Je moet het zelf weten, maar mijn dag was echt verpest. Ben wel zo eerlijk om dat toe te geven. Een soort van onmacht dat je het niet recht kan zetten. En nu kan ik natuurlijk wel een ander ip nemen, maar ach, dat vind ik zo flauw ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vreemde lui daar, 'kga er maar niet kijken dan - of juist wel, als ik een keer zin heb
Ik heb wel eens gekeken op het tienforum... dan zakken je tieten ook halfweg je middelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
Vreemde lui daar, 'kga er maar niet kijken dan - of juist wel, als ik een keer zin heb
Ah, palmaatjes?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gekeken op het tienforum... dan zakken je tieten ook halfweg je middel![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:00 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ja, juf![]()
Moet ik me eerst inloggen op vol![]()
Mooie meid, beter als Likke en Delquote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:12 schreef xmaddon het volgende:
[afbeelding]
Nogmaals. ik weet dat deze lekkere meid zich opgegeven heeft, voor Dgk.
Ze heeft echt een goede uitstraling, en ik hoop meer hersencellen dan Amandel.
Hoop echt dat zij de nieuwe bewoonster wordt van Dgk.
Mijn hart slaat al op hol
Goed gedaan Xmaddonquote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:12 schreef xmaddon het volgende:
[afbeelding]
Dat is er een van dames in de dop, aka van del tot dame....... dat zegt genoeg toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:12 schreef xmaddon het volgende:
[afbeelding]
het tienforum, maar hoezo, wordt daar snel gebanned?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gekeken op het tienforum... dan zakken je tieten ook halfweg je middel![]()
Met mij en Tjalling is het sins 3 dagen weer aan (vraag maar niks haha) en ik ga zo in het vliegtuig naar turkije dus ik kan helaas donderdag niet op stap. anders was ik heel graag gegaan je kent me toch haha. zie je snel weer! xxx deesquote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:12 schreef xmaddon het volgende:
[afbeelding]
Dat is merendeels niveautje Amanda......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
het tienforum, maar hoezo, wordt daar snel gebanned?
hmmok, overcool 020-trash - ben ik geen aanhanger van, pas ik nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 04:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is merendeels niveautje Amanda......
voor het eerst sinds tijden ziet yairootje een volle borst van zijn moeder... alle verloren jaren moeten worden ingehaald, maar ik vrees het ergste ... bij natasja zit letterlijk de schoonheid van binnen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |