Weet je wat, ik ga met jequote:Op donderdag 28 juni 2007 20:27 schreef raaretsalsdoG het volgende:
volgens mij lig er vanavond wéér vroeger in dan Sigme![]()
wel eerst even onder de douche!quote:
Wie is X-Ray?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef Sidekick het volgende:
X-Ray, het spijt me dat ik je onterecht heb beschuldigd. Het was een misplaatste vorm van baldadigheid.
Je bent ingeschikt voor de Wilderiaanse huilebakken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef Sidekick het volgende:
X-Ray, het spijt me dat ik je onterecht heb beschuldigd. Het was een misplaatste vorm van baldadigheid.
Een hagenees met pindavrouwtje en kind dat binnenkort wordt uitgehuwelijk aan een plaatselijke Ahmed.quote:
Oh, hagenaarquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Een hagenees met pindavrouwtje en kind dat binnenkort wordt uitgehuwelijk aan een plaatselijke Ahmed.
Nee, Hofstadgruppe.quote:
Je hebt een paar inteelters erbij ja...quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:07 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Snap er helemaal niks vasn. POL is ook echt een incestzootje![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie Hagenaar is is me een raadsel.
Als low profile kloon is het beter om zulke vragen niet te stellen.quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Als low profile kloon is het beter om zulke vragen niet te stellen.
Hadden ze een onderbroek onder de kilt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
Vanavond trouwens 3 jonge Schotse hooglanders gezien.
Ik een kloon?quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Als low profile kloon is het beter om zulke vragen niet te stellen.
Als ik een scanner had zou ik dit proberen te tekenen en hier neerplempen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
dan elke dag 5 keer met je reet op een vieze vloer tegen je eigen hersenspinsels zeiken
En dit land mag de EU binnenkomenquote:Roemenen trekken zich terug uit Raad van Europa
(Novum/AP) - Roemenië heeft zich donderdag uit de Parlementaire Assemblee van de Raad van Europa teruggetrokken. De Roemeense afgevaardigden zijn kritisch over het rapport van de speciale onderzoeker van de Raad van Europa, de Zwitserse senator Dick Marty, waarin hij zegt dat er met medeweten van enkele lokale politici zowel in Polen als Roemenië CIA-detentiecentra waren gevestigd. Ze eisen nu dat Marty naar Roemenië komt om zijn bewijzen te laten zien.
De Parlementaire Assemblee van de Raad van Europa keurde Marty's rapport woensdag goed. Daarop ontstond een discussie waarin Poolse en Roemeense parlementariërs stelden dat het rapport geen harde bewijzen voor de detentiecentra bevat. Marty is herhaaldelijk door Roemenië uitgenodigd naar de plaats te komen die media hebben aangewezen als de locatie waar de gevangenis zou hebben gestaan. Hij was in 2005 voor het laatst in Boekarest, aan het begin van zijn onderzoek. Recente uitnodigingen heeft hij naar eigen zeggen afgeslagen om eventuele manipulatie te voorkomen.
Nog eerder:quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:39 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Eerder
Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal
WTFquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nog eerder:
ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |