Wat wil je verbouwen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En ik heb me afspraak voor een intakegesprek bij VisionClinics binnen. Eind juli
DrW?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:28 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb als mod nauwelijks PM's gekregen. Mensen haken snel af wanneer je ze afwimpelt.
Ikzelf niet, maar wel een neef van mij die dat heeft gedaan, vanuit Zweden. Taalbarriere is dan helemaal niets meer natuurlijk, plus hij kreeg een huis en wat hectare grond/bos erbij, mits hij er minimaal 3 jaar ging werken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:00 schreef Klopkoek het volgende:
Ook ervaring mee?
Mensen die in hun eigen realiteit leven totaal los van enige vorm van werkelijkheid fascineert mij wel ja. Misschien moet ik ook maar kinderen gaan maken, kan ik ook meekeuvelen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 17:15 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het fascineert je he?
HenriOquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:30 schreef Floripas het volgende:
Het gevoortrek in het onderwijs
Hop! De eerste post doet dit ontsporen tot een principekwestie
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
En ik heb me afspraak voor een intakegesprek bij VisionClinics binnen. Eind juli
Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Henri is ongeëvenaard consequent en ozo voorspelbaar. Ik ben daardoor toch weer steeds verrast.![]()
Gramstorig.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:34 schreef Floripas het volgende:
En sigme is ook geweldig.
je had nog cijfers van mij te goed over nationaal openbaar vervoer, ik kwam het vandaag toevallig tegen:quote:
uit Designing Cities for Peoplequote:When 95% of a city’s workers depend on the automobile for commuting, as in Atlanta, Georgia, the city is in trouble.
Public transit
By contrast, in Amsterdam only 40% of workers commute by car, 35% bike or walk, while 25% use public transit. Copenhagen’s commuting patterns are almost identical to Amsterdam’s.
In Paris, just under half of commuters rely on cars. Even though these European cities are older, with narrow streets, they have far less congestion than Atlanta.
Eerderquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegod
verdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverd
egodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegod
verdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverde
godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodv
erdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdeg
odverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdomme!
Eerst kijken nu of het uberhaupt kan en wat het me gaat kosten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:33 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Doorzetten! Het kost je een paar dagen en je zult er eindeloos plezier van hebben!
Welke dioptrie heb je?
De enige kliniek die op alles A-scoortquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:36 schreef Boze_Appel het volgende:
VisionClinics?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:38 schreef Aoristus het volgende:
God's toorn gevangen in een polmod met een FOUTE houding
Was jij er niet één van de pro referenda trouwensquote:
Hoeveel heb je (niet geld: afwijking)?quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Eerst kijken nu of het uberhaupt kan en wat het me gaat kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |