FBTO? Zilveren Kruis? Avero? Active? Facilitair bedrijf? Beveiliging? Schoonmaker? Kantinemedewerker?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:21 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Achmea (dus dan heb je nog aardig wat keus! haha)
Stimuleren om meer te fietsen, maar wel fucking slechte fietspaden en fietspad-weg-overgangen hebben.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:42 schreef justmattie het volgende:
duhh dat is de opzet van het hele voorrangverhaal, stimuleren om meer op de fiets te gaan
ik loop ook vaak met dit weer in de pauze een rondje door de stad, alleen of met 1/2 collegasquote:Op maandag 23 juli 2007 16:14 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben echt benieuwd of ik jullie mensen als eens heb gezien in de stad ofzoof we elkaar zouden herkennen?
Het doel van een rotonde is dat het verkeer beter doorstroomt en het kruispunt veiliger wordt door het verkeer wat af te remmen, niet om mensen rondjes te laten fietsen of files te veroorzakenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:06 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Ik ben helemaaaaaaaaal voor!!! Anders duurtut een eeuw voordat je een rondje hebt gefietst!!!
Die bij de Bote van Bolswertstraat is allang zo... en tis ideaaaal!!
Maar de eerst komende maanden nog erg goed voorang geven aan auto's want die zijn het niet gewend!![]()
Vast wel, maar lijkt me sterk dat je een van de mensen herkend hebtquote:Op maandag 23 juli 2007 16:14 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben echt benieuwd of ik jullie mensen als eens heb gezien in de stad ofzoof we elkaar zouden herkennen?
Als je een stoere jongen ziet lopen/fietsen, bestaat er een kans dat ik het ben.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:14 schreef Edwinuss het volgende:
een tie-wrap (zo heet zon ding tochquote:Op maandag 23 juli 2007 17:37 schreef Merson het volgende:
[..]
Stimuleren om meer te fietsen, maar wel fucking slechte fietspaden en fietspad-weg-overgangen hebben.
Mijn achterrekje is er afgelopen week afgestuiterd en bij elke bobbel moet ik m weer goed leggen.
Ik aan tweequote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben te herkennen aan mn zeer puikende auto.
Dat zijn alle citroens...quote:
Ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zijn alle citroens...
[afbeelding]
OT: deze was ook in Leeuwarden toch?
nou vriendin van me zat zonet een paar keer dicht aan tegen aquaplaningquote:Op maandag 23 juli 2007 21:14 schreef Paladijn het volgende:
Regenbuitje valt hier mee als ik zo zie op buienradar
Ik vond het hier meevallen eigenlijk, als het hard regent loopt al het water vanaf het cambuurplein hierlangs... gebeurde vandaag gelukkig nietquote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
nou vriendin van me zat zonet een paar keer dicht aan tegen aquaplaning
Van mij mag het wel wat minder, moet morgen weer richting schepenbuurt fietsen![]()
Werkenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En schepenbuurtmijn oude studentenflatje waar mijn broertje nu inzit. Is er iets te doen ofzo?
Ik maak tussen 6 en 8 schoon bij Achmeaquote:Op maandag 23 juli 2007 16:21 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Achmea (dus dan heb je nog aardig wat keus! haha)
Geen van allen!! hahahaquote:Op maandag 23 juli 2007 16:42 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
FBTO? Zilveren Kruis? Avero? Active? Facilitair bedrijf? Beveiliging? Schoonmaker? Kantinemedewerker?
![]()
Ja!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:44 schreef justmattie het volgende:
is dat die BCV opleiding??
Bweh voor jou misschienquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:35 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Jep, beste studie die er is
@blaaatkipje, docent van NHL ? wie was dat
met dat witte hok als busjequote:
En ben je daardoor ook gelukkiger geworden?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
met dat witte hok als busje![]()
ja ik weet bijna alles van die school![]()
Dan zal het wel Pieter (le coq...) zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:59 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik ken wel 2x een Pieter als docent... Maar goed, boejuh het is vakantie
Ah mijn fout denk ik, dacht te begrepen hebben dat ie daar docent was maar dat is meer mijn interpretatiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Mja idd, al is dat niet echt een docent, hij regelt meer dingen dan dat ie ooit een les gegeven heeft
nou nee, alhoewel ik altijd wel gelukkig was als ik in de zomer er weer mocht werkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:15 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
En ben je daardoor ook gelukkiger geworden?![]()
wat moet je dr nou in de zomer dan is er niemandquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
nou nee, alhoewel ik altijd wel gelukkig was als ik in de zomer er weer mocht werken![]()
van de 9 weken die ik vrij had werkte ik er 5/6 weken. En ook al was er (bijna) niemand, er was altijd genoeg te doen. Vooral veel verbouwen, verhuizen etc etc.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:25 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
wat moet je dr nou in de zomer dan is er niemand![]()
Was niet zozeer een preek, ik vind het eerder wat kortzichtigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:27 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet zo'n preek te geven hoor, die ken ik wel, mijn popje studeert Verkeerskunde!
Maar om ff te reageren, ik heb geen auto, dus voor mij is dat wel erg belangrijk!!![]()
quote:
Human Resource dan??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:26 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Geen van allen!! hahahamaar dat rules alweer wat uit natuurlijk!
Eigenlijk kan ik me alleen de CCF en de patatzaak bij de potmarge indenken... verder zijn er alleen woningenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
in 1 keer goedZoveel is er in de schepenbuurt zelf ook niet, erom heen wel maarja
Idd is ie zeer puikquote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben te herkennen aan mn zeer puikende auto.
En wanneer komt er een off-road rondje om het mata hari plein bij het vernieuwde ruiterskwartier?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja je weet waar mn huis staat, en je weet waar ik werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |