Neem van mij aan dat (noord) florida met de zomer geen pretje isquote:Op maandag 9 juli 2007 23:01 schreef Shira het volgende:
Dingen als "zullen we het weekend naar Florida rijden" gooi ik er regelmatig uit, hey, het ligt toch in hetzelfde land? NOU DAN? (ja, ik vind roadtrips heeeeeeeeeeeeerlijk)![]()
Wat mag je doen?? kassamiepen/schoonmakenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 01:54 schreef tevebe het volgende:
Ik heb werkNet gebeld geworden. Ik begin morgen....
![]()
Landscapingquote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:33 schreef arrebar het volgende:
[..]
Wat mag je doen?? kassamiepen/schoonmaken![]()
sorry, flauwe bui
*joepie, nog maar één weekje en ik zit hier in de sneeuw*
momenteel stage in het buitenland, tijdelijk geëmigreerd dus.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:47 schreef Chen het volgende:
[..]
Je bent geemigreerd? Staat op het punt van? Of gewoon op vakantie?
de southern alps, bergpassage op het zuideiland van Nieuw-Zeeland. in een groot deel van het zuideiland vriest het ook flink nu. Dat wordt nog een leuke rondreis (maar eerst die verdomde stage afmaken)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:56 schreef tevebe het volgende:
[..]
LandscapingIk heb er geen probleem mee om schoon te maken... Ligt er natuurlijk wel aan wat ik moet schoonmaken..Achter de kassa zul je me nooit zien.. dan nog liever een uitkering. sorry kassamiepen
Btw: welke sneeuw?
Zeg Skeffie zou jij je PM aan kunnen zetten??quote:
"Goh, jammer..." denkt Skeffie nou!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:22 schreef SuperWeber het volgende:
Zeg Skeffie zou jij je PM aan kunnen zetten??
Ik wil wel graag het een en ander van je weten
Nee het gaat niet over seks
Je had hier gister moeten zijn, flinke storm (windsnelheden tot 140km/h), en dat is extra leuk omdat hier in het centrum van Auckland nogal wat hoogbouw in aanbouw is. Oftewel, er is weer wat zooi van de 20tigste verdieping naar beneden gedonderd ergens... Gelukkig liep er niemand onder langs.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 03:23 schreef tevebe het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat het daar winter is en waar ik zit hartje zomer is.. deze week 37C
Wil je mij wel PM'en om seksquote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hebben ze daar in de Filipijnen geen andere oplossing voorquote:
Staat aan...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:22 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En je hebt PMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |