Het verschil is de islamquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik zie het verschil wel tussen moffenDuitsers en Arabieren maar ik zie niet in waarom een succesvolle regimechange niet in Irak of Iran zou kunnen. Wat maakt Japan en Duitsland zo anders dat het daar wel kan en in Irak/Iran niet?
Ja toen kon de CIA de beschaafde wereld nog reden voor de ondergang.quote:
Dat de hel losbarst is natuurlijk ook niet met zekerheid te zeggen, maar de kans dat Iran iets effectiefs kan doen tegen Israel, want daar zal het waarschijnlijk op neer komen als iemand bommen gooit op Iran, is heel veel groter dan Irak ooit kon met die paar scuds die ze hadden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:26 schreef raaretsalsdoG het volgende:
de voorspelling dat de hel losbreekt horen we al decennia, merk er weinig van. Iran bestaat voorts voor mischien 50% uit Perzen, de rest zijn minderheden die niets van Teheran moeten hebben.
GO 1 in Irak heeft ook weinig voor elkaar gekregen, behalve de Irakezen uit Koeweit krijgen, waarom zouden wat bommen op wat centrigues dat in Iran wel doen?quote:Wat is wél een probleem? Die bommen! Die zijn duur, en wie gaat dat betalen? Wilders & co? Dan vind ik het best.
Ondanks het embargo? Bron?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat de hel losbarst is natuurlijk ook niet met zekerheid te zeggen, maar de kans dat Iran iets effectiefs kan doen tegen Israel, want daar zal het waarschijnlijk op neer komen als iemand bommen gooit op Iran, is heel veel groter dan Irak ooit kon met die paar scuds die ze hadden.
bron? Iran is vol van het sjiisme, dat is neit zo populair in de rest van het MO..quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef Boze_Appel het volgende:
Buiten dat heeft Iran meer vriendjes in de buurt zitten dan Irak ooit had.
bron?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef Boze_Appel het volgende:Daarbuiten is het leger met accesoires op een stuk hoger pijl dan dat van Irak was ten tijde van GO 1.
Heel Sadams leger verwoest (stond in de wereldwijde top 10) noem ik niet niets.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef Boze_Appel het volgende:
GO 1 in Irak heeft ook weinig voor elkaar gekregen, behalve de Irakezen uit Koeweit krijgen, waarom zouden wat bommen op wat centrigues dat in Iran wel doen?
Plek 5 zelfsquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:32 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ondanks het embargo? Bron?
[..]
bron?
[..]
bron?
[..]
Heel Sadams leger verwoest (stond in de wereldwijde top 10) noem ik niet niets.
Ik hoop het want die dwazen aan de macht lijkt me geen goed planquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:11 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het CDA dat nooit zal doen, echt niet.
En als het wel gebeurt vlucht ik naar Pyongyang.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
En er is toen uit politieke redenen niet doorgestoten als de VS coalitie het had gewild had het hele MO geen leger meer gehad.
Ik hoop dat de hel losbarst en ik hoop op een groot conflict met Rusland in de toekomst. Krijgen de oorlogszuchtigen eindelijk de actie waar ze altijd zo naar snakken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat de hel losbarst is natuurlijk ook niet met zekerheid te zeggen, maar de kans dat Iran iets effectiefs kan doen tegen Israel, want daar zal het waarschijnlijk op neer komen als iemand bommen gooit op Iran, is heel veel groter dan Irak ooit kon met die paar scuds die ze hadden.
Buiten dat heeft Iran meer vriendjes in de buurt zitten dan Irak ooit had. Daarbuiten is het leger met accesoires op een stuk hoger pijl dan dat van Irak was ten tijde van GO 1.
[..]
GO 1 in Irak heeft ook weinig voor elkaar gekregen, behalve de Irakezen uit Koeweit krijgen, waarom zouden wat bommen op wat centrigues dat in Iran wel doen?
Och wilders en z'n aanhangers zou ik niet overdreven beschaafd willen noemenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik snap al die oorlogzucht hier niet zo. Ik dacht dat we in een beschaafd land woonde met beschaafde mensen die dus geen oorlog starten tegen een souverein land.
SP en PVV? en dan nog een oorlog beginnen ook?quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:31 schreef sturky100 het volgende:
Denkbaar scenario over een paar jaar? kabinet SP/PVV, uit de EU, en zelfstandig bommen gooien op Iran![]()
Dat is niet waar. (bijna) Elke vredesmissie staat de SP te springen om mee te doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:20 schreef sneakypete het volgende:
De SP zou nooit welke oorlog dan ook beginnen en is al jaren het felst gekant tegen de oorlogen waar we ons nu mee bemoeien.
Er is toen niet doorgestoten omdat het niet meer nodig was.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:34 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Plek 5 zelfs![]()
En er is toen uit politieke redenen niet doorgestoten als de VS coalitie het had gewild had het hele MO geen leger meer gehad.
http://www.sp.nl/standpun(...)vredesoperaties.htmlquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:29 schreef sneakypete het volgende:
Ooit al een debat over de missie in Irak en Afghanistan gezien op tv??
Waar haal je dit vandaan?
Ik zie de SP inderdaad niet zo snel voor een motie stemmen om een souverein land aan te vallen, zeker niet als preventieve maatregel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:49 schreef sneakypete het volgende:
Accoord, de SP steunt deze missies dus ergens heb je gelijk,
toch moet je het met me eens zijn dat een oorlog tegen Iran onder SP bewind zeer onwaarschijnlijk is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |