
http://www.ad.nl/sport/article1498598.ece
Ton per jaar. Het wordt die koters echt moeilijk gemaakt
Speel je zelf nog in een jeugdteam nu?quote:Op woensdag 11 juli 2007 13:56 schreef cohen het volgende:
[..]
van een speler van Jong AZ hoorde ik dat hij wel pompend goed is, en 1 van de weinigen AZ talenten is die zeker weten in AZ 1 komt in de komende jaren
nee ik speel als amateurquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Speel je zelf nog in een jeugdteam nu?
quote:Levante heeft Arveladze binnen
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 12 juli om 15:31
Shota Arveladze speelt het komende seizoen voor Levante. De Georgische aanvaller onderging donderdagochtend met succes een medische keuring en zet vanmiddag zijn handtekening onder een contract voor één seizoen, met een optie voor nog een seizoen. “Arveladze heeft de medische keuring doorstaan en alleen zijn handtekening ontbreekt nog om de transfer af te ronden”, vertelde voorzitter Julio Romero na afloop van de presentatie van Vladan Kujovic. “Overigens zijn we op zoek naar nog een aanvaller.”
De tweede club van Valencia besloot voor Arveladze te kiezen, nadat Celta de Vigo niet mee wilde werken aan een overgang van Fernando Baiano. Levante bood drie miljoen euro, terwijl de degradant het dubbele eiste.
Het is niet de eerste maal dat Levante achter Arveladze aanzit. Vorig jaar zomer deed de club ook een poging om de aanvaller te strikken, maar de vraagprijs van twee miljoen euro blokte de overgang. Het feit dat AZ de speler nu de transfervrije status gaf, veranderde de situatie tussen beide partijen.
Geen uitputtende UEFA-Cup trips meer. En misschien is ie gehaald als 3e spits. Dat zou hij bij AZ dit jaar ook kunnen zijn, maar in Levante verdient hij veel meer, en hij kan mooi nog aan het eind van zijn carriere in Spanje spelen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:06 schreef DarkShine het volgende:
Maar als hij het fysiek niet meer kan brengen in de Eredivisie, leg mij dan eens uit hoe hij het gaat brengen in de Primera Division?
Bij Levante konden ze voor 6 miljoen een andere spits aantrekken. In plaats daarvan hebben ze nu Shota transfervrij. Reken maar dat een gedeelte van dat budget in Shota's salaris zit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:57 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik kan me dus niet voorstellen dat hij daar zoveel meer gaat verdienen. Ik denk toch dat er ook iets anders speelde.
En jij denkt dat onderin de Primera Division / trainingen op dat niveau hem niet uitputten?quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen uitputtende UEFA-Cup trips meer. En misschien is ie gehaald als 3e spits. Dat zou hij bij AZ dit jaar ook kunnen zijn, maar in Levante verdient hij veel meer, en hij kan mooi nog aan het eind van zijn carriere in Spanje spelen.
Was dat nou zo moeilijk?
Het ging niet om trainingen, die houdt ie makkelijk vol, het ging puur om 2 of 3 keer per week moeten spelen, dat hield ie niet meer vol. Vandaar de standaard vroege wissel rond de 60e minuut.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:07 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En jij denkt dat onderin de Primera Division / trainingen op dat niveau hem niet uitputten?
Bij Roda hadden ze dat wel anders aangepakt. Dan hadden ze de mijnen en bakkerijen uit protest gesloten, heel NL een week zonder vlaai en kolen. Gevolg : geen weekend-bbq's en feestjes, chaos en anarchie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:14 schreef DarkShine het volgende:
Blijft niet netjes hoe die het gespeeld heeft dan.
Bij menig andere club lieten de fans niet zo over hun club heen lopen.
Volgens mij een blunder.quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:45 schreef Urquhart het volgende:
Arveladze gaat naar Sevilla ipv Levante, meldt Sportjournaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |