Nou ja, een Stylus snob die niet eens het verschil weet tussen "your" en "you're" is dan wel weer grappig ("You’re time will come").quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:19 schreef Z het volgende:
Recensies met het woord 'quintessential' vertrouw ik nooit. En soms vind ik Stylus nog snobberiger dan PF.
Wel leuk overigens dat het een Nederlandse band goed gaat..
Oke, de cd way beyond blue is niet zo bekend geloof ik. Paper scissors stone heeft het ook minder gedaan terwijl juist daar de leukste liedjes opstaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:39 schreef Grobbel het volgende:
Tja, Catatonia. Had wel wat leuke nummers toentertijd, heb nog wel wat singletjes van ze uit de late jaren '90 liggen, geloof ik. REoad Rage en Mulder & Scully zijn toch al echte nostalgieplaatjes geworden. Lang niet alles van ze was even interessant, alleen.
Hier is trouwens nog een oud (en ondertussen gesolten) topic over hun break-up:
Catatonia uit elkaar
Daar zullen PP en Ed blij mee zijn!quote:
Mooie plaat, vooral 'My Sisters Return from Ireland' is een pareltje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:05 schreef prinsrob het volgende:
... Kent iemand deze cd die er even een korte impressie over wil geven?, ik ben harstikke nieuwsgierig namelijk.
Duet van zangeres van catatonia Cerys Mathews met wijlen band Space (ook bekend van reclamedeuntje) Ballad of tom Jones was goed!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:29 schreef prinsrob het volgende:
hey, kent iemand catatonia?, leuke band en ik kon er geen topic over vinden. de band bestaat intussen niet meer though
. Albums van hen zijn: way beyond blue, international velvet, paper scissors stone en equally cursed and blessed. Leukste liedjes staan imo op paper scissors stone: Arabian Derby en Blues Song
.
De band komt uit wales.
Dit is dezelfde Travis als van deze niet zo positieve recensie.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:03 schreef Grobbel het volgende:
En Travis Morrison van the Dismemberment Plan komt binnenkort weer met een nieuwe plaat! Eerste single is als gratis download aangeboden op de website van zijn platenlabel:
http://barsukmusic.blaire(...)ters_AsWeProceed.mp3
Baanbrekend is anders, en een hele cd is wat veel van het goede. Maar hij was 9 euro en daarom geen slechte koop.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 20:15 schreef Grobbel het volgende:
Ach ja, Get Cape. Wear Cape. Fly. Ze hebben een aantal singles die wel aardig zijn, maar het is verder een pijnlijk nietszeggende, middelmatige band, zo eentje die meer opvalt door de naam van de band dan door de muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |