Dat is hier EXACT hetzelfde, ik val echt meerdere keren per week in ''zeuren over kinderen'' gedragquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:19 schreef leonieke het volgende:
Dat "zeuren" gebeurt gewoon bij mijSoms kan ik me echt niet bedwingen en moet ik het er bijna over hebben... Soms valt dat in goeie aarde en soms krijg ik ook wel eens de reactie dat ik er best gewoon over ophou.
Maar het is soms gewoon zo moeilijk om het er niet over te hebben![]()
Daar lijkt het wel op ja, dan neem ik mezelf echt voor om het er echt een tijd niet meer over te hebben, maar dat werkt dan averechts en moet ik het bijna dagelijks even vragen of hij echt zeker weet het nog niet te willen en hij me exact moet uitleggen waarom dan nog steeds niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:54 schreef Brighteyes het volgende:
Het is bijna dwangmatig op het laatst. Hoe meer je het er niet over wil hebben, hoe meer het toch ter spraken komt.
Het probleem is denk ik dat na een tijdje geen enkele hint nog subtiel genoeg is voor de partners die er nog niet direct zin in hebben...quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:55 schreef Wennie het volgende:
Nouja, wel goed dat je partner aangeeft het gezeur zat te zijn. Beter dan dat hij onder het gezeur toegeeft en zich een week later bedenkt..![]()
Het lijkt er toch op dat juist niet zeuren (een subtiele hint zo af en toe mag natuurlijk wel
), beter helpt
![]()
Tuttebolletjequote:Op donderdag 19 juli 2007 11:32 schreef leonieke het volgende:
En waarom zou dat stom klinken?Zeg ik stomme dingen misschien?
![]()
![]()
Dat zal wel iets Hollands zijnquote:
Vooral niet als ze zich tijdens de receptie compleet afgezonderd heeft. Er is maar één iets meer dat telt en dat is dat kind. Ik vind het zo hatelijk. En binnenkort verwacht ik wel een discussie omdat ik naar dat kind niet omkijk. Het interesseert mij eigenlijk ook niet. Vooral door haar stomme opmerkingen altijd. En niemand anders behalve zij en haar man mogen het kind vasthouden... Een groot verschil bij mijn zus die blij is als iemand anders haar zoon wil vasthouden.quote:Op donderdag 19 juli 2007 12:00 schreef Wennie het volgende:
Oh Leonieke, ik herken dat wel, maar dan van mijn eigen zusje. Haar zoontje mocht niet blijven voor het diner (wij deden het dan wel heel wat minder uitgebreid), dus die ging ze tijdens de receptie even uitgebreid wegbrengen
Daar word je niet vrolijk van
En dan nog zulk soort opmerkingen er achter aan...
Leuk dat je een goed gesprek hadquote:Op maandag 30 juli 2007 18:51 schreef Asyniur het volgende:
Ik heb metnog eens een goed gesprek gehad over onze kinderplanning.
En we zijn eruit![]()
Het duurt wel nog lang (voor mijn gevoel dan) maar er is in elk geval enige duidelijkheid en dat maakt me blij (en minder onrustig).
btw die vrienden hebben inmiddels hun kindje (weer) verloren en ze moet alweer een curettage ondergaan
Stel je krijgt weer een jaarcontract, dan gaan jullie er gewoon alsnog voorquote:Op zondag 29 juli 2007 20:58 schreef mefke79 het volgende:
...
Van de andere kant, stel je krijgt weer een jaarcontract, wat dan...Iemand nog goede raad?
We hebben geen datum afgesproken. Meer een ruwe schatting gemaakt (een soort van uiterlijke termijn). Mijnquote:Op maandag 30 juli 2007 18:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Leuk dat je een goed gesprek hadKan wel deugd doen, he?
Mogen we de ruwe planning weten of hou je het liever voor jezelf (compleet te verstaan hoorIk denk dat ik hier ook niet zomaar zou zeggen op welke datum ik precies stop met de pil)?
Wat vreselijk voor jouw vrienden. Hopelijk kunnen ze het samen verwerken.
Mja, ze zullen er samen wel weer uitkomen. Maar nu gaan er geloof ik uitgebreide onderzoeken komen om uit te zoeken wat en hoe.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:53 schreef leonieke het volgende:
Wat vreselijk voor jouw vrienden. Hopelijk kunnen ze het samen verwerken.
Ja, vreselijk he? Ook voor die collega van je...quote:Op maandag 30 juli 2007 18:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Wat een ellende allemaal, bah bah bah
Ben je zeker dat je niet in Ninove woont, 26 jaar bent en twee weken geleden voor de kerk bent getrouwd?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
We hebben geen datum afgesproken. Meer een ruwe schatting gemaakt (een soort van uiterlijke termijn). Mijnkent me te goed. Hij zei: ik wil geen datum noemen want daar pin jij je dan meteen zo op vast.
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 30 juli 2007 22:19 schreef mefke79 het volgende:
Heej Leonieke: kop op!
Denk anders maar aan jullie mooie nieuwe huis en alles wat je daarvoor nog moet regelen, misschien vrolijkt dat wat op?
Het probleem is vooral dat ik de pil MOET nemen of dat we direct voor kinderen moeten gaan. Ik menstrueer niet zonder extra hormonen en dat is helemaal niet gezond volgens de gyn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:47 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Leonieke: is het niet een idee om te zeggen: ik heb teveel problemen met de pil, we gaan condooms gebruiken? Onder het motto: ik heb (insert aantal jaar) voor de anti-conceptie gezorgd, neem jij het maar eens over...
Ik vroeg me ook al af waar ze was idd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef Sugar het volgende:
Ik zit me al de hele tijd af te vragen waar Smoezie nu toch is! Nu lees ik dat ze morgen terug is van vakantie en dan de pil weg gaat gooien.![]()
![]()
Maar het idee dat je moet menstrueren is toch allang al achterhaald? Vandaar dat het ook geen probleem is om de pil door te slikken om de menstruatie uit te stellen (of om gewoon niet te menstrueren...) Of heeft het een andere reden?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat ik de pil MOET nemen of dat we direct voor kinderen moeten gaan. Ik menstrueer niet zonder extra hormonen en dat is helemaal niet gezond volgens de gyn.
Het is ook zo dat ik direct met Clomid zal moeten beginnen aangezien ik anders wel heel lang op een eisprong kan wachten![]()
Mja, de gyn had mij gezegd dat ik door mijn pco al meer kans zou hebben later op baarmoederhalskanker en dat het daarom belangrijk is om regelmatig te menstrueren (zodat alles 'gekuist' zou worden). Ik slik ook nooit mijn pil door eigenlijk. Nog nooit gedaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:10 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Maar het idee dat je moet menstrueren is toch allang al achterhaald? Vandaar dat het ook geen probleem is om de pil door te slikken om de menstruatie uit te stellen (of om gewoon niet te menstrueren...) Of heeft het een andere reden?
Mja als je het zo zegt, moet er idd niets gekuist wordenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:34 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik kan er op internet niet veel over vinden, behalve dat dit wel het geval is bij hormoonbehandelingen.
Eigenwijs als ik ben, zou ik vragen om een second opinion wat betreft die mening. Als er zich helemaal nooit iets opbouwd, hoeft er toch niets gekuist te worden?
1 keer op 3 maand zou dus blijkbaar genoeg zijn... maar ik laat het dan maar iedere maand komen, op die manier ga ik misschien met 6 strips genoeg hebbenquote:* Verhoogde kans op endometriumcarcinoom.
(kanker aan het baarmoederslijmvlies) Dit is eenvoudig te voorkomen, aangeraden wordt om vrouwen met PCO minimaal een maal per 3 maanden te laten menstrueren om zo het baarmoederslijm af te voeren. De kans op kanker neemt daarmee af.
Ah... verkeerde soort iddquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:58 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Vandaar dat ik niets kon vinden: het gaat om baarmoederslijmvlieskanker, niet om baarmoederhalskanker.
Moet je continue de pil slikken, of is af en toe een strip voldoende? Als dat zo is kun je er minder halen en dan opeens van gedachten veranderen en toch alles achter elkaar slikken...![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:30 schreef leonieke het volgende:
Wil dat dan zeggen dat jullie officieel aan het rammelen zijn en er ook al gesprekken over voeren met julile partners over wanneer jullie er zouden kunnen voor gaan?
Uiteraard blijft het een beslissingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:01 schreef Igraine het volgende:
Ja dat zou goed kunnen hoor Leonieke. Maar toch, het blijft een beslissing. En vanwege mijn PCO is het ook echt iets wat je moet plannen. Ik moet dus naar de huisarts om te vragen of hij mij weer wil doorverwijzen naar de fertiliteitspoli. Daar hebben we wel een datum voor geprikt ja, dat ik de huisarts ga bellen. Over ongeveer een maandje wordt dat.
Hier ook officieel rammelen, gelukkig inclusief geprikte startdatumquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:30 schreef leonieke het volgende:
Wil dat dan zeggen dat jullie officieel aan het rammelen zijn en er ook al gesprekken over voeren met julile partners over wanneer jullie er zouden kunnen voor gaan?
Bij ons niet, aangezien Noah niet gepland was, en ik nu zonder vast werk zit. En dus grote kans op geen geld tijdens verlofquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:56 schreef leonieke het volgende:
Ik denk trouwens dat het makkelijker is om de beslissing "we gaan ervoor" te nemen als je al een kind hebt. Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Maar misschien is het ook niet slecht als het niet gepland is. Want jullie komen er nu toch ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:50 schreef texelonia het volgende:
Saffier wat leuk en spannend!
[..]
Bij ons niet, aangezien Noah niet gepland was, en ik nu zonder vast werk zit. En dus grote kans op geen geld tijdens verlofAls ik wacht tot ik eindelijk een baan met tenminste een jaarcontract heb, dan is Noah al 10 volgens mij
Heb het echt even helemaal gehad allemaal
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:50 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik zag als laatste reactie Vivi staan en dachtmaar het was niet wat ik dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |