Tja, maar het laat maar weer eens zien hoe ze hier alles uit de kast trekken voor zoiets.quote:
Er was een tijdje terug ook zo'n gedoe in Boston met een of andere reclame-uiting. Als blijkt dat het niks is, denk je van "ja, wat een onzin ook, al die politie", maar als het wel een bom blijkt, ben je blij dat ze het doen zodat er niks gebeurt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja, maar het laat maar weer eens zien hoe ze hier alles uit de kast trekken voor zoiets.
is weer eens wat anders hequote:Op vrijdag 6 juli 2007 02:01 schreef maartena het volgende:
[..]
Tja, maar het laat maar weer eens zien hoe ze hier alles uit de kast trekken voor zoiets.
Ben een beetje een avondmens...quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:02 schreef arrebar het volgende:
Bora-Bora, hoe komt het eigenlijk dat jij 's nachts nog zo actief bent
Rijbewijs?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 06:01 schreef compier het volgende:
morgen ga ik eindelijk voor mijn written test, zodat ik mijn permit krijg..
nu maar hopen dat ik hem haal.
kost trouwens niet zo belachelijk veel als in NL, het is iets van 3,50 ofzo?
Daar lijkt het wel op idd. Ik betaalde in 2002 $12.50 voor de theorie, EN het rijexamen, EN het fysieke rijbewijs. California ging in 2003 echter bijna failliet (daarom werd Ahhnold ook verkozen) en dus verdubbelden ze dat bedrag naar $25 om meer geld binnen te krijgen.quote:
Ik moet nog steedsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:42 schreef maartena het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op idd. Ik betaalde in 2002 $12.50 voor de theorie, EN het rijexamen, EN het fysieke rijbewijs. California ging in 2003 echter bijna failliet (daarom werd Ahhnold ook verkozen) en dus verdubbelden ze dat bedrag naar $25 om meer geld binnen te krijgen.
Nog steeds een schijntje natuurlijk vergeleken met Nederland.
Wat ik je kan aanraden:quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:54 schreef arrebar het volgende:
@skeffie,
Aangezien jij in Shanghai zit, ik kom er in augustus voor 3 dagen, wat moet je vooral zien en wat ook vooral niet?
Ja, maar jij bent lui.quote:
ik ook,, maar meer selectief luiquote:
Dat heet verstandig...quote:
quote:
Ja, wrijf het nog maar een keer in dat ik dit jaar de tour de france slechts via uitslagen kan volgen...quote:Op maandag 9 juli 2007 12:09 schreef Bora-Bora het volgende:
Hihihi, jij ook goeiedagnacht!
Hier is het intussen middag...(12 uur)
hoogedoorn?quote:Op maandag 9 juli 2007 12:49 schreef arrebar het volgende:
[..]
Ja, wrijf het nog maar een keer in dat ik dit jaar de tour de france slechts via uitslagen kan volgen...
Wat compier zegt. Vandaag stond ik zelfs al om half acht op om naar de opticiem te gaan (en bij voorbaat excuses voor tikfouten, ik zie geen moer vanwege de oogdruppelsquote:
Ach, er is toch elk jaar weer een nieuwe?...quote:Op maandag 9 juli 2007 12:49 schreef arrebar het volgende:
Ja, wrijf het nog maar een keer in dat ik dit jaar de tour de france slechts via uitslagen kan volgen...
Nou vertel??...quote:Op maandag 9 juli 2007 22:35 schreef Shira het volgende:
ik zat al druk te slowchatten in FB en vroeg me al af waar iedereen was vandaagDank je Maarten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |