quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
Geen FQR hier dus geen multiquotes mijnerzijds
Ik zit even te bedenken en kom tot de conclusie dat ik er al 16 jaar onderwijs op heb zitten![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:08 schreef OA het volgende:
[..]
Je verdiende loon....![]()
Ik heb er al 8+5+4 = 17 jaar onderwijs opzitten...![]()
Suuk ende ses.![]()
best wel grappig ieder heeft 1 jaar meer gedaan opscheppers!!! Studiebollenquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:09 schreef MPG het volgende:
ik heb er over 2 weken en 1 dag 8+6+4 = 18 jaar onderwijs op zitten
Danku. Ik ga strax THUIS leren
Sommige mensen volgen ook nog gewoon onderwijs hoor!quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
best wel grappig ieder heeft 1 jaar meer gedaan opscheppers!!! Studiebollen![]()
waar staat de komma? Want Ik KAN geen interpunctie vinden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sommige mensen volgen ook nog gewoon onderwijs hoor!
En probeer eens met interpunctie een bericht te maken, het is echtom te lezen
huuuuuquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga richting Hilversum. Ik ben er vanavond laat pas weer!
senseoquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:18 schreef Houniet het volgende:
net gegeten, even de Senseo aanslingeren en straks weer zwemmen [afbeelding]
quote:
oeh, nog beterquote:
waar is dat kutjongquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
moest ik van frits, weet niet waarom
druk vooral, ik kan het bijna niet bijhoudenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gezellig is het hier zeg
bijnaquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
druk vooral, ik kan het bijna niet bijhouden
bijnabijnabijnabijnabijna
ook een lekker woord om te typen
waar?quote:
jawel joh, 't ratelt lekker wegquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
bijna
bijbijbijbijnbijnbijnabijnabijnabijnaibjnabijanbijnabijnabijnaijnijnijnbijnbinbijnbijnawerkwerkwerkwerkwerkwerkwerkijijbijnaibjnabijnabijna
mwah
Welk idee? Hem in zijn ballen trappen? Topman worden van Shell? Een winkel of restaurant openen in zuid frankrijk? Zuipen? Werk? werkwerkquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waar?
dan ga ik 'm in z'n ballen trappen.
M'n moeder vond het een belachelijk idee trouwens.
[..]
jawel joh, 't ratelt lekker weg
frankrijk jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welk idee? Hem in zijn ballen trappen? Topman worden van Shell? Een winkel of restaurant openen in zuid frankrijk? Zuipen? Werk? werkwerk
Hoeveel is weinig?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Relaxete kleren.
Voor weinig.
Ik moet echt een keer naar amerika, dan ga ik daar met een lege koffer heen, en met een volle terug.
Ik heb er vertrouwen in.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
frankrijk ja
Topman van shell trouwens ook, ze achtte het niet haalbaar.
Des te meer reden om het gewoon te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |