de meeste hebben wij vorig jaar al gehadquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo, hoe staat het met de Amsterdamse transfers?
Save the best for lastquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
Och och och komen ze met hun praatjes hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
ja ik ook, we zijn nog teveel afhankelijk van die jongen. Ik zou ook niet weten welke vervanger er voor hem zou moeten komen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef MaxC het volgende:
Als De Mul alleen weggaat, gaan we een leuk seizoen beleven. In 2007 waren we gewoon de beste ploeg, we hebben nu eindelijk een goed ingespeeld team.
Als Sneijder weggaat, vrees ik het ergste
DICKOH, MARTIN WAAR BEN JE MEE BEZIG ??????quote:'Ajax heeft belangstelling voor Dickoh, Beerens dichtbij overgang'
--------------------------------------------------------------------------------
27 juni 2007 - door redacteur Gerard Verhagen
Ajax heeft een oogje laten vallen op Francis Dickoh. Dat melden bronnen binnen de Amsterdamse club aan Ajax Online. De 24-jarige verdediger zou bij Ajax de opvolger moeten worden van de naar Juventus vertrokken Tsjech Zdenek Grygera. Ajax zal ongeveer twee miljoen euro voor Dickoh op tafel moeten leggen. De speler van FC Utrecht zou een overgang naar Amsterdam wel zien zitten.
Verder meldt de Britse tabloid The Sun dat Roy Beerens dichtbij een overgang naar Ajax zou zijn. In de deal zou Ajacied Kenneth Perez betrokken moeten worden en in dat geval zal landskampioen PSV nog anderhalf miljoen euro bij moeten leggen. Beerens moet de opvolger worden van rechtsbuiten Tom De Mul, die zo goed als zeker naar het Spaanse Sevilla vertrekt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Och och och komen ze met hun praatjes hoor
Jullie hebben de transfers harder nodig dan ons.
Allemaal onzin.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef toma het volgende:
[..]
DICKOH, MARTIN WAAR BEN JE MEE BEZIG ??????
Hoezo ouwe meuk oprakelen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef toma het volgende:
[..]
ajax online?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef toma het volgende:
[..]
F¤y¤noord met P¤t¤r Bo$zquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
We kopen ons gewoon naar de top.![]()
![]()
quote:
vind je ? Je kunt beter op een eerlijke manier ten onder gaan. Dan door een investeerder naar de CL gepompt te worden.quote:
Allemaal rotzooi, zulke sites.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:47 schreef toma het volgende:
[..]
jep
http://www.ajaxonline.org/5384.htm
http://ajax.blieb.nl/arti(...)htbij_overgang_.html
Niet zeiken, wij hebben een talentpool, jullie zijn een beursgenoteerde onderneming.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:52 schreef toma het volgende:
[..]
vind je ? Je kunt beter op een eerlijke manier ten onder gaan. Dan door een investeerder naar de CL gepompt te worden.
straks hebben wij barclays en een bankdirecteur die fan is van Ajaxquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Niet zeiken, wij hebben een talentpool, jullie zijn een beursgenoteerde onderneming.![]()
AFC AEX![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:59 schreef toma het volgende:
[..]
straks hebben wij barclays en een bankdirecteur die fan is van Ajax
ik heb er een hekel aan iig. Die horizontale TDK sponsor was prachtigquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zal wel even wennen worden, qua sponsornaam... Was eigenlijk wel apart altijd, dat van boven naar beneden.
ABN AMRO blijft wel behouden als merknaam hoor. Staat dus ook gewoon op onze shirts.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zal wel even wennen worden, qua sponsornaam... Was eigenlijk wel apart altijd, dat van boven naar beneden.
Op lange termijn toch niet zeker?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
ABN AMRO blijft wel behouden als merknaam hoor. Staat dus ook gewoon op onze shirts.![]()
Geen idee, zou best kunnen hoor.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:24 schreef BB-boy het volgende:
Het is zo goed als zeker. Morgen de medische keuring.
wie? wat? waar? hoe?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:24 schreef BB-boy het volgende:
Het is zo goed als zeker. Morgen de medische keuring.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:32 schreef BB-boy het volgende:
Wat zouden we zonder je moeten BonJovi.
Beerens en Zuiverloon hoef ik niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:23 schreef w00h00 het volgende:
Zuiverloon, Kanu, Constaninu, goede linksback en eventueel Beerens willen we zien!
Misschien blijft het wel bestaan als merk (wat niemand met zekerheid kan zeggen aangezien nog niet bekend is hoe een fusie eruit gaat zien). Maar na x-jaar komt er vaak toch een andere sponsor. Dus wat is lange termijnquote:
Precies. Zoveel hebben we niet nodig, maar Boula zou wel heel erg welkom zijn. Benieuwd of er al contact is geweest.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:04 schreef Nashje het volgende:
En alles op Boulahrouz. Echte versterkingen AUB.
v. Geel is juist goed bezig. Het kompleet houden van de selectie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:27 schreef ericajax het volgende:
We hebben nog alle tijd, al zou het wel fijn zijn om wat nieuws te horen van mr Van Geel
Hihi je draait steeds spelers en clubs omquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:31 schreef Madine het volgende:
Ik heb gehoord dat Perez Feyenoord gaat kopen, maar eerst wil stallen bij Beerens die het zat is om op de bank te zitten bij Castelen omdat hij PSV voor zich heeft.
Al die transfergeruchten maken mij moe.
Als we hebben in een deal kunnen betrekken met Perez, zijn we daar ook vanaf en Beerens kan lekker strijden om de rechtsbuiten positie met Kennedy.quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:57 schreef Robar het volgende:
Beerens vind ik eigenlijk wel een speler met potentie hoor.
Maar of hij nu de geschikte opvolger voor de rechtsbuitenpositie is, daar heb ik mijn twjifels over.
Maar wat dat betreft moeten we denk ik vertrouwen hebben in van Geel.
idd, maar daarbij zoud een paar mooie versterkingen wel welkom zijn...quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:31 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
v. Geel is juist goed bezig. Het kompleet houden van de selectie.
Ik hoop op een sterke NL competitie (waarin ajax elk jaar de beste isquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef patrickt37 het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er Ajax supporters zijn, die in het 010 topic lopen te posten dat ze blij zijn voor 010 met al die aankopen.
Ik gun 010 helemaal niets. Wat mij betreft in December met een ijsbreker door de grachten.
Een sterkere competitie is altijd aantrekkelijker. Dat het dan nu toevallig om Feyenoord gaat die zich versterken: het zij zo. Ajax blijft toch de beste.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef patrickt37 het volgende:
Ik kan er met mijn verstand niet bij dat er Ajax supporters zijn, die in het 010 topic lopen te posten dat ze blij zijn voor 010 met al die aankopen.
Ik gun 010 helemaal niets. Wat mij betreft in December met een ijsbreker door de grachten.
Da's mooi voor hem.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:28 schreef Cordoba32 het volgende:
Shota schijnt transfervrij weg te kunnen in Alkmaar........
Van mij mag hij komen als back-up voor KJH, want Shota Arveladze is een échte Ajacied en kan nog steeds goed voetballen. Nwanko Kanu lijkt onhaalbaar, Patrick Kluivert heeft het niet meer, dus waarom Shota Arveladze niet?quote:
Scoorde dit seizoen nog veertienmaal en er moet gewoon een back-up komen, Shota Arveladze is een échte Ajacied en gaat niet morren wanneer hij vanaf de bank begint. Wie moet je anders halen als back-up? Of vind je dat we al ruim genoeg in de centrumspitsen zitten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:40 schreef Blight het volgende:
Shota is nu toch wel echt over the hill. Hij denkt er niet voor niets serieus over om te stoppen. Nee, wat mij betreft is dat nu te laat.
Waarom lijkt Kanu onhaalbaar? Maar Shota als back up lijkt me ook geen slecht idee....quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Van mij mag hij komen als back-up voor KJH, want Shota Arveladze is een échte Ajacied en kan nog steeds goed voetballen. Nwanko Kanu lijkt onhaalbaar, Patrick Kluivert heeft het niet meer, dus waarom Shota Arveladze niet?
Nwankwo Kanu is dertig jaar, kan nog enkele seizoenen voor véél Engelse Ponden blijven voetballen in plaats van back-up zijn in Amsterdam. Shota Arveladze is 34 jaar en volgend seizoen back-up in Alkmaar, waarom dan niet in Amsterdam? Ajax is zijn club, daarbij zet hij dus géén stap terug.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:01 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Waarom lijkt Kanu onhaalbaar? Maar Shota als back up lijkt me ook geen slecht idee....
Qua salaris en competitie natuurlijk wel, een grote stap zelfs.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:10 schreef Blight het volgende:
Oh, en je wilt toch niet beweren dat van Portsmouth naar Ajax gaan een stapje terug is?
Ik heb liever Feyenoord terug in de top en PSV en AZ die strijden om de plekken 3-X. Je kunt zeggen wat je wilt, maar Feyenoord is wel een club met historie. Ik zal er niet voor naar het Feyenoord topic gaan (quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef patrickt37 het volgende:
Ik denk dat we aankomend jaar en vooral in de CL 4-4-2 gaan spelen, dat maakt de kans voor een Kanu of Arveladze groter om te starten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:13 schreef Blight het volgende:
Wat wel een punt is, is dat Kanu waarschijnlijk ook weinig trek zal hebben in het bankzitten. Wat dat betreft is het misschien nog te vroeg voor een terugkeer. We zullen zien.
4-4-2 met een Kennedy rechts en Davids links en Sneijder en Gabri in het midden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:49 schreef Ordinair het volgende:
4-4-2 lijkt me in sowieso de beste oplossing voor europees verband en in grote competitie wedstrijden.
Die jongen heeft het toch ook flink verbruid. Zonde van het talent..quote:Birmingham toont interesse in Owusu
28/6/2007 9 :10
Quincy Owusu Abeyie krijgt mogelijk zijn zin. Birmingham City wil de aanvaller terughalen naar het Premiership.
'Quincy wil graag terug naar Engeland en is blij met de belangstelling van Birmingham', zegt zijn zaakwaarnemer Brian Berkleef in De Telegraaf.
Owusu Abeyie heeft nog een verbintenis tot 2009 bij Spartak Moskou, dat hem in 2006 overnam van Arsenal. Maar het is de vraag of de 21-jarige aanvaller zijn contract zal uitdienen.
De Ghanese aanvaller verpietert in Rusland. Dit seizoen is slechts zes keer een beroep gedaan op Owusu Abeyie, waarvan vier keer als invaller
Zonde ja, ik was altijd wel fan van hem. Zag in hem een echte Ajaxspeler, brutaal en frivool. Maar ja, hij heeft een klotementaliteit blijkbaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Die jongen heeft het toch ook flink verbruid. Zonde van het talent..
Lijkt me goed voor minstens CL kwart finale..quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
4-4-2 met een Kennedy rechts en Davids links en Sneijder en Gabri in het midden.![]()
Zag Ajax het toch goed, ook al dacht iedereen daar anders over na die ene goede helft tegen Jong Japan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zonde ja, ik was altijd wel fan van hem. Zag in hem een echte Ajaxspeler, brutaal en frivool. Maar ja, hij heeft een klotementaliteit blijkbaar.
Ach, het blijft een eerste training. Daarbij best nog wat grote namen, waarvan er sommigen (vooral Wesley Sneijder) overgehaald moeten worden om ook komend seizoen Ajacied te blijven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:03 schreef Blight het volgende:
Aankomende donderdag is de eerste training. Zal wel niet zo druk als vorig jaar worden aangezien ik niet verwacht dat veel mensen speciaal op pad gaan om Kennedy en Delorge te bekijken.
Miljoentje of 3/4 volgens mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef jna het volgende:
Voor hoeveel heeft Ajax Escude toen eigenlijk verkocht? Die doet het toch goed bij Sevilla nu.
1.8 miljoen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef jna het volgende:
Voor hoeveel heeft Ajax Escude toen eigenlijk verkocht? Die doet het toch goed bij Sevilla nu.
Voor het Ajax spelletje was hij eigenlijk een beetje te langzaam en was soms nogal ongelukkig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef jna het volgende:
Lijkt me niet verstandig dus. Shota wil wellicht weg bij AZ omdat hij de bank niet zo ziet zitten, maar kan er ook niet door vanwege een te druk programma. Bij Ajax is dat niet minder natuurlijk.quote:Zijn zaakwaarnemer twijfelt of de oud-Ajacied nog doorgaat met voetballen. "Het afgelopen seizoen moest hij op zijn tandvlees spelen. Hij had moeite met het drukke programma. Dan heb je gauw de neiging om te stoppen.
Hij was toch goede vrienden met Ronald de Boer?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:48 schreef PizzaSalami het volgende:
Laat Arveladze lekker een jaartje in Qatar gaan voetballen ofzo.
Dat kan hij bij AZ ook wel, en dat wil hij dus niet. Bankzitten ziet hij niet zitten volgens het volledige bericht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:52 schreef S-Two het volgende:
Heb liever Kanu ja, maar Shota mag van mij ook wel als back-up terug. Kan ie wel iets minder trainen, en af en toe spelen, is hij ook van dat drukke programma af.
Ah, ok. Tjah, dan is Qatar ofso een beter optie voor hem.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat kan hij bij AZ ook wel, en dat wil hij dus niet. Bankzitten ziet hij niet zitten volgens het volledige bericht.
Bij Ajax zou hij dan 2de spits worden, bij az zou hij 4de spits zijn misschienquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat kan hij bij AZ ook wel, en dat wil hij dus niet. Bankzitten ziet hij niet zitten volgens het volledige bericht.
6 miljoen toendertijd verkocht, dus daar is dikke winst op gemaakt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:54 schreef S-Two het volgende:
Waarom heeft Benni eigenlijk maar twee jaar bij Ajax gespeeld? Is hij toen voor veel geld verkocht? Want als ik z'n statistieken zo op Vi.nl zie, heeft hij het toen best goed gedaan (35 wedstrijden, 20 goals).
Mido.. Daar heb ik mijn twijfels dan weer wel bij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:57 schreef S-Two het volgende:
Anders moeten we Mido maar terughalen, kunnen we direct 4-4-2 spelen.
omg, wat een jaren toenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:16 schreef Sethje het volgende:
haal anders Tom Sier ook terug
1-2 met de winnende goal van Sibonquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:20 schreef Sethje het volgende:
haha die bekerwedstrijd toen...met moeite 0-1 ofzo
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:23 schreef denthemen het volgende:
[..]
1-2 met de winnende goal van Sibon
Van der Zee begint 1 juli. Wie weet..quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:05 schreef Blight het volgende:
Al dat terug halen.. Vaak niet realistisch. Misschien heeft Ajax nog wat goeds weten te scouten.
http://www.voetbalcentraa(...)-en-perez-aanstaandequote:Op donderdag 28 juni 2007 12:22 schreef M0NTANA het volgende:
The Sun met een artikel over Kenneth Perez/Roy Beerens? Geloof er helemaal niets van!
ja en De Mul/Beerens is helemaal belachelijk! Beerens is een linkspootquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:22 schreef M0NTANA het volgende:
The Sun met een artikel over Kenneth Perez/Roy Beerens? Geloof er helemaal niets van!
Hij had 2 portugezen op het oog toch?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:30 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Van der Zee begint 1 juli. Wie weet..
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
omg, wat een jaren toen
Dat we nog met moeite wonnen van Zwolle terwijl zij een divisie lager speelde![]()
Ach, in '95 verloren we voor de beker ook van Cambuurquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
omg, wat een jaren toen
Dat we nog met moeite wonnen van Zwolle terwijl zij een divisie lager speelde![]()
ja dat is echt zo belachelijk. Dat slaat ook echt nergens op dat een linkspoot als Beerens 2 penalties in de halve finale van een EK gewoon met zijn zwakkere rechterbeen neemt, echt totaal van de zotte, the sun is helemaaal gek gewordenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:30 schreef w00h00 het volgende:
[..]
ja en De Mul/Beerens is helemaal belachelijk! Beerens is een linkspoot![]()
Dramatisch jaar dat '95quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:34 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ach, in '95 verloren we voor de beker ook van Cambuur.
WTF we gaan ze gewoon oprollen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:30 schreef Ordinair het volgende:
Ik weet zeker dat Feyenoord volgend seizoen ook wel een wedstrijdje van ons wint.
Sure.. Als jij het zegt geloof ik je..quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:37 schreef BonJovi het volgende:
[..]
WTF we gaan ze gewoon oprollen hoor![]()
idd zeker met zulke belangen... ook in de wedstrijd kapte hij vaak met zijn zwakke rechterbeen naar binnen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja dat is echt zo belachelijk. Dat slaat ook echt nergens op dat een linkspoot als Beerens 2 penalties in de halve finale van een EK gewoon met zijn zwakkere rechterbeen neemt, echt totaal van de zotte, the sun is helemaaal gek geworden![]()
vorig jaar waren ze op sterven na dood qua financienen en nu maken ze een paar talentenpooltjes en kunnen ze de een na de ander voor meerjaren aan zich binden.... hogesalarisposten dus.....quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Sure.. Als jij het zegt geloof ik je..Kijk nou eens reëel, Feyenoord word 2e..
Heeft ene goed team bij elkaar geschraapt in een paar weken terwijl PSV de grote verliezer is op transfer gebied. Ook AZ heeft niet zulke geweldige aankopen.
Feyenoord heeft goed scoringsvermogen nu met Slory en Makaay.
AJAX KAMPIOEN!
Hoe kun je nu al spreken over grote verliezers op de transfer markt? Psv heeft die Lazovic gekocht, toch een betere aankoop dan Delorge of die Zweed wat wij tot nu toe hebben.. Tuurlijk is Alex weg, maar ik denk niet dat Sneijder en Perez zullen blijvenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Sure.. Als jij het zegt geloof ik je..Kijk nou eens reëel, Feyenoord word 2e..
Heeft ene goed team bij elkaar geschraapt in een paar weken terwijl PSV de grote verliezer is op transfer gebied. Ook AZ heeft niet zulke geweldige aankopen.
Feyenoord heeft goed scoringsvermogen nu met Slory en Makaay.
AJAX KAMPIOEN!
The Sun meldt helemaal niks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:30 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
http://www.voetbalcentraa(...)-en-perez-aanstaande
Yepquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:55 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb liever die Zweed en Delorge dan dat kut jochie Lazovic. Dat wordt weer een Koeman miskoop (hij had nog de voorkeur boven Makaay ook).
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:25 schreef denthemen het volgende:
Makaay is btw 1 van de weinige daar in de selectie die kan zeggen dat ie van Ajax gewonnen heeft
quote:FC Utrecht denkt eraan om Wesley Sonck terug te halen naar Nederland. De Belgische spits, die flopte bij Ajax en momenteel voor het Duitse Borussia Monchengladbach speelt, zou de aanval van de Domstedelingen moeten komen versterken. (Diverse media)
Misschien Wamberto?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:05 schreef Blight het volgende:
Al dat terug halen.. Vaak niet realistisch. Misschien heeft Ajax nog wat goeds weten te scouten.
Ik heb liever een strijd om het kampioenschap met Feyenoord dan met psv en az. Wie niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef patrickt37 het volgende:
Hij was wel 'toevallig' nog niet zo lang geleden in de ArenA met zijn zoon die 'ineens' een nieuw contract kreegquote:
Ik heb liever helemaal geen strijd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb liever een strijd om het kampioenschap met Feyenoord dan met psv en az. Wie niet?
Pak op de billen afstraffing geven met dergelijke aankopen en een hoopvol "legioen" is toch nog mooier?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef patrickt37 het volgende:
Nee, oprotten met Feyenoord, liefst zo laag mogelijk eindigen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb liever een strijd om het kampioenschap met Feyenoord dan met psv en az. Wie niet?
Ik niet. Ik zie liever een rondvaart door de grachten met een ijsbreker in december.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Precies, al vind ik het ergens wel leuk dat feyenoord psv aftroeft op de transfermarkt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee, oprotten met Feyenoord, liefst zo laag mogelijk eindigen.
idd, ondanks het succes van de laatste jaren blijft het een identiteitloze clubquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:44 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Precies, al vind ik het ergens wel leuk dat feyenoord psv aftroeft op de transfermarkt.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:10 schreef ub40_bboy het volgende:
Oprotten met die Beerens, ik heb liever De Ridder.
Alleen Makaay is een goede speler.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
K snap niet waarom velen zich zo druk maken over feijenoord.. goede spelers betekend nog niet een ingespeeld elftal
Martin@ajax.nl mail hem ff dan weet je het!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
Waar blijven de versterkingen van Ajax dan?
helemaal waar. makaay is garantie voor veel goals.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Alleen Makaay is een goede speler.
De Cler, Van Bronckhorst en Hofland...zo onder de indruk ben ik er niet van, ik zou ze niet bij Ajax willen ieder geval.
Volgens mij zit Martin lekker op de Canarische Eilanden met zn vrouwquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Martin@ajax.nl mail hem ff dan weet je het!
Moet deze vraag nou werkelijk ieder topicnummer weer voorbij komen? Lees maar terug. Argumenten genoeg waarom Ajax nog rustig is op de transfermarkt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:07 schreef Damzkieee het volgende:
Waar blijven de versterkingen van Ajax dan?
We hebben weinig versterking nodig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:30 schreef patrickt37 het volgende:
Waarom is Ajax zo rustig op de transfermarkt?![]()
![]()
Vandaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
We hebben weinig versterking nodig.![]()
Op Sport.be stond dat ook,quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef denthemen het volgende:
iemand geeft mij op msn een bericht dat de spaanse krant Marca zegt dat Seedorf naar Ajax komt, meer mensen die dit gehoord hebben?
Kun je niet eens bellen met Davids dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef denthemen het volgende:
iemand geeft mij op msn een bericht dat de spaanse krant Marca zegt dat Seedorf naar Ajax komt, meer mensen die dit gehoord hebben?
Ik kan niks vinden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef denthemen het volgende:
alsof die dat aan mij gaat vertellenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:43 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kun je niet eens bellen met Davids dan?![]()
![]()
Hier even het berichtquote:Volgens de Spaanse krant Marca speelt Seedorf volgend seizoen weer op de Amsterdamse velden. De Nederlandse middenvelder zou een mondeling akkoord hebben met Ajax over een contract voor 4 seizoenen. Over de transfersom doen beide clubs zoals wel vaker geen mededeling.
Seedorf zou hebben aangegeven aan de directie van Milan dat hij graag terug wil naar zijn geboorteland.
Reden hiervoor zou zijn dat hij met zijn gezin weer in Amsterdam wil gaan wonen. Ook zou hij de vele trainingskampen van de Italiaanse club zat zijn.
Waarschijnlijk wordt Clarence volgende week maandag gepresenteerd in de Amsterdam Arena. Overigens wil de clubleiding van Ajax vooralsnog niet reageren op dit bericht.
Van welke site komt het?quote:
Ik heb hem al jaren niet meer op TV gezien eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:00 schreef jna het volgende:
Andy van der Meyde is likely to be kicked out of Everton after reportedly criticising coach David Moyes on Dutch TV. (Daily Mirror)
dat had Henry ook net gedaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:03 schreef BadRabbit het volgende:
Ze Seedorf maar weer uit je hoofd, die heeft net zijn contract verlengt![]()
Wat moet Milan met Perez, als wij zelfs van hem af willen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:07 schreef toma het volgende:
ik zie trouwens wel een ruil met Milan
Sneijder+Perez voor Seedorf
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1020612quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:11 schreef Blight het volgende:
Als Seedorf komt dan verf ik persoonlijk alle stoeltjes in de Arena rood/wit.
Zal ik ze vooraf licht opschuren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:11 schreef Blight het volgende:
Als Seedorf komt dan verf ik persoonlijk alle stoeltjes in de Arena rood/wit.
Dat dachten we van Stam, Davids en Gabri ook afgelopen jaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:15 schreef VoreG het volgende:
Seedorf komt toch niet, die heeft dit jaar nog zijn contract verlengt, kortom die kost veel te veel geld.
Hij wil zelf weg, van Ajax mag hij blijven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:13 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Wat moet Milan met Perez, als wij zelfs van hem af willen?![]()
Stam had niet net zijn contract verlengd. Davids had nog maar een half jaar op zijn contract en Gabri was transfervrij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:19 schreef w00h00 het volgende:
Dat dachten we van Stam, Davids en Gabri ook afgelopen jaar.
Ik niet. Hij is hier genadeloos weggehoond. Wedstrijd op wedstrijd, fluitconcert op fluitconcert. In Italie is hij een god, in Nederland is hij jarenlang de publieke pispaal geweest. Ik kan me haast niet voorstellen dat Clarence ongelukkig is in Milaan.quote:Ik kan me voorstellen dat Seedorf graag terug in Nederland komt voetballen
Dat mag altijd, maar het is een loos gerucht. Ik krijg pas hoop als betrouwbare bronnen ergens melding van maken.quote:Laten we hoop houden!![]()
Volgens mij zie jij het helder. Hoewel Seedorf terug echt geweldig zou zijn denk ik niet dat het ooit gaat gebeuren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:23 schreef Blight het volgende:
[..]
Stam had niet net zijn contract verlengd. Davids had nog maar een half jaar op zijn contract en Gabri was transfervrij.
[..]
Ik niet. Hij is hier genadeloos weggehoond. Wedstrijd op wedstrijd, fluitconcert op fluitconcert. In Italie is hij een god, in Nederland is hij jarenlang de publieke pispaal geweest. Ik kan me haast niet voorstellen dat Clarence ongelukkig is in Milaan.
[..]
Dat mag altijd, maar het is een loos gerucht. Ik krijg pas hoop als betrouwbare bronnen ergens melding van maken.
Les één: Blight heeft altijd gelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:32 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij het helder. Hoewel Seedorf terug echt geweldig zou zijn denk ik niet dat het ooit gaat gebeuren.
quote:De Ridder ontbindt contract bij Celta
Daniël de Ridder is vrij om te gaan en te staan waar hij wil. De kersverse Europees kampioen heeft woensdag in goed overleg met Celta de Vigo zijn doorlopende contract ontbonden. Daarmee kan de aanvaller transfervrij door elke club worden opgepikt. De Ridder, die imponeerde op het EK voor spelers onder 21 jaar, staat in de belangstelling van Birmingham City en Beitar Jeruzalem. Ook Ajax zou geïnteresseerd zijn, maar die interesse is niet bevestigd.
ajaxonline.org
Beetje oud hequote:
Zulke grote gabbers zijn dat volgens mij niet eens. Kan me een interview herrineren op de NOS waarbij hij aangaf davids jaren niet gesproken te hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:19 schreef Madine het volgende:
Seedorf, geloof er geen snars van.
Hoewel het natuurlijk erg verleidelijk is voor hem om terug te keren nu vriendje Davids er speelt.
Geloof ik er nog geen snars van.
Ja klopt. Heb trouwens ook ergens ooit een bericht gelezen dat Kanu met Davids en Seedorf had gesproken en dat ze samen Ajax weer naar de top wouden brengen ofso. Kanu kan misschien wel terugkomen, maar de kans dat Seedorf terugkomt lijkt me echt praktisch 0.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:27 schreef Fathom het volgende:
[..]
Zulke grote gabbers zijn dat volgens mij niet eens. Kan me een interview herrineren op de NOS waarbij hij aangaf davids jaren niet gesproken te hebben.
als Donk bij ons had gezeten hadden we geen AC en mogelijk geen voorronde CL gehaaldquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:55 schreef koningdavid het volgende:
Milano Koenders naar AZ.
Dikke kans dat hij ook weer een soort Ryan Donk gaat worden. Twee jongens die eigenlijk nu bij Ajax hadden moeten zitten. Donk is Amsterdammer en Koenders zelfs ex-Ajacied.
laatbloeiers.. daar kan Ajax niks aan doen. ik denk overigens niet dat Koenders een speler van niveau gaat worden. Donk daarintegen wel. Stam zegt het en hij kan het weten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:55 schreef koningdavid het volgende:
Milano Koenders naar AZ.
Dikke kans dat hij ook weer een soort Ryan Donk gaat worden. Twee jongens die eigenlijk nu bij Ajax hadden moeten zitten. Donk is Amsterdammer en Koenders zelfs ex-Ajacied.
Ach ja, Luirink was ook zo'n supertalent en die is nu aan het wegroesten in Alkmaar. Dat teveel kopen kan az gaan nekken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:55 schreef koningdavid het volgende:
Milano Koenders naar AZ.
is het al zeker dat Shota vertrekt bij AZ? Anders mag ie van mij wel een jaartje bij ons op de bank komen zitten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:24 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ach ja, Luirink was ook zo'n supertalent en die is nu aan het wegroesten in Alkmaar. Dat teveel kopen kan az gaan nekken.
Doodzonde idd, dat is een hardstikke goede voetballer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:24 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ach ja, Luirink was ook zo'n supertalent en die is nu aan het wegroesten in Alkmaar. Dat teveel kopen kan az gaan nekken.
Donk gaat idd wel een grote worden denk ik. Koenders is in potentie wel een goede verdediger, maar minder dan een Vermaelen of een Van der Wiel denk ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:18 schreef BigFire het volgende:
[..]
laatbloeiers.. daar kan Ajax niks aan doen. ik denk overigens niet dat Koenders een speler van niveau gaat worden. Donk daarintegen wel. Stam zegt het en hij kan het weten.
Of hij gaat stoppen bedoel je? Heeft hij nog niet bekend gemaakt volgens mij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:34 schreef toma het volgende:
[..]
is het al zeker dat Shota vertrekt bij AZ? Anders mag ie van mij wel een jaartje bij ons op de bank komen zitten.
AZ heeft op die manier nog 20 andere spelers bij WillemII weg gekaapt waar ze niks mee hebben gedaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doodzonde idd, dat is een hardstikke goede voetballer.
Had hem graag nog in Groningen gezien, voor Groningen beter en voor Luirink beter..
Kut AZ![]()
Nooit begrepen waarom AZ hem gehaald heeft..
Jammer dat hij destijds is vertokken.
Koenders heeft een prima jaar achetr de rug bij RKC maar is geen Ajax speler qua niveau..quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:55 schreef koningdavid het volgende:
Milano Koenders naar AZ.
Nu van ze winnen maakt het veel mooierquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:14 schreef PLAE@ het volgende:
Eerlijk is eerlijk ik ben net zo bezorgt als de rest hier om wat de kakkies allemaal aan het doen zijn.
Straks wordt het nu 0-3 ipv 0-4
reactie:quote:Van Hofland en van Bronckhorst word ik niet echt bang. Van de Cler ook niet trouwens.
reactie:quote:Das jouw goed recht ... neem mij dan ook niet kwalijk dat ik ook niet bang word van de hele amsterdamse selectie
Met deze selectie speelt Feijenoord voor plek 1 t.e.m 3 ... kampioenschap is misschien wat snel, seizoen 2008-2009 moet dat lukken mits nog enkele versterkingen in de breedte
Vergeet niet dat de vervanger voor Makaay nog steeds die jood is
reactie:quote:1 tm 4 ja, psv-az-Ajax zitten er sowieso ook wel bij hoor, daarnaast heeft Ajax ongeveer de beste kern van Nederland nu
Stam-Vermaelen
Gabri-Davids-Sneijder
Huntelaar
Dat is zo;n sterk midden, nu nog hopen dat de vleugels ook wat beter worden en dan ben ik echt niet bang voor feyenoord
En tuurlijk zal feyenoord een stuk beter zijn dit jaar, en wel bij de eerste 4 eindigen maar als er wat blessures komen hebben ze gelijk problemen :clown:
Bij die laatste ga ik echt total kapot van het lachenquote:Vlaar is een jongere, verbeterde versie van Stam die niet loopt als een plank ... Vermaelen is goed, maar dat is Hofland ook en die brengt de nodige ervaring mee
Op het middenveld wint Feijenoord zwaar op punten ... Van Bronckhorst, Drenthe, De Guzman e.d zijn echt wel beter dan Gabri, dat paard en dat hoerenjong
Huntelaar zijn gelijkaardige spitsen ... weinig lopen maar heel effectief voor doel ... alleen heeft Makaay jaren Liga en Bundesliga ervaring en is Huntelaar nog dommer dan het achterste van een varken
Tis een Club Brugge fan die ook voor feyenoord isquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:46 schreef BB-boy het volgende:
Paard? Varken? Is het toevallig geen boer?
Je zou fan zijn van allebei zo'n kutclubs. Geen wonder dat ie zich als een calimero gedraagd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:48 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Tis een Club Brugge fan die ook voor feyenoord is![]()
![]()
![]()
Club Brugge.. Ja die trekken graag naar Rotterdam toe of naar ADO.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:48 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
[..]
Tis een Club Brugge fan die ook voor feyenoord is![]()
![]()
![]()
Ga nou eens vergelijkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:14 schreef PLAE@ het volgende:
Eerlijk is eerlijk ik ben net zo bezorgd als de rest hier om wat de kakkies allemaal aan het doen zijn.
Straks wordt het nu 0-3 ipv 0-4
hij was sarcastischquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ga nou eens vergelijken
Heitinga, Stam, Vermaelen, Urby
tiendalli (greene) vlaar - hofland - de cler
Ik schat Ajax hier toch écht wel hoger in..
Davids, Sneijder, Gabri
Gio, Drenthe, Guzman
Gaat gelijk op, al is het ajax middenveld wat harder
Bakinogwat-Huntelaar-Babel
Castelen-Makaay-Slory
Ook hier is Ajax veel beter, al is Makaay wereldklasse
De spelers heb ik overigens in willekeurige volgorde gezet maar dit zullen de basisspelers worden denk ik..
Dan schat ik Ajax toch echt wel hoger in hoor, ik ben nergens bang voor, en zeker niet voor die rotzooi uit Rotterdam!!
Gio is over de top heen hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ga nou eens vergelijken
Heitinga, Stam, Vermaelen, Urby
tiendalli (greene) vlaar - hofland - de cler
Ik schat Ajax hier toch écht wel hoger in..
Davids, Sneijder, Gabri
Gio, Drenthe, Guzman
Gaat gelijk op, al is het ajax middenveld wat harder
Bakinogwat-Huntelaar-Babel
Castelen-Makaay-Slory
Ook hier is Ajax veel beter, al is Makaay wereldklasse
De spelers heb ik overigens in willekeurige volgorde gezet maar dit zullen de basisspelers worden denk ik..
Dan schat ik Ajax toch echt wel hoger in hoor, ik ben nergens bang voor, en zeker niet voor die rotzooi uit Rotterdam!!
Denk het zelf wel, Gio is niet zoals een Cocu of een Stamquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:07 schreef denthemen het volgende:
Gio is zeker nog niet over de top, net als Davids en Gabri dat niet zijn
Idd. De Cler en Hofland zijn leuke spelers, maar lang geen top. Gio is behoorlijk en Makaay goed. Maar daarom hoeven we echt nog niet bang te worden voor Feyenoord hoor.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:07 schreef denthemen het volgende:
Gio is zeker nog niet over de top, net als Davids en Gabri dat niet zijn
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:13 schreef Nashje het volgende:
We moeten gewoon van eigen kracht uitgaan, en niet naar anderen kijken. Klaar. En nu kappen over die vieze club.
Die twee zijn denk ik echt niet te vergelijken. Kluivert heeft alleen op zeer jonge leeftijd echt top gespeeld, bij Makaay kwam dat iets later heb ik het idee. Maar natuurlijk is Makaay geen garantie op een goed seizoen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:11 schreef denthemen het volgende:
Makaay heeft bewezen top te zijn, maar dat had Kluivert ook, en heeft die zo goed gespeeld afgelopen jaar
Goed gezegd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:13 schreef Nashje het volgende:
Dat er hier al een paar pagina's lang over feyenoord wordt geluld zegt wel degelijk dat sommige bang zijn voor dat cluppie.
We moeten gewoon van eigen kracht uitgaan, en niet naar anderen kijken. Klaar. En nu kappen over die vieze club.
Ik doelde meer op het feit dat eerdere prestaties geen zekerheid binnenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:17 schreef Fetai het volgende:
[..]
Die twee zijn denk ik echt niet te vergelijken. Kluivert heeft alleen op zeer jonge leeftijd echt top gespeeld, bij Makaay kwam dat iets later heb ik het idee. Maar natuurlijk is Makaay geen garantie op een goed seizoen.
Nee, oke, daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat eerdere prestaties geen zekerheid binnen
Dat zeg ik.. Kut AZ.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:39 schreef toma het volgende:
[..]
AZ heeft op die manier nog 20 andere spelers bij WillemII weg gekaapt waar ze niks mee hebben gedaan
Ik denk dat Makaay wel garant staat voor minstens 20 goals. Maar onze Klaas ook (mits hij goed gebruikt wordt).quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat eerdere prestaties geen zekerheid binnen
Niks mis met AZ, als jouw club nou ook eens meer ambities ging krijgen wordt het ook nog wat. Al moet ik zeggen dat Jans het toch wel uitstekend heeft gedaan, niet heel lang geleden zag ik Groningen als één van de zwakste van de eredivisie.quote:
Verschillende sites melden dat we kampioen worden.quote:
Is dat nieuws voor jullie? Volgens mij schreeuwen jullie dat al jaren...quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:13 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Het laatste nieuws is dat we kampioen worden.
We hebben het dan ook over Feyenoordquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:12 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Alleen Makaay is een goede speler.
De Cler, Van Bronckhorst en Hofland...zo onder de indruk ben ik er niet van, ik zou ze niet bij Ajax willen ieder geval.
Er gaan in Milaan zelfs geruchten om Seedorf aanvoerder te maken zodra Maldini stoptquote:Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Fathom het volgende:
Hadden ze bij Milan niet aangegeven dat ze Seedorf als het gezicht van Milan willen gebruiken komende jaren? Kan me neit voorstellen dat ze die laten vertekken voor een appel en een ei. Of het zal in een ruil met sneijder erbij zijn.
Dat kan rechstreeks geknipt worden uit het bericht van Stam destijdsquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:48 schreef denthemen het volgende:
...Reden hiervoor zou zijn dat hij met zijn gezin weer in Amsterdam wil gaan wonen. Ook zou hij de vele trainingskampen van de Italiaanse club zat zijn...
Hier even het bericht
Niks mis mee idd, zolang ze maar van onze spelers afblijven ipv ze daar op de bank te zetten.quote:
Ik neem aan die van Jong Oranje nog wat langer vakantie?quote:Tijdstip eerste training aangepast
Amsterdam, 28 jun 2007
De eerste training van Ajax begint donderdag 5 juli om 11.30 uur. Dat is een uur later dan oorspronkelijk gepland. De locatie blijft ongewijzigd: sportcomplex de Toekomst.
Ajax nodigt zijn supporters van harte uit om bij de eerste training aanwezig te zijn. Nieuwe aanwinsten Laurent Delorge en Erik Heijblok zijn die oefensessie voor het eerst te bewonderen in Ajax-tenue. Kennedy Bakircioglü is er nog niet bij. De Zweedse aankoop begint, net als de internationals van Oranje, op maandag 9 juli aan de training.
Neem aan van wel. Die zijn gister pas op vakantie gegaan (de Surinamers dan)quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik neem aan die van Jong Oranje nog wat langer vakantie?
Ja, ik dacht dat alle internationals vrij hebben tot de negende.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik neem aan die van Jong Oranje nog wat langer vakantie?
Kerel...quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef donroyco het volgende:
Wanneer komt Ajax nu eens met een grote aankoop.... Hebben ze daar de financiele middelen wel voor? Of moeten ze wachten totdat er iemand verkocht wordt.. Welke aanbeveling zou jij doen?
Ja, ik verwacht toch nog wel een (grotere) aankoop van Ajax, en als je zegt dat ik hier niet mag posten doe ik dat lekker tochquote:
De nieuwe Robben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef jna het volgende:
Boerrigter denkt aan einde profloopbaan...
Hij wilde gelijk weer aan de bak inderdaad.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef BB-boy het volgende:
Maduro verwacht ik eigenlijk wel op de training.
Geef hem toch maar gewoon zijn rust, kan geen kwaad.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij wilde gelijk weer aan de bak inderdaad.
Ja, heeft hij in de winterstop in ieder geval een excuses minder om zijn slechte spel op af te schuiven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Geef hem toch maar gewoon zijn rust, kan geen kwaad.
Ga je toch in de Tweede Bundesliga ballenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef jna het volgende:
Boerrigter denkt aan einde profloopbaan
--------------------------------------------------------------------------------
28 juni 2007
Derk Boerrigter denkt er serieus over na zijn voetbalschoenen aan de wilgen te hangen. Het contract van de aanvaller bij Ajax loopt op 30 juni, over twee dagen, af. Boerrigter is al geruime tijd op zoek naar een nieuwe club, maar vooralsnog heeft zijn zoektocht weinig opgeleverd. Vanuit de Jupiler League heeft FC Zwolle interesse getoond, maar het is nog allerminst zeker of de club uit Overijssel daadwerkelijk met de speler in zee wil.
Zijn Audi A3 heeft Boerrigter inmiddels in Amsterdam moeten inleveren. Daarnaast is de jongeling momenteel bezig om naar Duitsland te verhuizen. Mocht hij er niet in slagen een nieuwe club te vinden, dan wil Boerrigter het liefst gaan studeren. Ook het volgen van een opleiding bij de Koninklijke Marine is voor hem een optie. Boerrigter werd in de zomer van 2005 door Ajax overgenomen van FC Twente. De twintigjarige Oldenzaler kwam echter geen moment in de buurt van een plaats bij de A-selectie. De afgelopen maanden speelde hij op huurbasis voor Haarlem.
quote:Nieuwe aanwinsten Laurent Delorge en Erik Heijblok zijn die oefensessie voor het eerst te bewonderen in Ajax-tenue.
quote:
Als ze 2 dagen voor transferdeadline met 17 miljoen aan komen zetten moet hij wel toch?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:02 schreef PizzaSalami het volgende:
Moeten ze hem wel echt behouden. Ik zie al een 'zlatanscenario' voor me, al mag ik toch hopen dat zoiets met van Geel niet gebeurd.
Nee, dan zeg je maar een keer dag tegen dat geld.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:17 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Als ze 2 dagen voor transferdeadline met 17 miljoen aan komen zetten moet hij wel toch?
Gewoon geen spelers meer laten gaan na 30 augustus, en voor die tijd een duidelijk beeld hebben van mogelijke vervangers.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:18 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nee, dan zeg je maar een keer dag tegen dat geld.
Zit je straks met 30 miljoen, zonder je beste spelers en kan je geen nieuwe halen.
laat Sneijder aub snel weg gaan naar spanje. vandaag nog als het kan!quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:58 schreef F1Bas het volgende:
Het behouden van Sneijder zou toch een goede 'transfer' voor ons zijn.
op naar weer een 2e plaats met Van Geel en consorten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 01:04 schreef w00h00 het volgende:
Nog even voor het slapen gaan; Heb vertrouwen in Van Geel en consorten mensen!
Er staat een mooie toekomst voor ons Ajacieden te wachten!
offtopicquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:07 schreef Damzkieee het volgende:
Omdat hij not amused is?
Ja Murpquote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
offtopic
Waar is Ronaldinho is je avatar..! Niet gaan cheaten he.![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:09 schreef donroyco het volgende:
Wanneer komt Ajax nu eens met een grote aankoop.... Hebben ze daar de financiele middelen wel voor? Of moeten ze wachten totdat er iemand verkocht wordt.. Welke aanbeveling zou jij doen?
Ik niet. Van der Vaart speelde gewoon een erg ongelukkig seizoen. Bij Wesley ben ik daar niet zo bang voor. Ik ben er van overtuigd dat hij het nog beter gaat doen dan vorig seizoen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:09 schreef Damzkieee het volgende:
Ohw ik vond het al zo raar
Maar ik ben toch bang dat het een vdVaart verhaal wordt.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja Murp![]()
Plak jij hem ertussen dan zet ik em weer neer.
Klopt, maar ik denk dat Wesley Sneijder achteraf blij mag zijn dat Ajax het bod van Valencia niet accepteerde. Amedeo Carboni wilde hem hebben en is nu weg, van de trainer/coach hoefde hij niet te komen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:16 schreef Damzkieee het volgende:
Nou zoals ik hem hoorde toen ze richting Azië gingen was hij niet echt tevreden over de huidige gang van zaken vanuit Ajax' oogpunt.
Valencia heeft in offensief opzicht de beschikking over Vicente, Joaquin, David Silva, David Villa en Fernando Morientes, waardoor Wesley Sneijder daar helemaal niet nodig is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:24 schreef HeinekenAFCA het volgende:
In mijn ogen heeft die trainer van Valencia er weinig verstand van. Maar ik ben blij dat hij Wesley niet hoeft. Hopelijk denkt heel Europa er net zo over.
Die trainer krijgt een speler als Wesley aangereikt door zijn voorzitter. Ik zou Sneijder altijd halen dan. Sneijder maakt in mijn ogen elk team beter.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Valencia heeft in offensief opzicht de beschikking over Vicente, Joaquin, David Silva, David Villa en Fernando Morientes, waardoor Wesley Sneijder daar helemaal niet nodig is.
Jupiler League Nieuwsquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:12 schreef jna het volgende:
Boerrigter denkt aan einde profloopbaan
28 juni 2007
Derk Boerrigter denkt er serieus over na zijn voetbalschoenen aan de wilgen te hangen. Het contract van de aanvaller bij Ajax loopt op 30 juni, over twee dagen, af. Boerrigter is al geruime tijd op zoek naar een nieuwe club, maar vooralsnog heeft zijn zoektocht weinig opgeleverd. Vanuit de Jupiler League heeft FC Zwolle interesse getoond, maar het is nog allerminst zeker of de club uit Overijssel daadwerkelijk met de speler in zee wil.
Zijn Audi A3 heeft Boerrigter inmiddels in Amsterdam moeten inleveren. Daarnaast is de jongeling momenteel bezig om naar Duitsland te verhuizen. Mocht hij er niet in slagen een nieuwe club te vinden, dan wil Boerrigter het liefst gaan studeren. Ook het volgen van een opleiding bij de Koninklijke Marine is voor hem een optie. Boerrigter werd in de zomer van 2005 door Ajax overgenomen van FC Twente. De twintigjarige Oldenzaler kwam echter geen moment in de buurt van een plaats bij de A-selectie. De afgelopen maanden speelde hij op huurbasis voor Haarlem.
David Silva is het groeibriljantje van Valencia, één van de grootste talenten van Spanje. Wesley Sneijder speelt op dezelfde positie en is niet goedkoop, ik vind het dus niet vreemd dat men het geld liever uitgeeft aan spelers voor andere posities. Maar goed, 16 á 18 miljoen euro is voor veel clubs teveel geld, dus best een kans dat Wesley Sneijder volgend seizoen nog bij Ajax speelt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die trainer krijgt een speler als Wesley aangereikt door zijn voorzitter. Ik zou Sneijder altijd halen dan. Sneijder maakt in mijn ogen elk team beter.
Ach, als hij het fysiek niet meer trekt is het niet echt anders..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het zou jammer zijn als Shota uit de Nederlandse competitie vertrekt.
Jaartje pinchitter bij Ajax moet nog wel kunnen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 09:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Ach, als hij het fysiek niet meer trekt is het niet echt anders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |