abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51093713
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  dinsdag 3 juli 2007 @ 14:42:03 #102
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51094098
Nick zou ook nieuw contract hebben aldus Racefreaks
pi_51094152
Spyker F1 test nieuw tanksysteem:

pi_51095001
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 14:43 schreef MaGNeT het volgende:
Spyker F1 test nieuw tanksysteem:

[afbeelding]

Leuke fotosoep, btw... *beter dan die met die aanhanger erachteraan*
pi_51095053
Ik had het al gezien via rss:
quote:
'Heidfeld heeft voor twee jaar bijgetekend'
Hoewel er nog geen officiële bevestiging is van de kant van BMW Sauber zou Nick Heidfeld zijn contract met twee jaar hebben verlengd. Hij zou volgend jaar wederom naast Robert Kubica rijden voor het Duitse team.

[...]
  dinsdag 3 juli 2007 @ 15:12:32 #106
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51095184
wat een foto
pi_51095342
F1 News: Spyker Being Pushed to Dump Albers

Zit alleen een vreselijk hinderlijke "Ads by Google" doorheen...

Dit is het begin:
quote:
According to Niki Lauda, Dutchman Christijan Albers is lucky that his boss is not a red-cap wearing former triple world champion.
pi_51098980
En nog steeds geen nieuw CA topic?!!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:08:08 #109
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51099234
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:00 schreef Sally het volgende:
En nog steeds geen nieuw CA topic?!!
Ik ga hem niet maken als je dat soms denkt
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:34:40 #110
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51100082
quote:
Spyker F1 en Albers praten in augustus
03 juli 2007

Spyker F1 zal waarschijnlijk in augustus met Christijan Albers rond de tafel gaan, om de toekomst van de 28-jarige coureur bij het Nederlandse team te bespreken. Dit liet Spyker F1-baas Michiel Mol weten in een interview met het Spyker F1 Magazine.

"We hoeven er niet omheen te draaien, Adrian is doorgaans sneller dan Christijan dit jaar", zei Mol na afloop van de Grand Prix van Frankrijk. "Christijan worstelt met de afstelling. Vindt hij een goede set-up, dan is hij prompt snel, dat wel. Christijan heeft een agressieve rijstijl, en die past minder goed bij de huidige Bridgestone-banden. De nieuwe banden lenen zich niet voor gooi- en smijtwerk. Feit blijft dat het opvallend is, dat een rookie zo vaak sneller is. Christijan vindt het een moeilijke situatie, dat mag duidelijk zijn. Het lijkt een beetje op de situatie bij McLaren, waar Lewis Hamilton Fernando Alonso steeds te snel af is."

"Over een race of twee tot drie gaan we met Christijan rond de tafel", vertelde de Formule 1-directeur van Spyker verder. "Hij wil graag naar de top, maar dat zijn wij ook in 2008 nog niet. Hij is toe aan teams als Williams of Toyota, maar of dat lukt?"
Calm down, please!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 17:37:24 #111
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51100177
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 17:34 schreef Googolplexian het volgende:

[..]
Als er dus nog meer Spykers kapot zijn?
pi_51102056
Gelukkig denken ze niet hetzelfde als half Nederland en geven ze hem nog ff de tijd.
pi_51103823
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:34 schreef SimtekF1 het volgende:
Gelukkig denken ze niet hetzelfde als half Nederland en geven ze hem nog ff de tijd.
Misschien denken ze wél hetzelfde maar zijn ze bezig om te onderzoeken hoe ze onder z'n contract uit kunnen
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:25:15 #114
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51103908
quote:
Op dinsdag 3 juli 2007 18:34 schreef SimtekF1 het volgende:
Ze denken WEL hetzelfde (andere helft)
Calm down, please!
  dinsdag 3 juli 2007 @ 19:32:20 #115
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_51104160
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 4 juli 2007 @ 10:34:08 #116
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51121880
quote:
Ralf offers $17m pay-cut for 2008

Ralf Schumacher has agreed to slash his annual salary if it means he can keep his seat at Toyota in 2008.
The embattled German, who has conspicuously failed to live up to his reportedly (US) $22m retainer this year, has offered to drive for under $5m for the coming season, the newspaper Munich TZ claimed.

Supplementing his income would be a whopping bonus of $340,000 per point in 2008, should Toyota officials accept the offer made in recent days by 32-year-old Schumacher's manager Hans Mahr.

Meanwhile, the German gossip magazine Bunte reports that Ralf's wife Cora is pregnant and expecting their second child in early 2008.

She also defended her husband, saying: "Ralf can only do as much as his car will allow. With a competitive machine he is one of the world's best drivers, as he proved regularly with BMW."
Calm down, please!
pi_51122328
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:34 schreef Googolplexian het volgende:

Ralf offers $17m pay-cut for 2008
[..]
Klinkt als een wanhoopsdaad...

[ Bericht 10% gewijzigd door Sally op 04-07-2007 10:55:05 ]
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:44:18 #118
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51124192
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 10:48 schreef Sally het volgende:

[..]

Klinkt als een wanhoopsdaad...
It is
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:46:53 #119
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51124268
quote:
While F1 is fixated on the problems between Ferrari and McLaren, there is action going on at Spyker as well with reports in Holland that the larger shareholders in Spyker want to de-list the company from the Euronext stock exchange in order to restructure. The story appeared in the De Pers newspaper, which is owned by Marcel Boekhoorn, a Spyker shareholder.

Spyker's share price has suffered in recent months with the departure of chairman Victor Muller and rumours of financial trouble. According to the reports, the car business is dragging down the whole company and the management is considering selling off that side of the operation and then going ahead with only the race teams. There has even been talk of floating the race team on the stock exchange.
http://www.grandprix.com/ns/ns19353.html
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:48:38 #120
65960 sanger
pi_51124322
quote:
Het gaat over Spyker Cars en niet over Spyker F1 team.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:49:56 #121
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51124378
I know maar volgens mij heeft het meer met elkaar te maken dan ze ons willen doen geloven
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:50:12 #122
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51124386
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:48 schreef sanger het volgende:

[..]

Het gaat over Spyker Cars en niet over Spyker F1 team.
Geloof mij nou dat er geen Spyker F1 kan bestaan zonder Spyker Cars.
Zie je het al voor je?
Calm down, please!
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:53:45 #123
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51124511
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:49 schreef TJDoornbos het volgende:
I know maar volgens mij heeft het meer met elkaar te maken dan ze ons willen doen geloven
Juist ... en dat is helaas het probleem van alles wat NL doet in de F1 (na Lammers)

Alles gaat altijd goed tot het niet meer te ontkennen is dat het eigenlijk heel erg slecht gaat.
Ik noem een Verstappen met al z'n hoopvolle beloften.
Ik noem een Spyker dat ontkent in problemen te zijn.
Ik noem een Albers die Spyker verwijt dat ie langzaam is...

Ik heb echt een zure smaak van NLers in de F1. Er wordt vaak gezegd dat we trots moeten zijn maar ik faal nog in te zien waarop precies.
Calm down, please!
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:54:35 #124
65960 sanger
pi_51124540
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:50 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Geloof mij nou dat er geen Spyker F1 kan bestaan zonder Spyker Cars.
Zie je het al voor je?
Zolang de merknaam in handen blijft van Mol zou het kunnen (theoretisch).

Of het in de prakijk haalbaar is betwijfel ik, ondanks de geruchten dat het raceteam zelfvoorzienend zou zijn. Bovendien zou er dan geen toekomstperspectief zijn mbt meer inkomen genereren.

Laten we hopen dat het allemaal weer een hoop geruchten zijn, zonder basis.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:55:31 #125
65960 sanger
pi_51124573
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:53 schreef Googolplexian het volgende:

Ik heb echt een zure smaak van NLers in de F1. Er wordt vaak gezegd dat we trots moeten zijn maar ik faal nog in te zien waarop precies.
Misschien ben je wel gewoon een beetje pessimistisch ingesteld

Al snap ik je redenering volkomen.
  woensdag 4 juli 2007 @ 11:58:25 #126
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51124674
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:54 schreef sanger het volgende:

[..]

Zolang de merknaam in handen blijft van Mol zou het kunnen (theoretisch).

Of het in de prakijk haalbaar is betwijfel ik, ondanks de geruchten dat het raceteam zelfvoorzienend zou zijn. Bovendien zou er dan geen toekomstperspectief zijn mbt meer inkomen genereren.

Laten we hopen dat het allemaal weer een hoop geruchten zijn, zonder basis.
Het Spyker F1 team is duidelijk niet zo zelfstandig als dat ze al die tijd voorgehouden hebben.
Dat naar buiten gebracht wordt dat met over een race of wat met Albers aan tafel gaat om te praten over zijn toekomst te praten (en in dat bericht wordt gesuggereerd dat Albers nog gewoon welkom is) is een teken dat Spyker F1 valt of staat met de sponsoren die de coureurs binnenbrengen en de transferwinst van die coureurs. Albers heeft al z'n marktwaarde bijna verloren maar Spyker heeft z'n sponsors nodig. Of die er nog zijn na het vertrek van Varisseau? Denk het niet.

Hoogstwaarschijnlijk rijdt Sutil volgend jaar bij een beter team ... wat z'n contract ook zegt. Spyker heeft het geld gewoon nodig en Albers is niet te verkopen (al was dat het plan wel).
Calm down, please!
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:05:07 #127
65960 sanger
pi_51124911
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 11:58 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Het Spyker F1 team is duidelijk niet zo zelfstandig als dat ze al die tijd voorgehouden hebben.
Dat naar buiten gebracht wordt dat met over een race of wat met Albers aan tafel gaat om te praten over zijn toekomst te praten (en in dat bericht wordt gesuggereerd dat Albers nog gewoon welkom is) is een teken dat Spyker F1 valt of staat met de sponsoren die de coureurs binnenbrengen en de transferwinst van die coureurs. Albers heeft al z'n marktwaarde bijna verloren maar Spyker heeft z'n sponsors nodig. Of die er nog zijn na het vertrek van Varisseau? Denk het niet.

Hoogstwaarschijnlijk rijdt Sutil volgend jaar bij een beter team ... wat z'n contract ook zegt. Spyker heeft het geld gewoon nodig en Albers is niet te verkopen (al was dat het plan wel).
Met zelfstandig bedoelde ik los van Spyker Cars. En van wat iik gezien heb is dat ook gewoon zo.

Dat ze afhankelijk zijn van sponsorinkomsten is duidelijk. Waarom denk je dat ze zo in strijd zijn met SA en STR? Om het sportieve belang terwijl ze vooraf al wisten dat ze achteraan zouden rijden?

Sutil is weg naar, ik denk, Toyota. Albers doet er goed aan te blijven en dit seizoen te doen laten vergeten. Ik zie hem nu niet naar een middenmotor overstappen (of het moet SA zijn).
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:11:51 #128
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51125144
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:05 schreef sanger het volgende:

[..]

Met zelfstandig bedoelde ik los van Spyker Cars. En van wat iik gezien heb is dat ook gewoon zo.

Dat ze afhankelijk zijn van sponsorinkomsten is duidelijk. Waarom denk je dat ze zo in strijd zijn met SA en STR? Om het sportieve belang terwijl ze vooraf al wisten dat ze achteraan zouden rijden?

Sutil is weg naar, ik denk, Toyota. Albers doet er goed aan te blijven en dit seizoen te doen laten vergeten. Ik zie hem nu niet naar een middenmotor overstappen (of het moet SA zijn).
SA als middenmoter zien is optimistisch Maar dat mag ik wel. (we all root for the underdawg!)

Vergeet niet dat Spyker vantevoren naar buiten bracht dat ze langzaam zouden beginnen maar halverwege het jaar verwachtte in de middenmoot mee te rijden. Ook DAT was een BS verhaal. Met Gascoyno aan boord en met (zoals het leek) alle goede elementen voor een verassend jaar hebben ze het zodanig verpruts dat ik voorspel dat sponsors volgend jaar zeer schaars zullen zijn.

Daarbij denk ik dat het jezelf in de publiciteit zetten met rechtzaken (die ook heel duur zijn) niet echt een goede manier is om kracht uit te stralen SA roept dan ook: "We have rules - they can just protest. Tell them to protest - if I have something to complain about, I will make a protest. So why all this noise and complaint?"

Er is gewoon geen geld voor een rechtzaak. Ze hebben hun focus vanaf het begin van het seizoen al op SA i.p.v. op racen en goede resultaten behalen (ook typisch NL, imo ... klagen)
Calm down, please!
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:29:37 #129
65960 sanger
pi_51125794
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:11 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

SA als middenmoter zien is optimistisch Maar dat mag ik wel. (we all root for the underdawg!)
Misschien wel, maar gezien de progressie in korte tijd voor volgend seizoen wel realistisch?
quote:
Vergeet niet dat Spyker vantevoren naar buiten bracht dat ze langzaam zouden beginnen maar halverwege het jaar verwachtte in de middenmoot mee te rijden. Ook DAT was een BS verhaal. Met Gascoyno aan boord en met (zoals het leek) alle goede elementen voor een verassend jaar hebben ze het zodanig verpruts dat ik voorspel dat sponsors volgend jaar zeer schaars zullen zijn.
Halverwege of met de B-spec? Dat staat me niet goed meer bij. Aan de andere kant kan het natuurlijk wel zo zijn dat de B-spec een puntenpakker is (zoals Aguri). Dat moeten we nog maar zien. Gasgoyne heeft het potentieel (bewezen in verleden) en heeft op de B-spec zijn invloed gehad. Als de B-spec echt een stap voorwaarts is, kan het nog wel meevallen denk ik. Dan hebben ze namelijk wel gedaan wat is toegezegd, een verbeterde versie op de been brengen.
quote:
Daarbij denk ik dat het jezelf in de publiciteit zetten met rechtzaken (die ook heel duur zijn) niet echt een goede manier is om kracht uit te stralen SA roept dan ook: "We have rules - they can just protest. Tell them to protest - if I have something to complain about, I will make a protest. So why all this noise and complaint?"

Er is gewoon geen geld voor een rechtzaak. Ze hebben hun focus vanaf het begin van het seizoen al op SA i.p.v. op racen en goede resultaten behalen (ook typisch NL, imo ... klagen)
Dat snap ik ook niet eerlijk gezegd. Doe het dan achter de schermen zeg maar. Geen ruchtbaarheid aan geven, maar in alle stilte er aan werken. Want aan de ene kant hebben ze natuurlijk gelijk.

Protest indienen heeft geen nut, dat bewees het protest in (ik dacht) Maleisie.
  woensdag 4 juli 2007 @ 12:39:12 #130
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51126124
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:29 schreef sanger het volgende:

[..]
Als het protest geen zin had dan moeten ze het droppen want dan ziet de FIA het kennelijk anders.

Qua SA ... ja: die zie ik volgend jaar ook wel direct strijden met RBR. Ze hebben de goede swing te pakken en ze hebben nog maar 3 jaar totdat Suziki ermee kapt. Ik denk dat ze dan het team verkopen aan de hoogste bieder (beetje waar Spyker ook aan dacht wat betreft coureurs).

Qua Mike Gascoyne : Zoals ik het nu zie zet Albers z'n kaarten erg hoog in door te zeggen dat het team de auto niet aan zijn wensen kan laten voldoen (Met Mike als TD is dat best wel persoonlijk, imo ... aan de andere kant is Mike weg bij Toyota vanwege z'n aggressieve management-stijl. Albers heeft daarin ook wel gelijk maar Albers weet niet hoe het is om winnende auto's te maken, Mike wel).
Calm down, please!
pi_51126969
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:39 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Als het protest geen zin had dan moeten ze het droppen want dan ziet de FIA het kennelijk anders.
Volgens mij is dat geen probleem van de FIA, maar van het Concorde Agreement, waarbinnen tegen SA een arbitragezaak is aangespannen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_51127062
quote:
Het is natuurlijk niet allemaal koek en ei geweest met NL in de F1, maar ik denk dat we sowieso best trots mogen zijn dat ons kleine kikkerlandje toch al een hoop mensen in de koningsklasse van de motorsport heeft gehad.
Dat die allemaal bij het slechtste team rijden doet daar verder niks aan af.
Een handjevol mensen van over de hele wereld kan daar terecht en daar is best vaak een nederlander bij geweest.

Dat ze het gewoon niet goed doen omdat ze bij langzame teams rijden geeft ons dan weer mooi de mogelijkheid om daarop te kankeren en klagen, iets wat we met zn allen graag doen.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:05:23 #133
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51127146
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:01 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Volgens mij is dat geen probleem van de FIA, maar van het Concorde Agreement, waarbinnen tegen SA een arbitragezaak is aangespannen.
Het Concorde Agreement is een afspraak binnen de FIA ... zeker gezien deze volgend jaar verloopt denk ik dat de FIA nu niet al te moeilijk wil doen. Ze moeten fabrieksteams aanmoedigen om klantenchassis te verkopen en dat doe je niet door dit jaar diep op overtredingen in te gaan. Het is volgens mij ook niet voor niets dat Ferrari naar buiten komt met uitspraken als "Het is geen schande om een auto van ons te kopen".
Calm down, please!
pi_51127517
quote:
Stepney speelde informatie door aan McLaren
McLaren-ontwerper Mike Coughlan aangehouden

[04-07] ‘Stepneygate’, de zaak tegen Ferrari-medewerker Nigel Stepney, heeft een bizarre twist gekregen. Naar nu bekend is geworden heeft Mike Coughlan, chefontwerper van McLaren, Ferrari-documenten in zijn bezit. Die heeft hij gekregen van Stepney.

Nigel Stepney, hier in gesprek met Niki LaudaMcLaren kwam gisteren met een opmerkelijke verklaring. ,,Een lid van de technische staf van McLaren is onderwerp van een door Ferrari aangespannen rechtszaak met als inzet de uitwisseling van technische informatie.”

Volgens de verklaring heeft de persoon in kwestie in april een pakket met technische informatie ontvangen van een Ferrari-medewerker. Ferrari heeft bevestigd dat het een onderzoek gestart heeft.

Een ouderwets geval van bedrijfsspionage, en al snel ontdekte Autosport.com dat de McLaren-medewerker in kwestie niemand minder is dan Mike Couglan, chefontwerper van het team en dus niet de minste. Bij een huiszoeking in de woning van de Brit zijn Ferrari-documenten gevonden.

De Ferrari-medewerker is natuurlijk Nigel Stepney. McLaren heeft Couglan op non-actief gesteld en heeft bij monde van teambaas Ron Dennis laten weten dat het team zich distantieert van alle verwikkelingen en zich behulpzaam zal opstellen in het onderzoek.

Nigel Stepney wordt binnen een paar dagen terug verwacht van vakantie – die overigens niet, zoals hij aan de Sunday Times vertelde, met medeweten van Ferrari geboekt was – en heeft via zijn advocate laten weten dan een persconferentie te geven.

Wat er ook gebeurt: Ferrari staat op scherp en heeft aangekondigd zich te beraden op juridische stappen, met mogelijk grote gevolgen voor het kampioenschap.
Ik ben benieuwd hoe dit verder af gaat lopen
vosss is de naam,
pi_51127565
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Bronnetje?
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:18:00 #136
65960 sanger
pi_51127685
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Oud nieuws
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:18:33 #137
65960 sanger
pi_51127700
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 12:39 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Qua SA ... ja: die zie ik volgend jaar ook wel direct strijden met RBR. Ze hebben de goede swing te pakken en ze hebben nog maar 3 jaar totdat Suziki ermee kapt. Ik denk dat ze dan het team verkopen aan de hoogste bieder (beetje waar Spyker ook aan dacht wat betreft coureurs).

Qua Mike Gascoyne : Zoals ik het nu zie zet Albers z'n kaarten erg hoog in door te zeggen dat het team de auto niet aan zijn wensen kan laten voldoen (Met Mike als TD is dat best wel persoonlijk, imo ... aan de andere kant is Mike weg bij Toyota vanwege z'n aggressieve management-stijl. Albers heeft daarin ook wel gelijk maar Albers weet niet hoe het is om winnende auto's te maken, Mike wel).
Misschien is het wel dat Spyker niet te veel wilt investeren om de huidige auto aan Albers aan te passen omdat er toch een B-versie op komst is....

Positive thinking
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:20:08 #138
65960 sanger
pi_51127751
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:15 schreef Sally het volgende:

[..]

Bronnetje?
[Upd] McLaren betrokken bij Ferrari-spionage
pi_51127776
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:18 schreef sanger het volgende:

[..]

Oud nieuws
Geen oud nieuws. Nieuws van vandaag.
Het oude nieuws was dat ze Stepney aan gingen klagen.
Waarvoor was niet duidelijk.

Het blijkt nu dat er daadwerkelijk technische stukken doorgespeeld zijn aan Mike Coughlan, chefontwerper van McLaren. Het is dus meer een vervolg op oud nieuws

=edit=
Okay okay, nieuws van gisteravond dan. Ik zag het in dit topic nog niet staan,
vandaar dat ik het even postte okay !!

vosss is de naam,
pi_51127793
quote:
Zie, ik dacht al dat ik het al gelezen had vanmorgen!
pi_51127844
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Geen oud nieuws. Nieuws van vandaag.
Het oude nieuws was dat ze Stepney aan gingen klagen.
Waarvoor was niet duidelijk.
Dan nog misstaat een bronvermelding niet Dit is een andere tekst dan op sport.fok.nl staat.
pi_51128150
Ik lees eik alleen op www.newsnow.co.uk, dus een van de sites die daar tussen staat is altijd de bron
vosss is de naam,
  woensdag 4 juli 2007 @ 13:34:08 #143
65960 sanger
pi_51128367
  woensdag 4 juli 2007 @ 14:57:14 #144
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51131984
Sang en ik hebben het samen gisteren al geregeld Vossssss
pi_51132165
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 13:20 schreef vosss het volgende:

[..]
[....]

=edit=
Okay okay, nieuws van gisteravond dan. Ik zag het in dit topic nog niet staan,
vandaar dat ik het even postte okay !!

Je hebt helemaal gelijk dat het hier ook thuishoort!!! *sanger.......*
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:04:04 #146
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51132265
Ook mijn fout ik heb zelfst stuk van autosport.com doorgespeeld aan de SC
pi_51132750
Cross-post van mij:

Nieuws van sport.fok.nl:
quote:
Mol: "Geen racestoeltje voor Verstappen"
De baas van het team van Spyker, Michiel Mol, heeft nog maar eens benadrukt dat Jos Verstappen niet in aanmerking komt voor een racestoeltje bij het Nederlandse team.

Daarnaast is ook zijn deelname aan de testsessie op Spa-Francorchamps, volgende week, nog niet zeker. Beide partijen moeten nog steeds rond de tafel. "Ik zou vrijdag 22 juni met Michel Perridon (van Trust, red.) en Jos over het idee om de tafel zitten. We wilden Jos al tijdens de testweek in juli op Spa uitproberen, maar door trieste familieomstandigheden kon het gesprek geen doorgang vinden. Ik weet niet of we die testweek op Spa nog halen, maar het blijft een leuk idee. Nog één keer Jos in een Formule 1, en dan nog wel in een Spyker," aldus Mol. "Nee, Jos is geen kandidaat voor een Formule 1-racestoeltje. Ik denk sowieso dat we hem niet meer als racecoureur in actie zullen zien. Hij is momenteel erg druk met andere zaken, zoals zijn zoontje Max".

Trieste familieomstandigheden... Iets met Max??
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:21:05 #148
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51132918
Max is fijn die won vandeweek 1 of ander kart kampioenschap!!
pi_51133102
Ja volgens mij heeft Max het talent van Jos aardig meegekregen.
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:27:43 #150
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51133151
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:17 schreef Sally het volgende:
Cross-post van mij:

Nieuws van sport.fok.nl:
[..]

Trieste familieomstandigheden... Iets met Max??
Maar het is dus de Pa van Perridon die overleden is bij triest ongeval in Rotterdam!!
pi_51133175
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:27 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Maar het is dus de Pa van Perridon die overleden is bij triest ongeval in Rotterdam!!
Ah... dan weet ik meer Trie(u)st...
  woensdag 4 juli 2007 @ 15:41:12 #152
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51133626
quote:
McLaren's Formula One cars do not contain any Ferrari-related alterations, the team said Wednesday -- a day after it suspended an employee for receiving a package of technical information from the Italian team.

McLaren suspended the employee -- reported in British newspapers to be chief designer Mike Coughlan -- after learning he personally had received a package of technical information from a Ferrari employee at the end of April.

"McLaren has completed a thorough investigation and can confirm that no Ferrari intellectual property has been passed to any other members of the team or incorporated into its cars," McLaren said in a statement.

McLaren said it had spoken with Ferrari about the issue and invited world governing body FIA to conduct a full review of its cars "to satisfy itself that the team has not benefited from any intellectual property of another competitor."

On Tuesday, Ferrari fired British technician Nigel Stepney following an internal investigation into attempted sabotage before the Monaco Grand Prix. Ferrari also filed a criminal complaint against Stepney, who was responsible for team performance.

A mysterious powder reportedly was found on the gas tanks of the cars of Felipe Massa and Kimi Raikkonen on May 21, six days before the Monaco race. The parts were replaced before the race and the powder was sent to police to be examined.

Massa finished third in the race and Raikkonen was eighth.

Raikkonen and Massa finished first and second in the French Grand Prix on Sunday to cut McLaren-Mercedes' lead to 25 points in the team standings after eight of 17 races. McLaren drivers Lewis Hamilton and Fernando Alonso are 1-2 in the driver's standings, while Massa and Raikkonen are third and fourth.

The British Grand Prix is set for Sunday.
AP NEWS
The Associated Press News Service
Lijkt me logisch dat ze niks toegeven
pi_51134790
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 15:41 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Lijkt me logisch dat ze niks toegeven
Bronnetje
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:37:57 #154
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51135755
gewoon een persbericht van die rukkers en AP NEWS was mijn bron
pi_51135840
quote:
Op woensdag 4 juli 2007 16:37 schreef TJDoornbos het volgende:
gewoon een persbericht van die rukkers en AP NEWS was mijn bron
  woensdag 4 juli 2007 @ 16:48:09 #156
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51136463
vosss is de naam,
  woensdag 4 juli 2007 @ 17:25:00 #158
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  donderdag 5 juli 2007 @ 02:31:46 #159
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51156029
Een beetje Honda "insight" :
quote:
Honda on the up?

The recent French Grand Prix was, hopefully, a turning point for the Honda racing formula one team when for the first time this year they recorded their first point, courtesy of Jenson Button’s eighth placed finish at Magny Cours. As explained by our spies in France, the Brackley based squad had 35 aerodynamic modifications and a new front suspension in France and this improved the stability of the car. While it didn’t help a lot in qualifying, it gave the drivers more confidence over longruns.

Technical director Shuhei Nakamoto believes that they found 0.5 seconds per lap. Button scored the first point for the team by running 12 laps longer in his first stint than Rosberg while his 6th fastest laptime in the race proved that Honda made a step up.

In order to make things even better, soon there will be a lot of new staff working at the factory. It seems that Honda let go all of their experienced people, they now are taking them back on board. From BMW Jörg Zander (chief designer) and John Owen (aero) will join the Brackley based team while Loic Bigois (aero) will come from Williams and Peter Coysh (aero) from McLaren. BMW suffered the most from head hunters attempting to find good people with another aerodynamicist, Martin Bester, on his way to Williams.

"That is the price you pay when you are third in the championship," technical director Willy Rampf explains. "All of a sudden, our people are attractive to other teams."

This new approach at Honda is the result of Jenson Button’s efforts when after a disappointing test at Barcelona in May he went to Tokyo to talk to President Takeo Fukui himself in order to tell him the truth about the team. Fukui then installed with Maasaki Kato as a new consultant, one who has experience in racing, he was actually an engine engineer in the golden Honda years in the late 80's. Katoi is somebody who can judge much better how realistic the reports from team principal Nick Fry and sport director Wada are while Buttons initiative tells you quite a lot about the incompetence of the management of this team.
ouch
Calm down, please!
pi_51156869
Misschien dat alle Fok!-kers die naar Spa-test gaan een bandana om hun linker arm doen en de hele dag met een 'At Your Service' legergroet lopen?
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
  donderdag 5 juli 2007 @ 10:19:08 #161
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_51159116

Heeft McLaren nu alweer een nieuw optrekje?
  donderdag 5 juli 2007 @ 11:26:40 #162
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51161103
jezus kon het niet kleiner?
pi_51161899
Groter dan mijn huis iig
Where facts are few, experts are many.
pi_51162117
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 10:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]

Heeft McLaren nu alweer een nieuw optrekje?
Geld wat je bespaart op het ontwerpen van de auto kan je weer besteden aan een leuke motorhome
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:10:02 #165
65960 sanger
pi_51162449
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:00 schreef Slein83 het volgende:

[..]

Geld wat je bespaart op het ontwerpen van de auto kan je weer besteden aan een leuke motorhome
pi_51162513
"Index / Sport / Het grote Robert Doornbos Topic!!!!! "
quote:
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopictype)
Je kunt het oorspronkelijke bericht als quote in een ander topic gebruiken.

Op donderdag 5 juli 2007 11:49 schreef sanger het volgende:

[..]

[..]

Wat een vertrouwen in je idool zeg

Nog geen nieuwe?
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:12:08 #167
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_51162526

Ik vond het vorige motorhome van McLaren eigenlijk al indrukwekkend genoeg.
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:13:41 #168
65960 sanger
pi_51162581
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:11 schreef Sally het volgende:
"Index / Sport / Het grote Robert Doornbos Topic!!!!! "
[..]

Nog geen nieuwe?
Allang!
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:19:37 #169
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51162753
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:13 schreef sanger het volgende:

[..]

Allang!
Hij was me zelfs voor
pi_51162842
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:13 schreef sanger het volgende:

[..]

Allang!
CHECK!

*kale OP, btw...*
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:24:11 #171
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51162883
Coulthard ook in 2008 bij RBR

Heb wat OP foto's gegeven inmiddels

op verzoek wat verwijderd

[ Bericht 74% gewijzigd door TJDoornbos op 05-07-2007 12:37:08 ]
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:26:30 #172
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51162949
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:24 schreef TJDoornbos het volgende:
David Coulthard zal ook in 2008 achter het stuur kruipen voor Red Bull Racing. De 36-jarige Schot zou het contract zelfs al getekend hebben. Dat meldt het Duitse Auto Motor und Sport. Het zal het vierde jaar zijn dat Coulthard voor het Oostenrijkse team uitkomt.

"Ik hou nog steeds van racen. Ik doe mijn werk goed, en ik lever kwaliteit af. Ik heb nog steeds de snelheid, maar ben nu ook gewapend met veel ervaring. Ik ben niet bang om hard te werken, en we zijn de grondvesten voor toekomstig succes aan het opbouwen. Ik vind het niet erg dat ik al 36 jaar oud ben wanneer mensen mij vragen hoelang ik nog door ga. Ik denk alleen aan leeftijd wanneer sommige idioten er naar vragen, wat niet onbegrijpelijk is, want ik zit dichter bij het einde van mijn carrière dan bij het begin," aldus Coulthard.

Een hele grote fout van RBR. Het is duidelijk dat Coulthard de laatste tijd steeds gekkere fratsen uithaalt om in de F1 te blijven. Van uitspraken als "ik ben net zo goed als Hamilton" to bijna-onthoofdings-acties op Wurz. Persoonlijk denk ik dat DC uit de F1 moet.
Calm down, please!
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:27:41 #173
65960 sanger
pi_51162986
quote:

Haal die tekst eens weg joh, laat ze maar klikken!

Ik zal zo de OP bijwerken.
pi_51163027
quote:
[...]

Me2!!! *met dank aan Googol:
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:29:46 #175
65960 sanger
pi_51163044
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:22 schreef Sally het volgende:

[..]

CHECK!

*kale OP, btw...*
Kaal maar das offtopic denk ik.
pi_51163132
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:29 schreef sanger het volgende:

[..]

Kaal maar das offtopic denk ik.
Hahahaha...

Is er nog wat F1 nieuws, dan? Behalve van http://sport.fok.nl ?
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:34:56 #177
65960 sanger
pi_51163225
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:32 schreef Sally het volgende:

[..]

Hahahaha...

Is er nog wat F1 nieuws, dan? Behalve van http://sport.fok.nl ?
neuh, alles wat er is komt op sport.fok
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:37:37 #178
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51163317
Als jullie er van weten c.q. wij het submitten
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:37:58 #179
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:40:14 #180
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51163414
quote:
Al gelezen... Oud nieuws LOL...
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:43:36 #182
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51163543
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:40 schreef Sally het volgende:

[..]

Al gelezen... Oud nieuws LOL...
krijg de hik
pi_51163647
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

krijg de hik
  donderdag 5 juli 2007 @ 12:51:39 #184
65960 sanger
pi_51163830
Van de kersen ja
pi_51163923
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:51 schreef sanger het volgende:
Van de kersen ja
Nee hoor!!
Wel blauwe vingers en lippen...
  donderdag 5 juli 2007 @ 13:00:57 #186
65960 sanger
pi_51164163
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 12:54 schreef Sally het volgende:

[..]

Nee hoor!!
Wel blauwe vingers en lippen...
Netjes...
pi_51164461
OMG.. we zitten zonder vervolg!!!
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 13:01 schreef sanger het volgende:
Het is wetelijk 0.19 ct / km onbelast iig. Volgens mijn boeken belastingwetgeving dan.
Dat sjeggik...
pi_51166767
Ben ik blind of is er nog geen Silverstone topic?
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:15:23 #189
65960 sanger
pi_51166822
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:13 schreef Atreidez het volgende:
Ben ik blind of is er nog geen Silverstone topic?
WEST zou die gisteravond klaar hebben, maar heb hem nog niet gezien indd.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:27:48 #190
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51167247
quote:
Puff Daddy to Own Formula One Team?
Thursday, July 05, 2007 - 06:00 AM

F1's traditional 'silly season' has taken a bizarre twist.

After championship leader Lewis Hamilton recently spent some time with the American rapper Sean Combs - otherwise known as Diddy, Puff Daddy or P.Diddy - a rumour has emerged that the formula one paddock could soon have a new team owner.

At an event for the launch of a Diddy perfume - 'Unforgivable' - Combs announced that he is thinking seriously about joining the circus by buying a team.

However, it is no surprise to learn that - at the night-time occasion in central London - more than (US) $200,000 alone was spent on champagne.

McLaren rookie Hamilton, 22, meanwhile, attended the event as a guest of the English pop star Natasha Bedingfield and another rapper, Pharrell Williams.

Both Diddy and Williams have attended F1 races in the past.
Calm down, please!
pi_51167356
Hij denk zeker dat t net zo makkelijk is als t kopen van een cc/indycar team
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:32:04 #192
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51167433
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:30 schreef Atreidez het volgende:
Hij denk zeker dat t net zo makkelijk is als t kopen van een cc/indycar team
Ik vind 1 neger in de F1 wel genoeg
Calm down, please!
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:33:04 #193
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51167471
Misschien is Spyker na dit jaar wel te koop
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:33:32 #194
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51167489
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:32 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik vind 1 neger in de F1 wel genoeg
racist
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:34:03 #195
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51167503
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:33 schreef TJDoornbos het volgende:
Misschien is Spyker na dit jaar wel te koop
Heel eerlijk? Ik denk dat met het juiste bod Spyker nu al te koop is. Als Mol daarmee Spyker Cars kan redden (hoe los ze ook van elkaar staan volgens hem) is dat wattie moet doen.
Calm down, please!
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:34:24 #196
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51167518
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:33 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

racist
Als neger zijnde mag ik dat
Calm down, please!
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:37:10 #197
61946 Googolplexian
Think Harder!
pi_51167601
quote:
Albers aan de deur na Silverstone?
[05 juli - 10:24]

De Nederlandse piloot Christijan Albers zou nog voor het einde van dit seizoen ontslagen kunnen worden bij het Spyker-team. Dat staat te lezen in Sport Bild, dat beweert dat de aanvankelijke aanhangers van Albers hun geduld beginnen te verliezen.

Recentelijk verklaarde Michiel Mol, CEO van Spyker, zelfs openlijk dat het zitje van Albers heel onzeker is voor volgend seizoen na zijn grove fout tijdens de Franse Grand Prix, toen de Nederlander uit de pitlane reed op het moment dat de benzineslang nog in zijn wagen zat.

Sport Bild bericht nu dat Roel Kooijman - de schoonvader van Albers en een financierder van het Spyker-team - net als Spyker F1-teambaas Colin Kolles zijn geduld begint te verliezen.

Markus Winkelhock, de reservepiloot van de renstal, lijkt de grootste kanshebber om Albers te vervangen tijdens de komende Grand Prix van Europa. Zelf wou Winkelhock niet reageren op de geruchten.

"Ik wil niet deelnemen aan enige speculatie, het is mijn job om te racen," vertelde de 26-jarige Duitser.
Duitse en Engelse berichtgevingen omtrent Duitse en Engelse piloten geloof ik niet meer zo.
Calm down, please!
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:50:08 #198
65960 sanger
pi_51168094
Hij is ook wel erg "vrij" vertaald als je hem naast het origineel legt.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:51:09 #199
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_51168124
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:34 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Als neger zijnde mag ik dat
Niemand verteld me hier ook ooit wat!!

CA na Silverstone weg...........ja okej en Rdam en Zandvoort dan?
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:53:22 #200
65960 sanger
pi_51168197
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:51 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Niemand verteld me hier ook ooit wat!!

CA na Silverstone weg...........ja okej en Rdam en Zandvoort dan?
Daarom geloof ik er ook niet in.

Enne TJ, Googol is een neger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')