Ik werd er direct onpasselijk vanquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal geen verkeerde cap![]()
Nee hoor, ik schreef post en niet posts. Maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm...alle post? of enkel die ene.....(wat mij rest is om het maar als compliment op te pakken)
Ik weet niet wat het is, maar heb jij een Chuckie avondquote:
Ik ben er niet mee begonnen!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar heb jij een Chuckie avond![]()
Ik ook niet, maar tipsch vraagt, iedere keer als een cap hem niet bevalt, of de cappers willen stoppen. Ik zie die berichten niet eens meer ..... Te vaak herhaald inmiddels.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:51 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal geen verkeerde cap![]()
Ga op VOL werken ofzoquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:45 schreef avonne het volgende:
hoppa, ik delete gewoon alles wat mij niet bevalt
Een vergroting van de cap van BSOL, voor nader onderzoek.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:54 schreef F04 het volgende:
Die laatste cap was wel een beetje vaag, maar je kon er wel iets aan herkennen.
Om eerlijk te zijin, dat gebeuk vind ik persoonlijk ook bij de beesten af. Je gaat er van zweten en het lijk wel erg veel op werken. Lekker relaxed oraal gedoe is wel zo aantrekkelijk......(vermoedelijk is dit off-topic?)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:54 schreef avonne het volgende:
Jaap heeft meerdere keren gezegd dat hij liever gepijpt wordt (ja ook die eerste keer dat hij dronken was verkondigde hij dat verlangen) en dat hij geen kinderen wil.
Ik denk dat hij er dus geen enkel probleem mee heeft dat zijn gereedschap klein dan wel verscholen is.
Of je moet een goeie bloedlul hebbenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:49 schreef F04 het volgende:
Enige manier en beste is eigelijk om af te vallen, of een penisverlenging.
nou nou nou "ieder keer"quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar tipsch vraagt, iedere keer als een cap hem niet bevalt, of de cappers willen stoppen. Ik zie die berichten niet eens meer ..... Te vaak herhaald inmiddels.
Nowlive gaf mij een ban na, let wel, één negatieve posting over Huub. Terwijl ik echt niet zo heel bot ben.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:00 schreef F04 het volgende:
[..]
Beter bij Nowlive, want die schijnen ook alles te verwijden wat hun niet bevalt.
haha, echt?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nowlive gaf mij een ban na, let wel, één negatieve posting over Huub. Terwijl ik echt niet zo heel bot ben.
Trusten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:01 schreef F04 het volgende:
Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, ik ga dromen/slapen.
Vreemde lui daar, 'kga er maar niet kijken dan - of juist wel, als ik een keer zin hebquote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
100 procent echt waar! Ik had 1 dag later nog een grimas op mijn gezicht van verbazing.
Welterustenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:01 schreef F04 het volgende:
Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken, ik ga dromen/slapen.
Ouch als je je best heb gedaan op een inhoudelijke postquote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:00 schreef F04 het volgende:
[..]
Beter bij Nowlive, want die schijnen ook alles te verwijden wat hun niet bevalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |