Ben geen autofoob val alleen altijd in slaapquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
niet iedereen is autofoob
OPM en ik iig niet, de rest ....
ik ben online hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
EHhh wattevak![]()
du bist not there zooooooo!!!!!!!
We kunnen ook iets afspreken voor voolgend weekendquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kenker zeg, had je dat niet ff eerder kunnen zeggen dat je een simpel retourtje deed?
Niemand anders die met de auto even de originele uitlaat + uitlaatbochten van mijn motor wil ophalen, heb geen zin in die file om het een keertje op te halen(Willemstad, tussen Dordrecht en Roosendaal in ongeveer
)
Hardwerkende negers blijven een unicumquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:21 schreef Makster het volgende:
[..]
Pleur op man, je bent toch geen negerJij bent een hard werkende Marok. Als Rib I dat gevraagd had was dat uiteraard geen probleem
![]()
En stel heh, ik haal dat op. Dan ligt het hier ipv in Willemstad, daar schiet u niks mee op![]()
Daar was ik vroeger helemaal gek van, de gele R5quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Helaas niet een echte "R-variant" zoals de oude S60R/V70R (300PK)maar toch aardig opgeleukt
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:54 schreef ikookhier het volgende:
IOH heeft ook nog eens in een vette bak rondgeredenhet moet in iedergeval Geerd erg aan spreken
[afbeelding]
IOH posepost![]()
Jij hebt gekke voetenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik was trouwens weer eens aan nieuwe schoenen toe en dacht: "Dit keer maar es een paar sneekers"
En toen pakte ik de doos thuis uit
[afbeelding]
Neequote:
Maak je geen zorgen, je kan ze nog ruilenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar dat is dus op dit moment wel een probleem
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is zielig, -XX- is een vroom meiske die straks jouw prostaatklier gaat controleren
Hoe snel kan je in aanzien dalenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef -XX- het volgende:
Diverse
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dude!quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hoe snel kan je in aanzien dalen
Behalve deze
[afbeelding]
Hahahahquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:37 schreef Beach het volgende:
Zo morgen de laatste uitzendingseptember gaat het pas weer verder.
Zit ik te kijken hoe twee personages uit de serie gaan (voor zover ik weet), komen dan toch wat traantjes bij me![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:51 schreef -XX- het volgende:
Groetjes!!!
HAHA![]()
VETTE FILM OP TEEVEE VOOR JE BEACH!
Shall we dancen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tegen de tijd dat het zover is wordt ik daar vast niet zo blij vanquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat is zielig, -XX- is een vroom meiske die straks jouw prostaatklier gaat controleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het zover is wordt ik daar vast niet zo blij van
[afbeelding]
Hoeveel hectare heb jequote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Makster het volgende:
avond...
pauper tuinWord er nu echt te simpel van, waarom is de crap niet gewoon klaar. Ben nu al meer dan een maand elke dag er mee bezig. Elke vrije minuut zit in de pauperzooi. Damnit woman, ik huur wel ff een hovenier in voor de laatste lootjes. HEb alleen geen geld
![]()
![]()
![]()
Duuusss, wie heeft er zin om zijn zaterdag te verdoen aan het sjouwen van stenen naar de vuilstort, feel free to join in![]()
Wat ben je in godsnaam allemaal aan t doen in die tui?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Makster het volgende:
avond...
pauper tuinWord er nu echt te simpel van, waarom is de crap niet gewoon klaar. Ben nu al meer dan een maand elke dag er mee bezig. Elke vrije minuut zit in de pauperzooi. Damnit woman, ik huur wel ff een hovenier in voor de laatste lootjes. HEb alleen geen geld
![]()
![]()
![]()
Duuusss, wie heeft er zin om zijn zaterdag te verdoen aan het sjouwen van stenen naar de vuilstort, feel free to join in![]()
14 meter diep en 5,5 meter breed. Maar werkelijk HEEEL de tuin ligt op de schop. Van schutting tot en met de laatste steenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:36 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hoeveel hectare heb jevolgens de foto's viel het wel mee!!
Kunnen we misschien eindelijk een beetje meelevenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef Makster het volgende:
[..]
14 meter diep en 5,5 meter breed. Maar werkelijk HEEEL de tuin ligt op de schop. Van schutting tot en met de laatste steen![]()
Zal is ff wat foto;s posten![]()
Zet je bike ook even in de tuin danquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:46 schreef Makster het volgende:
[..]
14 meter diep en 5,5 meter breed. Maar werkelijk HEEEL de tuin ligt op de schop. Van schutting tot en met de laatste steen![]()
Zal is ff wat foto;s posten![]()
Vergis je niet in de tijd die een tuin verbouwen met zich mee brengt. Ik dacht het ook in een weekje te doenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat ben je in godsnaam allemaal aan t doen in die tui?
Doe dan volgend weekend, ik help je mee sjouwenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Makster het volgende:
avond...
![]()
![]()
![]()
Als het mooi weer zaterdag is kom ik wel langsquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:29 schreef Makster het volgende:
Of wacht nog een weekjequote:Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Doe dan volgend weekend, ik help je mee sjouwen
Deal, volgende week gaan we tegels leggenquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Doe dan volgend weekend, ik help je mee sjouwen
Deal, volgende week ga je bbq'en voor Rib en ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:06 schreef hicham het volgende:
[..]
Als het mooi weer zaterdag is kom ik wel langs [afbeelding]
En als het mag van jou dan heH [afbeelding]
[..]
Of wacht nog een weekje
Mjeeehhh, die bochten zijn zo lang heHquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:11 schreef Rib-i het volgende:
We kunnen ook iets afspreken voor voolgend weekendIk de bochten op mijn rug, jij de uitlaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |