Ja!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:44 schreef justmattie het volgende:
is dat die BCV opleiding??
Bweh voor jou misschienquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:35 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Jep, beste studie die er is
@blaaatkipje, docent van NHL ? wie was dat
met dat witte hok als busjequote:
En ben je daardoor ook gelukkiger geworden?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
met dat witte hok als busje![]()
ja ik weet bijna alles van die school![]()
Dan zal het wel Pieter (le coq...) zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:59 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik ken wel 2x een Pieter als docent... Maar goed, boejuh het is vakantie
Ah mijn fout denk ik, dacht te begrepen hebben dat ie daar docent was maar dat is meer mijn interpretatiequote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Mja idd, al is dat niet echt een docent, hij regelt meer dingen dan dat ie ooit een les gegeven heeft
nou nee, alhoewel ik altijd wel gelukkig was als ik in de zomer er weer mocht werkenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:15 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
En ben je daardoor ook gelukkiger geworden?![]()
wat moet je dr nou in de zomer dan is er niemandquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
nou nee, alhoewel ik altijd wel gelukkig was als ik in de zomer er weer mocht werken![]()
van de 9 weken die ik vrij had werkte ik er 5/6 weken. En ook al was er (bijna) niemand, er was altijd genoeg te doen. Vooral veel verbouwen, verhuizen etc etc.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:25 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
wat moet je dr nou in de zomer dan is er niemand![]()
Was niet zozeer een preek, ik vind het eerder wat kortzichtigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:27 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet zo'n preek te geven hoor, die ken ik wel, mijn popje studeert Verkeerskunde!
Maar om ff te reageren, ik heb geen auto, dus voor mij is dat wel erg belangrijk!!![]()
quote:
Human Resource dan??quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:26 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Geen van allen!! hahahamaar dat rules alweer wat uit natuurlijk!
Eigenlijk kan ik me alleen de CCF en de patatzaak bij de potmarge indenken... verder zijn er alleen woningenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:08 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
in 1 keer goedZoveel is er in de schepenbuurt zelf ook niet, erom heen wel maarja
Idd is ie zeer puikquote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben te herkennen aan mn zeer puikende auto.
En wanneer komt er een off-road rondje om het mata hari plein bij het vernieuwde ruiterskwartier?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja je weet waar mn huis staat, en je weet waar ik werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |