Neem van mij aan dat (noord) florida met de zomer geen pretje isquote:Op maandag 9 juli 2007 23:01 schreef Shira het volgende:
Dingen als "zullen we het weekend naar Florida rijden" gooi ik er regelmatig uit, hey, het ligt toch in hetzelfde land? NOU DAN? (ja, ik vind roadtrips heeeeeeeeeeeeerlijk)![]()
Wat mag je doen?? kassamiepen/schoonmakenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:54 schreef tevebe het volgende:
Ik heb werkNet gebeld geworden. Ik begin morgen....
![]()
Landscapingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:33 schreef arrebar het volgende:
[..]
Wat mag je doen?? kassamiepen/schoonmaken![]()
sorry, flauwe bui
*joepie, nog maar één weekje en ik zit hier in de sneeuw*
momenteel stage in het buitenland, tijdelijk geëmigreerd dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:47 schreef Chen het volgende:
[..]
Je bent geemigreerd? Staat op het punt van? Of gewoon op vakantie?
de southern alps, bergpassage op het zuideiland van Nieuw-Zeeland. in een groot deel van het zuideiland vriest het ook flink nu. Dat wordt nog een leuke rondreis (maar eerst die verdomde stage afmaken)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:56 schreef tevebe het volgende:
[..]
LandscapingIk heb er geen probleem mee om schoon te maken... Ligt er natuurlijk wel aan wat ik moet schoonmaken..Achter de kassa zul je me nooit zien.. dan nog liever een uitkering. sorry kassamiepen
Btw: welke sneeuw?
Zeg Skeffie zou jij je PM aan kunnen zetten??quote:
"Goh, jammer..." denkt Skeffie nou!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:22 schreef SuperWeber het volgende:
Zeg Skeffie zou jij je PM aan kunnen zetten??
Ik wil wel graag het een en ander van je weten
Nee het gaat niet over seks
Je had hier gister moeten zijn, flinke storm (windsnelheden tot 140km/h), en dat is extra leuk omdat hier in het centrum van Auckland nogal wat hoogbouw in aanbouw is. Oftewel, er is weer wat zooi van de 20tigste verdieping naar beneden gedonderd ergens... Gelukkig liep er niemand onder langs.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:23 schreef tevebe het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat het daar winter is en waar ik zit hartje zomer is.. deze week 37C
Wil je mij wel PM'en om seksquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hebben ze daar in de Filipijnen geen andere oplossing voorquote:
Staat aan...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En je hebt PMquote:
Wat voor merk?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:45 schreef compier het volgende:
Ik heb een puppy.. en mensen in nederland zitten nu tegen me te klagen datik hem niet binen laat.
het is gewoon een buiten hond..
Je denkt al Amerikaans zie ik. Het "merk" van de hond!quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
Wat voor merk?
Zo denk ik al jaaaarenquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:09 schreef maartena het volgende:
[..]
Je denkt al Amerikaans zie ik. Het "merk" van de hond!![]()
Zwart!quote:
Je gaat de Nederlandse comepetitie vanzelf wel vergeten min of meer.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Zijn er nog mensen die live voetbal via planet.nl in het buitenland kijken? Wil weten of dat wel werkt.
No way dat dat gaat gebeuren! Ik heb sowieso nog een seizoenskaart voor Ajax komend seizoen, ook al zie ik misschien nog maar 5 of 6 wedstrijden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 16:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Je gaat de Nederlandse comepetitie vanzelf wel vergeten min of meer.
Dat sluipt er in.
en volgens mij werkt 't alleen met een Nederlands IP adres.
Ik neem wel een seizoenskaart voor Slavia Praag zodat ik toch nog wat voetbal te zien krijg.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:06 schreef popolon het volgende:
Ik heb 't al veel te druk met de sport hier, geen tijd meer voor voetbal.
Kijk soms nog wel eens Premier League maar da's dan ook wel alles.
Tv plus Radio Tour aan.quote:Op zondag 15 juli 2007 06:34 schreef tevebe het volgende:
Pfff Tour de France op OLN is niet hetzelfde als Studio Sport. Het commentaar van Studio Sport is veel leuker en vertellen het ook veel enthousiaster.
Ik ga denk ik ook wel eens naar IJshockey kijken hier in Tsjechie. Vind dat eigenlijk wel de leukste 'American Sport'.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:26 schreef popolon het volgende:
Dat kan ook. Ik ga zelf nog wel eens naar 't baseball of basketball.
Schitterend! Enig idee welk nummer dat is? Staat op het eind. Klonk al bekend.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:29 schreef popolon het volgende:
Hockey.
Altijd leuk, de eeuwige rivaliteit tussen Detroit en Colorado.
Geen idee maar het nummer past echt heel goed bij deze compilatie. Ik zat hem net nog eens te kijken en dit filmpje is knap in elkaar gezet.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Schitterend! Enig idee welk nummer dat is?
IJshockey is de populairste sport hier. Het WK in mei is altijd een ware gekte hier. Vooral als ze kampioen worden.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:37 schreef popolon het volgende:
In Tsjechie is hockey trouwens ook populair dus dat zal vour jou wel goedkomen.
Tja, in heel Europa kun je nog naar alle Nederlandse kanalen kijken via de schotel. De internet mogelijkheden hebben inderdaad een Nederlands IP adres nodig, dus het is OF schotel, OF hopen dat je lokale kabelmaatschappij een kanaal heeft dat de wedstrijden uitzendt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:00 schreef Aanvoerder het volgende:
No way dat dat gaat gebeuren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |