Invloed in eigen kring. Niet in de mijne.quote:Op zondag 1 juli 2007 14:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom zijn we nog niet met z'n alle moslim dan, als ie zo veel invloed heeft?
Wat is dit nu weer voor domme vraag? Of hij meer invloed heeft als je denkt is te meten aan het feit of iedereen moslim is?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom zijn we nog niet met z'n alle moslim dan, als ie zo veel invloed heeft?
Dat is toch de bedoeling?quote:Op zondag 1 juli 2007 14:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor domme vraag? Of hij meer invloed heeft als je denkt is te meten aan het feit of iedereen moslim is?
Hij heeft een NL paspoortquote:Op zondag 1 juli 2007 17:19 schreef fokfokfokfokfok het volgende:
middenoosten, afrika en azie taferelen hier in Nederland.
mensen die zulke uitspraken doen zoals deze imam zouden direct het land uitgezet moeten worden.
Dus? Wat mij betreft gewoon afpakken. Mijn god, dit varken werd de VAE en Syrie uitgezet omdat hij te radicaal was en jij wilt hem graag verdedigen?quote:
Voor iemand die geen kwaad ziet in zijn preken....NIETSquote:Op zondag 1 juli 2007 18:31 schreef Monidique het volgende:
Wat heeft hij nu eigenlijk voor radicaals gezegd in Nederland?
Oh, hij heeft wat dingen gezegd over v. Gogh, Hirsi Ali, homo's, en dat de vijanden van de islam vernietigd moeten worden, the usual dus. Dat kan allemaal op verschillende manieren geinterpreteerd worden natuurlijk, maar duidelijk is wel dat het een opruiende imam is die nu al diverse keren negatief in het nieuws gekomen is. Het zou natuurlijk ook kunnen dat het gewoon een publiciteitsgeil mannetje is, in dat geval is ie wel lekker bezig, want hij krijgt meer aandacht dan ie verdient.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:31 schreef Monidique het volgende:
Ik zeg alleen dat ie een paspoort heeft. Waarom val je mij aan. Ik wil NL niet islamiseren. Je bent een relschopper.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dus? Wat mij betreft gewoon afpakken. Mijn god, dit varken werd de VAE en Syrie uitgezet omdat hij te radicaal was en jij wilt hem graag verdedigen?
Oh dat niet-moslims minderwaardig zijn, dat zijn volgelingen niet de NLe wetten moeten respecteren, dat de NLe staat schade toegebracht moet worden, dat Van Gogh dood moet etc etc etcquote:Op zondag 1 juli 2007 18:31 schreef Monidique het volgende:
Ja. Omdat je dom bent. Maar je laat het wel toe. Nee.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ie een paspoort heeft. Waarom val je mij aan. Ik wil NL niet islamiseren. Je bent een relschopper.
Je bent een broek poepert. Bang voor een paar mensjes die niet eens zelf een moskee kunnen bouwen.quote:Op zondag 1 juli 2007 18:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja. Omdat je dom bent. Maar je laat het wel toe. Nee.
Je bent dus wel bang?quote:Op zondag 1 juli 2007 19:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ha, de standaard linkse respons. "Je bent bang huhuhuhu".
Wauw, ik ben overtuigd: de islam is in Europa geen enkel probleem. Alleen bange mensen vinden dat immers.
Standaard reactie: Je bent links dus jou mening telt niet.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:04 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ha, de standaard linkse respons. "Je bent bang huhuhuhu".
Wauw, ik ben overtuigd: de islam is in Europa geen enkel probleem. Alleen bange mensen vinden dat immers.
Of hij links is kan hij het beste zelf bepalen denk ik.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Nee uiteraard niet. Standaard is trouwens met een D, maar dat terzijde. Jij bent niet links en ik ben wel bang. Dat is hoe het is. Uiteraard.
Ik voel me ver boven alle partijjen verheven, dus ik ben niet links.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:34 schreef nonzz het volgende:
[..]
Of hij links is kan hij het beste zelf bepalen denk ik.
Stuk onbenul, hoe kan je Seedorf nou naar voren schuiven als bemiddelaar bijn een conflict waar salafisten bij betrokken zijn? Weet je dan niet dat ie een liefhebber van varkensvlees is? En respect heeft ie ook nauwelijks in het NL kamp, dankzij zijn verleden in oranje. Slechte keus.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
In dit soort situaties zie je vaak dat alleen een respectabel iemand kan bemiddelen. Een man waar beide kampen zeer veel respect voor hebben.
Hebben ze onderstaande daarvoor al benaderd?
[afbeelding]²
Seedorf heeft zich door de jaren heen tot een krachtige persoonlijkheid ontwikkeld. Is ook diplomatiek aangelegd. Laatst zag ik hem in een praatprogramma op Ned 3, en ik moet zeggen. Ik was erg onder de indruk van zijn diplomatieke vaardigden. Ook is hij sociaal erg betrokken. Zeker op internationaal niveau. (deed mee aan een project voor kinderen in Djibouti). Dus vlak Seedorf niet te snel uit. We gaan nog veel van hem horen.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:34 schreef Hathor het volgende:
[..]
Stuk onbenul, hoe kan je Seedorf nou naar voren schuiven als bemiddelaar bijn een conflict waar salafisten bij betrokken zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |