Maya?quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:40 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Mwah, daar ben ik het niet helemaal met je eens.
Soit, ik ben degene geweest die net die posts van een ander forum gekopieerd heeft over de zogenaamde "Halo" connectie,
maar ik vind het zelf eigenlijk nog steeds een zwak verhaal.
Somehow heb ik niet het idee dat het een Halo stunt is, ook al willen sommige mensen dat erg graag.
Aan de andere kant heb ik gewoon nog niet genoeg "overtuigend" materiaal gezien om mij te overtuigen dat het meer is dan een grap van iemand die goed met bv. Maya kan omgaan.
Tja dat is zo, ik baseer mijn eigen mening enkel op andere modellen, ik ben niet iemand die er een bijbel over gaat schrijven ofzo, het is mijn kijk op dit moment, en die is veranderlijk.quote:Want wat hebben we nou eigenlijk helemaal..?
Een paar JPG's met een raar futuristisch object, that's all.
Kan net zo makkelijk gerendered zijn, als een militair project zijn, als iets aliens.
Als het niks is lach ik er niet om, dan gaat het in de prullenmand bij mij, net als loose change nadat ik na een weekje onderzoek erachter kwam dat die film vol bullshit en suggestieve spelletjes zatquote:Zolang we alleen die jpg's hebben zullen we er toch nooit uitkomen.
En *mocht* het een stunt zijn van Halo/Microsoft, dan moet ik er eigenlijk wel om lachen...
Want dan hebben ze met een simpele campagne toch half internet maandenlang bij de neus gehouden
Je moet het allemaal gewoon niet zo zwaar zien - whatever it is, we komen er op den duur wel achter.
En of dan lachen we erom, of er gaan een paar mensen roepen "Zie je wel !" en het beinvloedt de hele wereld.
En ik dacht dat jij die L.Denninger was die mij altijd ridiculiseerde, straks ga ik je nog aardig vinden.quote:Wat het ook wordt, ik volg het geinteresseerd maar ik geloof niks tot ik meer informatie heb
Ohwell, welterusten in ieder geval
Ik vind de link naar 27.com met die background image waar een ingezoomd stuk van de 'drone' op staat, toch best overtuigend materiaal.quote:Op donderdag 5 juli 2007 01:40 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Mwah, daar ben ik het niet helemaal met je eens.
Soit, ik ben degene geweest die net die posts van een ander forum gekopieerd heeft over de zogenaamde "Halo" connectie,
maar ik vind het zelf eigenlijk nog steeds een zwak verhaal.
Autodesk's 3D Modelling & Animatie software.quote:
Nee, dat ridiculiseren doe je zelf altijd door bizarre standpunten met extreme stelligheid in te nemenquote:En ik dacht dat jij die L.Denninger was die mij altijd ridiculiseerde, straks ga ik je nog aardig vinden.
Ik vermoed ook dat die sites het pas gaan laten zien als ze echt niet anders kunnen, en zelfs dan nog niet. Ik heb een paar pagina's van een topic op ufocasebook gelezen, maar als je daar aangeeft dat het misschien ook wel nep zou kunnen zijn wordt je bijna gekielhaald.quote:Op donderdag 5 juli 2007 09:52 schreef huupia het volgende:
wel vreemd dat ik gisteravond niets vond over een halo 3 connectie op de toonaangevende forums
ATS, ufocasebook,earthfiles en ufoplaza
nog niet overtuigd van die connectie
Earthfiles loopt zo'n beetje voorop in het hele verhaal (een hoop nieuws is daar "gebroken") en Linda M H zou wel gek zijn hoax te roepen omdat ze dan A) De getuigen die met haar wilden praten voor schut zet en B) Haar inkomsten ziet kelderen (earthfiles is een commerciele site en trekt miljoenen bezoekers sinds de drone sightings) en C) Het woord skeptisch überhaupt niet in haar woordenboek voorkomt. (een soort BG dusquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:52 schreef huupia het volgende:
wel vreemd dat ik gisteravond niets vond over een halo 3 connectie op de toonaangevende forums
ATS, ufocasebook,earthfiles en ufoplaza
nog niet overtuigd van die connectie
'Spirituelen' zeggen dat dit enkel ter voorbereiding is voor wat nog gaat komen ...quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:56 schreef webtv het volgende:
Na de Franse overheid heeft ook de Britse regering ufo-documenten vrijgegeven.
De CIA had dit ook al gedaan. Isaac komt ineens met nieuws, er komt een film met opnamen
van vreemde ufo's uit. Het lijkt wel een ware rage waar zelfs overheden aan meedoen.
Zou hier sprake zijn van coordinatie?
Die roepen dat toch al jaren?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:12 schreef DonGorgon het volgende:
[..]
'Spirituelen' zeggen dat dit enkel ter voorbereiding is voor wat nog gaat komen ...
Het voelt alsof ons een of andere grote openbaring te wachten staat ofzo ...
Heb er een gemengd gevoel bij, dat wel, maar toch
quote:
nou, neehoor. deze sites doen prima aan zelfreflectie. ik heb daar vaak genoeg over hoaxes gelezen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat die sites het pas gaan laten zien als ze echt niet anders kunnen, en zelfs dan nog niet. Ik heb een paar pagina's van een topic op ufocasebook gelezen, maar als je daar aangeeft dat het misschien ook wel nep zou kunnen zijn wordt je bijna gekielhaald.
Hoi mede-believer.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja haha wat een fucking mafkees is die bg hahaha!!!! (zo hebben jullie ook even het gevoel dat er lachers op de hand zijn gehaald)
Mag ik 1: de quote waar ik zeg dat ik daniel.j niet was?
mag ik 2: uitleg waarom het dom is dingen te analyseren naar voorbeeld van andere hi tech uav modellen?
alvast bedankt.
Je loopt een paar pagina's achter... Sightings in California: 'Drones'quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:44 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Hoi mede-believer.
Daar gaat het allemaal niet om, het gaat erom dat je maar volhield dat die CG-video's echt waren.
Serieus: heb je misschien een probleem met de Engelse taal?
Saladfingers, de maker van deze video's had op het forum er namelijk bijgezet ze gemaakt te hebben om te demonstreren hoe makkelijk het maken van een hoax is.
Klopt en die post had ik ook gelezen ja.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:46 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je loopt een paar pagina's achter... Sightings in California: 'Drones'
Nee dat is disclosure van PI-40, een initiatief van de nieuwe desk.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:56 schreef webtv het volgende:
Na de Franse overheid heeft ook de Britse regering ufo-documenten vrijgegeven.
De CIA had dit ook al gedaan. Isaac komt ineens met nieuws, er komt een film met opnamen
van vreemde ufo's uit. Het lijkt wel een ware rage waar zelfs overheden aan meedoen.
Zou hier sprake zijn van coordinatie?
Nee dat is verkeerd geinterpeteerd ik zei dat ik niet persé direct geloof dat iets nep is omdat er een stukje tekst onder staat. Je kunt 'beide kanten niet direct geloven. Dat is wat ik zeg.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:44 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Hoi mede-believer.
Daar gaat het allemaal niet om, het gaat erom dat je maar volhield dat die CG-video's echt waren.
Serieus: heb je misschien een probleem met de Engelse taal?
Saladfingers, de maker van deze video's had op het forum er namelijk bijgezet ze gemaakt te hebben om te demonstreren hoe makkelijk het maken van een hoax is.
Wat is dit nouweer voor onzin man... Ik ben JUIST sceptisch door geen enkele info direct voor waar aan te nemen. En ik ben zeer los in mijn mening, die kan altijd bijdraaien zoals ik al als voorbeeld gaf Loose change waar ik in de eerste week opzich in geloofde toen het onderzocht en bedrogen uitkwam, die les heb ik al een behoorlijke tijd geleden al geleerd dus. Figuren als jij hebben het blijkbaar nodig iemand te ridiculiseren om zichzelf intelligent te voelen, stel dat het hele 'met de computer gemaakt verhaal' verzonnen zou zijn, of klinkt dat onmogelijk in je oren? Bij mij klinkt het net zo mogelijk als dat het wel met de computer gemaakt is en de originele foto gewoon een stunt was, maar in het grote plaatje is niks zeker in de eerste instantie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:02 schreef err het volgende:
[..]
Het woord skeptisch überhaupt niet in haar woordenboek voorkomt. (een soort BG dus)
Dat woord gebruik ik al jaren op fok.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:10 schreef L.Denninger het volgende:
Jezus Baaj, heb je weer een nieuw woordje geleerd ?
"...het woord van deze week is 'ridiculiseren', nou hop, je moet het in elke post minstens 1x gebruiken !"...
lees zelf de posts terug, ik ben nergens van mening veranderd, ik heb enkel gezegd dat ik niet overtuigd ben van een tekst eronder, en verder kan mijn mening altijd aangepast worden.quote:En lul nou niet zo slap, het was voor iedereen overduidelijk dat je eerst uit volle overtuiging zei dat dat filmpje echt was - ook al vertelden andere mensen je dat het door iemand zelf gemaakt was.
Eigenlijk niet.quote:Pas toen het een beetje bij je begon te dagen, veranderde je je verhaal en probeerde je op een hele kinderachtige manier nog een beetje je gezicht te redden.
Wat uiteraard niet lukt.
Als je gewoon in het begin even had toegegeven, "okee jongens, ik zat fout" had niemand het er meer over gehad.
Maar nu "ridiculiseer" je jezelf alleen maar
Ik zal je even aanwijzen waar je van mening bent verandert :quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:30 schreef BaajGuardian het volgende:
lees zelf de posts terug, ik ben nergens van mening veranderd, ik heb enkel gezegd dat ik niet overtuigd ben van een tekst eronder, en verder kan mijn mening altijd aangepast worden.
Het ging hier dus over dat gerenderde filmpje.quote:Nee lieverd, die beelden zijn echt en weet je hoe ik dat weet? Omdat ik de bewegingen herken van bepaalde apparaten die ik zelf heb zien manouvreren.
Hier zijn opeens alleen de foto's echt.quote:Ja dat klopt dat het originele object enkel fotos zijn, dat snapt mijn kat ook nog wel.
Nou volg ik je echt niet meer, ik heb je net notabene nog gewezen op een post waarin je zegt "Ja natuurlijk zijn alleen de foto's echt, dat snapt mijn kat ook nog wel".quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:39 schreef BaajGuardian het volgende:
Waar staat dat het originele gefotografeerde object een plaats vervangt van de bewegende beelden dan? Volgens mij maak je daar een denkfout mee. Ik ben nogsteeds van mening dat de video echt kan zijn, het enige wat veranderd is is dat ik meer informatie heb gekregen over de theorie dat het gemaakt is, ik vind beide theorien plausibel.
als Caret een hoax is, zijn de drones dat automatisch ook. Want dit zijn geen zaken die los van elkaar gemaakt zijn. Dit is niet gemaakt door iemand die de Chad foto's zag en dacht, hé, laat ik daar 's iets op voort borduren. Het is een zorgvuldig geplande hoax, van de eerste sighting tot whatever er nog gaat volgen. Chad, Raj, Ty, Isaac, zijn allemaal één en dezelfde persoon, of tenminste één groep.quote:
Ze hebben het in elk geval goed geplandquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:47 schreef err het volgende:
[..]
als Caret een hoax is, zijn de drones dat automatisch ook. Want dit zijn geen zaken die los van elkaar gemaakt zijn. Dit is niet gemaakt door iemand die de Chad foto's zag en dacht, hé, laat ik daar 's iets op voort borduren. Het is een zorgvuldig geplande hoax, van de eerste sighting tot whatever er nog gaat volgen. Chad, Raj, Ty, Isaac, zijn allemaal één en dezelfde persoon, of tenminste één groep.
Mensen hopen graag dat het echt is, de meeste hier en mijzelf incluis. Lijkt het jou niet geweldig als het 8 uur journaal op een dag opent met de mededeling dat we buitenaardse technologieën beziiten?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:53 schreef _The_General_ het volgende:
... waarom?
"dus" ?quote:
Even verder inlezen jij, de stelling was eerder ook dat deze apparaten normaal gesproken onzichtbaar zijn, maar dat door bepaalde omstandigheden (electrische interferentie) hun 'cloaking' verstoord zou worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig dat mensen denken dat het echt is..
Ik bedoel, ik geloof best in intelligent buitenaards leven hoor.. Maar als ze echt zo slim zijn om hier te kunnen komen, dan kunnen ze dat vast ook wel zonder dat wij ze zien..
Als ze het hadden gefilmd met een mobiel dan denk ik niet dat er opeens veel meer mensen het zouden geloven. Met dit soort dingen geloof je het ook pas als je hetzelf echt ziet - in deze tijd kan je bijna nergens meer zeker van zijn...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig dat mensen denken dat het echt is..
Ik bedoel, ik geloof best in intelligent buitenaards leven hoor.. Maar als ze echt zo slim zijn om hier te kunnen komen, dan kunnen ze dat vast ook wel zonder dat wij ze zien..
Sowieso, zo vaak gefotografeerd maar niemand die een filmoptie op zn cam had?.
misschien wel, alleen je redenatie om dat te denken zie ik niet echt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:53 schreef _The_General_ het volgende:
Hoax dusMaar dat was ook aannemelijker dan een buitenaardse verklaring! Raar dat zoveel mensen hier perse willen geloven dat het iets anders is... waarom?
Nou ja, dat is op zich niet zo vreemd. Statistisch gezien is de kans vrij klein dat het geen hoax is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:15 schreef huupia het volgende:
Raar dat zoveel mensen hier perse willen geloven dat het eem hoax is... waarom?
Wat een onzin.quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:18 schreef err het volgende:
is Isaac misschien loodgieter van beroep?
[afbeelding]
'pipeline pig' (weet niet hoe datin NL wordt genoemd)
[afbeelding]
pijpbuigers
het was ook meer een reactie op de denkwijze van van "the general"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nou ja, dat is op zich niet zo vreemd. Statistisch gezien is de kans vrij klein dat het geen hoax is.
Als je even 1 pagina terug gelezen had....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:01 schreef Dancin_Rhino het volgende:
Maar heeft er iemand als gedacht aan die website van halo 3 waar je een code moest ontcijferen ?
Ik weet niet of iemand het al gezegt heeft want ik heb geen tijd om alle pagina's door te lezen maar het kan zijn dat het er iets mee te maken heeft.
Halo 3 viral marketing bereikt een hoogtepunt <--- linkje naar het nieuwsbericht over die website op FOK!games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |