abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50948919
Het motto van Paars 1: wejk wejk wejk (ze konden ook toen de r al niet uitspreken).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_50949460
volgens mij lig er vanavond wéér vroeger in dan Sigme
Adolf Hitler: And so I believe to-day that my conduct is in accordance with the will of the Almighty Creator. In standing guard against the Jew I am defending the handiwork of the Lord. [Mein Kampf - hst2]
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:31:54 #278
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_50949580
Duitsers in Duitsland. Erg jammer.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
pi_50949645
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:27 schreef raaretsalsdoG het volgende:
volgens mij lig er vanavond wéér vroeger in dan Sigme
Weet je wat, ik ga met je .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_50949681
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:34 schreef sigme het volgende:

[..]

Weet je wat, ik ga met je .
wel eerst even onder de douche!

truste!
Adolf Hitler: And so I believe to-day that my conduct is in accordance with the will of the Almighty Creator. In standing guard against the Jew I am defending the handiwork of the Lord. [Mein Kampf - hst2]
  donderdag 28 juni 2007 @ 20:50:51 #281
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50950114
X-Ray, het spijt me dat ik je onterecht heb beschuldigd. Het was een misplaatste vorm van baldadigheid.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_50950160
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef Sidekick het volgende:
X-Ray, het spijt me dat ik je onterecht heb beschuldigd. Het was een misplaatste vorm van baldadigheid.
Wie is X-Ray?
pi_50950164
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef Sidekick het volgende:
Je bent ingeschikt voor de Wilderiaanse huilebakken?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_50950211
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:52 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Wie is X-Ray?
Een hagenees met pindavrouwtje en kind dat binnenkort wordt uitgehuwelijk aan een plaatselijke Ahmed.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_50950223
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:53 schreef du_ke het volgende:

[..]

Een hagenees met pindavrouwtje en kind dat binnenkort wordt uitgehuwelijk aan een plaatselijke Ahmed.
Oh, hagenaar
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:05:48 #286
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_50950574
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:54 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Oh, hagenaar
Nee, Hofstadgruppe.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_50950634
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:05 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:

[..]

Nee, Hofstadgruppe.
Snap er helemaal niks vasn. POL is ook echt een incestzootje
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:09:01 #288
Stranger than fiction
pi_50950697
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:07 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Snap er helemaal niks vasn. POL is ook echt een incestzootje
Je hebt een paar inteelters erbij ja... Wie Hagenaar is is me een raadsel.
pi_50950874
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:09 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wie Hagenaar is is me een raadsel.
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:19:05 #290
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50951004
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 20:52 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Wie is X-Ray?
Als low profile kloon is het beter om zulke vragen niet te stellen.
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:19:48 #291
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50951033
Vanavond trouwens 3 jonge Schotse hooglanders gezien.
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:20:28 #292
Stranger than fiction
pi_50951058
if it's too loud - you're too old!
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:20:38 #293
Stranger than fiction
pi_50951064
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef Sidekick het volgende:

[..]

donderdag 28 juni 2007 @ 21:26:29 #294
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50951238
quote:
Vanavond trouwens 3 jonge Schotse hooglanders gezien.
Hadden ze een onderbroek onder de kilt?
pi_50951246
quote:

[..]

Ik een kloon?

donderdag 28 juni 2007 @ 21:32:23 #296
130955 Floripas
Blast from the past
pi_50951459
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
dan elke dag 5 keer met je reet op een vieze vloer tegen je eigen hersenspinsels zeiken
Als ik een scanner had zou ik dit proberen te tekenen en hier neerplempen.
  donderdag 28 juni 2007 @ 21:33:29 #297
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50951495
quote:
Roemenen trekken zich terug uit Raad van Europa
(Novum/AP) - Roemenië heeft zich donderdag uit de Parlementaire Assemblee van de Raad van Europa teruggetrokken. De Roemeense afgevaardigden zijn kritisch over het rapport van de speciale onderzoeker van de Raad van Europa, de Zwitserse senator Dick Marty, waarin hij zegt dat er met medeweten van enkele lokale politici zowel in Polen als Roemenië CIA-detentiecentra waren gevestigd. Ze eisen nu dat Marty naar Roemenië komt om zijn bewijzen te laten zien.
De Parlementaire Assemblee van de Raad van Europa keurde Marty's rapport woensdag goed. Daarop ontstond een discussie waarin Poolse en Roemeense parlementariërs stelden dat het rapport geen harde bewijzen voor de detentiecentra bevat. Marty is herhaaldelijk door Roemenië uitgenodigd naar de plaats te komen die media hebben aangewezen als de locatie waar de gevangenis zou hebben gestaan. Hij was in 2005 voor het laatst in Boekarest, aan het begin van zijn onderzoek. Recente uitnodigingen heeft hij naar eigen zeggen afgeslagen om eventuele manipulatie te voorkomen.
En dit land mag de EU binnenkomen
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_50951581
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 18:39 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Eerder
Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal Diefstal
Nog eerder:

ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij)
pi_50951602
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nog eerder:

ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij) ontzettende lompe klootzak !!(nee niet jij)
WTF
pi_50951651
quote:
Op donderdag 28 juni 2007 21:36 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

WTF
Als je al je doelen bereikt hebt, heb je de lat te laag gelegd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')