abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51018712
hm het is zo klein dat wat zit er dan in?
kabouter aliens?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zondag 1 juli 2007 @ 01:52:34 #52
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_51018740
quote:
Op zondag 1 juli 2007 01:50 schreef zhe-devilll het volgende:
hm het is zo klein dat wat zit er dan in?
kabouter aliens?
Waarom zou er iemand in moeten zitten?

Misschien verzamelen deze 'vliegende computers' alleen maar informatie.
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
pi_51018921
quote:
Op zondag 1 juli 2007 01:52 schreef Arthur.Spooner het volgende:

[..]

Waarom zou er iemand in moeten zitten?

Misschien verzamelen deze 'vliegende computers' alleen maar informatie.

ok
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51022129
quote:
Op zaterdag 30 juni 2007 18:54 schreef Marietje_34 het volgende:

Als het een hoax is, is het denk ik de beste ooit.
Die van John Titor was denk ik groter. Mits dat een hoax was dan natuurlijk, maar daar komen we toch niet meer achter
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 1 juli 2007 @ 14:08:50 #55
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_51026798
quote:
Op zondag 1 juli 2007 11:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Die van John Titor was denk ik groter. Mits dat een hoax was dan natuurlijk, maar daar komen we toch niet meer achter
dat was idd ook een fantastisch verhaal
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_51030281
Het verhaal wordt steeds gekker en gekker. Of we hebben hier te maken met een knalgoede hoax, of met iets dat werkelijk bizar is. even het verhaal op de juiste volgorde;

Ene Chad stuurt zijn verhaal (inclusief foto's) over "een vreemd toestel" naar Coast to coast AM
De foto's zijn gemaakt op 6 mei 2007

Daarna komt er bij ufocasebook ook een melding binnen van zo'n zelfde soort verschijning eveneens met foto;s

Binnen enkele weken zijn er diverse meldingen van deze "vreemde toestellen" waarvan de foto's behoorlijk duidelijk zijn. Zo duidelijk zelfs dat er vreemde tekens te lezen zijn aan de onderkant van enkele van de toestellen. ook is het bijzonder dat de meeste meldingen komen uit een gebied in california. Er is redelijk veel discussie over dit onderwerp op diverse sites maar het gaat pas echt los als een "wetenschapper" een verklaring geeft op zijn website.

Deze wetenschapper publiceert een stuk onder de naam "isaac" en legt uit wat hij denkt dat de getuigen gezien hebben.
Zo zegt hij in de jaren 80 gewerkt te hebben voor een geheim project van de Amerikaanse overheid. Doel van dit project is om verzamelde "buitenaardse technieken" uit te dokteren om de werking ervan te achterhalen. Isaac was computerwetenschapper en werkte eerst in sillicon valley. Onder hele zware bewaking kregen ze dus te maken met buitenaardse technieken en was het de bedoeling om uit te zoeken hoe deze werken.
Volgens Isaac kregen de wetenschappers (tientallen) niets te horen over ufo's of aliens (en mochten ze daar zelfs niet over praten!) maar was het enkel hun doel om de techniek te ontmantelen.

Het bizarre van alles is dat Isaac documenten mee naar huis heeft gesmokkeld en dat hij een klein deel daarvan op zijn website heeft geplaatst. Op de documenten zijn de zelfde tekens te zien als op de foto's van de vreemde vliegtuigen wat dus aangeeft dat deze gelinkt zijn aan elkaar.
Volgens Isaac werkten zij dus met apparaten die geheel onzichtbaar gemaakt kunnen worden. De reden dat sommige mensen ze wel hebben gezien (en gefotografeerd) is dat die techniek soms hapert of stoort in de buurt van elektriciteit of spanningsvelden. Ook zijn de tekens op de "vliegtuigen" geen taal maar zijn het formules om de apparatuur te laten werken. Zo zouden de aliens dus geen aparte hardware en software hebben maar werkt het bij hun als een. Ieder symbool heeft geen waarde maar werkt alleen in combinatie met andere symbolen en ze hadden er in de jaren 80 al computers voor nodig om te ontcijferen hoe het werkt. Volgens Isaac zijn de makers van het "vliegtuig" dus technisch veel en veel verder dan wij en probeert de Amerikaanse overheid om zelf de boel te laten werken.

Ik zou zeggen. lees vooral het verhaal van Isaac want het is echt super goed (ook al zou het een hoax zijn).
het bizarre van het verhaal is dat de tekens onder het toestel en op de documenen overeen komen!

Op Earthfiles is weer een melding binnen gekomen van zo'n ding. Via de podcast kun je het interview met de getuige horen.
Ook heeft de journaliste op deze site meerdere getuigen geinterviewd. Als het dus een hoax is dan is deze wel groots opgezet.
  zondag 1 juli 2007 @ 16:26:52 #57
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_51030524
Zeer, zeer interessant dit!!!!
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_51037629
the timing van al deze dingen leidt wel tot een climax, elke 'sighting' lijkt er wel een schepje bovenop te doen.. doet me sterk denken aan een viral
  zondag 1 juli 2007 @ 20:51:19 #59
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51037757
Volgens mij zijn deze foto's al een paar weken eerder voorbij gekomen.
Toen was er iemand die een plaatje postte van de model die gebruikt was.. Wel erg mooi gemaakt iig, maar dus wel nep.
-
pi_51037851
Zeer duidelijk een photoshop hoax. Waarschijnlijk inderdaad een viral om iets te verkopen.
pi_51041968
quote:
Op zondag 1 juli 2007 20:54 schreef _The_General_ het volgende:
Zeer duidelijk een photoshop hoax. Waarschijnlijk inderdaad een viral om iets te verkopen.
Het kan best een hoax of een viral zijn maar kun je ook met bewijs komen dat het nep is? Als je de foto's opent in photoshop zou je dat toch moeten kunnen aantonen lijkt me. Ben benieuwd naar je speurwerk! Dan zitten trouwens meerdere getuigen in het complot want er roepen ook mensen dat ze dit ding enkele jaren geleden al hebben gezien.
  zondag 1 juli 2007 @ 23:43:53 #62
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_51044495
Mijn eerste gedachte was ook dat dit nep was. Maar het verhaal wordt nu zo groot, dat ik twijfel.

Nogmaals, als het een hoax is, is ie heel knap in elkaar gezet. Een viral lijkt me nog steeds stug, gezien ook de getuigen waar mee gesproken is, en alles wat er nog meer is bijgekomen. En die sighting waar webtv het hierboven over heeft was idd al in 1995.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_51047707
Van simpele rondjes tot complete graancirkelart, van vliegende schotels naar een hanglamp. Ik weet niet wat ze ons proberen te zeggen maar kunstzinnig zijn ze wel die buitenaardse studenten.
  maandag 2 juli 2007 @ 08:49:41 #64
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51049469
quote:
Op zondag 1 juli 2007 22:37 schreef webtv het volgende:

[..]

Het kan best een hoax of een viral zijn maar kun je ook met bewijs komen dat het nep is? Als je de foto's opent in photoshop zou je dat toch moeten kunnen aantonen lijkt me. Ben benieuwd naar je speurwerk! Dan zitten trouwens meerdere getuigen in het complot want er roepen ook mensen dat ze dit ding enkele jaren geleden al hebben gezien.
Nogmaals, ik heb deze foto's al wat eerder gezien en toen werden er ook plaatjes gepost van het 3d model dat gebruikt was.
Ik kan het alleen niet meer vinden .
-
pi_51049560
quote:
Op maandag 2 juli 2007 08:49 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nogmaals, ik heb deze foto's al wat eerder gezien en toen werden er ook plaatjes gepost van het 3d model dat gebruikt was.
Ik kan het alleen niet meer vinden .

die modellen waren naar aanleiding van de sightings nagemaakt. Om te kijken om het CGI-en op dit niveau te doen was. Bleek dus niet zo te zijn....
pi_51049872
Ze waren een maand voor de eerste waarnemingen eerst op de maan:

http://www.space.com/amazingimages/?page=homepagex&member_id=00903572&cat=s&m=0&p=0
pi_51055484
Ik geloof niet in UFO's maar deze foto's zien er wel heel spectaculair uit. En dat verhaal van Isaac + foto's doen ook de wenkbrouwen fronzen.
pi_51057377
Op dit forum is er ook een discussie te vinden over dit onderwerp. Op dit moment al 61 pagina's groot :-)

Ook zou dit weer een nieuwe foto zijn, al vind ik deze een beetje verdacht (vraag me niet waarom)

Moderator maandag 2 juli 2007 @ 14:54:45 #69
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_51059140
quote:
Op maandag 2 juli 2007 14:08 schreef webtv het volgende:
Op dit forum is er ook een discussie te vinden over dit onderwerp. Op dit moment al 61 pagina's groot :-)

Ook zou dit weer een nieuwe foto zijn, al vind ik deze een beetje verdacht (vraag me niet waarom)

[afbeelding]
Dat vind ik totaal niet geloofwaardig, die laatste. Het lijkt erop dat de poten van het apparaat op de rond bovenop de struiken rusten, terwijl die poten me nou juist op de grond lijken te moeten staan, maar dat is hier niet het geval.
Daarnaast lijken beide objecten ook niet echt 'aanwezig', waarbij ik dat gevoel sterker heb bij het ding op de grond.

Als dit een hoax is, dan moeten ze hier wel mee uitkijken, want of het is een promo actie die echt moet lijken, of het is een hoax die echt moet lijken, maar dit maakt het m.i. onbetrouwbaarder eigenlijk. Ik vraag me af waarom het ding op de grond niet benaderd is om er close up shots van te maken? Misschien omdat het gevaarlijk zou zijn? Dat zou op zich nog wel kunnen.

Er zijn wel al enkele foto's waarbij de fotograaf onder het vliegding heeft gestaan, en dat ging ook goed, dus zou het gevaar miscshien eerder van die 'paal' afkomen. Vooralsnog vind ik die paal er behoorlijk nep uitzien, dus ik geloof er niet in.
Breitling - Instruments for Professionals
  † In Memoriam † maandag 2 juli 2007 @ 15:48:36 #70
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_51060916
Volgens mij is het allemaal nep. Zodat ze later kunnen zeggen wat een sukkels er op internet zitten die maar alles klakkeloos aannemen.
Is dat ding ooit gefilmd trouwens?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_51062329
heb er net 1 gezien en er een filmpje van gemaakt!:
http://www.disclose.tv/vi(...)_Chad_UFO_Drone_CGI/
  Moderator maandag 2 juli 2007 @ 16:37:17 #72
16180 crew  CoolGuy
pi_51062434
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:34 schreef Aasgier het volgende:
heb er net 1 gezien en er een filmpje van gemaakt!:
http://www.disclose.tv/vi(...)_Chad_UFO_Drone_CGI/
Dat filmpje heb jij niet gemaakt en is volgens mij ook al een keer eerder gepost. Tja ik weet niet hoor, ik vind het filmpje niet overtuigend. Het object lijkt niet 'echt' aanwezig te zijn vergeleken met de omgeving, ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen.

Daarnaat heeft het ding in de bestandsnaam al staan CGI...wat volgens mij (correct me if i'm wrong) staat voor Computer Generated Image....
pi_51062526
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat filmpje heb jij niet gemaakt en is volgens mij ook al een keer eerder gepost. Tja ik weet niet hoor, ik vind het filmpje niet overtuigend. Het object lijkt niet 'echt' aanwezig te zijn vergeleken met de omgeving, ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen.

Daarnaat heeft het ding in de bestandsnaam al staan CGI...wat volgens mij (correct me if i'm wrong) staat voor Computer Generated Image....
Ja klopt ik heb het niet gemaakt, van deze link:
http://www.sohpodcast.com/forum/comments.php?DiscussionID=2012

Sorry als het al eerder was gepost... (zal even het vorige deel lezen).

[ Bericht 6% gewijzigd door Aasgier op 02-07-2007 16:45:45 ]
  Moderator maandag 2 juli 2007 @ 16:49:58 #74
16180 crew  CoolGuy
pi_51062846
quote:
Op maandag 2 juli 2007 16:40 schreef Aasgier het volgende:

[..]

Ja klopt ik heb het niet gemaakt, van deze link:
http://www.sohpodcast.com/forum/comments.php?DiscussionID=2012

Sorry als het al eerder was gepost... (zal even het vorige deel lezen).
Oh ik bedoelde het niet verkeerd hoor Ik had wellicht beter kunnen schrijven van "dat filmpje heb jij niet gemaakt "
  maandag 2 juli 2007 @ 16:54:14 #75
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_51062957
Hier nog wat filmpjes: (weet niet of ze al eerder gepost zijn)

http://www.youtube.com/watch?v=XJiCxWUlgcY

http://www.youtube.com/watch?v=XIfr12XhrZE

http://www.youtube.com/watch?v=rBEYc5OUUtw

Maar dit is heel duidelijk CGI (Computer Generated Imaging, oftewel, Videoeffecten)

Ik denk ook dat het iets voor HALO3 is
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')