Lijk het wel op ......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:30 schreef schatje het volgende:
Heeft Jaap nu een lichte erectie?
stopquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijk het wel op ......
[afbeelding]
Credits?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar ga ik ook van uit. En Japio kreeg de credits als een soort goedmakertje naar Natasia, alleen dat pakte helemaal verkeerd uit.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Lijk het wel op ......
[afbeelding]
Ja, in de brief stond dat Natasia niet weg hoefte vanwege het pleidooi van Japio in de bespreking 'achter'quote:
Als Dgk kijker weet jij wel beter..............................tochquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, in de brief stond dat Natasia niet weg hoefte vanwege het pleidooi van Japio in de bespreking 'achter'
Kennelijk lees je niet erg goed, kijk de posts van dit draadje eerst eens terugquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:41 schreef xmaddon het volgende:
[..]
Als Dgk kijker weet jij wel beter..............................toch![]()
......
Ok gast, ik ben niet aan het proberen jou hier stuk te maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:40 schreef F04 het volgende:
xmaddon ik Cos hier al een jaar gast, en ze kennen me hier als geen ander.
Laat het alsjeblieft de laatste Jaap-penis CAP zijn die op fok gepost is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:46 schreef F04 het volgende:
[..]
Dat gaat echt niet lukken met Cora hoor.
Word passen en meten.
Ik moet zeggen, je post past heel goed bij je nicknamequote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb al eens zitten denken, ........
Ik vond het helemaal geen verkeerde capquote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Laat het alsjeblieft de laatste Jaap-penis CAP zijn die op fok gepost is.
Ehm...alle post? of enkel die ene.....(wat mij rest is om het maar als compliment op te pakken)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, je post past heel goed bij je nickname
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |