senseoquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:18 schreef Houniet het volgende:
net gegeten, even de Senseo aanslingeren en straks weer zwemmen [afbeelding]
quote:
oeh, nog beterquote:
waar is dat kutjongquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
moest ik van frits, weet niet waarom
druk vooral, ik kan het bijna niet bijhoudenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gezellig is het hier zeg
bijnaquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
druk vooral, ik kan het bijna niet bijhouden
bijnabijnabijnabijnabijna
ook een lekker woord om te typen
waar?quote:
jawel joh, 't ratelt lekker wegquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
bijna
bijbijbijbijnbijnbijnabijnabijnabijnaibjnabijanbijnabijnabijnaijnijnijnbijnbinbijnbijnawerkwerkwerkwerkwerkwerkwerkijijbijnaibjnabijnabijna
mwah
Welk idee? Hem in zijn ballen trappen? Topman worden van Shell? Een winkel of restaurant openen in zuid frankrijk? Zuipen? Werk? werkwerkquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
waar?
dan ga ik 'm in z'n ballen trappen.
M'n moeder vond het een belachelijk idee trouwens.
[..]
jawel joh, 't ratelt lekker weg
frankrijk jaquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welk idee? Hem in zijn ballen trappen? Topman worden van Shell? Een winkel of restaurant openen in zuid frankrijk? Zuipen? Werk? werkwerk
Hoeveel is weinig?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:22 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Relaxete kleren.
Voor weinig.
Ik moet echt een keer naar amerika, dan ga ik daar met een lege koffer heen, en met een volle terug.
Ik heb er vertrouwen in.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
frankrijk ja
Topman van shell trouwens ook, ze achtte het niet haalbaar.
Des te meer reden om het gewoon te doen
broek: 79 dollar = 57 euroquote:
ik weinig, want ik moet morgen werkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik wil vanvond ook iets doen maar weet nog niet wat..
chille kleren tochquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:26 schreef Houniet het volgende:
vette broek gozert!
vanavond toch naar de kroeg [afbeelding]
ja, ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
waarom is alles in NL zo kankerduur
werk..quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weinig, want ik moet morgen werken
Werk ik een keer, gaat 't regenen
[..]
chille kleren toch
Ik moet echt een keer naar de VS om daar te gaan shoppen ofzo, zo goedkoop allemaal daar
Kan 't ook bestellen, maar dan zit je voor die broek toch al gauw op 80-90 euro.
Puik plan, collega.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik weet het ook niet.
Zullen we dat restaurant verkassen naar californië?
uhuh...quote:
Hoezo dat dan? Je hebt werkers en denkers. Wij zijn gewoon het brein achter de organisatie. Iemand moet toch niks doen..quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
uhuh...
Dat vond m'n moeder het enige minpuntje aan dat restaurant idee, dat ik er niet wilde werken, maar bakkie doen de hele dag en slap lullen met klanten
ja, vind ik dus ook.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Je hebt werkers en denkers. Wij zijn gewoon het brein achter de organisatie. Iemand moet toch niks doen..
nee ik heb kleren zat, soms als ik in de kast kijk zeg ik tegen mezelf "ohja dit heb ik ook nogquote:
bummer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee ik heb kleren zat, soms als ik in de kast kijk zeg ik tegen mezelf "ohja dat heb ik ook nog"
toch een goed plan thoughquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bummer.
Ik denk: anders kunnen we de verzendkosten splitten
Ach troost je, ik ga vanavond ook nog naar eindhoven terwijl ik er morgen om 5 uur uit moetquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weinig, want ik moet morgen werken
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
als je toch nog eens een keer wat nodig hebt, geef je maar een brul
Dat is ook erg belangrijk idd...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach troost je, ik ga vanavond ook nog naar eindhoven terwijl ik er morgen om 5 uur uit moet
Maar dit is ff belangrijker, even m'n meid zien.
Ga je met de auto of trein? Als je met de trein gaat; hoe ga je naar t station?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Ach troost je, ik ga vanavond ook nog naar eindhoven terwijl ik er morgen om 5 uur uit moet
Maar dit is ff belangrijker, even m'n meid zien.
niets ben gewoon blij jou weer te zienquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
niets ben gewoon blij jou weer te zien[afbeelding]
Laturquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:01 schreef Houniet het volgende:
ik ben zwemmendaarna kroeg
mensen fijne avond
awww...nu ga je weer weg...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:01 schreef Houniet het volgende:
mensen fijne avond
jij wel hoor...quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:52 schreef Houniet het volgende:
morgen om 1200 beginnen op me werklekker uitslapen
veertien punkt gif.quote:
auto's ftw.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je met de auto of trein? Als je met de trein gaat; hoe ga je naar t station?
over 15 minuten fiets ik aan. De trein van 20.50 dusquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga je met de auto of trein? Als je met de trein gaat; hoe ga je naar t station?
laturquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:01 schreef Houniet het volgende:
mensen fijne avond
wat wou je gaan doen dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kut is cross al weg?
Hoezo ga je niet met de voiture dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:05 schreef crossover het volgende:
[..]
over 15 minuten ga ik fietsen. De trein van 20.50 dus
If voiture = auto, then voiture = geen alcohol.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo ga je niet met de voiture dan?
Prima, misschien wil hij wel voor ons werken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:07 schreef eer-ik het volgende:
yo, lenny, zullen we herman den blijker aanschrijven voor ons briljante plan?
je hebt toch geen alcohol nodig om je chick te zien?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:07 schreef crossover het volgende:
[..]
If voiture = auto, then voiture = geen alcohol.
idd, we hebben nog wel een chefkok nodig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima, misschien wil hij wel voor ons werken.
Hij is de perfecte man, hij rookt sigaren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idd, we hebben nog wel een chefkok nodig.
Nee gelukkig nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je hebt toch geen alcohol nodig om je chick te zien?
goed zo cross....quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:07 schreef crossover het volgende:
[..]
If voiture = auto, then voiture = geen alcohol.
quote:
Een potje schelden?quote:
als je morgenmiddag pas weer teruggaat, kan je sowieso makkelijk met de wagen...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Maar het plan was om ergens iets te gaan drinken, vandaar. En bovendien met de auto in eindhoven is klote, duur om te parkeren.
Wat voor plannen? Cateringsbedrijfje?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is de perfecte man, hij rookt sigaren. [afbeelding]
okquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik dacht ik ga nog even stappen in tilburg ofzo![]()
Sigaren ftw,quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij is de perfecte man, hij rookt sigaren. [afbeelding]
LEKKER DING....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
restaurant in zuid frankrijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat voor plannen? Cateringsbedrijfje?![]()
ik google op pierre wind, krijg ik dit:quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok
Zit er niet meer in dus?
[..]
Sigaren ftw,
die pierre wind vind ik ook wel een mooie vent om erbij te hebben in de keuken, die is knetterdruk.
Denk niet dat het goed gaat als je herman en pierre bij elkaar zet
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
LEKKER DING....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet niet hier zijn, ik moet leren
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
we onderhouden ook contacten met klantenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
restaurant in zuid frankrijk.
Toprestaurant.
En lenny en ik zjin dan de eigenaren en doen niks
Behalve chillen en cashen.
Dat is het idee
hahaquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik google op pierre wind, krijg ik dit:
[afbeelding] Mooi als dat bij je naam eruit komt![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
JJga dan schatje...nog ff vol houden...komt goed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet niet hier zijn, ik moet leren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan wil ik wel voor afromer op afstand spelenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
restaurant in zuid frankrijk.
Toprestaurant.
En lenny en ik zjin dan de eigenaren en doen niks
Behalve chillen en cashen.
Dat is het idee
ik ken hem..vcoole gozer..en kan super koken...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha
[afbeelding]
Die kerel is het, die rechter.
Die ken je toch wel?
ohja, dat was ook nog onderdeel van het plan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
we onderhouden ook contacten met klanten![]()
Was ook een mooi plan. Het opwerksysteem was goed bedacht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, dat was ook nog onderdeel van het plan.
En als dat niet lukt, word ik topman van shell
Ja ken ik wel, moest alleen even geheugen opfrissen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
haha
[afbeelding]
Die kerel is het, die rechter.
Die ken je toch wel?
je moet uiteraard wel wat doen, want wij betalen je wel...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan wil ik wel voor afromer op afstand spelen [afbeelding]
ik vind 'm ook tof idd, of ie kan koken weet ik niet...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ken hem..vcoole gozer..en kan super koken...![]()
![]()
![]()
![]()
dat zit feilloos in elkaar...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was ook een mooi plan. Het opwerksysteem was goed bedacht.
ja die 3 samen in de keuken lijkt me wel wat....quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet uiteraard wel wat doen, want wij betalen je wel...
[..]
ik vind 'm ook tof idd, of ie kan koken weet ik niet...
Van H. den Blijker weet ik 't ook niet.
Ik zou ook wel Jamie olijfverf en die F-word kerel in de keuken willen hebben.
1 groot feest
Mwah alleen in het begin, daarna is het verneuken, topman de schuld geven, zijn functie overnemen en niks meer doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
dat zit feilloos in elkaar...
Daar vrees ik ook niet voor.
Maar dan moet ik werken, dat is het punt.
't is dus ook een plan-B.
't zijn er 4 in totaalquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja die 3 samen in de keuken lijkt me wel wat......ik heb alle boeken van Jamie...
![]()
![]()
![]()
Ja, da's waar...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mwah alleen in het begin, daarna is het verneuken, topman de schuld geven, zijn functie overnemen en niks meer doen. [afbeelding]
Ik kan goed uitslapenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
je moet uiteraard wel wat doen, want wij betalen je wel...
[..]
ja, dat kan ik dan weer niet...quote:
ja 4..dus..allemaal dus...de laatste is echt leuk...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't zijn er 4 in totaal
Maar dat lijkt me ook wel wat idd..
[..]
Ja, da's waar...
Vrij goed plan B wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |