Aftelpost mogen ook niet meer..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:36 schreef Bootje84 het volgende:
24 minuuuutjuhs
Wheheh, iddquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:50 schreef DaFan het volgende:
Kuno ook!
Dat werd een mooi stil topic voor Lein en ETA
JOAH, vrees het ook. Houniet en Tear zijn hier ook nog regelmatig te vinden, moeten wij dat ook maar ff doenquote:
Goover was ook al klaarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie stoppen er allemaal dan?
Miss
Bootje
Dafan
Stienn
Damz
Roy
?
PB, Rem waren al gestopt![]()
Klopt maar die had ik al niet meer mee gerekendquote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:07 schreef Damzkieee het volgende:
Doei, het was gezellig. Ookal heb ik de laatste 3 weken niet veel van me laten horen, omdat fok geblokeerd isik ergens anders mee bezig was.![]()
![]()
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:22 schreef DaFan het volgende:
Doei jongens
Laatste post als stagiairBen er nog wel s natuurlijk
Luctorquote:
Royquote:
Uhm, geen klap geloof ikquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Roy
Is er nog iets gebeurd gedurende dat ik aan het werk was?
Om Copa America is volgens mij op Sport1.. en dan moet ik weer de smartcard gaan verwisselenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:14 schreef Roycoooooo het volgende:
ff voetbal kijken, copa america, op rtl 3 nu![]()
Ik stop niet echt.... ik moet vanaf 20 augustus weer beginnen op dezelfde school!! Heb dus gewoon een korte zomerstop!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:38 schreef Roycoooooo het volgende:
Wie stoppen er allemaal dan?
Miss
Bootje
Dafan
Stienn
Damz
Roy
?
PB, Rem waren al gestopt![]()
whehe hij heb m door hoorquote:
Maar? wtf man, wij kregen voor onze afstudeerstage 350, keurig bedrijf!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:30 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik stop niet echt.... ik moet vanaf 20 augustus weer beginnen op dezelfde school!! Heb dus gewoon een korte zomerstop!
Volgend jaar eindstage!Dus krijg lekker betaald
Nu 'maar' 300..dan iets van 550 ofzo
Nais Dean!! Goede vlucht gewenstquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:32 schreef Deansensitized het volgende:
Nou zo. Stage voldoende afgesloten, kadootje gekregen, taart gegeten, bier gedronken...
Tassen staan ingepakt. Straks hier nog even eten, afscheid nemen van iedereen en dan richting Nederland
Mag ook, 1 pot nat manquote:
Halloquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:39 schreef francis997 het volgende:
hey..lang niet hier geweest, heb amper tijd gehad. Mn stage zit er sinds woensdag eigenlijk op. Volgende week woensdag ff afscheid nemen, evt taart wat drinken, handjes schudden enzo. Mn stage is iig voldoende![]()
Nais Francisquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:39 schreef francis997 het volgende:
hey..lang niet hier geweest, heb amper tijd gehad. Mn stage zit er sinds woensdag eigenlijk op. Volgende week woensdag ff afscheid nemen, evt taart wat drinken, handjes schudden enzo. Mn stage is iig voldoende![]()
klootzak!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wheheh, idd![]()
![]()
Tuurlijk Kuno, hoe de neuk kan ik Kuno vergeten![]()
![]()
Relaxed dat je er kan blijven werken!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:41 schreef denB het volgende:
Ben inmiddels aangenomen bij mn stage plek voor vakantie werk.
Mag daaro de layouts die ik tijdens mn stage maakt heb, gaan slicen en online zetten.
Verder ga ik er leren om Afleveringen/filmpjes/reclema's te monteren
Dus wordt een leuke vakantie baan
En hoeveel mensen zijn er inmiddlesch geslaagd?
JAGSHEMASHquote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klootzak!![]()
ik moet nog 6 week...! [afbeelding]
Tof man, wel leuk baantje lijkt mijquote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:41 schreef denB het volgende:
Ben inmiddels aangenomen bij mn stage plek voor vakantie werk.
Mag daaro de layouts die ik tijdens mn stage maakt heb, gaan slicen en online zetten.
Verder ga ik er leren om Afleveringen/filmpjes/reclema's te monteren
Dus wordt een leuke vakantie baan
En hoeveel mensen zijn er inmiddlesch geslaagd?
JIj dan, gekquote:
what the fuck lul jij nou weer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |