FBTO? Zilveren Kruis? Avero? Active? Facilitair bedrijf? Beveiliging? Schoonmaker? Kantinemedewerker?quote:Op maandag 23 juli 2007 16:21 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Achmea (dus dan heb je nog aardig wat keus! haha)
Stimuleren om meer te fietsen, maar wel fucking slechte fietspaden en fietspad-weg-overgangen hebben.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:42 schreef justmattie het volgende:
duhh dat is de opzet van het hele voorrangverhaal, stimuleren om meer op de fiets te gaan
ik loop ook vaak met dit weer in de pauze een rondje door de stad, alleen of met 1/2 collegasquote:Op maandag 23 juli 2007 16:14 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben echt benieuwd of ik jullie mensen als eens heb gezien in de stad ofzoof we elkaar zouden herkennen?
Het doel van een rotonde is dat het verkeer beter doorstroomt en het kruispunt veiliger wordt door het verkeer wat af te remmen, niet om mensen rondjes te laten fietsen of files te veroorzakenquote:Op maandag 23 juli 2007 16:06 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Ik ben helemaaaaaaaaal voor!!! Anders duurtut een eeuw voordat je een rondje hebt gefietst!!!
Die bij de Bote van Bolswertstraat is allang zo... en tis ideaaaal!!
Maar de eerst komende maanden nog erg goed voorang geven aan auto's want die zijn het niet gewend!![]()
Vast wel, maar lijkt me sterk dat je een van de mensen herkend hebtquote:Op maandag 23 juli 2007 16:14 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben echt benieuwd of ik jullie mensen als eens heb gezien in de stad ofzoof we elkaar zouden herkennen?
Als je een stoere jongen ziet lopen/fietsen, bestaat er een kans dat ik het ben.quote:Op maandag 23 juli 2007 16:14 schreef Edwinuss het volgende:
een tie-wrap (zo heet zon ding tochquote:Op maandag 23 juli 2007 17:37 schreef Merson het volgende:
[..]
Stimuleren om meer te fietsen, maar wel fucking slechte fietspaden en fietspad-weg-overgangen hebben.
Mijn achterrekje is er afgelopen week afgestuiterd en bij elke bobbel moet ik m weer goed leggen.
Ik aan tweequote:Op maandag 23 juli 2007 19:37 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben te herkennen aan mn zeer puikende auto.
Dat zijn alle citroens...quote:
Ja.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:35 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat zijn alle citroens...
[afbeelding]
OT: deze was ook in Leeuwarden toch?
nou vriendin van me zat zonet een paar keer dicht aan tegen aquaplaningquote:Op maandag 23 juli 2007 21:14 schreef Paladijn het volgende:
Regenbuitje valt hier mee als ik zo zie op buienradar
Ik vond het hier meevallen eigenlijk, als het hard regent loopt al het water vanaf het cambuurplein hierlangs... gebeurde vandaag gelukkig nietquote:Op maandag 23 juli 2007 22:53 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
nou vriendin van me zat zonet een paar keer dicht aan tegen aquaplaning
Van mij mag het wel wat minder, moet morgen weer richting schepenbuurt fietsen![]()
Werkenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:10 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En schepenbuurtmijn oude studentenflatje waar mijn broertje nu inzit. Is er iets te doen ofzo?
Ik maak tussen 6 en 8 schoon bij Achmeaquote:Op maandag 23 juli 2007 16:21 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Achmea (dus dan heb je nog aardig wat keus! haha)
Geen van allen!! hahahaquote:Op maandag 23 juli 2007 16:42 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
FBTO? Zilveren Kruis? Avero? Active? Facilitair bedrijf? Beveiliging? Schoonmaker? Kantinemedewerker?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |