Lijk het wel op ......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:30 schreef schatje het volgende:
Heeft Jaap nu een lichte erectie?
stopquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijk het wel op ......
[afbeelding]
Credits?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit. En Japio kreeg de credits als een soort goedmakertje naar Natasia, alleen dat pakte helemaal verkeerd uit.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijk het wel op ......
[afbeelding]
Ja, in de brief stond dat Natasia niet weg hoefte vanwege het pleidooi van Japio in de bespreking 'achter'quote:
Als Dgk kijker weet jij wel beter..............................tochquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, in de brief stond dat Natasia niet weg hoefte vanwege het pleidooi van Japio in de bespreking 'achter'
Kennelijk lees je niet erg goed, kijk de posts van dit draadje eerst eens terugquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:41 schreef xmaddon het volgende:
[..]
Als Dgk kijker weet jij wel beter..............................toch![]()
......
Ok gast, ik ben niet aan het proberen jou hier stuk te maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:40 schreef F04 het volgende:
xmaddon ik Cos hier al een jaar gast, en ze kennen me hier als geen ander.
Laat het alsjeblieft de laatste Jaap-penis CAP zijn die op fok gepost is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:46 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet lukken met Cora hoor.
Word passen en meten.
Ik moet zeggen, je post past heel goed bij je nicknamequote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb al eens zitten denken, ........
Ik vond het helemaal geen verkeerde capquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laat het alsjeblieft de laatste Jaap-penis CAP zijn die op fok gepost is.
Ehm...alle post? of enkel die ene.....(wat mij rest is om het maar als compliment op te pakken)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, je post past heel goed bij je nickname
Ik werd er direct onpasselijk vanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal geen verkeerde cap![]()
Nee hoor, ik schreef post en niet posts. Maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm...alle post? of enkel die ene.....(wat mij rest is om het maar als compliment op te pakken)
Ik weet niet wat het is, maar heb jij een Chuckie avondquote:
Ik ben er niet mee begonnen!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar heb jij een Chuckie avond![]()
Ik ook niet, maar tipsch vraagt, iedere keer als een cap hem niet bevalt, of de cappers willen stoppen. Ik zie die berichten niet eens meer ..... Te vaak herhaald inmiddels.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal geen verkeerde cap![]()
Ga op VOL werken ofzoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:45 schreef avonne het volgende:
hoppa, ik delete gewoon alles wat mij niet bevalt
Een vergroting van de cap van BSOL, voor nader onderzoek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:54 schreef F04 het volgende:
Die laatste cap was wel een beetje vaag, maar je kon er wel iets aan herkennen.
Om eerlijk te zijin, dat gebeuk vind ik persoonlijk ook bij de beesten af. Je gaat er van zweten en het lijk wel erg veel op werken. Lekker relaxed oraal gedoe is wel zo aantrekkelijk......(vermoedelijk is dit off-topic?)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:54 schreef avonne het volgende:
Jaap heeft meerdere keren gezegd dat hij liever gepijpt wordt (ja ook die eerste keer dat hij dronken was verkondigde hij dat verlangen) en dat hij geen kinderen wil.
Ik denk dat hij er dus geen enkel probleem mee heeft dat zijn gereedschap klein dan wel verscholen is.
Of je moet een goeie bloedlul hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:49 schreef F04 het volgende:
Enige manier en beste is eigelijk om af te vallen, of een penisverlenging.
nou nou nou "ieder keer"quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar tipsch vraagt, iedere keer als een cap hem niet bevalt, of de cappers willen stoppen. Ik zie die berichten niet eens meer ..... Te vaak herhaald inmiddels.
Nowlive gaf mij een ban na, let wel, één negatieve posting over Huub. Terwijl ik echt niet zo heel bot ben.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:00 schreef F04 het volgende:
[..]
Beter bij Nowlive, want die schijnen ook alles te verwijden wat hun niet bevalt.
haha, echt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nowlive gaf mij een ban na, let wel, één negatieve posting over Huub. Terwijl ik echt niet zo heel bot ben.
Trusten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:01 schreef F04 het volgende:
Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, ik ga dromen/slapen.
Vreemde lui daar, 'kga er maar niet kijken dan - of juist wel, als ik een keer zin hebquote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
100 procent echt waar! Ik had 1 dag later nog een grimas op mijn gezicht van verbazing.
Welterustenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:01 schreef F04 het volgende:
Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, ik ga dromen/slapen.
Ouch als je je best heb gedaan op een inhoudelijke postquote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:00 schreef F04 het volgende:
[..]
Beter bij Nowlive, want die schijnen ook alles te verwijden wat hun niet bevalt.
Je moet het zelf weten, maar mijn dag was echt verpest. Ben wel zo eerlijk om dat toe te geven. Een soort van onmacht dat je het niet recht kan zetten. En nu kan ik natuurlijk wel een ander ip nemen, maar ach, dat vind ik zo flauw ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vreemde lui daar, 'kga er maar niet kijken dan - of juist wel, als ik een keer zin heb
Ik heb wel eens gekeken op het tienforum... dan zakken je tieten ook halfweg je middelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vreemde lui daar, 'kga er maar niet kijken dan - of juist wel, als ik een keer zin heb
Ah, palmaatjes?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gekeken op het tienforum... dan zakken je tieten ook halfweg je middel![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, juf![]()
Moet ik me eerst inloggen op vol![]()
Mooie meid, beter als Likke en Delquote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:12 schreef xmaddon het volgende:
[afbeelding]
Nogmaals. ik weet dat deze lekkere meid zich opgegeven heeft, voor Dgk.
Ze heeft echt een goede uitstraling, en ik hoop meer hersencellen dan Amandel.
Hoop echt dat zij de nieuwe bewoonster wordt van Dgk.
Mijn hart slaat al op hol
Goed gedaan Xmaddonquote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:12 schreef xmaddon het volgende:
[afbeelding]
Dat is er een van dames in de dop, aka van del tot dame....... dat zegt genoeg toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:12 schreef xmaddon het volgende:
[afbeelding]
het tienforum, maar hoezo, wordt daar snel gebanned?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gekeken op het tienforum... dan zakken je tieten ook halfweg je middel![]()
Met mij en Tjalling is het sins 3 dagen weer aan (vraag maar niks haha) en ik ga zo in het vliegtuig naar turkije dus ik kan helaas donderdag niet op stap. anders was ik heel graag gegaan je kent me toch haha. zie je snel weer! xxx deesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:12 schreef xmaddon het volgende:
[afbeelding]
Dat is merendeels niveautje Amanda......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
het tienforum, maar hoezo, wordt daar snel gebanned?
hmmok, overcool 020-trash - ben ik geen aanhanger van, pas ik nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is merendeels niveautje Amanda......
voor het eerst sinds tijden ziet yairootje een volle borst van zijn moeder... alle verloren jaren moeten worden ingehaald, maar ik vrees het ergste ... bij natasja zit letterlijk de schoonheid van binnen...quote:
wanneer die mummy 1000 jaar zo blijft liggenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:04 schreef MissSomebody het volgende:
Goedenmorgen..![]()
Knulletje in dromenland....
[afbeelding]
Onbegrijpelijk dat die mooie jongen na een week nog steeds alleen slaapt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:09 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wanneer die mummy 1000 jaar zo blijft liggen![]()
![]()
![]()
Morning ik zie nog niets dan slapende lieden in DGKquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Goedemorgen vanaf mijn werkplek is er al actie in het huis?
Aan het werk en een beetje snel, je begint op Palma te lijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zit ook op mijn werkplek, maar kan je niet vertellen of er in het huis wat gebeurdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoop het niet. Aan één ordinair leeghoofdje dat nooit een dame zal worden heb ik genoeg.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:12 schreef xmaddon het volgende:
[afbeelding]
Daar heb ik het tienforum niet voor nodigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
wat is er aan de hand,heeft ze ruzie met brain?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:13 schreef ozewiesewoze het volgende:
duikt Natasia nu bij Lieke in bed??
Nee, Natasia kroop zojuist naast Lieke in bed. Toen stapte ze er weer uit maar Huub gebaarde haar terug te komen. Palma zegt vervolgens: Ben je een beetje in de war natasia?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:13 schreef Clank het volgende:
Lieke en Huub hebben bij Natasia in bed geslapen![]()
Ze zingen gedrieën begin de dag met een dansje...
ze is nog dronken of ze weet meer dan wij (houdt haar charmeoffensief verband een nieuwe bewoner)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:14 schreef fredfik het volgende:
[..]
wat is er aan de hand,heeft ze ruzie met brain?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |