Ja, zo is het ook. Alleen stel dat het hoofd van Peter eraf is (quote:Op zondag 8 juli 2007 11:51 schreef -Evert- het volgende:
Ik denk dat jullie het beiden fout hebben. Peter heeft van Claire gewoon de gave om zichzelf te kunnen genezen. Toen hij dat stuk glas in zijn hoofd had, kon hij dat toen niet doen. Maar toen Claire het uithaalde, genas hij zichzelf zoals die vrouw dat stuk takje uit Claire's hoofd haalde.
Het is dus zijn gave dat zijn hersencellen wel gewoon kunnen delenquote:Op zondag 8 juli 2007 12:40 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, zo is het ook. Alleen stel dat het hoofd van Peter eraf is () dan lijkt me dat hij dus wel dood is.
Maar goed, dit is eigenlijk een zinloze discussie. Je hersencellen kunnen zich niet eens delen, dus eigenlijk zou Peter met een stuk glas in zijn hoofd ook dood moeten blijven
.
Hij houdt ze tegen met telekinese lijkt me.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:57 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik zat gisteren nog toevallig Heroes te kijken ( heb alles wel gezien). Maar die Sylar wordt neergeschoten en hij overleeft het. Dan heeft hij toch wel helende krachten lijkt het. Hoe kan hij anders die kogels opvangen?
Hm, het is alweer een tijd geleden dat ik die episode heb gezien. Wellicht wordt hij inderdaad geraakt, maar bezit hij krachten waar wij als kijker nog niets van weten.quote:Op maandag 9 juli 2007 13:05 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik zie de kogels niet. En hij valt ook neer.
welke aflevering was dat ook alweer want in de laatste aflevering van het seizoen houdt hij de kogels tegen met telekynesequote:Op maandag 9 juli 2007 12:57 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik zat gisteren nog toevallig Heroes te kijken ( heb alles wel gezien). Maar die Sylar wordt neergeschoten en hij overleeft het. Dan heeft hij toch wel helende krachten lijkt het. Hoe kan hij anders die kogels opvangen?
Weet ik ook niet precies, maar toen schoot Parkman hem neer, je hoort de kogels wel weer van Sylar afvallen...quote:Op maandag 9 juli 2007 13:36 schreef janimie het volgende:
[..]
welke aflevering was dat ook alweer want in de laatste aflevering van het seizoen houdt hij de kogels tegen met telekynese
Ja dat was in het begin of niet? Toen Parkman met die FBI agente hem wilde neerknallen. Hij stond gewoon weer op en liep of vloog weg.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:53 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Weet ik ook niet precies, maar toen schoot Parkman hem neer, je hoort de kogels wel weer van Sylar afvallen...
Ja, das idd vaagquote:Op maandag 9 juli 2007 20:51 schreef MIster911 het volgende:
[..]
Ja dat was in het begin of niet? Toen Parkman met die FBI agente hem wilde neerknallen. Hij stond gewoon weer op en liep of vloog weg.
Ik kan het me nog herinneren maar ik ga me er nu niet druk over maken nou
quote:Op maandag 9 juli 2007 12:57 schreef AssyriskaFF het volgende:
Hmz, dat is wel waar, jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:58 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
als je telekinese heb kan je best jezelf beter opereren dan de beste chirurg lijkt me. Die bloadvaatje dicht. Effe hier een knoopje maken..
Ik denk dat het juist door claire kwam omdat zij dichtbij stond.quote:Op zondag 8 juli 2007 11:51 schreef -Evert- het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat jullie het beiden fout hebben. Peter heeft van Claire gewoon de gave om zichzelf te kunnen genezen. Toen hij dat stuk glas in zijn hoofd had, kon hij dat toen niet doen. Maar toen Claire het uithaalde, genas hij zichzelf zoals die vrouw dat stuk takje uit Claire's hoofd haalde.
Mischien een tijd bewusteloos geweest ofzo of in coma en dat het al dicht gegroeit was voordat hij er wat aan kond doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef jpg97 het volgende:
Wat ik dan niet snap, in die aflevering dat ze in de toekomst keken ( 5 jaar vooruit ) had Peter Petrelli een litteken in zijn gezicht.
Maar als hij zichzelf kan genezen dan trekt dus ook dat litteken weg
Klopt dus niet
peter in the future heeft geen healing powers.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef jpg97 het volgende:
Wat ik dan niet snap, in die aflevering dat ze in de toekomst keken ( 5 jaar vooruit ) had Peter Petrelli een litteken in zijn gezicht.
Maar als hij zichzelf kan genezen dan trekt dus ook dat litteken weg
Klopt dus niet
D0H omdat daar de chearleader wel is vermoord...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
peter in the future heeft geen healing powers.
Niet waar, de cheerleader is daar niet vermoord, maar werkt als serveerster ( met haar haren donker geverft (quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:12 schreef zBus het volgende:
[..]
D0H omdat daar de chearleader wel is vermoord...
maar waarom had sylar daar dan healing powers?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Niet waar, de cheerleader is daar niet vermoord, maar werkt als serveerster ( met haar haren donker geverft ().
Op het eind van die aflevering staat sylar opeens achter haar en zie je een sneetje in d'r voorhoofd komen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:16 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Niet waar, de cheerleader is daar niet vermoord, maar werkt als serveerster ( met haar haren donker geverft ().
mwah... claire kan een gaatje in haar hoofd regenereren, dus ook al waren haar hersenen eruit gehaald... yucky gedachte eigenljik. Wat als je haar in tweeen splitst, krijg je dan 2 claires? En als je dat door blijft doen....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
maar waarom had sylar daar dan healing powers?
(aldus hiro from the future, die hem had neergestoken)
Het enige juiste antwoord! Save the cheerleader, save the worldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:55 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
peter in the future heeft geen healing powers, omdat de cheerleader doodgaat
Nee.... peter heeft haar gewoon nooit ontmoet.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Er zijn hier een aantal mensen die echt niet goed hebben opgelet wat er nu gebeurd is.
[..]
Het enige juiste antwoord! Save the cheerleader, save the world
Sylar leeft nu toch ook nog steeds!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
maar waarom had sylar daar dan healing powers?
(aldus hiro from the future, die hem had neergestoken)
wat raar is want in de aflevering dat hij de cheerleader moest redden viel hij samen met sylar van het dak, tijd zat om de vele krachten van Sylar over te nemen lijkt mequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:55 schreef ThaMadEd het volgende:
Peter zou logischerwijs gezien weer healingpower in de toekomst moeten hebben, zodra hij Sylar ontmoet. Komen we gelijk uit bij de volgende plothole. Sylar was de enige in de serie waarvan Peter geen krachten had overgenomen
Hmz, zo zit het idd misschien wel, jaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik denk dat het juist door claire kwam omdat zij dichtbij stond.
Peter jat de krachten van andere door bij ze te staan, als hij bij ze staat krijgt hij ze automatisch anders moet hij er bij nadenken.
Toen claire dat glas eruit trok stond ze naast hem, peter jat haar krachten weer zonder er zelf invloed op te hebben en geneest.
Hij kan dat niet zelf gedaan hebben omdat hij niet bij bewustzijn was
Als Peter de gave van Sylar zou hebben, zou hij dan mensen moeten vermoorden om hun gaven over te kunnen nemen, dit is dan een beetje nutteloos aangezien Peter gewoon de gaven kan "kopieren" door gewoon bij hun in de buurt te zijnquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:04 schreef janimie het volgende:
[..]
wat raar is want in de aflevering dat hij de cheerleader moest redden viel hij samen met sylar van het dak, tijd zat om de vele krachten van Sylar over te nemen lijkt me![]()
Dat heeft ie ook gedaan, maar hij is zich niet bewust van alle gaven....quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:04 schreef janimie het volgende:
[..]
wat raar is want in de aflevering dat hij de cheerleader moest redden viel hij samen met sylar van het dak, tijd zat om de vele krachten van Sylar over te nemen lijkt me![]()
ik had het dan ook niet over de gave om mensen uit te moorden op een zeer bijzondere manier maar over al die andere gaven die sylar heeft 'gestolen'quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:13 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Als Peter de gave van Sylar zou hebben, zou hij dan mensen moeten vermoorden om hun gaven over te kunnen nemen, dit is dan een beetje nutteloos aangezien Peter gewoon de gaven kan "kopieren" door gewoon bij hun in de buurt te zijn
24-09-2007, 21.00 EST.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:45 schreef jpg97 het volgende:
Ja daarom: plot holes
Maar wanneer begint Seizoen 2 precies?
Hmz, dat is denk ik wel gebeurd, Peter kon op gegven moment ook dingen verplaatsen/tegenhouden, dat had hij van Sylar toen die op die school wat planken naar Peter gooide..quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:09 schreef janimie het volgende:
[..]
ik had het dan ook niet over de gave om mensen uit te moorden op een zeer bijzondere manier maar over al die andere gaven die sylar heeft 'gestolen'
Ik zou ook lichtelijk freaked out zijn als ik een vriendin ineens in mijzelf zou zien veranderen. Samen met de gebeurtenissen daarvoor, het in elkaar slaan enzo (en zijn misschien toch al niet zo denderende phsychische staat) was dat misschien een beetje teveel van het goede.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:26 schreef Rocho het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook gedaan, maar hij is zich niet bewust van alle gaven....
Overigens is deze hele discussie ook al een paar keer eerder langs geweest in dit topic....
Iets recenter, waarom raakt Ren nou in een shock als Betty verandert in 'm?
Peter neemt inderdaad de krachten over van anderen, maar hij hoeft er niet bij in de buurt te staan.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:13 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Als Peter de gave van Sylar zou hebben, zou hij dan mensen moeten vermoorden om hun gaven over te kunnen nemen, dit is dan een beetje nutteloos aangezien Peter gewoon de gaven kan "kopieren" door gewoon bij hun in de buurt te zijn
Maar dat is gek, aangezien in de toekomst NY wel ontploft is, wat niet zo gebeuren als Peter haar had gered. Dus dan is een deel van de toekomst wel veranderd, maar een ander deel niet..quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:17 schreef Trafasi het volgende:
- Peter red claire
- Aflevering 20 / 5 years gone: Claire leeft nog (ondergedoken) want peter had haar gered, en de toekomst veranderd... Sylar vindt haar, en doodt haar alsnog...
[..]
Klopt, dat was voor mij ook het enige wat volgens mij niet klopte. Voor de rest kunnen er natuurlijk kleine foutjes inzitten, het is een bijzonder verweven plot. Maar ik kon me er niet aan storen, die cheerleader is verdomde goede beeldvulling!quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:29 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Maar dat is gek, aangezien in de toekomst NY wel ontploft is, wat niet zo gebeuren als Peter haar had gered. Dus dan is een deel van de toekomst wel veranderd, maar een ander deel niet..
komt vast in seizoen 2 tevoorschijnquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
En wie is die man die Molly niet kan vinden?? Dat was niet Sylar maar een nog erger type![]()
Verdomd, daar sta ik helemaal niet bij stil. Zo snel al.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:51 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nog maar twee en een halve maand.
Future Hiro ging er misschien van uit dat als Sylar claire niet zou doden, en haar kracht niet zou krijgen, dat hij óf dood ging ooit, óf dat hij door de chain-of-events ted niet zou ontmoeten en zijn kracht niet zou krijgen, en dus niet zou ontploffen... Future Hiro wist óók niet dat het eigenlijk Peter was die zou ontploffen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:29 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Maar dat is gek, aangezien in de toekomst NY wel ontploft is, wat niet zo gebeuren als Peter haar had gered. Dus dan is een deel van de toekomst wel veranderd, maar een ander deel niet..
Precies, Save the cheerleader, Save the world was niet zozeer om Claire te redden maar zodat Peter healing powers zou krijgen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:02 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Future Hiro ging er misschien van uit dat als Sylar claire niet zou doden, en haar kracht niet zou krijgen, dat hij óf dood ging ooit, óf dat hij door de chain-of-events ted niet zou ontmoeten en zijn kracht niet zou krijgen, en dus niet zou ontploffen... Future Hiro wist óók niet dat het eigenlijk Peter was die zou ontploffen...
Denk ik![]()
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:40 schreef Addict89 het volgende:
En zodat Sylar deze powers niet zou krijgen toch.
Dat bedoelde ik ook eigenlijk met "kopieren"quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:17 schreef Trafasi het volgende:
Peter neemt inderdaad de krachten over van anderen, maar hij hoeft er niet bij in de buurt te staan.
Hij * slaat ze op* in zijn geheugen of weetikwaar, en kan ze later *oproepen*, dit leert hij dmv die training van die onzichtbare kerel...
nou.. als je het mij vraagt heeft hij de krachten niet maar kan hij ze oproepen zodra hij zichzelf in de desbetreffende persoon verplaatst. zoals je zag bij die training. you need to feel how that person feels.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:26 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook eigenlijk met "kopieren"
ik ook maar ik heb de laatste aflevering nog een keer gezien en de bloedspoor naar het riool vanaf het put waar sylar lag bevalt me niet , dus ik vrees dat hij zichzelf tussen de ratten downunder aan het oplappen isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb binnen een paar dagen tijd de hele serie erdoor gejast.
Oh, en ik hoop dat Sylar gewoon dood is. Die verhaallijn heeft wel lang genoeg geduurd, dat was echt te langdradig.
Die heb ik inderdaad ook gezien... zat heel goed in elkaar ja en beschrijft prima waar de serie om draait (gewone mensen die ieder langzaam hun speciale krachten ontdekken). Is inderdaad geen promo die RTL zelf heeft gemaakt denk ik. Anders petje af voor de editor bij RTLquote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef Breuls het volgende:
Ik zag net een trailer op RTL5, die duurde zeker een paar minuten, en die was echt *goed* in elkaar gedraaid. Omdat de teksten van Ando en Hiro er in het Engels bijstonden denk ik dat het een trailer die NBC zelf ook heeft gebruikt.
De trailer beschrijft alleen chapter 1, maar is zelfs dan al geweldig. Als je daardoor niet gaat kijken, weet ik het niet meer.
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:34 schreef dRobje het volgende:
vind het trouwens wel tof dat ze hiro en ando gewoon japans laten praten.. prima zet
Maar dit vond ik juist raar.. Peter kan toch weer helen als Claire hem neerschoot en dan was zijn nucleare toestand voorlopig weer geresetted.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb binnen een paar dagen tijd de hele serie erdoor gejast.
Echt een toffe serie. De mogelijkheid dat Nathan Peter hoog boven de lucht kon laten ontploffen had ik al eerder bedacht, beetje jammer.
24 septemberquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:20 schreef SpaRood het volgende:
Ik heb binnen 2 dagen heel seizoen 1 gezien...wanneer komt seizoen 2? Ik kan echt niet meer wachten, ben echt zwaar verslaafd.
Maar zou hem schieten wel helpen bij het niet-ontploffen? Die nucleaire kerel kon in dat huis van de Bennets alleen gekalmeerd worden met zo'n spuitje....quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:55 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Maar dit vond ik juist raar.. Peter kan toch weer helen als Claire hem neerschoot en dan was zijn nucleare toestand voorlopig weer geresetted.
Dat is in Amerika. Sterker nog, in Nederland is het dan inmiddels de 25e geworden, dus in America is het de 25e.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef roburt het volgende:
en in America?
jajajajajjajajajaquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:40 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is in Amerika. Sterker nog, in Nederland is het dan inmiddels de 25e geworden, dus in America is het de 25e.
dat had ik dus ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:42 schreef bigshadow het volgende:
Iemand met Hiro talenten die de box uit de toekomst kan halen voor ons??
Ik zag vorige week de aflevering dat Hiro uit de toekomst naar Peter komt, de zin "I hardly recognize you without your scare" viel ook ineens op zijn plaats
Ik hou de comics wel bij ja. Bedoel je de Betty-serie van de afgelopen vier weken? Die vond ik wel interessant ja. Maar een echte major revelation zie ik er niet in.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:12 schreef Breuls het volgende:
Volgen jullie de comics? Major revelation in de huidige serie van 4 afleveringen.
Ik moet bekennen dat ik dat ook pas doorhad na het eerste deel, toen iemand hier dat opmerktequote:Op donderdag 19 juli 2007 19:32 schreef Breuls het volgende:
Nouja, ik zag de onthulling niet aankomen. Achteraf is dat wel raar, maar ik had even een "verdomd is zij het"-momentje.
Ja hoor, het is een afgerond stuk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kan ik die 4 afleveringen zien zonder de eerdere comics sinds de break te hebben gezien?
Meer hier: http://www.joo-see.com/hironews.htmlquote:Season two is going to begin with two parallel timelines
going on. One starting four months after the explosion and another -
mainly Hiro's storyline - starting 400 years in the past. And
we'll see how they kind of affect each other.
Dat had ik ook... dus ik was niet heel erg verbaasd in deel 4....quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:51 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik dat ook pas doorhad na het eerste deel, toen iemand hier dat opmerkte.
ik had het van begin af aan wel door eigenlijk...er was maar 1 iemand in de serie die mensen alles kon laten zien wat ze wilde en dat was meerdere malen wel duidelijk gemaakt...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik had het niet zien aankomen, die comic.
weet ik niet maar wat ik ook niet snap is dat ze niet voorzichtiger zijn ook met die Haitian..als Syler zijn kracht heeft kan letterlijk niemand hem stoppen omdat hij iedereens krachten kan tegenhoudenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:43 schreef Licko het volgende:
ik ben nu ook seizoen 1 aant kijken, maar wat ik me net afvroeg;
wanneer sylar gevangen wordt genomen door Bennet, waarom laat de Haitian hem dan niet alles vergeten?
Weten ze wel wat de ability van Sylar is?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:43 schreef Licko het volgende:
ik ben nu ook seizoen 1 aant kijken, maar wat ik me net afvroeg;
wanneer sylar gevangen wordt genomen door Bennet, waarom laat de Haitian hem dan niet alles vergeten?
ze weten dat ie geen goeie is, en dat ie de hersens verwijderd ofso :dquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef Rocho het volgende:
[..]
Weten ze wel wat de ability van Sylar is?
zijn ability is dat hij kan "zien" hoe dingen werken...hij kon bij elk horloge zien wat er mis was en het moeiteloos fixen en bij andere heroes kan hij door in hun hersenen te kijken zien hoe hun ability werkt en hem zo overnemenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef Rocho het volgende:
[..]
Weten ze wel wat de ability van Sylar is?
*zucht*... _IK_ weet wel wat z'n ability is... maar op 't moment dat ie door Bennet is opgepakt, weet Bennet dan wel wat Sylar kan... Daarmee probeer ik een reactie te geven op onderstaande vraag.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zijn ability is dat hij kan "zien" hoe dingen werken...hij kon bij elk horloge zien wat er mis was en het moeiteloos fixen en bij andere heroes kan hij door in hun hersenen te kijken zien hoe hun ability werkt en hem zo overnemen
Als Bennet niet weet wat Sylar kan, dan is 't toch niet een logische zet voor Bennet om Sylar alles te laten vergeten?quote:waarom laat de Haitian hem dan niet alles vergeten?
is dat niet gewoon de haitian? net als dat parkman zijn gedachten niet kan lezen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
En wie is die man die Molly niet kan vinden?? Dat was niet Sylar maar een nog erger type![]()
die man moet nog gewoon worden geintroduceerd,quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
....the haitian vind ik namelijk niet creepy genoeg om die man te zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:14 schreef Licko het volgende:
is dat niet gewoon de haitian? net als dat parkman zijn gedachten niet kan lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |