Ben geen autofoob val alleen altijd in slaapquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
niet iedereen is autofoob
OPM en ik iig niet, de rest ....
ik ben online hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
EHhh wattevak![]()
du bist not there zooooooo!!!!!!!
We kunnen ook iets afspreken voor voolgend weekendquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kenker zeg, had je dat niet ff eerder kunnen zeggen dat je een simpel retourtje deed?
Niemand anders die met de auto even de originele uitlaat + uitlaatbochten van mijn motor wil ophalen, heb geen zin in die file om het een keertje op te halen(Willemstad, tussen Dordrecht en Roosendaal in ongeveer
)
Hardwerkende negers blijven een unicumquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Pleur op man, je bent toch geen negerJij bent een hard werkende Marok. Als Rib I dat gevraagd had was dat uiteraard geen probleem
![]()
En stel heh, ik haal dat op. Dan ligt het hier ipv in Willemstad, daar schiet u niks mee op![]()
Daar was ik vroeger helemaal gek van, de gele R5quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Helaas niet een echte "R-variant" zoals de oude S60R/V70R (300PK)maar toch aardig opgeleukt
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:54 schreef ikookhier het volgende:
IOH heeft ook nog eens in een vette bak rondgeredenhet moet in iedergeval Geerd erg aan spreken
[afbeelding]
IOH posepost![]()
Jij hebt gekke voetenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik was trouwens weer eens aan nieuwe schoenen toe en dacht: "Dit keer maar es een paar sneekers"
En toen pakte ik de doos thuis uit
[afbeelding]
Neequote:
Maak je geen zorgen, je kan ze nog ruilenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar dat is dus op dit moment wel een probleem
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is zielig, -XX- is een vroom meiske die straks jouw prostaatklier gaat controleren
Hoe snel kan je in aanzien dalenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef -XX- het volgende:
Diverse
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dude!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe snel kan je in aanzien dalen
Behalve deze
[afbeelding]
Hahahahquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:37 schreef Beach het volgende:
Zo morgen de laatste uitzendingseptember gaat het pas weer verder.
Zit ik te kijken hoe twee personages uit de serie gaan (voor zover ik weet), komen dan toch wat traantjes bij me![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:51 schreef -XX- het volgende:
Groetjes!!!
HAHA![]()
VETTE FILM OP TEEVEE VOOR JE BEACH!
Shall we dancen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tegen de tijd dat het zover is wordt ik daar vast niet zo blij vanquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is zielig, -XX- is een vroom meiske die straks jouw prostaatklier gaat controleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het zover is wordt ik daar vast niet zo blij van
[afbeelding]
Hoeveel hectare heb jequote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Makster het volgende:
avond...
pauper tuinWord er nu echt te simpel van, waarom is de crap niet gewoon klaar. Ben nu al meer dan een maand elke dag er mee bezig. Elke vrije minuut zit in de pauperzooi. Damnit woman, ik huur wel ff een hovenier in voor de laatste lootjes. HEb alleen geen geld
![]()
![]()
![]()
Duuusss, wie heeft er zin om zijn zaterdag te verdoen aan het sjouwen van stenen naar de vuilstort, feel free to join in![]()
Wat ben je in godsnaam allemaal aan t doen in die tui?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Makster het volgende:
avond...
pauper tuinWord er nu echt te simpel van, waarom is de crap niet gewoon klaar. Ben nu al meer dan een maand elke dag er mee bezig. Elke vrije minuut zit in de pauperzooi. Damnit woman, ik huur wel ff een hovenier in voor de laatste lootjes. HEb alleen geen geld
![]()
![]()
![]()
Duuusss, wie heeft er zin om zijn zaterdag te verdoen aan het sjouwen van stenen naar de vuilstort, feel free to join in![]()
14 meter diep en 5,5 meter breed. Maar werkelijk HEEEL de tuin ligt op de schop. Van schutting tot en met de laatste steenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hoeveel hectare heb jevolgens de foto's viel het wel mee!!
Kunnen we misschien eindelijk een beetje meelevenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef Makster het volgende:
[..]
14 meter diep en 5,5 meter breed. Maar werkelijk HEEEL de tuin ligt op de schop. Van schutting tot en met de laatste steen![]()
Zal is ff wat foto;s posten![]()
Zet je bike ook even in de tuin danquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef Makster het volgende:
[..]
14 meter diep en 5,5 meter breed. Maar werkelijk HEEEL de tuin ligt op de schop. Van schutting tot en met de laatste steen![]()
Zal is ff wat foto;s posten![]()
Vergis je niet in de tijd die een tuin verbouwen met zich mee brengt. Ik dacht het ook in een weekje te doenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat ben je in godsnaam allemaal aan t doen in die tui?
Doe dan volgend weekend, ik help je mee sjouwenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Makster het volgende:
avond...
![]()
![]()
![]()
Als het mooi weer zaterdag is kom ik wel langsquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Makster het volgende:
Of wacht nog een weekjequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Doe dan volgend weekend, ik help je mee sjouwen
Deal, volgende week gaan we tegels leggenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Doe dan volgend weekend, ik help je mee sjouwen
Deal, volgende week ga je bbq'en voor Rib en ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Als het mooi weer zaterdag is kom ik wel langs [afbeelding]
En als het mag van jou dan heH [afbeelding]
[..]
Of wacht nog een weekje
Mjeeehhh, die bochten zijn zo lang heHquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:11 schreef Rib-i het volgende:
We kunnen ook iets afspreken voor voolgend weekendIk de bochten op mijn rug, jij de uitlaat
Dus volgende week... of verwacht je dat ik 2 zaterdagen kom?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Deal, volgende week gaan we tegels leggen![]()
[..]
Deal, volgende week ga je bbq'en voor Rib en ik![]()
Ik verwacht natuurlijk niksquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:13 schreef hicham het volgende:
[..]
Dus volgende week... of verwacht je dat ik 2 zaterdagen kom?
Dan 7 juli housetuinwarming @ Makster en 8 juli houserechterarmwarming @ Pepijn
Dealquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:09 schreef Makster het volgende:
[..]
Deal, volgende week gaan we tegels leggen![]()
quote:[..]
Deal, volgende week ga je bbq'en voor Rib en ik![]()
Ducktape over mijn rug is een optiequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjeeehhh, die bochten zijn zo lang heH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
7 juli it isquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:15 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik verwacht natuurlijk niks![]()
Maar volgende week zou tof zijn. Wil dan, als alles loopt zoals het hoort te lopen. Weer zo een trilplaat huren en zorgen dat ik nog 3 kuub extra zand heb en dan mijn stenenterras gaan leggen. The more the merry of zo iets![]()
Het werkt niet echt zegmaar, maar Ribi zal alles wel ff uploadenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:17 schreef Makster het volgende:
ff kijken of het werkt
Dat werkt dus, ff de hele serie uppen![]()
[[url=http://img110.imageshack.us/img110/8672/tuinou8.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img521.imageshack.us/img521/1985/tuin2mv8.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img521.imageshack.us/img521/4279/tuin3un6.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img521.imageshack.us/img521/4279/tuin3un6.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=
[url=http://img521.imageshack.us/img521/4279/tuin3un6.th.jpg]afbeelding][/URL]]http://img521.imageshack.us/img521/4279/tuin3un6.th.jpg]afbeelding[/url]][/URL][/url]
[[url=http://img508.imageshack.us/img508/7145/tuin6vd5.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img265.imageshack.us/img265/3056/tuin7uk0.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img265.imageshack.us/img265/8747/tuin8rn6.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img265.imageshack.us/img265/9474/tuin9dl0.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img521.imageshack.us/img521/6103/tuin10lm5.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zoals te zien, ik ben redelijk op weg. Nu het achterste deel van mijn tuin nog waar 50x50 zwart antreciete tegels komen![]()
DAt dacht ik alquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het werkt niet echt zegmaar, maar Ribi zal alles wel ff uploaden![]()
Daarna een reactie op de foto's![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:25 schreef Makster het volgende:
Beter gaan jullie die plaatjes zien en up ik hier niet al die shit voor niks
Beterquote:
Ik neem genoegen met halal M&M's, halal mars/snickers, halal gevulde koeken, halal glaasje cola, etc.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Beter
My likes al lot![]()
Zal ik halal vlees kopen bij de AH zodat je die klaar kan maken voor mij in de keuken![]()
Op alleen M&M's kan je niet stenen tillen olm. Deze gozer regelt de shitquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met halal M&M's, halal mars/snickers, halal gevulde koeken, halal glaasje cola, etc.
Misschien ook een halal appeltaart want die van ondeugend komt toch nooit
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het werkt niet echt zegmaar, maar Ribi zal alles wel ff uploaden![]()
Daarna een reactie op de foto's![]()
De oude eigenaar van mijn motoricos in verde heeft nog de originele uitlaatbochten + demper, nokkenaskettingspannertje, Spybalpasje en CD met werkplaatshandboek liggen. Die krijg ik niet met mijn motor naar mij toe en zo 1 2 3 ook geen tijd meer om in de file te gaan staan richtin Willemstad. Dus als je mogelheid ziet langs te gaan en die dingen ff op te pikkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:29 schreef Makster het volgende:
Wat is er nou trouwens met die uitlaat van jeIk woon redelijk in de buurt van Willemstad en woensdag ben ik in Bergen op Zoom, ook vast in de buurt
Op een broodje pindakaas welquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Op alleen M&M's kan je niet stenen tillen olm. Deze gozer regelt de shit![]()
Dat duurde lang zegquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou dat zou eventueel wel kunnen ja. Ruimte zat in mijn tuin om het te stallenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:35 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De oude eigenaar van mijn motoricos in verde heeft nog de originele uitlaatbochten + demper, nokkenaskettingspannertje, Spybalpasje en CD met werkplaatshandboek liggen. Die krijg ik niet met mijn motor naar mij toe en zo 1 2 3 ook geen tijd meer om in de file te gaan staan richtin Willemstad. Dus als je mogelheid ziet langs te gaan en die dingen ff op te pikken
Geen idee wanneer ik het op kan halen, keertje bij JdR ofzo?![]()
Geen filmpje gemaaktquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Lekker weertjelekker dijkje
neefje was niet lekker
hij moest weer op tijd terug..ben maar weer verder gegaan
Werd ie wagenziek op de moter?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
Lekker weertjelekker dijkje
neefje was niet lekker
hij moest weer op tijd terug..ben maar weer verder gegaan
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn eerste compliment van xxquote:
Mocht je niks te doen hebben, u is uiteraard ook van hartski welkomquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej fucking Noobschiet lekker op met je tuin
Je kunt vast nog wel twee handen gebruiken
Dan had Makster wel een kale poesquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
baasjes gaan vaak op hun huisdier lijken![]()
Het ligt niet bij de motorzaak, maar wanneer zou je exact ongeveer kunnen, dan mail ik hem en geef ik jou het nummerquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:38 schreef Makster het volgende:
Nou dat zou eventueel wel kunnen ja. Ruimte zat in mijn tuin om het te stallen![]()
Tot hoe laat is die knakker open
7 juli he? ik zal es kijken morgen, hoor je nogquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:41 schreef Makster het volgende:
Mocht je niks te doen hebben, u is uiteraard ook van hartski welkom![]()
Yepquote:
Tja jij besluit ineens voor het eerst in je leven te gaan werkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Die rooie katerWel leip
Alleen beetje jammer dat ie eindelijk naar buiten treed en wil meeten als ik waarschijnlijk niet kan
Euh...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:43 schreef -XX- het volgende:
Bizar om te zien hoe zo'n kruin bij sommige mensen rechts op het hoofdvlak zit.
Waarschijnlijk wordt het Ribi, Makster, OPM en Hicham aan de BBQ en toekijken + instructies geven + kwaad worden op BazzieK omdat ie niet snel genoeg legt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef Rib-i het volgende:
Ik hoop maar dat Makster een beetje grote formaat steen heeft anders worden het kleine kut 10x10 trommelstenen de hele dag erin jassen
JA uhmmms, wanneer kan hij. Volgende week woensdag zit ik voor VTL weer in Bergen op Zoom. Weet alleen niet hoe laat dat klaar is. Uurtie of 22:00 uur moet lukken. MAar ligt BoZ in de buurt van Willemstadquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het ligt niet bij de motorzaak, maar wanneer zou je exact ongeveer kunnen, dan mail ik hem en geef ik jou het nummer?
20 jaar lang gel op de verkeerde plek smeren helpt aardig meequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:43 schreef -XX- het volgende:
Bizar hoe snel je een compliment de grond in kan duwenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:43 schreef -XX- het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
7 juli he? ik zal es kijken morgen, hoor je nog
50 x 50 cm antreciet/zwart betontegel. Groot dus idd jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef Rib-i het volgende:
Ik hoop maar dat Makster een beetje grote formaat steen heeft anders worden het kleine kut 10x10 trommelstenen de hele dag erin jassen
Hee ik een rechtsdragen kruin niet als iets negatiefs. Sterker nog, het is me nog nooit eerder opgevallen dan nuquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bizar hoe snel je een compliment de grond in kan duwen
Het is wel stil jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het Ribi, Makster, OPM en Hicham aan de BBQ en toekijken + instructies geven + kwaad worden op BazzieK omdat ie niet snel genoeg legt.
Haha, zie dat achterkoppie dan al voor mequote:
Het is een compliment.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bizar hoe snel je een compliment de grond in kan duwen
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:46 schreef Makster het volgende:
JA uhmmms, wanneer kan hij. Volgende week woensdag zit ik voor VTL weer in Bergen op Zoom. Weet alleen niet hoe laat dat klaar is. Uurtie of 22:00 uur moet lukken. MAar ligt BoZ in de buurt van Willemstad
23 Kilo per tegel... je kan ook overdrijvenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:47 schreef Makster het volgende:
[..]
50 x 50 cm antreciet/zwart betontegel. Groot dus idd ja![]()
oja, bij de Nelson Mandela brug (voor de bekenden) naar Zuid lomp afgesneden door een of andere chick in een Duitse Range Roverquote:
Dat is wel te doen. Maar is dus bij particulierquote:
Tis niet rood, het is rozequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het is een compliment.![]()
Rood is uniek.
Unieker nog is een kruin rechts.![]()
Tja, uhhmmm, laten we bassie inderdaad ook maar ff bellen jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
23 Kilo per tegel... je kan ook overdrijven![]()
overdrijven zal meevallen, die langwerpige grinddingen wegen ook 20kg psquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:52 schreef Rib-i het volgende:
23 Kilo per tegel... je kan ook overdrijven![]()
Vast wel, niemand gaat slapen zonder mijn toestemmingquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:54 schreef Makster het volgende:
Dat is wel te doen. Maar is dus bij particulierHoe laat gaat hij slapen
![]()
Langwerpige grinddingenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
overdrijven zal meevallen, die langwerpige grinddingen wegen ook 20kg ps
Doen we dat de week eropquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:54 schreef -XX- het volgende:
Wat zou het ook relaxed zijn als ons erf geasfalteerd was.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
oja, bij de Nelson Mandela brug (voor de bekenden) naar Zuid lomp afgesneden door een of andere chick in een Duitse Range Roverze kwam van de rechtsaf slaan laan en drukte em op de linkerrechtdoor
ik uitwijken naar linker..en toen maar een inhaalmanoevre buitenom de brug op
bovenaan rustig aan, kwam ze voorbij blazen en keek me verontwaardigd aan![]()
ik maar zwaaien dan maar
![]()
kon ze niet waarderen
![]()
leipe gasten, die Duitsers![]()
![]()
Vast die Duitse waarvan ik gisteren tegen de spiegel ragde tijdens het tussen de file doorrijdenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oja, bij de Nelson Mandela brug (voor de bekenden) naar Zuid lomp afgesneden door een of andere chick in een Duitse Range Roverze kwam van de rechtsaf slaan laan en drukte em op de linkerrechtdoor
ik uitwijken naar linker..en toen maar een inhaalmanoevre buitenom de brug op
bovenaan rustig aan, kwam ze voorbij blazen en keek me verontwaardigd aan![]()
ik maar zwaaien dan maar
![]()
kon ze niet waarderen
![]()
leipe gasten, die Duitsers![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Doen we dat de week erop![]()
FOK MC klusteam, altijd onderweg
[..]
Vrouwen en range rovers![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:02 schreef Roderick2085 het volgende:
hmm, 7 juli maksters tuin fixen.... ik kan dan geloof ik ook wel
je moet toch wat in je vakantie he
kan niet missenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef worldpimber het volgende:
Vast die Duitse waarvan ik gisteren tegen de spiegel ragde tijdens het tussen de file doorrijden
De Nederlander die er naast reed zal je vast nog tegenkomen
[afbeelding]
ja die ja, hebben we vorig jaar ook een zooi van mee lopen slepenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:57 schreef Makster het volgende:
Langwerpige grinddingen![]()
![]()
Je bedoeld grindtegels?
genotuleerdquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:02 schreef Roderick2085 het volgende:
hmm, 7 juli maksters tuin fixen.... ik kan dan geloof ik ook wel
je moet toch wat in je vakantie he
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja die ja, hebben we vorig jaar ook een zooi van mee lopen slepen![]()
Lorrrdddd Noohoohohohohohhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:06 schreef Rib-i het volgende:
Kut, ik zie in mijn agenda dat ik op 7 juli een laminaatvloer moet leggen![]()
Ga ik proberen te verzetten
Verkapt kijk mij werk hebben en een agenda gebruikenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:06 schreef Rib-i het volgende:
Kut, ik zie in mijn agenda dat ik op 7 juli een laminaatvloer moet leggen![]()
Ga ik proberen te verzetten
Serieus, maar gelukkig is dat in Tilburg, ipv één zaterdag pak ik het wel doordeweeksquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Zware onhandige crap is het![]()
[..]
Lorrrdddd Noohoohohohohohhhhhhhhhhh![]()
als je vergeetachtig word moet je wat hequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Verkapt kijk mij werk hebben en een agenda gebruiken![]()
Verkapt kijk mij een gooi doen naar de vrijgekomen plek van Majoor Bosshardtquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef Rib-i het volgende:
Trusten Dudes en Dudette
* Rib-i gaat dromen over BBQ @ Maksters'
[afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Serieus, maar gelukkig is dat in Tilburg, ipv één zaterdag pak ik het wel doordeweeks
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:13 schreef Rib-i het volgende:
Verkapt kijk mij een gooi doen naar de vrijgekomen plek van Majoor Bosshardt
Zal ik doen lekkertjequote:Op donderdag 28 juni 2007 23:14 schreef Makster het volgende:
ps pimber mail me ff dan over die gast in Willemstad
7 juli een tuin aanleggen, je staat genotuleerdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:29 schreef Stay-Fun het volgende:
Damesch en heeren, lieve freunden...
Ik wil alleen even zeggen dat ik het er ontzettend gezellig aan toe vind gaan hier in de Fok MC.
Trusten allemaal...
Nog één dagje Dubai... dan kom ik eindelijk naar huis!
(vandaag flink wat af gejankt... afscheid nemen van iedereen op kantoor hier).
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:46 schreef Snelwagen het volgende:
Tering wat een dagje, zat niet echt mee![]()
Eerst al half 7 uit bed, maar dat is opzich niet zo'n probleem. Douchen, hondje uitlaten, bakkie doen, nog een bakkie en ontbijtje, middag eten meenemen. En naar mn werk, kmoest het voorterrein van de Shell waar ik werk schoonmaken en van die van de overkant, opzich best relaxd. De hele dag een beetje met de hogedrukspuit spelen, maar na 9 en een half uur had ik dat ook wel gezien. Om kwart voor 6 weer in het pittoreske Hattem aangekomen, bloemetje halen voor de buuv die een paar keer eten voor me heeft gemaakt![]()
. Hondje uitlaten, bloemetje brengen. Toen was het 9 uur
. Douche, eten klaarmaken
, 10 uur avondeten. Alles opruimen, en toen begon de echte ellende. Kwilde hond uitlaten en slapen, eerst ff naar de WC. Hele tering bende onder het water
, lekkage. GVD, echt alles zat dr onder
, en het lekt nu nog steeds, niet meer zo hard maar nogsteeds wel ernstig. Ff opgeruimt al dat water
, ong. 10 liter
.
En een beunhaasconstructie eersteklas gemaakt:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Detail, stukje vakmanschap pur sang, de gekitte omgebogen buis. Met de aansteker verhit![]()
Eerst al half 7 uit bed, maar dat is opzich niet zo'n probleem. Douchen, hondje uitlaten, bakkie doen, nog een bakkie en ontbijtje, middag eten meenemen. En naar mn werk, kmoest het voorterrein van de Shell waar ik werk schoonmaken en van die van de overkant, opzich best relaxd. De hele dag een beetje met de hogedrukspuit spelen, maar na 9 en een half uur had ik dat ook wel gezien. Om kwart voor 6 weer in het pittoreske Hattem aangekomen, bloemetje halen voor de buuv die een paar keer eten voor me heeft gemaakt![]()
, 10 uur avondeten. Alles opruimen, en toen begon de echte ellende. Kwilde hond uitlaten en slapen, eerst ff naar de WC. Hele tering bende onder het water
, en het lekt nu nog steeds, niet meer zo hard maar nogsteeds wel ernstig. Ff opgeruimt al dat water
, ong. 10 liter
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Detail, stukje vakmanschap pur sang, de gekitte omgebogen buis. Met de aansteker verhit![]()
Slagroomijsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:46 schreef Snelwagen het volgende:
, ong. 10 liter
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vooruit dan maar, je komt er voor deze keer onderuitquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:13 schreef Stay-Fun het volgende:
Ola..
Makster, helaasch, 7 juli zit ik nog in France (met dinnetje, hond en koekblik) 16 juli weer terug in NL, als in... we blijven in NL.
Waarom die buis niet direct de plee inquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:46 schreef Snelwagen het volgende:
, ong. 10 liter
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is de man van de buuv loodgieterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:46 schreef Snelwagen het volgende:
, ong. 10 liter
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En even lekker wat PUR schuim creeenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:29 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh
[..]
Is de man van de buuv loodgietermischien wil hij wel eventjes alleen met je zijn
Niet aan gedachtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Waarom die buis niet direct de plee in![]()
Ow w8, das lastig met poepen![]()
Pics van de buuvquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En even lekker wat PUR schuim creeen![]()
Nee die heeft gaan man![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:58 schreef Rib-i het volgende:
Doen we dat de week erop![]()
FOK MC klusteam, altijd onderweg
Watte.quote:
, ong. 10 liter
.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 08:44 schreef Makster het volgende:
[..]
7 juli een tuin aanleggen, je staat genotuleerd![]()
![]()
![]()
Vroeger was dat wel een rolmodel.quote:
Vooral het laatste feitje is waardevol.quote:Steven Seagal werd op 10 april 1951 geboren in Lansing in de Amerikaanse staat Michigan, met Ierse en Joodse voorouders. Seagal is anders dan andere acteurs met losse handjes, zoals Arnold Schwarzenegger en Sylvester Stallone. Hij begon al op zijn zevende met vechtsport en stortte zich in de jaren zestig op aikido. Op 19-jarige leeftijd reisde hij naar Japan, in 1974 behaalde hij zijn eerste dan (zwarte band). Inmiddels heeft hij de negende dan.
Feitjes
-Tijdens Never Say Never Again brak hij de pols van Sean Connery, toen hij hem wat kunstjes demonstreerde
-Hij opende als Master Take Shigemichi een aikidoschool in Japan, als eerste buitenlander
-Hij beheerst ook kendo
-Onverwacht was zijn album Songs From The Crystal Cave (2004) met medewerking van o.a. Stevie Wonder
-Boeddhist Seagal is door een van de hoogste boeddhistische geestelijken genoemd als reïncarnatie van een llama (oude geestelijke)
-Als milieuactivist maakte hij de films On Deadly Ground en Fire Down Below
-Seagal is de favoriete acteur van de koning van Zweden
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vroeger was dat wel een rolmodel.(
)
Maar ik had ook goede vrienden die van zijn aikido kunsten smulden tijdens en na een bioscoop bezoek.Althans, je bedoelt Steven Seagal?
![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:04 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Anders bij mij wel, hij was/is mijn HELD. Mooie van zijn films is dat hij niet gay optreed tegen raddraaier. Waar kongfu gaylord jackie chan lafjes een oorveeg geeft trapt Steven iemand finaal af. Armen/benen/nekken alles breekt hij. Maar op zo een maniier dat die andere blijft leven en daardoor helse pijn heeft![]()
Geniaal die gozer
"See this (wijst naar zijn gezicht), this is my happy face" en dan KLAP BAM BATS !![]()
![]()
En ik was al gruwelijk druk met zoeken - bang dat ik te laat zou zijnquote:
Ik had gewonnen als ik 't niet eerst op mijn eigen photobucket had gezet, vuige datatrafficjattertquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:21 schreef bvvt het volgende:
[..]
En ik was al gruwelijk druk met zoeken - bang dat ik te laat zou zijn
LOL![]()
Ja dat krijg je als je de "post image url, if error upload to photobucket and post again techniek" niet gebruiktquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had gewonnen als ik 't niet eerst op mijn eigen photobucket had gezet, vuige datatrafficjattert
Neh, maar hij gebruikt denk ik de "Geen kruisjes in de toekomst bij het teruglezen techniek".quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:34 schreef koffiekoekje het volgende:
Ja dat krijg je als je de "post image url, if error upload to photobucket and post again techniek" niet gebruikt![]()
Daarvoor heb ik een "relevantie protocol" waar ik de post achteraf op kan toetsenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, maar hij gebruikt denk ik de "Geen kruisjes in de toekomst bij het teruglezen techniek".
Waar ik in principe voorstander van ben
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:36 schreef Gluckskafer het volgende:
Motorraces
Van die kalende boekhouders van 40+ in hun midlifecrisis, die ineens motor gaan rijden.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:46 schreef koffiekoekje het volgende:
Daarvoor heb ik een "relevantie protocol" waar ik de post achteraf op kan toetsenWaar nodig is kan er dan alsnog een "bypass" geplaatst worden via photobucket.
![]()
9 van die 10 posts haalt deze norm niet, wat de bypass overbodig maakt![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:50 schreef worldpimber het volgende:
We hebben een winnaar:
[..]
[..]
[afbeelding]
ik weet dat ik em ergens op mijn website heb staan - kon em daar niet terug vinden - dus toen maar data jattert gaan spelen......quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik had gewonnen als ik 't niet eerst op mijn eigen photobucket had gezet, vuige datatrafficjattert
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Steven Seagal joahooit ook mijn held idd
![]()
binkiebwoy
@Makster: volgende week vrijdag is pokernite en voor de paupers hier: nee, niet door hype - doen we al een jaar of 6..waarbij we oa baco's zullen nuttigen
hopelijk niet te veel
anders wordt het een zware dag in de tuin
--> hoe dan ook, ik ben derbij
Je gaat t missenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:45 schreef Beach het volgende:
Hoelaat begint morgen de TT (motogp, 125 en 250 boeit me niet' want om half 2 moet ik lessen, en ik wil het niet missen.
Wat voor kutrijschool is dat nou, eerst jou willen laten dokken voor schade en daarna lessen tijdens de MotoGPquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:45 schreef Beach het volgende:
Hoelaat begint morgen de TT (motogp, 125 en 250 boeit me niet' want om half 2 moet ik lessen, en ik wil het niet missen.
Nicequote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:06 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
Zwart voor streetfighter dan.![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:04 schreef Makster het volgende:
![]()
Anders bij mij wel, hij was/is mijn HELD.
Nog eentje.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
binkiebwoy
quote:
Met stoere Mickey One Punch mouse oren.quote:
Sommige mensen krijgen alles binnen drie maanden kapot.quote:
Humm de logo's lijken wel wat op elkaarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Met stoere Mickey One Punch mouse oren.![]()
[afbeelding]
[..]
Sommige mensen krijgen alles binnen drie maanden kapot.![]()
Maar ik vermoed een betere kwaliteit dan Airoh.![]()
Maja. eigenlijk moeten we allemaal aan de Arai.
Gelukkig gaat volgend jaar de clubkas omhoog met de dikverdieners Hiesj en Rod.![]()
Daar heb ik een heel Topiq aan gewijd in het Kaaskoppen forum, topic Dubai.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:01 schreef Makster het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, je komt er voor deze keer onderuit
Wat heb je eigenlijk gedaan in Dubai? Of beter, wat had je moeten doen![]()
![]()
Ik heb in 14 jaar Nolan->Nolan->Airoh->Probiker->nog nooit versleten binnenvoering gehadquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:30 schreef koffiekoekje het volgende:
Humm de logo's lijken wel wat op elkaarik bedoel ook niet kapot, maar gewoon "versleten".
Makster is overwerkt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:44 schreef Stay-Fun het volgende:
Daar heb ik een heel Topiq aan gewijd in het Kaaskoppen forum, topic Dubai.
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:45 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb in 14 jaar Nolan->Nolan->Airoh->Probiker->nog nooit versleten binnenvoering gehad![]()
Wel hele dunne die los ging zitten. Airoh.![]()
Maar die zit inmiddels weer goed, ben er alleen op Zandvoort mee onderuit gegaan.
Dus eigenlijk moet die vervangen worden met wat nieuws.![]()
7 uur slaap is niet genoeg voor jou. Een vrouw legt dingen nog helderder uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:47 schreef koffiekoekje het volgende:
Dat bedoel ik dusVoering > snel verlies van elasticiteit > dunnere voering > niet meer goed passende helm > slijtage
Sorry, ik wist van te voren ook niet dat ik meerdere woorden nodig zou hebben om het begrip slijtage uit te leggenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
7 uur slaap is niet genoeg voor jou. Een vrouw legt dingen nog helderder uit.![]()
Smaller worden van binnenvoeringen gebeurt zelfs bij Shoei's e.d.
Beetje jammer wel.![]()
Bovendien worden de meeste helmen al te groot gekocht.![]()
Bij slijtage denk ik voornamelijk aan abrasieve of impact slijtage. Niet aan krimp.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:08 schreef koffiekoekje het volgende:
Sorry, ik wist van te voren ook niet dat ik meerdere woorden nodig zou hebben om het begrip slijtage uit te leggen![]()
Aan da andere kant... vrouwen willen ook altijd maar hun gelijk halenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Bij slijtage denk ik voornamelijk aan abrasieve of impact slijtage. Niet aan krimp.
Dat is meer een verkeerde materiaaleigenschap. Komt in mindere mate door het gebruik.
Alsof de fabrikanten het er om doen. Nieuwe helm aanschaffen omdat de binnenvoering kleiner wordt.![]()
Naja, strikt gezien heb je gelijk volgens Van Dale.![]()
![]()
![]()
Ach ja, een beetje gay van mij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:26 schreef koffiekoekje het volgende:
Aan da andere kant... vrouwen willen ook altijd maar hun gelijk halenkosten wat t kost
mwahquote:
voor 100 euro meer heb je 100 x betere Qquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:11 schreef koffiekoekje het volgende:
Nice![]()
also...
[afbeelding]
Is dat trouwens niet zo'n "de voering is naar 3 maanden naar de klote" merk?
juistquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:23 schreef Worldbeater het volgende:
Met stoere Mickey One Punch mouse oren.![]()
[afbeelding]
Had t eigenlijk over mijn eigen postquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ach ja, een beetje gay van mij. [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/12.gif]afbeelding][/url]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat doe ik ineens in dit hele verhaal?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het Ribi, Makster, OPM en Hicham aan de BBQ en toekijken + instructies geven + kwaad worden op BazzieK omdat ie niet snel genoeg legt.
Werken aangezien je rib-i achterna gereden benquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat doe ik ineens in dit hele verhaal?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:37 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Werken aangezien je rib-i achterna gereden ben![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:37 schreef ikookhier het volgende:
Werken aangezien je rib-i achterna gereden ben![]()
Flashback naar Flodder 1quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:15 schreef ikookhier het volgende:
Zo ik had net nog even een spoed klus voor m'n werktoevallig bij -XX- d'r tennis
![]()
Jahja, je hebt wel erg veel toevalligheden in de buurt van -XX-quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:15 schreef ikookhier het volgende:
Zo ik had net nog even een spoed klus voor m'n werktoevallig bij -XX- d'r tennis
![]()
Dat sloot ik niet uit, maar u was weer vaag.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Had t eigenlijk over mijn eigen post
Even een spoedklusquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:56 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jahja, je hebt wel erg veel toevalligheden in de buurt van -XX-![]()
Ehehe, er staat loodgier ipv loodgieterquote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:32 schreef worldpimber het volgende:
Snelwagens loodgier oplossing![]()
En voortbordurend op onze grote vriend Steven...
[afbeelding]
Die poster stond toch altijd links tegen de muur bij die kastOf ben ik nou zo gek, want op vele foto's (
) zie ik hem niet meer staan. Is deze verandering ongemerkt FokMC voorbij gegaan? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
![]()
binkiebwoy
@Makster:
hoe dan ook, ik ben derbij
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat voor kutrijschool is dat nou, eerst jou willen laten dokken voor schade en daarna lessen tijdens de MotoGP[/kansloze kut motorjosti]
quote:
Sjèh, jij noemt het uitlaatservicequote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:50 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Even een spoedklus![]()
Zeker een ander woord voor een vluggertje![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:50 schreef Snelwagen het volgende:
morgen de buuv nog ff bellen. Dat bloemetje moet wel verdient worden
![]()
![]()
quote:
Je lult poepquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:15 schreef ikookhier het volgende:
![]()
Is puur praktisch, chinees is om 22:00 dicht, domino's om 22:00 dicht, snackbar om 00:00 dicht .....quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:02 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat is dat toch met die shoarma altijd, doet me vermoeden dat je vriendin culinair gehandicapt is
Zegt hij toch, jij was de spoedklusquote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:08 schreef -XX- het volgende:
Tenminste..
Dat hoop ik![]()
Ik had namelijk geen rokje aan met tennis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
w^s^quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:02 schreef hicham het volgende:
Morgen hopelijk goed weer, heb ik de dijk voor mezelf als half motorrijdend Nederland aan de buis gekluisterd is of in Assen zit [afbeelding] [afbeelding]
Er zat heel geen fitnesszaalquote:Op zaterdag 30 juni 2007 03:42 schreef ikookhier het volgende:
IOH terug van het gamen![]()
![]()
![]()
Bij de fitnesszaal aldaarheb je niet gezien
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kwam dan ook niet verder dan spioneren bij de douches.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:24 schreef -XX- het volgende:
Er zat heel geen fitnesszaal![]()
Ik was bij de Dors zijn gymzalen![]()
Kenkerrrrquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:45 schreef Worldbeater het volgende:
Had je eigenlijk een BMW willen hebben.![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 01:13 schreef -XX- het volgende:
Kusje aan je broerdersss die nu vast lekker onder het wol ligt.![]()
![]()
Als troost wat muziek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dat ff ontspannend.![]()
Muziekkenners zien aan de smileys het refrein.![]()
![]()
Het is goed weerquote:
Grapje toch zeker heH?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:45 schreef Worldbeater het volgende:
Had je eigenlijk een BMW willen hebben.![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Als troost wat muziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was dat ff ontspannend.![]()
Muziekkenners zien aan de smileys het refrein.![]()
![]()
![]()
quote:
Met tien kilometer is je Kawasjaak nog niet warm. [/fag]quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:11 schreef worldpimber het volgende:
Net ff de rullen aan m'n band gereden, 10 km naar mijn werk
ZX-12, bohbohboh![]()
Mejeh, wel minder dat je telkens in je spiegels moet kijken of je betrapt bent en je rijbewijs mag inleveren
Mjeh, deze hoef je ook niet in toeren te jagen voor koppolquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:37 schreef Worldbeater het volgende:
Met tien kilometer is je Kawasjaak nog niet warm. [/fag]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:38 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hij kwam dan ook niet verder dan spioneren bij de douches.
Onze creatieve loodgieter.Is there something to be fixed here?
[afbeelding]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:48 schreef ikookhier het volgende:
[..]Ahhh zoo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog te kermissen vanavond?!
Sowieso schrijf je zo.
jepsquote:
WATTEVAK...het is when jesus watched!quote:Oh happy day (oh happy day)
Oh happy day (oh happy day)
When Jesus watched (when Jesus watched)
Jesus watched (when Jesus watched)
watched my sins away (oh happy day)
[Whoopi] La, la, la, la, la, la, la, la, la
La, la, la, la, la, la, la, la, la
[Whoopi] La, la, la, la, la
La, la, la, la, la
[Whoopi] La, la, la, la, la, la, la
La, la, la, la, la, la, la
La, la, la, la, la
When my Jesus watched (when Jesus watched)
He watched my sins away
[Whoopi] La, la, la, la, la, la, la
La, la, la, la, la, la, la
La, la, la, la, la
He taught me how (oh, He taught me how)
To watch (to watch, to watch)
Fight and pray (to fight and pray)
Fight and pray
And he taught me how to live rejoicing yes, He did (and live rejoicing)
Oh yeah, every, every day (every, every day)
Every day!
Oh happy day, yeah (oh happy day)
When my Jesus watched (when Jesus watched)
When Jesus watched [hits high note] (when Jesus watched)
My sins away (oh happy day)
I`m talking about that happy day (oh happy day)
He taught me how (oh yeah, how)
To watch (to watch)
Fight and pray (sing it, sing it, c`mon and sing it)
Fight and pray
And to live, yeah, yeah, c`mon everybody (and live rejoicing every, every day)
Sing it like you mean it, oh....
I`m talking about the happy days (oh happy day)
C`mon and talk about the happy days (oh happy day)
Oh, oh, oh happy days (oh happy day)
Ooh talking about happy day (oh happy day)
Oh yeah, I know I`m talking about happy days (oh happy day)
Oh yeah, sing it, sing it, sing it, yeah, yeah (oh happy day)
Oh, oh, oh
Oh happy day!
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:59 schreef -XX- het volgende:
[..]Misschien zie je me nog rijden
!! een stoet van dr, bt en szr
![]()
Ik had perongeluk een nieuw topic geopendquote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik had perongeluk een nieuw topic geopendMaar ik wou em alvast klaarmaken!
Maar ik wist niet dat er nog zoveel postst moesten komen.
En toen had ik perongeluk op enter gedrukt
Onee nietDat ging vanzelf!
Nieuwe aanmaken dan!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:27 schreef Roderick2085 het volgende:ik wil inloggen op ebay, maar ik weet m'n login naam niet meer
dan maar laten mailen... alleen komt die klote mail niet
opnieuw aanmelden kan ook niet omdat hij zegt dat ik al een account heb
lees het vorige stuk nog eensquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nieuwe aanmaken dan!
Of gaat het per ip een acount
denk dat het per email adres of per naam gaat... maar ze moeten gewoon die mail sturenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nieuwe aanmaken dan!
Of gaat het per ip een acount
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |