Heb je de loterij gewonnen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef DarkShine het volgende:
Net nog ff een nieuwe printer besteld online.
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=WT%23EB2&
Nieuwe baan. Wow! Zal saai worden hier.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar ben bang dat ik vanwege mijn nieuwe baan nauwelijks nog op FOK! te vinden zal zijn, de komende tijd.
Nee hoor. Genoeg andere verslaafden die nog hier volop blijven posten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef Beschouw het volgende:
Nieuwe baan. Wow! Zal saai worden hier.
Je baas zit ook op fok, anders kan fok nooit op het lijstje staanquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Genoeg andere verslaafden die nog hier volop blijven posten.
Alleen heb ik een Internet-protocol moeten tekenen bij mijn nieuwe werkgever die het mij verbiedt om bepaalde sites te bezoeken.
Ik draag die taak graag over aan wat jongere users zoals Beschouw.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef borisz het volgende:
hee Opa wie moet hier de boel dan bewaken ?
Potver. Dat jij die baan geaccepteerd hebt. Zou ik nooit doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor. Genoeg andere verslaafden die nog hier volop blijven posten.
Alleen heb ik een Internet-protocol moeten tekenen bij mijn nieuwe werkgever die het mij verbiedt om bepaalde sites te bezoeken.
Stuurtje voor de Xbox 360 gehaald a ¤99,- vanmiddag.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je de loterij gewonnen?
Nieuwe auto.
Nieuw telefoonabonnent.
Nieuwe printer.
Trusteh, Knijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze hoort er vast niet bij. Je moet op de hoogte blijven.
* -Vaduz- gaat holwaarts, welterusten!
Te veel eer voor mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik draag die taak graag over aan wat jongere users zoals Beschouw.
*duimt voor je *quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef DarkShine het volgende:
Vrijdagmiddag trouwens sollicitatiegesprek bij een Callcenter in Mestreech.
Thx!quote:
Veel plezier de komende minuut en slaap lekker daarna.quote:
a.s. maandag.quote:
Het was maar een halve minuutquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel plezier de komende minuut en slaap lekker daarna.
quote:
Succesquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:51 schreef DarkShine het volgende:
Vrijdagmiddag trouwens sollicitatiegesprek bij een Callcenter in Mestreech.
Hoe lang ben je eruit geweest dan?quote:
U ook bedankt!quote:
Sinds september 2005.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:59 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hoe lang ben je eruit geweest dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |