Dat is hier EXACT hetzelfde, ik val echt meerdere keren per week in ''zeuren over kinderen'' gedragquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:19 schreef leonieke het volgende:
Dat "zeuren" gebeurt gewoon bij mijSoms kan ik me echt niet bedwingen en moet ik het er bijna over hebben... Soms valt dat in goeie aarde en soms krijg ik ook wel eens de reactie dat ik er best gewoon over ophou.
Maar het is soms gewoon zo moeilijk om het er niet over te hebben![]()
Daar lijkt het wel op ja, dan neem ik mezelf echt voor om het er echt een tijd niet meer over te hebben, maar dat werkt dan averechts en moet ik het bijna dagelijks even vragen of hij echt zeker weet het nog niet te willen en hij me exact moet uitleggen waarom dan nog steeds niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
Het is bijna dwangmatig op het laatst. Hoe meer je het er niet over wil hebben, hoe meer het toch ter spraken komt.
Het probleem is denk ik dat na een tijdje geen enkele hint nog subtiel genoeg is voor de partners die er nog niet direct zin in hebben...quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:55 schreef Wennie het volgende:
Nouja, wel goed dat je partner aangeeft het gezeur zat te zijn. Beter dan dat hij onder het gezeur toegeeft en zich een week later bedenkt..![]()
Het lijkt er toch op dat juist niet zeuren (een subtiele hint zo af en toe mag natuurlijk wel
), beter helpt
![]()
Tuttebolletjequote:Op donderdag 19 juli 2007 11:32 schreef leonieke het volgende:
En waarom zou dat stom klinken?Zeg ik stomme dingen misschien?
![]()
![]()
Dat zal wel iets Hollands zijnquote:
Vooral niet als ze zich tijdens de receptie compleet afgezonderd heeft. Er is maar één iets meer dat telt en dat is dat kind. Ik vind het zo hatelijk. En binnenkort verwacht ik wel een discussie omdat ik naar dat kind niet omkijk. Het interesseert mij eigenlijk ook niet. Vooral door haar stomme opmerkingen altijd. En niemand anders behalve zij en haar man mogen het kind vasthouden... Een groot verschil bij mijn zus die blij is als iemand anders haar zoon wil vasthouden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:00 schreef Wennie het volgende:
Oh Leonieke, ik herken dat wel, maar dan van mijn eigen zusje. Haar zoontje mocht niet blijven voor het diner (wij deden het dan wel heel wat minder uitgebreid), dus die ging ze tijdens de receptie even uitgebreid wegbrengen
Daar word je niet vrolijk van
En dan nog zulk soort opmerkingen er achter aan...
Leuk dat je een goed gesprek hadquote:Op maandag 30 juli 2007 18:51 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb metnog eens een goed gesprek gehad over onze kinderplanning.
En we zijn eruit![]()
Het duurt wel nog lang (voor mijn gevoel dan) maar er is in elk geval enige duidelijkheid en dat maakt me blij (en minder onrustig).
btw die vrienden hebben inmiddels hun kindje (weer) verloren en ze moet alweer een curettage ondergaan
Stel je krijgt weer een jaarcontract, dan gaan jullie er gewoon alsnog voorquote:Op zondag 29 juli 2007 20:58 schreef mefke79 het volgende:
...
Van de andere kant, stel je krijgt weer een jaarcontract, wat dan...Iemand nog goede raad?
We hebben geen datum afgesproken. Meer een ruwe schatting gemaakt (een soort van uiterlijke termijn). Mijnquote:Op maandag 30 juli 2007 18:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Leuk dat je een goed gesprek hadKan wel deugd doen, he?
Mogen we de ruwe planning weten of hou je het liever voor jezelf (compleet te verstaan hoorIk denk dat ik hier ook niet zomaar zou zeggen op welke datum ik precies stop met de pil)?
Wat vreselijk voor jouw vrienden. Hopelijk kunnen ze het samen verwerken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |