Future Hiro ging er misschien van uit dat als Sylar claire niet zou doden, en haar kracht niet zou krijgen, dat hij óf dood ging ooit, óf dat hij door de chain-of-events ted niet zou ontmoeten en zijn kracht niet zou krijgen, en dus niet zou ontploffen... Future Hiro wist óók niet dat het eigenlijk Peter was die zou ontploffen...quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:29 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Maar dat is gek, aangezien in de toekomst NY wel ontploft is, wat niet zo gebeuren als Peter haar had gered. Dus dan is een deel van de toekomst wel veranderd, maar een ander deel niet..
Precies, Save the cheerleader, Save the world was niet zozeer om Claire te redden maar zodat Peter healing powers zou krijgen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:02 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Future Hiro ging er misschien van uit dat als Sylar claire niet zou doden, en haar kracht niet zou krijgen, dat hij óf dood ging ooit, óf dat hij door de chain-of-events ted niet zou ontmoeten en zijn kracht niet zou krijgen, en dus niet zou ontploffen... Future Hiro wist óók niet dat het eigenlijk Peter was die zou ontploffen...
Denk ik![]()
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:40 schreef Addict89 het volgende:
En zodat Sylar deze powers niet zou krijgen toch.
Dat bedoelde ik ook eigenlijk met "kopieren"quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:17 schreef Trafasi het volgende:
Peter neemt inderdaad de krachten over van anderen, maar hij hoeft er niet bij in de buurt te staan.
Hij * slaat ze op* in zijn geheugen of weetikwaar, en kan ze later *oproepen*, dit leert hij dmv die training van die onzichtbare kerel...
nou.. als je het mij vraagt heeft hij de krachten niet maar kan hij ze oproepen zodra hij zichzelf in de desbetreffende persoon verplaatst. zoals je zag bij die training. you need to feel how that person feels.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:26 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook eigenlijk met "kopieren"
ik ook maar ik heb de laatste aflevering nog een keer gezien en de bloedspoor naar het riool vanaf het put waar sylar lag bevalt me niet , dus ik vrees dat hij zichzelf tussen de ratten downunder aan het oplappen isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb binnen een paar dagen tijd de hele serie erdoor gejast.
Oh, en ik hoop dat Sylar gewoon dood is. Die verhaallijn heeft wel lang genoeg geduurd, dat was echt te langdradig.
Die heb ik inderdaad ook gezien... zat heel goed in elkaar ja en beschrijft prima waar de serie om draait (gewone mensen die ieder langzaam hun speciale krachten ontdekken). Is inderdaad geen promo die RTL zelf heeft gemaakt denk ik. Anders petje af voor de editor bij RTLquote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef Breuls het volgende:
Ik zag net een trailer op RTL5, die duurde zeker een paar minuten, en die was echt *goed* in elkaar gedraaid. Omdat de teksten van Ando en Hiro er in het Engels bijstonden denk ik dat het een trailer die NBC zelf ook heeft gebruikt.
De trailer beschrijft alleen chapter 1, maar is zelfs dan al geweldig. Als je daardoor niet gaat kijken, weet ik het niet meer.
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:34 schreef dRobje het volgende:
vind het trouwens wel tof dat ze hiro en ando gewoon japans laten praten.. prima zet
Maar dit vond ik juist raar.. Peter kan toch weer helen als Claire hem neerschoot en dan was zijn nucleare toestand voorlopig weer geresetted.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb binnen een paar dagen tijd de hele serie erdoor gejast.
Echt een toffe serie. De mogelijkheid dat Nathan Peter hoog boven de lucht kon laten ontploffen had ik al eerder bedacht, beetje jammer.
24 septemberquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:20 schreef SpaRood het volgende:
Ik heb binnen 2 dagen heel seizoen 1 gezien...wanneer komt seizoen 2? Ik kan echt niet meer wachten, ben echt zwaar verslaafd.
Maar zou hem schieten wel helpen bij het niet-ontploffen? Die nucleaire kerel kon in dat huis van de Bennets alleen gekalmeerd worden met zo'n spuitje....quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:55 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Maar dit vond ik juist raar.. Peter kan toch weer helen als Claire hem neerschoot en dan was zijn nucleare toestand voorlopig weer geresetted.
Dat is in Amerika. Sterker nog, in Nederland is het dan inmiddels de 25e geworden, dus in America is het de 25e.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:43 schreef roburt het volgende:
en in America?
jajajajajjajajajaquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:40 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is in Amerika. Sterker nog, in Nederland is het dan inmiddels de 25e geworden, dus in America is het de 25e.
dat had ik dus ookquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:42 schreef bigshadow het volgende:
Iemand met Hiro talenten die de box uit de toekomst kan halen voor ons??
Ik zag vorige week de aflevering dat Hiro uit de toekomst naar Peter komt, de zin "I hardly recognize you without your scare" viel ook ineens op zijn plaats
Ik hou de comics wel bij ja. Bedoel je de Betty-serie van de afgelopen vier weken? Die vond ik wel interessant ja. Maar een echte major revelation zie ik er niet in.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:12 schreef Breuls het volgende:
Volgen jullie de comics? Major revelation in de huidige serie van 4 afleveringen.
Ik moet bekennen dat ik dat ook pas doorhad na het eerste deel, toen iemand hier dat opmerktequote:Op donderdag 19 juli 2007 19:32 schreef Breuls het volgende:
Nouja, ik zag de onthulling niet aankomen. Achteraf is dat wel raar, maar ik had even een "verdomd is zij het"-momentje.
Ja hoor, het is een afgerond stuk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
Kan ik die 4 afleveringen zien zonder de eerdere comics sinds de break te hebben gezien?
Meer hier: http://www.joo-see.com/hironews.htmlquote:Season two is going to begin with two parallel timelines
going on. One starting four months after the explosion and another -
mainly Hiro's storyline - starting 400 years in the past. And
we'll see how they kind of affect each other.
Dat had ik ook... dus ik was niet heel erg verbaasd in deel 4....quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:51 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik dat ook pas doorhad na het eerste deel, toen iemand hier dat opmerkte.
ik had het van begin af aan wel door eigenlijk...er was maar 1 iemand in de serie die mensen alles kon laten zien wat ze wilde en dat was meerdere malen wel duidelijk gemaakt...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik had het niet zien aankomen, die comic.
weet ik niet maar wat ik ook niet snap is dat ze niet voorzichtiger zijn ook met die Haitian..als Syler zijn kracht heeft kan letterlijk niemand hem stoppen omdat hij iedereens krachten kan tegenhoudenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:43 schreef Licko het volgende:
ik ben nu ook seizoen 1 aant kijken, maar wat ik me net afvroeg;
wanneer sylar gevangen wordt genomen door Bennet, waarom laat de Haitian hem dan niet alles vergeten?
Weten ze wel wat de ability van Sylar is?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:43 schreef Licko het volgende:
ik ben nu ook seizoen 1 aant kijken, maar wat ik me net afvroeg;
wanneer sylar gevangen wordt genomen door Bennet, waarom laat de Haitian hem dan niet alles vergeten?
ze weten dat ie geen goeie is, en dat ie de hersens verwijderd ofso :dquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef Rocho het volgende:
[..]
Weten ze wel wat de ability van Sylar is?
zijn ability is dat hij kan "zien" hoe dingen werken...hij kon bij elk horloge zien wat er mis was en het moeiteloos fixen en bij andere heroes kan hij door in hun hersenen te kijken zien hoe hun ability werkt en hem zo overnemenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 02:00 schreef Rocho het volgende:
[..]
Weten ze wel wat de ability van Sylar is?
*zucht*... _IK_ weet wel wat z'n ability is... maar op 't moment dat ie door Bennet is opgepakt, weet Bennet dan wel wat Sylar kan... Daarmee probeer ik een reactie te geven op onderstaande vraag.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zijn ability is dat hij kan "zien" hoe dingen werken...hij kon bij elk horloge zien wat er mis was en het moeiteloos fixen en bij andere heroes kan hij door in hun hersenen te kijken zien hoe hun ability werkt en hem zo overnemen
Als Bennet niet weet wat Sylar kan, dan is 't toch niet een logische zet voor Bennet om Sylar alles te laten vergeten?quote:waarom laat de Haitian hem dan niet alles vergeten?
is dat niet gewoon de haitian? net als dat parkman zijn gedachten niet kan lezen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
En wie is die man die Molly niet kan vinden?? Dat was niet Sylar maar een nog erger type![]()
die man moet nog gewoon worden geintroduceerd,quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
En wie is die man die Molly niet kan vinden?? Dat was niet Sylar maar een nog erger type![]()
....the haitian vind ik namelijk niet creepy genoeg om die man te zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:14 schreef Licko het volgende:
is dat niet gewoon de haitian? net als dat parkman zijn gedachten niet kan lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |