abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 september 2001 @ 15:58:01 #2
13973 ranja
image means nothing
pi_1705468
quote:
However, the critical reaction was subdued, promotional activity minimal and the album failed to sustain significant sales.
Oftwel de platenmaatschappij en critici besloten dat de mensen hun muziek niet hoefden te horen om er zelf een oordeel over te geven. Erg fijn.
Ik heb de (eerste?) bekendste cd van hun, 'International velvet', en daar staantoch goeie nummers op. Zoiets als 'Mulder and Scully' had ook in Nederland best een hit kunnen worden. Helaas zijn we door onze geachte radiozenders tegen onszelf in bescherming genomen en is het nooit gedraaid...
pi_1708018
Niet helemaal waar. Road Rage is destijds door 3FM veel gedraaid. Dat Catatonia niet echt is doorgebroken hier ligt dus niet aan de radiostations maar aan het single-kopend publiek.

Het blijft jammer. International Velvet is een steengoeie cd en de nieuwe leek me ook niet al te slecht.

Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_1708903
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 15:58 schreef ranja het volgende:
Ik heb de (eerste?) bekendste cd van hun, 'International velvet', en daar staantoch goeie nummers op. Zoiets als 'Mulder and Scully' had ook in Nederland best een hit kunnen worden. Helaas zijn we door onze geachte radiozenders tegen onszelf in bescherming genomen en is het nooit gedraaid...
Kheb Equally Cursed and Blessed, en dacht dat dat de bekendste was. Vooral gekocht voor het mooie nummer Dead from the waist down. Verder vond ik het nogal tegenvallen. Vooral de zangeres is niet het grootste talent.
pi_1708922
wat een gemis ...
pi_1708997
Jaaa het is heel erg jammer ... ik heb ze helaas nog nooit live gezien ... afgelopen donderdag heb ik nog hun nieuwe cd gekocht Ik hoop wel dat Cerys verder gaat in de muziek ...
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 september 2001 @ 03:09:10 #7
862 Arcee
Look closer
pi_1710345
quote:
Op zaterdag 22 september 2001 23:24 schreef k_man het volgende:
Vooral gekocht voor het mooie nummer Dead from the waist down.
Vond ik ook een erg fijn nummer.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_1713030
Kut. Ik vind Cerys Matthews namelijk wel een leuke meid. Beetje apart. Zingen en praten alsof (?) je dronken bent, en niemand die er iets van zegt. Ik heb de drie eerste cd's, maar om heel eerlijk te zijn vond ik hun laatste single Stone by stone niet echt briljant, en ik twijfel dan ook of ik hun laatste cd wel ga kopen. Maar toch ben ik niet blij met dit bericht.
I intend to live forever, or die trying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')